Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin's Creed - wyrób Crysisopodobny

258 postów w tym temacie

Jak zwykle przesadzają z wymaganiami. Mam pentiuma 4 2.8 GHZ, 1GB ramu i Geforca 7900GS 256 i Crysis śmiga mi na średnich bez problemu a jak pożyczałem od kumpla 1GB i miałem 2GB to chodził na wysokich. Tak samo będzie z tą grą. Wymagania które podają są jak zwykle przesadzone. Założę się że Assassin''s Creed pójdzie mi spokojnie mimo że nie spełniam (zdaniem Ubi) minimalnych wymagań. Także radze się większości graczy nie martwić tylko wyczekiwać
na premierę, bo gra zapowiada się na naprawdę dobrą. Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i? Teraz taki komp to raczej standard. Poza tym - Ubi jak zwykle zawyża "minimalne" wymagania (tzn. że na "minimalnym" configu gra będzie śmigać w średnich detalach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2008 o 23:54, krzysiek-xxx napisał:

> > A ja bym żałował kupna PS3 (a myślałem nad tym), i dobrze zrobiłem kupując sprzęt
PC.
> Jak dla
> > mnie wypas
> > 8800GT 512mb
> > C2D E4500 2.2GHz
> > Patriot 2x 1GB 800MHz
> > Gigabyte GA-P35-S3
> > Chiftec CTF-560-A12S 560Watt
> > i uważam, że osiągami boje on PS3 na głowę. W końcu (Crysis na full), a jeśli chodzi
o
> Assassin''s
> > Creed to tez powinien śmignąć na full (1024x768)
> HAHAHAHAH....nie no teraz to mnie rozwaliłeś :) I huk z tego że grasz na wysokich w Crysisa

> (pewnie jeszcze DirectX 9) jak na DirectX 10 byś miał pokaz slajdów. Dlaczego twórcy Crysisa

> tworzą tą grę tylko na PS3 a nie na Xboxa 360....bo PS3 tylko może pociągnąć to co zrobili.

> Bo nawet NAJLEPSZY obecnie komp nie pociągnie Crysisa na DirectX 10 na b.wysokich. I nie
pisz
> że twój komp bije PS 3 na głowę bo nawet się do niego nie równa.

ROTFL xD. Tacy ludzie jak ty zawsze przyprawiają mnie o zakwasy mięśni brzucha... ze śmiechu.
Poczytaj synek newsy, konfiguracje PS3 i zobaczysz, że... PS3 nie obsługuje Shader Model 4.0,
oh a to peszek. Tak samo jak nie ma na tyle mocy obliczeniowej, aby udźwignąć taką grafę no
i po prostu brakuje bibliotek DX10. Podejrzewam, że Crysis na PS3 będzie celował pomiędzy
medium i high ustawień na kompie (dla przypomnienia jest easy, medium, high, very high). Co
do tego, że grałem na XP to masz 100% rację, ale co z tego jak zmiana kilku linijek w folderze
z grą odblokowała funkcję very high. Ja przynajmniej mogę się cieszyć pięknem tej gry (choć
już się powoli nudzi), a ty w ogóle widziałeś Crysis''a? Bo o granie się nawet nie pytam.


Po pierwsze (do radka9) Crysisa wcale nie robią na PS3, znaczy może i robią ale to narazie plotka. Po drugie (do krzysieka-xxx) ty też może trochę poczytaj o Ps3 i sie dowiedź że czarnulka wógole nie zna takiego pojęcia ja Dx10.
A co do wymagań AC to najbardziej mnie rozbija te 3Gb. Na x-pudle jakos umieli zrobic zeby gra na 512 dzialała a tu 2 GB min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żal mi się robi jak czytam większość waszych wypowiedzi... Zamiast zająć się czymś pożytecznym, siedzicie i pier*olicie o jakichś wymaganiach, konsolach i sprzęcie. Tak czy siak nic nie zmienicie, nikogo nie przekonacie, a za dwa tygodnie nikt nie będzie pamiętał o tej rozmowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śmieszne te komentarze. Dyskusja o tym, kto ma kompa, który niby pociągnie AC na high, porównanie PS3-X360-PC. Aha i jeszcze niezwykle zabawny komentarz DeRuleX''a ,który twierdzi, że jak ma 8800GT, C2D 2.2GHz i 2GB RAM, to ma sprzęt lepszy niż to, co jest w PS3. LUDZIE!!! Nie można porównywać PS3 z X360 pod względem megabajtów, czy taktowania procesora! O "porównywaniu" konsol z PC już nie wspomnę. A to dlatego (jeśli ktoś tego nie wie), że tworzenie gier na konsolę polega na odkrywaniu jej możliwości, korzystaniu z nowych narzędzi i zabawie w optymalizację kodu. Pecety zaś zmieniają się co chwilę, więc pełne wykorzystywanie ich możliwości to strata czasu, pieniędzy oraz poparcia producentów sprzętu. Jakiś przykład? Nowe gry na PC potrzebują procesorów dwurdzeniowych nie dlatego, że każdy z rdzeni ma swoje zadanie. Po prostu potrzeba większej ogólnej wydajności, która na dwurdzeniowcach jest większa niż na jednordzeniowcach. Z kolei na X360 developerzy bawią się w rozdzielanie zadań dla trzech rdzeni. Idzie im to nieźle i dlatego gry na X360 wyglądają równie dobrze jak na PS3. Pewnego jednak dnia firmy współpracujące z Sony wymyślą do czego można użyć osiem rdzeni PS3, pewnie tego samego dnia, kiedy Intel wypuści Core2Octo. Różnica będzie taka, że każdy z rdzeni PS3 będzie miał kupę roboty podczas tworzenia świata gry, podczas gdy rdzenie Core2Octo będą walczyły z niechęcią programistów do optymalizacji kodu.
Jeśli zaś chodzi o "wymagania Assassin''s Creed''a", to najbardziej bawi mnie 3GB RAM - XP nie potrafi wykorzystać takiej ilości pamięci, zaś Vista użyje jej, aby pomniejszyć spadek wydajności w stosunku do XP. Osobiście poczekam na oficjalne wymagania, a nawet jeśli okażą się takie, jak w newsie - cóż z tego? Mam laptopa z C2D 1.66GHz, 2GB RAM i Radeonem X1600 512MB i nie zawaham się go użyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.01.2008 o 23:44, krzysiek-xxx napisał:

Fakt, tu bym się z tobą zgodził, jednak zauważ, że tak na prawdę oceniającymi grę są zwykli
gracze, którzy nie dostrzegą większości błędów. Nie mówię, że odpalą grę i pomyślą "super idealna,
perfekcyjna gra" bo na pewno te rażące błędy zobaczy każdy. Zważ na to, że recenzenci to mały
ułamek graczy, których zadaniem jest czepianie się KAŻDEGO "ale" i w ich branży ie ma zmiłuj
się. Nie mówię, że ich opinia nie wpłynie na zakup gra, ale będzie to znikomy spadek sprzedaży,
bo tylko najbardziej wybredni obejdą się bez.


Niby fakt. Ale jednak sporo osob kieruje sie ich opiniami i z tego co pozniej widzialam na kilku forach wiele osob gre kupi - ale albo z drugiej reki, albo jak wejdzie w nizsza strefe cenowa. A to jednak roznice w zarobkach producenta sa. Ponadto niestety w AC to co razi jest widoczne i dla ''zwyklego'' gracza. Po prostu gra jest w sporym stopniu monotonna i powtarzalna (niestety) - ma sliczna fabule, ale dwa razy sie jej przechodzic nie chce. A multi przedluzajacego zywot produktow ''na jedno przejscie'' tam brak.

Dnia 22.01.2008 o 23:44, krzysiek-xxx napisał:

Spójrz na sytuację Gothic''a 3. Mimo wielu błędów,
żałosnych ocen oraz skopanego kodu gra i tak przyniosła niezły dochód JoWood i Piranhi.


Tak, ale zauwaz ze brand mial juz wyrobiona mocna opinie na rynku. Z reszta jest to produkt jednoplatformowy, tak wiec skala kwot wchodzacych w gre jest co do obu tytulow nieporownywalna. A z Gothikiem 4 beda miec biede, bo JoWood pogonilo Piranhe - i gre robi kto inny. Co IMO wyjdzie jej tylko na gorsze (tak jak G3 zarznelo to, ze JW kazal produkt puscic na rynek zamiast opoznic premiere o te pare mcy i do porzadku toto zdebugowac i zoptymalizowac - juz nie mowiac o tym ze zmuszono Piranhow do zaimplementowania kretynskiego masherskiego sposobu walki - ktory w porownaniu z tym z 1ki i 2ki jest po prostu zalosny :( )

>Wracając

Dnia 22.01.2008 o 23:44, krzysiek-xxx napisał:

do AC to jest to gra bdb, ale od perfekcji dzieli ją sporo. Powiedziałbym, że Ubi na pewno
zyska na nim więcej niż przypuszczano.


Z tym ze wiecej niz przypuszczano nie do konca sie zgodze - po prostu hype na gre byl przeogromny i fakt ze nie spelnila wiekszosci zapowiedzi (z reszta graniczylo by to z cudem - tyle i takich rzeczy naobiecywano). Ale kto wie... To juz ocenia ksiegowi Ubi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak was ale mnie najbardziej zaciekawił ten fragment:
"DirectX: biblioteki DirectX 10.0 (będą na dysku z grą)"
dostawiając do tego obsługiwane OS`y "System operacyjny: Windows XP / Vista"
można wywnioskować że jednak DX 10 pojawi się w Windowsie XP
Oczywiście to błędne rozumowanie bo newsman Gram.pl zapomnieli napisać że DX 10 dla Visty a dla XP 9.0
Pozdro dla autora tekstu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2008 o 00:34, man86 napisał:

Jeśli zaś chodzi o "wymagania Assassin''s Creed''a", to najbardziej bawi mnie 3GB RAM - XP
nie potrafi wykorzystać takiej ilości pamięci, zaś Vista użyje jej, aby pomniejszyć spadek
wydajności w stosunku do XP.



Xp obsluguje 3,3....


pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jajca chyba jakieś są... żeby minimalne były 2GB a wymagane aż 3!! o procku nie wspomnie... po prostu żart, masakra, raczej właśnie z powodu wymagań się zbyt dobrze nie sprzeda. ludzi nie stać na to, żeby sobie gb ramu raz na rok dokupić, a oni taką bombę walą... żal... jeszcze trochę i trzeba będzie tak jak na samochody czy mieszkania brać kredyty w bankach na kompy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cholera wie czy to czysta konwersja czy nie więc ja się z tym wstrzymam. Warto pamiętać, że wg zapowiedzi to AC na Xbox miała być konwersja z PS3.
PS3 ma ciężką budowę i pisanie pod to gier nie jest łatwe - może tak być, że gry wariują - czemu nie. To sprzęt elektroniczny niepozbawiony wad - jak każdy inny. Czasy gier na konsole bez wad już się skończyły, gry są zbyt duże a konsola umożliwia łatkowanie tytułów.
Z grafiką to się zapędziłem, inny post wpadł w oko.
Jeśli dajesz się wkręcić w jakiś temat czy wierzysz wszystkiemu co mówią twórcy to już tylko Twój problem i Twoja wina, że dasz się skusić. Brak mechanizmów obronnych na mydlenie.
Nie widzę powodu do skarg czy narzekań. Firma ryzykuje - ona inwestuje, czy się zwróci - zależy od graczy, mają kase na byle co? Płacą. Dadzą bubel który się sprzeda? Nikomu nie wciskali na siłę, złapali się w marketing - trzeba było się zastanowić. Jak się zniechęcą to również straci firma i to dużo poważniejszą kasę niż 200zł za grę.

A ja tutaj widzę jakiś uraz co do `fanboyzmu`.
To zdanie nie ma nic wspólnego z fanboy`zmem, to czysta prawda którą nadal zresztą łatwo zaobserwować na forach przy wielu wypowiedziach.
Mój komentarz zrównał graczy PC z konsolowymi, ni jak nie pogrążył ani jednych ani drugich.
Sam również od zawsze łączyłem konsole+PC chociaż na moje lata, po prostu nie mam ochoty grać zbytnio na kompie. Raz, trzeba doinwestować, dwa, jakoś tak... pusto? Większa frajda mimo wszystko na konsolach, wyjątkiem był Wiedzmin i jakieś tam MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gry to towar luksusowy, podobnie dodatkowe 2gb ramu w kompie. Jak nie stać to polecam kupić piłkę i pograć ze znajomymi za oknem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi tylko skąd takie wymagania ? Grałem na PS3 i ta gra wcale nie wygląda rewelacyjnie, a przynajmniej nie widziałem niczego takiego co by potrzebowało sprzętu lepszego niż Crysis...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2008 o 00:34, man86 napisał:

Jeśli zaś chodzi o "wymagania Assassin''s Creed''a", to najbardziej bawi mnie 3GB RAM - XP
nie potrafi wykorzystać takiej ilości pamięci,


No comment -.-"

Wracając do AC- coraz bardziej się przekonuję, że wymagania podane tu są na wyrost, jeżeli przypominacie sobie gram.pl nie raz szokował nas takimi newsami, choćby tym, że Crysis będzie potrzebował 16BG, gdy tymczasem wystarczy ledwie 6.5GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja dziękuję. Miałem kupować nowego kompa, (Intel Core 2 Duo, GF 8800GT 512 MB, 2GB RAM), chciałem zagrać sobie właśnie w AC, jednak teraz zdecydowanie kupie sobie PS3, na której grafika nie dość, że będzie ładniejsza, to konsola jest tańsza od sprzętu, który jest wymagany, żeby udźwignąć tego potwora :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co? To na pewno nie jest literówka? To już taniej bedzie sobie kupić PS3 od PC który to pociągnie. Czy oni sobie jajca robią? Ja wiem, że ta gra jest całkiem niezła, ale bez przesady, żal mi na nią wydawać aż tyle pieniędzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować