Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Age of Conan: Hyborian Adventures - zapowiedź

53 postów w tym temacie

Lucas the Great

Istnieje kilka projektów w branży MMORPG, rokujących spore nadzieje. Jednym z nich jest bez wątpienia Age of Conan: Hyborian Adventures - ambitna produkcja Funcomu, której premiera była już kilkukrotnie przekładana, ale od niedawna jest niemal pewne, że gra ukaże się w maju.

Przeczytaj cały tekst "Age of Conan: Hyborian Adventures - zapowiedź" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, nareszcie cos sie ruszylo o AoC na gramie ;-)

Tylko, Myszasty, wypadalo wspomniec ze kazda gildia (nie tylko maniacy pvp ;-)) bedzie mogla sobie wybudowac
miasto PvE (gdzies w Hyborii najprawdopodobniej na zasadzie instance) i walczyc o przetrwanie z miastem NPCow rownolegle budowanym nieopodal

PS sa jakies szanse na sprowadzenie kilku(set) sztuk AoC Collector''s Edition do sprzedazy w sklepie gram.pl ? ;-P A moze myslicie o wlasnej CE ? ;-> (choc sadzac po wypaśności swiatowej CE i bogatej zawartosci gier od CDP to chyba bedzie niewykonalne ;-)) pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej interesujące wydaje mi się budowanie twierdz i miast przez klany :D. Na pewno do jakiegoś dołączę albo zrobię sam jak będę miał tę grę. Tylko tak jak napisał Myszasty..."żeby tylko nasze pecety potrafiły to wszystko udźwignąć".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie gra jest wysmienita nareszcie system walki jest taki jaki chciałem czyli nie bede klikał i gapił sie jak postac walczy za ten system walki gra ma u mnie bardzo duży plus do tego grafika bardzo dobra budowanie zamków maszyn oblęzniczych cud miód ciekawe ile z tych zapowiedzi twórców naprawde bedzie w grze jak zwykle poczekamy zobaczymy zagrał bym bardzo chetnie ale pewnie uniemozliwia mi to takie czynniki jak słaby komputer ch**owy wrecz internet i pewnie jeszcze kilka innych czynników ojjjj takie życie może kiedyś pogram....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra naprawdę ciekawie się zapowiada. MMO w brutalnym świecie, bez żadnej cukierkowości. Może wreszcie jakieś MMO na które się skuszę? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Morfieusz --> Tak naprawdę, to w tej grze ma znaleźć się tyle różnych atrakcji, że samo wylistowanie ich zajęłoby ze trzy takie artykuły... :) Wspomniałem o tych najważniejszych, gdyż nolens volens, do gier MMO przyciąga graczy głównie powodujący największy dreszcze emocji tryb PvP... a ten zapowiada się w AoC bardzo zacnie, szczególnie Siege PvP...
Zresztą, myślę, że powrócimy jeszcze do tej gry, poświęcając jej więcej miejsca... gdyż wydaje się być tego naprawdę warta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, trzeba by więcej miejsca poświęcić tej grze. Tak na prawdę to nie ma nawet jakiejkolwiek polskiej strony poświęconej tej grze. Zważywszy, że AoC ma wyjść po polsku warto by było zainteresować grą większą rzeszę polskich graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to będzie taka próba zwrócenia się w stronę tytułów ''sandbox''? Bo jeśli tak, to jest nadzieja na naprawdę dobry produkt. Świat ciekawy, przede wszystkim nie komiksowy i sztucznie ugrzeczniony. Pomysły na mechanikę ciekawe, chociaż szczerze powiedziawszy wcale nie nowe, bo należące do graczy i przez nich zarządzane struktury oraz walkę o nie już mieliśmy, tryby produkcji i uzyskiwania do niej materiałów to już standard. Pewne wątpliwości budzi tu system walki, czy nie stanie się zbyt zręcznościowy. A jeśli tak, to czy będą dla nie go alternatywy. Oprócz tego niewiele jak do tej pory chyba powiedziano o ekonomii świata - czy rynki będą wolne i zależne od graczy, czy raczej z góry określone przez twórców.
No i ogromna już teraz widoczna wada - wiele klonów świata gry na wielu serwerach... wielka szkoda :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 23:42, Graffis napisał:

No i ogromna już teraz widoczna wada - wiele klonów świata gry na wielu serwerach... wielka
szkoda :(


wiesz, to jest nawet w takich grach jak UO czy DAoC (ktore to chyba jako jedyne poki co oferuje wojny realm vs realm).

poza tym raczej techniczna niemozliwoscia bylo by zrobienie tego jako pojedynczego swiata. z tego co czytalam to sprzet na ktorym jest EvE to najwieksza struktura tego typu. dodaj do tego caly swiat zapchany wieksza iloscia stalych struktur niz kosmos, owe miasta graczy i zapewne jeszcze dodatkowe rzeczy - podejrzewam ze kazdy sprzet by im sie pod takim ciezarem rozkraczyl. albo by byly loadingi co 3 kroki i parcelacja swiata na malutkie strefy.

np w wow fajne jest to, ze loading ma sie tylko przy zmianie kontynentu, oraz instancjach. w lotro jest juz tez przy wlazeniu do budynkow - co na dluzsza mete irytuje, jako ze tego wlazenia troche tam jest.
w eve masz to w sumie chyba tylko przy dokowaniu/wydokowywaniu ze stacji, czego sie nie robi co paretnascie sekund, poza tym trwa krotko - tak wiec sie tak nie zauwaza sprawy (btw ciekawe czy wprowadzenie mozliwosci chodzenia po stacjach wlasnie nie zarznie serwerow)

A co do premiery Conana - niech bedzie kiedy chce, tak dlugo jak nie puszcza totalnie niegrywalnego bubla (vide premiera Vanguarda czy jaja przy starcie multi Hellgate London)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 02:01, Jcdx napisał:

z tego co czytalam to sprzet na ktorym jest EvE to najwieksza struktura tego typu.

Pierwsza 500 clusterów świata, a w kategorii gier rzeczywiście Tranquility stanowi absolutny ewenement, czy raczej eve-nement ;)

Dnia 27.01.2008 o 02:01, Jcdx napisał:

(btw ciekawe czy wprowadzenie mozliwosci chodzenia po stacjach wlasnie nie zarznie serwerow)

Nie powinno, ambulacja ma stanąć podobno na zupełnie nowej części TQ, a do tego czasu całość ma przejść no zupełnie nowy sposób komunikacji między node''ami - po raz pierwszy zastosowane w sieciach nie wojskowych, wywiadowczych lub rządowych. Neat ;)

Dnia 27.01.2008 o 02:01, Jcdx napisał:

A co do premiery Conana - niech bedzie kiedy chce, tak dlugo jak nie puszcza totalnie niegrywalnego
bubla (vide premiera Vanguarda czy jaja przy starcie multi Hellgate London)

Stąd chyba te kolejne opóźnienia i przesunięcie ostatecznej premiery na maj 2008. W pierwszej wersji mówiło się przecież już o roku 2007. A los, o którym mówisz gier ostatnio nie oszczędza, za przykład może posłużyć cokolwiek problematyczna beta Warhmmera Online i wynikające z niej opóźnienie rynkowej wersji tego MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na GT swego czasu był trailer i gra nie wyglądała porywająco, co więcej wyglądało bardzo średnio, a tego wspaniałego systemu walki i finisherów jakoś nie było widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspaniała muzyka jest w tych zwiastunach, szczególnie w dwóch pierwszych. Gdyby znakomity kompozytor Basil Poledouris żył, to bym pomyślał że własnie on tworzy muzykę do tej gry. Ktoś Poledourisa całkiem dobrze naśladuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 09:42, Fenrisulfr napisał:

Wszystko pięknie, ładnie ale najważniejsza sprawa została pominięta. Mianowicie ile ma wynosić
miesięczny abonament ?


Do dzis tego nie ustalili :P tak samo jak wymagan sprzetowych... Ale tak jak mowi Jcdx pewnie te 15$ :P ale nie ma co gdybac jak podadza to sie dowiemy... pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować