• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Akashi

Gears of War - oficjalny temat Pomocy Technicznej

Pytanie

Jeżeli masz jakiś problem z zainstalowaniem gry Gears of War, albo uruchamiasz grę i pojawia Ci się czarny ekran lub gdy nie masz zielonego pojęcia czemu nagle pojawia się jakiś komunikat podczas gry to ten temat powstał właśnie z myślą o Tobie.

W tym temacie możesz zgłaszać swoje problemy dotyczące wszystkich problemów z instalacją, uruchomieniem czy działaniem gry Gears of War.

Zachęcamy także do czytania postów poprzedników. Możliwe, że jakiś użytkownik napotkał się na taki sam problem jak Ty i umieścił we wcześniejszych postach rozwiązanie problemu.
Co może zaoszczędzić czasu oczekiwanie na odpowiedz.

Temat ten poświęcony jest tylko problemom związanych z kwestiami technicznymi, wszystkie inne rozmowy na temat gry proszę prowadzić w temacie:
Gears of War - Wersja PC” pod poniższym linkiem: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=26379

Oczywiście przed zgłoszeniem jakiegoś problemu proponujemy najpierw upewnić się, że dany problem nie został opisany w naszej bazie Pomocy Technicznej pod poniższym linkiem: http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=1255 oraz czy posiadany komputer spełnia minimalne wymagania gry, a także czy posiada najnowsze sterowniki.

Wymagania sprzętowe gry znajdują się pod poniższym linkiem jeżeli macie jakieś wątpliwości czy gra będzie wam działać sprawdźcie najpierw wymagania zanim zaczniecie zadawać kolejne niepotrzebne pytania: http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=1255&p=2075
Jeżeli konfiguracja komputera nie spełnia minimalnych wymagań niestety nie ma szans by gra się uruchomiła czy działała prawidłowo.

Wszystkie posty nie związane z problemami czy kwestiami technicznymi będą usuwane!!!

W przypadku problemów związanych z zamówieniami oraz dostawą zamówionych rzeczy w sklepie gram.pl proszę kontaktować się z obsługą sklepu poprzez formularz kontaktowy: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4 lub telefonicznie (022) 519-69-68

Więcej informacji na temat sklepu znajdziecie na stronie http://www.gram.pl/sklep_pomoc.asp


Pozdrawiamy
Zespół Pomocy Technicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

972 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Nie mogę zedytować postu więc napiszę tu: gra się wczytała, ale od 5 aktu (mimo, że nie dochodziłem do niego), ale poprzednich aktów nie mam odblokowanych. Będę musiał zaczynać od nowa czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam. Źle odinstalowałem grę i teraz wyskakuje mi taki błąd gdy chce ją jeszcze raz zainstalować jak na obrazku. Co zrobić żeby gra sie poprawnie zainstalowała? Jak usunąć ten wpis z panelu Dodaj usuń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 11.08.2008 o 16:20, edsonpele napisał:

Witam. Źle odinstalowałem grę i teraz wyskakuje mi taki błąd gdy chce ją jeszcze raz
zainstalować jak na obrazku. Co zrobić żeby gra sie poprawnie zainstalowała? Jak usunąć
ten wpis z panelu Dodaj usuń?

najlepiej przejdź tą http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=1255&p=2854 procedurę, chociaż jako że deinstalacja była część punktów już się "wykonała"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam.

Gow po ok. minucie wychodzi do systemu (win vista home premium 64) bo program musial byc zamkniety (nie odpowiada?). Kupiona edycja kolekcjonerska w empiku.
Komp:
plyta gigabyte ep45-ds3r
gigabyte 280GTX
4gb ram ddr2 OCZ

System ofc oryginalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wklej 64bitową wersję raportu DxDiag ( dxdiag /64bit )
Standardowo:
Zainstaluj usługę LIVE w wersji 1.2
http://tnij.org/bm33

Gry NIE uruchamiaj z okna autostartu.

Grę uruchamiaj z wymuszeniem funkcji administratora poprzez plik STARTUP.EXE, który znajdziesz w podkatalogu BINARIES w katalogu z grę.
Np. C:\Program Files\Microsoft Games\Gears of War for Windows\Binaries\

Aby uruchomić program z wymuszeniem funkcji administratora należy dany plik EXE kliknąć Prawym Przyciskiem Myszy, a następnie z menu wybrać pozycję "Uruchom jako Administrator".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam taki problem, że co jakiś czas kasuje mi zapisy, róznie to bywa, ale jest naprawdę wkurzające, ukończyłem grę, miałęm 31/33 nieśmiertelników, włączam grę żeby ostatnie 2 zdobyć i nagle komunikat że ''na tej maszynie nie ma zachowanych danych gry'' czy jakoś tak... co jest grane? to jest naprawdę irytujące...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ARGH!!! ZNOWU MI SKASOWAŁO ZAPISY! ZNOWU!! Co jest z tą pomocą techniczną?! Napisałem posta dwa dni temu i jakoś nikt mi nie odpowiedział, a dla innych to odrazu ( już niewspominając o tym że półtora roku temu napisałem do pomocy technicznej mail z problemem Guild Wars, odpowiedzi do teraz nie dostałem, dobrze to o was świadczy CDP :) ). Wracając do sprawy - ZNOWU! I tylko mi się to dzieje! Nie moge normalnie grać, bo ciągle kasuje mi zapisy! Ściągałem patcha 1.1, ale po uruchomieniu wyskakuje okienko konsoli, po czym gra prosi o CD z GoW''em i się uruchamia. Gra z Platynowej Kolekcji, Niech mi ktoś pomoże!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przepraszam za 3 post z rzędu, ale editować nei mogę a czekać żeby ktoś jakiegoś posta napisał nie mam zamiaru. CDP robi sobie jaja, patrzcie jaką pomoc techniczną świetną mamy, przeglądając ten temat z problemów za save''ami nie widziałem ANI JEDNEJ ODPOWIEDZI od pomocy technicznej, ANI JEDNEJ. Na tym forum pomagaja sobie tylko userzy, CDP umywa od tego rączki, no bo po co być solidną firmą która będzie miała za sobą zwolenników, jak można być zachłannymi chamami którzy obiecują pomoc techniczną a owej pomocy nie chcą udzielić? Gratuluję CDP, naprawdę, od teraz będę się zastanawiał czy gry CDP Kupować, czy nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.08.2008 o 10:06, Pernia napisał:

ARGH!!! ZNOWU MI SKASOWAŁO ZAPISY! ZNOWU!! Co jest z tą pomocą techniczną?! Napisałem
posta dwa dni temu i jakoś nikt mi nie odpowiedział, a dla innych to odrazu ( już niewspominając
o tym że półtora roku temu napisałem do pomocy technicznej mail z problemem Guild Wars,
odpowiedzi do teraz nie dostałem, dobrze to o was świadczy CDP :) ). Wracając do sprawy
- ZNOWU! I tylko mi się to dzieje! Nie moge normalnie grać, bo ciągle kasuje mi zapisy!
Ściągałem patcha 1.1, ale po uruchomieniu wyskakuje okienko konsoli, po czym gra prosi
o CD z GoW''em i się uruchamia. Gra z Platynowej Kolekcji, Niech mi ktoś pomoże!


Też miałem ten kłopot. Wydaje mi się, że jednak już po wszystkim :)
Kwestia jest taka, że save'y częściowo są zapisywane ma Twoim koncie LIVE. Jeśli grasz offline albo nie masz założonego konta LIVE to niestety save'y giną.
Miestety "dzięki" wszechmocnemu M$ usługa LIVE jest w Polsce niedostępna. Można to jednak obejść zakładając konto LIVE na stronie LIVE dla np. Wielkiej Brytanii :) Możesz skorzystać z tego linka https://live.xbox.com/en-GB/signup/GamerCard.aspx?Check=true :) Załóż tam konto, potem po uruchomieniu GOW załóż profil korzystając z konta LIVE (opcja przy zakładaniu profilu) tylko skasuj swój poprzedni profil. Teraz GOW będzie się łączył z Twoim kontem LIVE, save'y będą normalnie zapisywane i no problemo :)
Mam nadzieję, że Ci to pomoże :)
pozdro

Edit: literówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.08.2008 o 16:17, Pernia napisał:

mam profil na livie, i mam normalny, offline. Skasować ten offline i powinno być beż
problemu? :)

GOW musi się łączyć z netem i z Twoim profilem LIVE. Jeśli grasz a GOW wykorzystuje Twoje konto offline to save''y nie będą się zapisywać. Łatwo sprawdzić który profil jest wykorzystywany po tym czy odblokowywane masz osiągnięcia.
Jak skasujesz profil offline''owy i będziesz grał online to wszystko powinno być ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam problem. Posiadam konto LIVE, stare skasowałem i gdy próbuje się zalogować wyskakuje mi komunikat o niewłaściwym kluczu produktu. Tylko, że nie mam pojęcia gdzie ten klucz się znajduje. Na odwrocie instrukcji go nie ma. Gra oczywiście jest oryginalna. Niestety moje savy również opuściły ten świat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 18.08.2008 o 13:08, jasiniak napisał:

Mam problem. Posiadam konto LIVE, stare skasowałem i gdy próbuje się zalogować wyskakuje
mi komunikat o niewłaściwym kluczu produktu. Tylko, że nie mam pojęcia gdzie ten klucz
się znajduje. Na odwrocie instrukcji go nie ma. Gra oczywiście jest oryginalna. Niestety
moje savy również opuściły ten świat.

a na 2 stronie okładki? zwykle tam jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować