Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dwa gorące dema na XBL

13 postów w tym temacie

Demo Burnouta fajowe, chociaż co zauważyłem i co mnie poniekąd zszokowało, to okazyjne chwilowe spadki frame rate''u. Kurczę, to jest Burnout. To nie powinno mieć miejsca. Hopefully poprawią to do premiery...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepsi

Właściciele Xboksów 360 mogą już ściągać wersje demonstracyjne gier Frontlines: Fuel of War oraz Burnout Paradise dzięki usłudze Xbox Live. Zniechęceni wielkością dema pierwszego z wymienionych tytułów (waży ono 1,69 GB) na pełną wersję będą musieli zaczekać do lutego przyszłego roku.

Przeczytaj cały tekst "Dwa gorące dema na XBL" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to, nie łaska napisać że demo Paradise będzie dziś wieczorem dostępne również na PlayStation Store? Najwyraźniej nazwa serwisu za długa... Albo znów "zapominamy" o Sony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2007 o 17:09, RX-8 napisał:

Co to, nie łaska napisać że demo Paradise będzie dziś wieczorem dostępne również na PlayStation
Store? Najwyraźniej nazwa serwisu za długa... Albo znów "zapominamy" o Sony.


"Demo gry Burnout Paradise zostało udostępnione na usłudze Xbox Live. Według zapowiedzi twórców, wkrótce plik pojawi się także na PSN".

Więc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko będzie na PSN, zabieram się do ściągania. Tyle że dzisiaj już nie zdążę pograc :/ Mam nadzieję, że w wersji na Playstation żadnych spadków framerate''u nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu newsa poleciałem ściągać demo, a tu zonk. Zapomniałem, że teraz po "jesiennej aktualizacji" muszę czekać tydzień, aż będzie dostępne również dla posiadaczy kont typu silver :/
Nieprzyjemne rozczarowanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dema nie mogę ściągnąć, bo używam kodów 48h trial. Muszę poczekać cały tydzień...
Domek - powiedz jeszcze, że dropy framerate''u zdarzały się na wersji X360, to rozpocznie się fanbojowa wojna ;-) Wiadomo, że producenci skupiają się raczej bardziej na PS3, więc nie ma co się dziwić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Burnout - uhh, mocna rzecz, po czymś takim kolizje w innych ścigałkach wydają się śmiesznie banalne. Dropów w klatkach nie stwierdziłem, natomiast developer mógł trochę bardziej popracować nad AA (XO). Ogólnie fajne to, jak znajdę egzemplarz za 150pln, to sobie sprawię.

Frontlines - rozczarowanie, mam nadzieję, że to "work in progress", bo wiele sobie po tym produkcie obiecywałem (developer, Kaos - wcześniej Trauma Studios - stało za kapitalnym modem do BF1942 - Desert Combat). Odnoszę wrażenie, że Unreal Engine 3 średnio nadaje się do modelowania większych, otwartych przestrzeni. Ścinki, spieprzone sterowanie pojazdami (drone''y i czołg), średnia interakcja z otoczeniem itp.
Mimo wszystko, cieszy większa niż w CoD4 swoboda działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do czego to już doszło dema ważące 1,69 GB jeszcze nie tak dawno tyle zajmowały pełne wersje a teraz tyle zajmują same dema, jak tak dalej pójdze przeniesie się to na PC i przestaną dodawać dema do czasopism.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować