Zaloguj się, aby obserwować  
loytar

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy (temat ogólny)

402 postów w tym temacie

Dnia 12.08.2008 o 14:21, Łowca Gier napisał:

Stosuj pożarcie ducha aż do momentu, gdy pasek życia nie będzie już mu chciał spadać,
wtedy użyj jakiegoś mocnego zaklęcia (jak jest z Tobą Gann lub Safiya, o niech oni się
tym zajmą). CBT uleczy się, ale obok niego pojawi się jedno z ucieleśnień głodu. Je da
się zabić samym pożarciem ducha. Stosuj to do skutku, po pokonaniu 4 wcieleń głodu CBT
stanie się śmiertelny, dobij go i po kłopocie.



Dzięki. Udało mi się ukończyć grę i obejrzałem 2 zakończenia. Przejde grę jeszcze raz by tym razem zobaczyć to opisane powyżej przez ciebie a potem pewnie poczekam na 2 dodatek do NWN 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle da się mieć w tym dodatku klasę jednego z dziewiątki Neverwinter? Bo w podstawce trzeba było mieć ich szatę którą dawał nam lord Nasher oraz jego pozwolenie jeśli się nie mylę. Tymczasem w MZ nie ma Nashera anie jego pozwolenia, a mimo to wciąż jest ta klasa.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 14:14, Desann235 napisał:

A tak w ogóle da się mieć w tym dodatku klasę jednego z dziewiątki Neverwinter?


Da się ale tylko pod warunkiem że grasz postacią która odblokowała sobie tą klasę w podstawce.

Dnia 26.08.2008 o 14:14, Desann235 napisał:

Bo w podstawce trzeba było mieć ich szatę którą dawał nam lord Nasher oraz jego pozwolenie
jeśli się nie mylę.


Potrzebne było jedynie przyjęcie w szeregi Dziewiątki, szata była tylko dodatkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem

Trzeci Akt, Brama Zdrajcy.
Po uaktywnieniu i dialogu gra nie ładuje nowego obszaru, ale zostaje na starym. Nic nie można robić, prócz chodzenia WSADem.

Ktoś wie o co chodzi? ;>
Wersja 1.10.1115

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2008 o 14:23, windows00 napisał:

Problem

Trzeci Akt, Brama Zdrajcy.
Po uaktywnieniu i dialogu gra nie ładuje nowego obszaru, ale zostaje na starym. Nic nie
można robić, prócz chodzenia WSADem.

Ktoś wie o co chodzi? ;>
Wersja 1.10.1115


Ile masz miejsca na C?? I ile na dysku gdzie masz sejwy?? Ja też tak kiedyś miałem. Gra po prostu nie ma miejsca na rozpakowanie nowego obszaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy też zauważyliście, że właściwe zawsze, kiedy zmieniamy obszar zmniejsza się nasz poziom energii duchowej? Niby ona spada co godzine, ewentualnie trochę później, jak mamy niskie łaknienie, ale gdy zmieniam obszary, i tak mi spada, nawet jeśli mi spadło przed chwilą.Tak więc spada mi czasami kilka razy na godzinę. Jakiś bug?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2008 o 17:45, Erykknesz napisał:

Czy też zauważyliście, że właściwe zawsze, kiedy zmieniamy obszar zmniejsza się nasz
poziom energii duchowej? Niby ona spada co godzine, ewentualnie trochę później, jak mamy
niskie łaknienie, ale gdy zmieniam obszary, i tak mi spada, nawet jeśli mi spadło przed
chwilą.Tak więc spada mi czasami kilka razy na godzinę. Jakiś bug?

Chyba po prostu czasem podróż od obszaru do kolejnego trwa kika godzin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Asthariel ma rację - energia duchowa spada nie w miarę upływu czasu realnego ale w miarę czasu który upłynął dla naszej postaci, przy dialogach wyłączono to dla wygody gracza ale podróże to już inna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2008 o 18:11, Karharot napisał:

Asthariel ma rację - energia duchowa spada nie w miarę upływu czasu realnego ale
w miarę czasu który upłynął dla naszej postaci, przy dialogach wyłączono to dla wygody
gracza ale podróże to już inna sprawa.

Dobra, ale przecież wejście do domu nie zajmuje godziny.A w ogóle, dla przykładu. Zapisuję gre ze stanem energii duchowej równym 90, ale minutę ktoś zabija moją postać, więc wczytuję ów zapis, a po wczytaniu moja postać ma 88 punktów energii.Zawsze mi się tak dzieje.Z samym zmienianiem obszaru to nie dzieje się tak często, jednak jeśli chodzi o wczytywanie gry, to zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2008 o 18:20, Erykknesz napisał:

Dobra, ale przecież wejście do domu nie zajmuje godziny.


Myślałem że chodzi o przejście do innego obszaru na mapie świata, jeśli występuje to przy przejściu przez drzwi to jest to bez wątpienia bug.

Dnia 25.09.2008 o 18:20, Erykknesz napisał:

A w ogóle, dla przykładu. Zapisuję gre ze stanem energii duchowej równym 90, ale minutę ktoś
zabija moją postać, więc wczytuję ów zapis, a po wczytaniu moja postać ma 88 punktów energii.


To też jest bug:(
Najlepiej przy pierwszym przejściu gry iść tak jak zostało to zaplanowane aby się lepiej wczuć w fabułę a przy następnych podejściach wyłączać ten cały motyw z dokarmianiem swojej postaci bo to tylko niepotrzebny stres do gry wprowadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.09.2008 o 19:34, Karharot napisał:

Najlepiej przy pierwszym przejściu gry iść tak jak zostało to zaplanowane aby się lepiej
wczuć w fabułę a przy następnych podejściach wyłączać ten cały motyw z dokarmianiem swojej
postaci bo to tylko niepotrzebny stres do gry wprowadza.

Przechodzę Maskę 3 raz i mnie to już wkurza, ten bug.A nie można go jakoś usunąć? :D

p.s jak można wyłączyć ten pasek energii duchowej(nie zminimalizować, a wyłączyć zupełnie, tak jak powiedziałeś)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2008 o 06:57, Erykknesz napisał:

p.s jak można wyłączyć ten pasek energii duchowej(nie zminimalizować, a wyłączyć zupełnie,
tak jak powiedziałeś)


Otwórz konsolę i wpisz:
debugmode 1
rs ka_se_terminate
debugmode 0

Jeśli później się rozmyślisz albo po prostu będziesz potrzebował mocy pożeracza dusz ponownie otwórz konolę i wpisz:
debugmode 1
rs ka_se_init
debugmode 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 14:46, Erykknesz napisał:

W którym momencie gry uczymy się atutu Kształtowanie Ducha? Bo jestem po zabiciu Ognistej
Postaci i by mi się przydał.


Z tego co pamietam to pod koniec gry niestety-ale nie chce cie wprowadzać w błą bo dawno grałem w MZ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy warto pozwalać (będąc złym) Jednemy z Wielu na pożarcie Śpiacej?? Bo sam też chcę mieć umiejętność kroczenia w snach, będę mógł się jej potem nauczyć, czy to jedyna taka możliwość w grze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 18:20, Erykknesz napisał:

Czy warto pozwalać (będąc złym) Jednemy z Wielu na pożarcie Śpiacej?? Bo sam też chcę
mieć umiejętność kroczenia w snach, będę mógł się jej potem nauczyć, czy to jedyna taka
możliwość w grze ?

Dostaniesz tą umiejętność po walce z Galkaush, czy jak jej tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie mi jeszcze jedno pytanie, ale chcę zrobić questa z fragmentami maski, bo gdy za 1 razem przechodziłem Maskę, to tego nie zrobiłem. Jestem przed Bramą, tą, która mnie przeniesie do Miasta Sądu.Czy quest trzeba wykonać przed (w takim razie byłbym wdzięczny za podpowiedź, jak), czy po przejściu przez tę bramę? Dzięki z góry za odpowiedź ;]Nie chciałbym ryzykować braku możliwości powrotu i wykonania questa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej teraz poszukaj części Maski, bo po przejściu przez Bramę Zdrajcy nie ma odwrotu. Jakby co to fragmenty są w takich lokacjach:
1. Studnie Lurue (napij się wody z sadzawki obok przodków Okku)
2. Dolina Immil (prześpij się pod wielkim drzewem)
3. Sabat Śpiących (wizja/sen z Bishopem w Ścianie Niewiernych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 19:26, Łowca Gier napisał:

Lepiej teraz poszukaj części Maski, bo po przejściu przez Bramę Zdrajcy nie ma odwrotu.
Jakby co to fragmenty są w takich lokacjach:
1. Studnie Lurue (napij się wody z sadzawki obok przodków Okku)
2. Dolina Immil (prześpij się pod wielkim drzewem)
3. Sabat Śpiących (wizja/sen z Bishopem w Ścianie Niewiernych)

Sorry, zapomniałem powiedzieć, że mam już wszystkie części maski, ale nie wiem, jak je połączyć.Tu jest mój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 22:12, Erykknesz napisał:

Sorry, zapomniałem powiedzieć, że mam już wszystkie części maski, ale nie wiem, jak je
połączyć.Tu jest mój problem.


W takim razie - z tego co pamiętam - Maska łączy się po obronie Krainy Wspomnień, trzeba porozmawiać o tym z Czerwoną Panią. Możesz wejść do Miasta Sądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować