Zaloguj się, aby obserwować  
Myniek_rp

Brzydkie pismo - pomocy!!!

60 postów w tym temacie

Witam!
Mam bardzo brzydkie pismo i do tego dysleksja. Staram się z tym walczyć. Dużo przepisuje tekstu ale to nie pomaga. Czytam również dużo książek ale nadal mam problemy z ortografią i z pisaniem np. zamiast "p" piszę "d" albo zamiast "c" piszę "s" i na odwrót. W poradni wystawili tylko opinię a jedyne zalecenie to praca ze słownikiem ortograficznym. Znam zasady ortografi. Co robić?? Pomóżcie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tym za bardzo, więc rada może być wyjątkowo bezsensowna, ale spróbuj sie zmuszać do pisania takich liter jakie mają być. Zwyczajnie trzeba zakuć jaką literke trzeba wstawić i cokolwiek ciało by robiło innego ty masz je zmusić do robienia tak jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2006 o 19:29, myniekka napisał:

Witam!
Mam bardzo brzydkie pismo i do tego dysleksja. Staram się z tym walczyć. Dużo przepisuje tekstu
ale to nie pomaga. Czytam również dużo książek ale nadal mam problemy z ortografią i z pisaniem
np. zamiast "p" piszę "d" albo zamiast "c" piszę "s" i na odwrót. W poradni wystawili tylko
opinię a jedyne zalecenie to praca ze słownikiem ortograficznym. Znam zasady ortografi. Co
robić?? Pomóżcie!!


Nie martw się to dyskografia :P też ją mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam dysgrafię i dysleksję. Litery mylę już rzadziej niż parę lat temu, ale i tak bazgrzę jak kura pazurem. Nie jestem pewien, czy dużo pisania pmoże - spójrz na lekarzy, którzy dużo piszą, a popatrz jak piszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2006 o 20:06, lampak napisał:

Ja też mam dysgrafię i dysleksję. Litery mylę już rzadziej niż parę lat temu, ale i tak bazgrzę
jak kura pazurem. Nie jestem pewien, czy dużo pisania pmoże - spójrz na lekarzy, którzy dużo
piszą, a popatrz jak piszą.