Zaloguj się, aby obserwować  
stalker14

Błąd w zamówieniu. Też tak macie ?

8 postów w tym temacie

Cześć. Dzisiaj się bardzo wkurzyłem, bo nie wiem co o tym myśleć. Chciałem się Was o to zapytać. Ja sobie w dniu premiery gram.pl zamówiłem tego SWATA4 za złotówkę. Przyszedł normalnie e-mail potwierdzający zamówienie. A dzisiaj odkryłem, że jak się kliknie na link "Moje zamówienia" a potem pisze w moim przypadku zamówienia niewysłane: zamówienie nr DR00580553: złożone 2005-10-06 16:10:14 I jak się kliknie w to zamówienie to się otwiera kolejna strona i pisze:
Status Twojego zamówienia: wystąpił nieoczekiwany błąd! Skontaktuj się z działem obsługi klienta.
Data złożenia: Cz, 06.10.2005 o godz. 16:10
Numer zamówienia:DR00580553
Konkretnie chodzi mi o ten błąd. Proszę niech każdy sprawdzi czy tez ma taki błąd. Bo być może to jest błąd skryptu, bo gram.pl jest nowy i moze jeszcze miec bledy. Wiec prosze sprawdzcie. Bo nei wiem moze to blad skryptu a moze naprawde jakis blad wyskoczyl. Ja juz i tak napisalem e-maila do dzialu obslugi klienta ale jeszcze prosze o Wasze zdanie. Z góry dzięki. Pa.


P.S. Czy ktoś z Was dostał już jakąś grę zamówioną na gram.pl ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dokłądnie taki sam komunikat. Złożyłem zamówienie na zestaw Wiedźmiński i po jakimś czasie pojawiło się info -> Status Twojego zamówienia: wystąpił nieoczekiwany błąd! Skontaktuj się z działem obsługi klienta.
No to się skontaktowałem, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a po paru godzinach, status zmienił się na przygotowane do wysyłki, czy jakoś tak. Także poczekaj, może też się tak wyklaruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co ? Ja się zastanawiam po co tutaj byli betatesterzy ! Tu jest pełno błędów. Jak już wczoraj mówiłem wyskoczył ten błąd i trzeba było się skontaktować z biurem obsługi klienta. A dzisiaj tam wchodze w tą zakładkę i pisze "Status Twojego zamówienia: wysyłka Twojego zamówienia została wstrzymana do 7 października 2005" A przecież 7 października już dawno był :/ Nic nie rozumie :D
Do administratorów: proszę poprawcie to !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 06:33, stalker14 napisał:

Wiecie co ? Ja się zastanawiam po co tutaj byli betatesterzy ! Tu jest pełno błędów. Jak już wczoraj mówiłem wyskoczył ten
błąd i trzeba było się skontaktować z biurem obsługi klienta. A dzisiaj tam wchodze w tą zakładkę i pisze "Status Twojego
zamówienia: wysyłka Twojego zamówienia została wstrzymana do 7 października 2005" A przecież 7 października już dawno był
:/ Nic nie rozumie :D
Do administratorów: proszę poprawcie to !


Wiesz - mi sie wydaje że towaru brakło i tyle. Widać dostawa była 7 października. Widać już idzie do ciebie ale dotrzeć nie może przez sobote i niedziele i oczywiście 06:30 w poniedziałek ;P (w sobote by może do południa doszło, ale wiesz jak idą paczki :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 06:33, stalker14 napisał:

Wiecie co ? Ja się zastanawiam po co tutaj byli betatesterzy ! Tu jest pełno błędów. Jak już wczoraj mówiłem wyskoczył ten
błąd i trzeba było się skontaktować z biurem obsługi klienta. A dzisiaj tam wchodze w tą zakładkę i pisze "Status Twojego
zamówienia: wysyłka Twojego zamówienia została wstrzymana do 7 października 2005" A przecież 7 października już dawno był
:/ Nic nie rozumie :D
Do administratorów: proszę poprawcie to !


Dzień dobry. Forum nie jest dobrym miejscem do zgłaszania tego typu błędów i problemów. Bardzo proszę, zgodnie z komunikatem który otrzymałeś, skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Potrzebny adres znajdziesz w mailu potwierdzającym zamówienie a także na stronie z podsumowaniem zamówienia w sklepie. Sprawę rozwiążemy i skontaktujemy się z Tobą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować