• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
natanadler

CD PROJEKT a obsługa klienta czyli ile to jest 48 godzin.

Pytanie

Poruszam sprwaę na forum bo może w ten sposób ktoś zainteresuje sie tematem.

Kupiłem DS2 i chciałem zarejestrować i co po wpisaniu nr wyskakuje błąd połączenia z serwerem. W zakładce moje gry pokazuje się obrazek i ze jest zarejestrowana ale nie naliczyło mi wirtualnych pieniedzy. Kontaktowałem się z CD Projektem 2 razy: 28.12.05 oraz 2.01.2006 (maile z zakladki pomoc techniczna)
I co i nic.

Niby nie wiele tych wirtualnych pieniędzy dostałbym bo 40 zeta ale zawsze się na coś przydadzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

50 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 04.01.2006 o 17:52, RobeN napisał:

Zawsze możesz zadzwonić. Może wówczas pomogą szybciej.


2 razy próbowałem i zatrzymałem się na we will soon conect you. Po 5 minutach odpuściłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.01.2006 o 17:53, natanadler napisał:

2 razy próbowałem i zatrzymałem się na we will soon conect you. Po 5 minutach odpuściłem


Być może swoje maile kierujesz do złego źródła.
Twój problem nie jest związny ściśle z grą tylko z rejestracją => a to prowadzi do działu zamówień.
Wówczas swoją wiadomość powinieneś wysłać pod adres zamowienia@cdprojekt.com
Tak przynajmniej mi się wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.01.2006 o 17:52, RobeN napisał:

Zawsze możesz zadzwonić. Może wówczas pomogą szybciej.

to nie jest odpowiedz. skoro twierdza ze 48 godzin to znaczy ze 48 godzin. w moim przypadku po zgloszeniu problemu z wysylka jednego zamowienia czekalem dwa razy tyle, az w koncu zadzwnilem. innym razem w przypadku problemow technicznych z gra na odpowiedz czekalem 7 dni roboczych i sie nie doczekalem. nie jest to odosobniony przypadek. albo ich system obslugi zgloszen jest porostu do [tu wpisz swoje ulubione slowo] albo poprostu leja na klienta za gory na dol cieplym... no ten tego, w kazdym badz razie ja mam same niemile skojarzenia w kontaktach droga elektroniczna z firma cd projekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest odpowiedź, gdyż dział pomocy technicznej zajmuje się tylko i wyłącznie Technicznymi problemami z grami => problemy z działaniem, instalacją, wyświetlaniem, dźwiękiem, konfiguracją.

Jeśli masz problem z Rejestracją a to należy do działu zamówień.
Gwarantuję Ci, że dostaniesz odpowiedź w przeciągu 48h jeśli napiszesz na podany przeze mnie adres.

A dział pomocy technicznej może mieć naprawdę dużow ięcej do roboty - zresztą ciągłe błędnie wysylane wiadomości też pochłaniają nieco czasu na segregację...

Owszem CDP ma problemy ale dodatkowo dorzucają ich Użytkownicy, którzy wysyłają wiadomości pod złe adresy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ja sie czepiam tego ze co napisales: ze lepiej zadzwonic. jak sie ktos zobowiazuje do reakcji w okreslonym czasie to niech ta reakcja nastapi. jesli natanadler zapodal problem na zlego maila, to faktycznie jego problem, ale to co napisales ze "zawsze mozna zadzwonic" nie jest zadnym rozwiazaniem niewatpliwie istniejacego problemu.

pomijajac sam fakt ze czesto reakcja na zgloszenie jest zenujaco dluga, nalezy tez zwrocic uwage na to ze ta ich pomoc techniczna jesli chodzi o umiejetnosc rozwiazywania problemow stoi na smiesznie niskim poziomie.
jak juz pisalem w innym watku na 4 zgloszone przezemnie problemy, zadnego nie byli w stanie rozwiazac. zawsze konczylo sie olaniem mnie, bez chocby slow w rodzaju: "przepraszamy, ale niestety nie jestesmy w stanie pomoc". bo o reakcji typu "w zwiazku z tym proponujemy wymiane na inna gre" to juz nawet nie ma co marzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest też inne zagadnienie.
Nie raz nie wiadomo skąd bierze się dany problem. A i osoba u której występuje nie podaje wszystkich wiadomości - bo sama nie wie co dokładnie ma podać.
Gra się nie uruchamia:

Wadliwa instalacja DX
Złe sterowniki Ekranu
Złe sterowniki dźwięku
Złe sterowniki Chipsetu i Kontrolera
itd itp
można wymieniać więcej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

tylko widzisz, zadziwiajace jest to ze jednak 3 z tych 4 problemow dalo sie rozwiazac. przyczym ostatni dotyczacy gry total overdose rozwiazala pomoc techniczna securoma w niecale 24h. a cd projekt jakos nie potrafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Problem jest w tym ze jeśli masz kłopot z rejestracja gry to pojawia się okienko skontaktuj sie z nami i tm wpisany jest automatycznie tytuł wiadomości i mój adres email. Na jakie konto to idzie tego już nie wiem ale jeśli to z takiej zakładki idzie to powinno być odbierane przez osoby zainteresowane tematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.01.2006 o 18:44, penny napisał:

tylko widzisz, zadziwiajace jest to ze jednak 3 z tych 4 problemow dalo sie rozwiazac. przyczym
ostatni dotyczacy gry total overdose rozwiazala pomoc techniczna securoma w niecale 24h. a
cd projekt jakos nie potrafi.


Pamiętaj jednak, że za Securoma odpowieda pomoc techniczna Securoma :)

Jeśli dystrybutor miałby odpowiadać za wszystkie problemy to utonąłby w mailach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja wysłałem formularz dotyczący gry Morrowind tydzień temu. Otrzymałem potwierdzenie otrzymania formularza...i...hmmm...nic. Jakoś pomoc techniczna nie jest w stanie dotrzeć. Prawdą jest, że pomoc może mieć dużo do roboty, bo wielu jest użytkowników. Jednak czekanie 5 dób roboczych jest lekką przesadą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.01.2006 o 19:19, RobeN napisał:

Pamiętaj jednak, że za Securoma odpowieda pomoc techniczna Securoma :)


ja akurat wiem ze to byl problem securoma, bo jakby niebylo conieco na temat komputera wiem. ale co z osobami ktore nie maja na ten temat pojecia? gra sie poprostu nie uruchamia i tyle. co ich obchodzi gdzie jest problem? jak gra nie chce sie uruchomic to idzie sie do tego kto ta gre ci sprzedal i kto swiadczy pomoc techniczna - w tym przypadku jest to cdprojekt. szczeze mowiac nie przyszloby mi do glowy odzywac sie do securoma. dopiero po jakims czasie walki z tym problemem, na ktory cdp oczywiscnie nie zareagowal, natknalem sie na jakims forum podaj dotyczacym f.e.a.r. (nie pamietam juz, bo tyle foruf zwiedzilem, ze szkoda gadac) ze ktos ma podobny problem. ktos inny zasugerowal zeby skontaktowac sie wlasnie z securomem bo beda w stanie pomoc - do tego nawet sropnia ze w skrajnym przypadku sa niby gotowi przygotowac dla uzytkownika specjalnie zmodyfikowanego exec''a.

zreszta nawet jesli twierdzisz ze w przypadku problemow z securomem, ktory w tym przypadku jest integralna czescia gry, cd projekt nie powinien sie udzielac, to wypadalbo przynajmniej zeby sie jakos na ten temat wypowiedziec. jesli nie w mailu, ktorego i tak nie dostalem, to przynajmniej na stronie w dziale pomoc techniczna umiescic informacje: "szanowni uzytkownicy - w przypadku problemow z uruchomieniem gry wynikajacych ze stosowanego zabezpieczenia antypirackiego prosimy kontaktowac sie z producentami tych zabezpieczen". jest to oczywiscie paranoja, ale przynajmniej sprawa by byla jasna. tylko zastanawia mnie, to ze skoro ja sam bylem w stanie do rozwiazania tego problemu dotrzec (choc nie bylo to latwe), to czemu nikt z pomocy technicznej cdp juz nie? w koncu to powinni byc specjalisci, ktorzy takie tematy maja w malym palcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mi głównie chodzi o to, że jeśli ktoś nie umie powiedzieć co nie działa, to jak ma dostać pomoc???

Jeśli powiedziałbyś doktorowi przez telefon - jestem chory, to czy potrafiłby dać Ci diagnozę???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

taki sam problem ja mam z pomocą do DoW, odpowiedź miała dojść góra po pięciu dniach a pięć dni minęło w poniedziałek, widze że ten problem z DoW jest jakiś trudny bo wiem że nie tylko ja pisałem do pomocy i CDP nie odpowiedział żadnemu z tych co pisali, jeśli np. maja problem z tym do chociaż napisali by że jest problem i przepraszają że może dłużej to potrwać, ale nic nie ma więc..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wiecie co ?? A ja czekalem 1 dzien, a nawet polowe na odpowiedź CDP. No i ok, zglosili sie, porozmawailem z mila pania, no ale jak od 15.12.2005 r. nic sie nie stalo w mojej sprawie tak do dzisiaj cisza.

Napisalem mejla do CDP, do tej miłej pani i dostalem odpowiedź tego samego dnia, tyle ze za 2 godziny.

Nie jest więc prawdą, że CDP olewa klientów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No napewno cię nie oleją jak mają gotowe rozwiązanie problemu, a tutaj czekam już 1,5 tygodnia i nic niektóre osoby czekają więcej i też nic i to jest nie olewanie klientów, mówię ze chociaż jakiegoś maila by wysłali z wyjaśnieniem że nie mogą tego rozgryźć czy coś innego a nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.01.2006 o 20:34, RobeN napisał:

Mi głównie chodzi o to, że jeśli ktoś nie umie powiedzieć co nie działa, to jak ma dostać pomoc???

no to jak rozumiem masz na mysli te tysiace maili ktorymi zasypywany jest cdp? bo akurat w wielu przypadkach (szczegolnie jesli chodzi o zabezpieczenia) to sprawa jest prosta - program zawsze wyswietla jakis komunikat. co do innuch uzytkownikow - jesli ktos nie jest obeznany w temacie, to jak ma sprecyzowac w czym problem? od tego jest pomoc techniczna zeby mu pomoc. nie zwalaj nieudolnej i powolnej pracy pomocy technicznej na uzytkownikow. jesli pomoc techniczna sie nie wyrabia, to znaczy ze ten dzial powinen byc rozszezony, albo zreorganizowany, bo uzytkownikow nie zmienisz.

Dnia 04.01.2006 o 20:34, RobeN napisał:

Jeśli powiedziałbyś doktorowi przez telefon - jestem chory, to czy potrafiłby dać Ci diagnozę???

w zasadzie jesli juz posuwasz sie do takich porownan, to wiekszosc naszych lekarzy zrobilaby to bez wiekszych problemow ;] albo stwierdzilaby ze nic ci nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie mówię, że pomoc CDP jest super.
Jednak sam pracuję z komputreami i nie raz do mnie dzwonią mówiąc:
Nie działa!!! Nic nie widzę!!!
albo
Komputer się psuje!!!
lub też
Komputer się resetuje!!!

W tych 3 przypadkach mowa była o???
W życiu byś nie zgadł - wtyczka zasilania monitora była poluzowana - gdy był brak styku monitor przygasał :) lub gasł do momentu gdy nie ruszyło się monitora lub biurka :)

Sam raz miałem problem, gdzie nikt by mi nie pomógł bo w życiu by się nie domyślił - mianowicie program do kontroli płyty głównej instalował swój sterownik - on powodował wywalanie jednego programu, który w ogóle nie był z tym związany. Wywalanie nastepowała Zawsze - nawet gdy program monitorujący był wyłączony - błąd powodował sterownik.

Dlatego to pomoc techniczna stoi przed bardzo ale to bardzo trudnym zadaniem. Wiele wypadków potrzebowałaby kontaktu z komputerem.
Nawet jeśli błąd leżałby w sterownikach, to osoba która się nie zna nie poradzi sobie, gdyż nałożenie nowej wersji sterowników na starą nie rozwiąże w wielu wypadkach problemu - trzeba umieć ten proces przeprowadzić właściwie łącznie z usuwaniem pozostałości po starej wersji :)
Sam zapewne wiesz, że i DirectX może naproblemić. Ostatnio instalowałem jedną grę i wywalała mi przy EULA błąd złego DX''a. Mam 9.0c więc o co chodzi?? Instalować nawet najnowszej odsłony 9.0c się nie dało - po prostu instalator mówił, że jest OK i nie trzeba nic robić.
Okazało się, że którymś razem instalator (pewnie właśnie 9.0c) zmienił wpis w rejestrze i zamiast 2 linijek miałem 4 z czego w jednej nie zmienił istatniej zmiennej - tu była zmienna dla DX 9.0a a nie 9.0c :) (w pozostałych linijkach wszystko było ok, choć mogło 2 linijek w ogóle nie być). => jak ten problem miała by rozwiązać pomoc techniczna??? Dla niedoświadczonego użytkownika tylko Reinstalacją systemu przy dodatkowym usunięciu posiadaniej wersji systemu (co dla większości równoznaczne jest z Formatem...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować