• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
John_McClane

Problem z zamówieniem

Pytanie

Potwierdziłem wysyłkę mojego zamówienia (pre-order) i wyskoczył takie coś. "Status Twojego zamówienia: wystąpił nieoczekiwany błąd! Skontaktuj się z działem obsługi klienta.(1)". O co w tym chodzi? Miał ktoś kiedyś coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 09.11.2007 o 15:17, Irc100 napisał:

Wysłałem już mail ale dojdzie odpowiedzą dopiero w poniedziałek więc sie pytam teraz was.

Najlepiej zadzwoń do nich, chyba jeszcze pracują :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 09.11.2007 o 15:20, Irc100 napisał:

Tak ale to Warszawa...a ostatnio dzwoniłem w sprawie EK Wiedźmina...

Gdyby to nie była Warszawa to mógłbyś się przejść :D. Jeśli nie zadzwonisz dziś to poczekasz sobie długo na maila, więc mimo wszystko radzę zadzwonić. Długo raczej nie pociągną rozmowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 09.11.2007 o 15:14, Irc100 napisał:

Potwierdziłem wysyłkę mojego zamówienia (pre-order) i wyskoczył takie coś. "Status Twojego
zamówienia: wystąpił nieoczekiwany błąd! Skontaktuj się z działem obsługi klienta.(1)". O
co w tym chodzi? Miał ktoś kiedyś coś takiego?

No to już wiesz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam,

Jako brygadzista powinieneś wiedzieć, że przed założeniem tematu należy sprawdzić w wyszukiwarce czy o podobnej tematy nie istnieje.

Sklep gram.pl
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=10202#u_1867

sklep gram.pl (problemy techniczne)
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=164#u_708

Temat zamykam.

Koxman - dopisujesz się choć Twoje posty nie wnoszą nic do tematu. -1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować