• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Akashi

Gears of War - oficjalny temat Pomocy Technicznej

Pytanie

Jeżeli masz jakiś problem z zainstalowaniem gry Gears of War, albo uruchamiasz grę i pojawia Ci się czarny ekran lub gdy nie masz zielonego pojęcia czemu nagle pojawia się jakiś komunikat podczas gry to ten temat powstał właśnie z myślą o Tobie.

W tym temacie możesz zgłaszać swoje problemy dotyczące wszystkich problemów z instalacją, uruchomieniem czy działaniem gry Gears of War.

Zachęcamy także do czytania postów poprzedników. Możliwe, że jakiś użytkownik napotkał się na taki sam problem jak Ty i umieścił we wcześniejszych postach rozwiązanie problemu.
Co może zaoszczędzić czasu oczekiwanie na odpowiedz.

Temat ten poświęcony jest tylko problemom związanych z kwestiami technicznymi, wszystkie inne rozmowy na temat gry proszę prowadzić w temacie:
Gears of War - Wersja PC” pod poniższym linkiem: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=26379

Oczywiście przed zgłoszeniem jakiegoś problemu proponujemy najpierw upewnić się, że dany problem nie został opisany w naszej bazie Pomocy Technicznej pod poniższym linkiem: http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=1255 oraz czy posiadany komputer spełnia minimalne wymagania gry, a także czy posiada najnowsze sterowniki.

Wymagania sprzętowe gry znajdują się pod poniższym linkiem jeżeli macie jakieś wątpliwości czy gra będzie wam działać sprawdźcie najpierw wymagania zanim zaczniecie zadawać kolejne niepotrzebne pytania: http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=1255&p=2075
Jeżeli konfiguracja komputera nie spełnia minimalnych wymagań niestety nie ma szans by gra się uruchomiła czy działała prawidłowo.

Wszystkie posty nie związane z problemami czy kwestiami technicznymi będą usuwane!!!

W przypadku problemów związanych z zamówieniami oraz dostawą zamówionych rzeczy w sklepie gram.pl proszę kontaktować się z obsługą sklepu poprzez formularz kontaktowy: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4 lub telefonicznie (022) 519-69-68

Więcej informacji na temat sklepu znajdziecie na stronie http://www.gram.pl/sklep_pomoc.asp


Pozdrawiamy
Zespół Pomocy Technicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

972 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Raz jeszcze powtórzę, że to nie jest wina polonizacji, tylko tego, że Microsoft przeoczył nas na mapie w momencie planowania terytoriów na których ma działać usługa LIVE. Tak też było do niedawna z usługą PLAYSTATION@Network i PLAYSTATION@Store. Ale niedawno została uruchomiona i dla nas. Proponuję więc czekać aż M$ łaskawie przypomni sobie o nas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeżeli chodzi o LIVE to kwestia jest dokładnie taka sama jak w Xboxie... trzeba utworzyć konto wybierając inny kraj np. US. Oficjalnie usługa LiVE jest prowadzona na warunkach opisanych w licencji programu i jest uzależniona od Microsoftu, kwestia wersji językowej nie ma znaczenia chodzi o region. Nasza firma robiła do tej gry tłumaczenie implementacją tłumaczenia w kod gry zajmował się bezpośrednio producent gry.

Prosiłbym o skupie sie na temacie inne oftopy i prywatne rozmowy proszę prowadzić w temacie ogólnym,... następne oftopy zostaną usunięte definitywnie.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak, ja rozumiem. Ale w takim wypadku, polska wersja powinna dopuszczać "fejkowane" konto angielskie, które da się założyć. To gra jest "za mądra" i nie się daje na to nabrać. No a to, że nowy patch nie działa z wersją polską, a polskiej wersji tego patcha ciągle nie ma, to już akurat jest wina polonizacji - nie wiem czy PCF czy CDP, ale w każdym razie "nasza."
A najgorsze jest to, że nawet gra w samą kampanię mija się moim zdaniem z celem, bo:

1. Jak już W KOŃCU Microsoft nas zauważy i będzimy mogli mieć polskie konto LIVE, to podczas upgrade''u do LIVE''a stracimy wszystkie save''y.

2. Sam patch, jak już wyjdzie, to bardzo możliwe że nie będzie kompatybilny z save''ami z obecnej wersji - nie wiem tego napewno, ale wolę nie ryzykować, a poza tym wolę grać w wersję pozbawioną istotnych błędów.

I dlatego właśnie ja np. narazie w tę gre w ogóle nie gram, tylko czekam na rozwiązanie powyższych problemów. Bo nie chce mi się/nie mam czasu na granie potem od nowa, jak już GoW PL będzie nareszcie zaktualizowany jak należy. I tym oto sposobem mam świetną grę za 180zł (bo EK), która pięknie prezentuje się na półce - nic więcej. Super.

Tak więc jeżeli ktoś z Was zastanawia się nad kupnem, moja rada brzmi: odpuście sobie, przynajmniej narazie, do rozwiązania problemów. Szkoda czasu i nerwów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

bardzo bym prosił byś przeczytał post przypięty... następny oftop i post zostanie usunięty od takich rozmów jest temat ogólny, tu piszemy o konkretnych bugach, bez dodatkowych dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.12.2007 o 16:42, Akashi napisał:

Jeżeli chodzi o LIVE to kwestia jest dokładnie taka sama jak w Xboxie... trzeba utworzyć konto
wybierając inny kraj np. US.
(...)
Prosiłbym o skupie sie na temacie inne oftopy i prywatne rozmowy proszę prowadzić w temacie
ogólnym,... następne oftopy zostaną usunięte definitywnie.

pozdrawiam

Jak już wspominałem, założyłem konto LIVE angielskie i nic to nie dało. I problemy z LIVE''em nie wydają mi się oftopami, to przecież jak najbardziej problem techniczny, w dodatku mają go wszyscy.

I jeszcze jedno: ani w instrukcji ani w poradniku nie jest napisane, jak ew. obejść ten problem. Tylko informacja, że do grania on-line wymagane jest konto LIVE. Rzeczywiście wyczerpująca informacja, zwlaszcza w sytuacji gdy nie ma naszego regionu i trzeba kombinować... (jeszcze będę próbował, a co:P)

EDIT2: OK, zgodnie z prośbą (którą przeczytałem dopiero teraz) kończę ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

jeżeli prawidłowo zainstalujesz grę oraz upadte to będzie ci wszystko działało... pod warunkiem ze masz konto gold... bo przypominam iż konto silver - te darmowe nie ma dostępu do większości trybów multi pozwala tylko dołączyć się do niektórych potyczek (fizycznie pozwala bardziej oglądać rozgrywki innych użytkowników). Wówczas klikając na kampanie pojawia się informacja iż musisz posiadać konto gold by grać.

Odnośnie Live zgodnie z licencją kontaktować się należy z Microsoftem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki za radę (i sprostowanie z lokalnym kontem), ale rozwiązałem problem.
Otóż gra ma problemy z akceptowaniem nowych ustawień grafiki - by załapała zmianę jakości (między innymi tekstur) trzeba ją zrestartować a wczoraj tego nie robiłem, więc wydawało mi się, że zmniejszam ustawienia a gra chodzi bez zmian - po prostu High jest za mocne dla mojego kompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

od takich pytań jest temat ogólny...takimi pytaniami tylko prowokujesz rozmowy nie związane z kwestiami technicznymi.

Proszę zrozumcie w tematach Pomocy technicznej opisujemy tylko bugi wówczas łatwiej będzie pracownikom PT odpowiedzieć czy coś wam zaproponować jeśli zaśmiecicie temat jakimiś prywatnymi rozmowami to będziemy mogli przez przypadek pominąć czyjąś prośbę o pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.12.2007 o 12:32, Nikoos napisał:

Wszystkich błędów wyliczyć nie zdołam...

Oto dwa wystepujące najczęściej, które ogólnie uniemozliwiaja zabawę:

1. Gra utyka w trakcie instalacji. Proces zatrzymuje się po kopiowania plików i okno instalatora
zamiera bez żadnej odpowiedzi... (a system oczywiście działa nadal).

2. Zaraz po uruchomieniu gry, lub po kilku minutach zabawy, gra się zwiesza i oglądam na pulpicie
ładny komunikat: "wystąpił błąd aplikacji "wargame-w4live.exe" i na tym etapie zabawa się kończy...
Restart i w kółko to samo...


Mam ten sam problem . Najpierw nie moglem zainstalowac , dopiero po entym razie zaskoczylo, a potem ten mily komunikacik i wywala do pulpitu. Tyle czekania , wydana kasa .............poprostu szkada gadac . Czekam na szybkie rozwiazanie problemu . Pozdro :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.12.2007 o 19:04, Inki napisał:

A ja nadal nie dostałem paczki ! Ktoś mi może to wyjaśnić ? Z tego co wiem chodzi o jakiś plakat
. Zamówiłem dodatkowo z wPLN jeszcze plakaty i pare innych pierdułek . Pisałem maila do sklepu
ale nie dostałem odpowiedzi . wtf?


A o której napisałeś? Pewnie po godzinach pracy... Telefon to skuteczniejsza forma kontaktu...

Poza tym, aby się dowiedzieć co jest z Twoją przesyłką wejdź w swoje zamówienia i sprawdź, czy w ogóle jest wysłana. Jeśli jest, to nie masz co pisać, bo to już nie jest sprawa CDP, tylko DPD, a to możesz sprawdzić na ich stronie (link do statusu przesyłki podany na stronie z zamówieniem).

Chyba, że to jest pierwsza Twoja gra wydana przez CDP i nie miałeś 10wPLNów na kuriera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ludzie, po założeniu konta na Anglię powinien live działać.. Jak pisałem w temacie głównym GoW:

Xbox Live=GfW Live

Polacy z X360 mają konta na np. USA, Anglię. I nie, że gra jest mądrzejsza, bo konsola jakoś tak mądra nie była ;]

Live nie działa w Polsce? To Live wykorzystuje jakieś osobne łącza? Live to osobny internet? Live w Polsce nie ma, ale jest w Anglii i tam można go mieć, tzn mieć konto angielskie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zakupilem wersje polska

mam:
2GB ramu
geforce 8600gt
duo core 1.6 Ghz ( ale to nie stanowi problemu, bo sa tacy co graja na takim )

i juz przy odpaleniu gry wyskakuje "wystąpił błąd aplikacji wargame-w4live.exe" wiec nawet sobie nie pogram tych pare minut ;(

probowalem juz po forach szukac i sciagac patche, zamienniki "wargame-w4live.exe" itp.

i .... klapa ...

konwersje gier konsolowych w wiekszosci maja problemy i jedyne co nam pozostaje to czekac na "łateczke" , a szkoda bo chcialem sie przed gwiazdka wyzyc ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.12.2007 o 01:21, Black Taurus napisał:

Zignoruj problem - nic nie wciskaj w komunikacie, tylko przywróć grę z paska windows w dole
ekranu, i miłej gry życzę!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kurde u mnie wszystko chula na najwyższych ustawieniach, żadnych problemów .Najwyższa pora zrobić reinstalację systemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.12.2007 o 01:21, Black Taurus napisał:

Zignoruj problem - nic nie wciskaj w komunikacie, tylko przywróć grę z paska windows w dole
ekranu, i miłej gry życzę!!


Niestety ta opcja nie dziala. Probowalem jeszcze z róznych sciezek odpalac gre, ale tez efekt mizerny. Nie przywroce gry ktora sie jeszcze nie odpalila ;] ale dzieki za pomoc Black Taurus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.12.2007 o 09:04, com4r napisał:

Niestety ta opcja nie dziala. Probowalem jeszcze z róznych sciezek odpalac gre, ale tez efekt mizerny. Nie przywroce gry ktora sie jeszcze nie odpalila ;] ale dzieki za pomoc Black Taurus


Ja zrobiłem dla tego pliku wyjątek w anti-hackerze... Od tamtej pory problem jak na razie nie wystąpił ani razu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować