Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z grą Need for Speed: ProStreet - dzień piąty

13 postów w tym temacie

może i ograniczono wolność i jest trochę liniowo ale mi to osobiście nie przeszkadza, ponieważ gra ma wiele innych zalet maskujących tę niedogodność :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hakken

Tym co wyróżniało ostatnie części Need for Speed z pośród tak wielu samochodówek była swoboda wyborów. W najnowszej odsłonie serii wielkie otwarte miasta zastąpiły zamknięte tory. Jak wpłynęło to na grywalność? Czym to zastąpiono? Przeczytajcie sami.

Przeczytaj cały tekst "Tydzień z grą Need for Speed: ProStreet - dzień piąty" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OMG!!! Ta kolesiówa na stronie 4 na fotce z tytułem: "A zielony co tam kombinuje, a?" to jaki ona ma tyj... omg!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odnośnie modelu zniszczeń... zaskakuje mnie to że światła są zawsze całe, bez względu na to jak bardzo karoseria jest rozbita... :|

bardzo dobrze widać to na 1 stronie na ostatnim screenie z EVO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2007 o 19:30, bartek1392 napisał:

Ja już grałem i musze powiedziec że bardzo mi sie podoba. Szczególnie po niezbyt ciekawym Carbonie.


mi też sie podoba, mam nadzieje że nie będzie nudzić jak to robił Carbon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2007 o 00:21, Arczir2d2 napisał:

odnośnie modelu zniszczeń... zaskakuje mnie to że światła są zawsze całe, bez względu na to
jak bardzo karoseria jest rozbita... :|

bardzo dobrze widać to na 1 stronie na ostatnim screenie z EVO


Przyjrzyj sie lepiej światła tak samo jak reszta ulega zniszczeniu może nie wypadają ale tłuką się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować