gregorik

Dziewczyny czyli relacje damsko - męskie

27066 postów w tym temacie

Dnia 15.08.2009 o 00:37, pufa napisał:

m.in to, że schlany, przeklinający mężczyzna wygląda inaczej niż kobieta


A trzeźwy, kulturalny mężczyzna nie wygląda inaczej niż kobieta...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


>dziewczyny są na przykład leniwe tak w większości.

Dnia 15.08.2009 o 00:46, xD_ominik napisał:

faceci zaś bezpodstawnie agresywni.
Nie jestem ani leniwy ani bezpodstawnie agresywny.


To trochę komplikuje sprawę operacji zmiany płci... bo najpierw trzeba ci którąś "zaaplikować".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 00:46, xD_ominik napisał:

ja byłbym idealny gdybym nie
miał tylko mani różowości :) Nie jestem ani leniwy ani bezpodstawnie agresywny.


Byłbyś idealnym mężczyzną czy idealną kobietą? Jak mężczyzną, to ja nie chcę być męski, a jak kobietą, to wybacz- brakuje Ci kilku elementów anatomii. Jedź do Tajlandii, podobno tacy jak Ty mają tam fajnie i można dużo zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uważasz, że jakakolwiek szanująca się dziewczyna zwróciłaby uwagę na człowieka, co nie umie napisać kilku zdań bez błędów ? Ba, człowieka, który poza pracą w MCD i pisaniu głupot na forum nie umie nic innego ? I Ty siebie uważasz za ideał, bo jesteś za słaby i za bardzo bezpłciowy by być agresywnym? Jakbyś serio był rozgarnięty, lub ogarnięty, to takie dziewczyny jak Booba, Pufa, Dna pisały by do Ciebie. Teraz pewnie nie ogarnąłeś, dlaczego podałem je jako przykład...Już Ci mówię. Bo to są dziewczyny, które mają coś w głowie, i widzą co reprezentuje sobą taki xD_ominik.

I pozamiatane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę tu swoje zapytanie z zupełnie innej beczki.
Śniła mi się dzisiaj pewna dziewczyna, którą bardzo lubię i ona chyba mnie też. I teraz nie wiem, co z tym fantem zrobić. Napisać jej to ? Czy może poczekać aż się spotkamy w cztery oczy i jej to powiedzieć ? Albo w ogóle przemilczeć ? Czekam na wasze propozycje, doświadczeni gramowicze. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 09:50, Budo napisał:

> ja byłbym idealny gdybym nie
> miał tylko mani różowości :) Nie jestem ani leniwy ani bezpodstawnie agresywny.


Byłbyś idealnym mężczyzną czy idealną kobietą? Jak mężczyzną, to ja nie chcę być męski,
a jak kobietą, to wybacz- brakuje Ci kilku elementów anatomii. Jedź do Tajlandii, podobno
tacy jak Ty mają tam fajnie i można dużo zarobić.

Byłbym idealnym mężczyzną przecież. Spójrz na Baluka, cały czas mi odpisuje spamem wszędzie gdzie tylko mnie znajdzie. Pisze że niepoprawnie piszę a przecież wiele postów wyżej rozmawiałem z kilkoma ludźmi- a to oznacza że rozumieją moje posty. Więc coś tu się nie zgadza z tym co napisał Baluk. On do ideału nie należy, może za kilka lat będzie trochę lepszy, ale część tego co teraz ma nie zanika tego co przedstawia tu na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2009 o 13:19, Zauri napisał:

z reguly dziewczynom sie podobaja niedsotepnie olewacze..

Gdyby to była prawda - już by mnie otaczało stado panienek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 11:00, Pheel0 napisał:

Wtrącę tu swoje zapytanie z zupełnie innej beczki.
Śniła mi się dzisiaj pewna dziewczyna, którą bardzo lubię i ona chyba mnie też. I teraz
nie wiem, co z tym fantem zrobić. Napisać jej to ? Czy może poczekać aż się spotkamy
w cztery oczy i jej to powiedzieć ? Albo w ogóle przemilczeć ? Czekam na wasze propozycje,
doświadczeni gramowicze. :D


A po co miałbyś jej to w ogóle mówić? :o Chyba w formie żartu najwyżej.

@xD_ominik - imo byłbyś idealnym chomikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 00:49, booba napisał:


> m.in to, że schlany, przeklinający mężczyzna wygląda inaczej niż kobieta

A trzeźwy, kulturalny mężczyzna nie wygląda inaczej niż kobieta...?


imo tak, bo po pierwsze nie wiem czemu ale się przyjęło, że facetowi bardziej wypada. Ktos zobaczy młodego, zataczającego się kolesia to pomyśli, ze wrócił z imprezy, a o kobiecie, że jakaś meliniara, albo, że jakaś łatwa panienka.

Co do posta Dominika, to że akurat napisałam o pijących facetach, wcale nie oznacza, że się z takimi zadaję, lol myśl człowiecze
nie oceniaj ludzi po ''okładce''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2009 o 12:05, pufa napisał:

Co do posta Dominika, to że akurat napisałam o pijących facetach, wcale nie oznacza,
że się z takimi zadaję, lol myśl człowiecze
nie oceniaj ludzi po ''okładce''

Oceniam przecież po tym co napisałaś a innych bajeczek nie chcę wymyślać, najpierw podajesz przykład a później się mnie czepiasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 12:18, xD_ominik napisał:


> Co do posta Dominika, to że akurat napisałam o pijących facetach, wcale nie oznacza,

> że się z takimi zadaję, lol myśl człowiecze
> nie oceniaj ludzi po ''okładce''
Oceniam przecież po tym co napisałaś a innych bajeczek nie chcę wymyślać, najpierw podajesz
przykład a później się mnie czepiasz.

no własnie przykład, a po tym nie masz podstaw żeby stwierdzac z kim sie zadaje
dobra, eot bo juz zbaczamy z tematu i zaraz sie pewnie poklocimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2009 o 12:05, pufa napisał:

imo tak, bo po pierwsze nie wiem czemu ale się przyjęło, że facetowi bardziej wypada.
Ktos zobaczy młodego, zataczającego się kolesia to pomyśli, ze wrócił z imprezy, a o
kobiecie, że jakaś meliniara, albo, że jakaś łatwa panienka.


kiedy facet zaliczy 10 panienek na imprezie to jest maderfakerem, a jeśli laska zaliczy 10 facetów to jest dziwką i puszczalską zdzirą. stereotypów nie przeskoczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 12:24, Azra napisał:

kiedy facet zaliczy 10 panienek na imprezie to jest maderfakerem, a jeśli laska zaliczy
10 facetów to jest dziwką i puszczalską zdzirą. stereotypów nie przeskoczysz.

no własnie, dobrze powiedziane, dokladnie o to mi chodzilo.
I jeszcze wkurzajace jest to, że niektorzy faceci maja kobiete za zwykla kure domowa i maszyne do robienia dzieci. Ale to wystepuje raczej tylko w małżeństwach z dłuższym stażem. I to samo co napisałeś wyżej, zona stanie się nieatrakcyjna po jakimś czasie dla faceta(m.in. kryzys wieku średniego), to będzie miał na boku jakąś, a kobieta juz nie, ma byc oddana swojemu mężowi, nieważne jaki by był, a jak będzie miała kochanka to od razu, że jest puszczalska i amorów jej się zachciewa ;ppp.
Dobra może troche przerysowane to jest, ale tak czasami wygląda sytuacja w tych starszych, znudzonych soba małżeństwach. ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2009 o 11:09, xD_ominik napisał:

Byłbym idealnym mężczyzną przecież.


Zastanawia i nadal nieco niepokoi mnie ten tryb przypuszczający czasownika "być"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 11:00, Pheel0 napisał:

Wtrącę tu swoje zapytanie z zupełnie innej beczki.
Śniła mi się dzisiaj pewna dziewczyna, którą bardzo lubię i ona chyba mnie też. I teraz
nie wiem, co z tym fantem zrobić. Napisać jej to ? Czy może poczekać aż się spotkamy
w cztery oczy i jej to powiedzieć ? Albo w ogóle przemilczeć ? Czekam na wasze propozycje,
doświadczeni gramowicze. :D

A fajny sen był chociaz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 14:48, dzeksondzekson napisał:

A fajny sen był chociaz?


Był...dziwny. Ale w sumie ciekawy. A więcej nie powiem. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej się po prostu wziąć w garść, nabrać dystansu i zacząć olewać posty xD_ebilika? Po cholerę karmić trola jak już jawne prośby o opuszczenie tego forum nie poskutkowały? No chyba, że w jakiś tam perfidny sposób on was bawi. Mnie w sumie tak, ale chciałbym wierzyć, że wszyscy go tylko prowokujecie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 14:56, Some_kind_of_Devil napisał:

A nie lepiej się po prostu wziąć w garść, nabrać dystansu i zacząć olewać posty xD_ebilika?
Po cholerę karmić trola jak już jawne prośby o opuszczenie tego forum nie poskutkowały?
No chyba, że w jakiś tam perfidny sposób on was bawi. Mnie w sumie tak, ale chciałbym
wierzyć, że wszyscy go tylko prowokujecie ;]


Mnie smakują takie dwa, trzy posty Dominisia na śniadanie, od razu świat robi się... różowy =D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się