KulpaDawid

Szukam filmu, nie znam (nie pamiętam) tytułu ani aktorów . Proszę o pomoc! =)

890 postów w tym temacie

Komedia romantyczną,chłopak zakochuje się w przyjaciółce swojej koleżanki,ale ona nie zwraca na niego uwagi,więc on pisze do niej nieudolne listy.listy te przekazuje koleżanka która bez jego wiedzy przepisuje je na piękne listy miłosne.pamiętam jąder z filmu dziewczyna siedzi przy barze w kapeluszu.na koniec filmu koleżanka odpływa statkiem on orientuje się że to ona była w nim zakochana i wyskakuje do wody.film z lat 80,90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam tytułu tej czarnej komedii kryminalnej ale fabułę opowiadał narrator, który jechał do posiadłości na pogrzeb jakiegoś dalekiego krewnego. Po pogrzebie było oczywiście otwarcie testamentu i przejęcie posiadłości przez spadkobiercę, członka rodu. Niestety każdy kto obejmował w posiadanie w drodze dziedziczenia posiadłość wkrótce ginął w dziwnych okolicznościach. Okazalo się, że mordercą był sam narrator i zarazem główny bohater. Chciał on w ten sposób przyspieszyc kolejkę do spadku i w końcu sam przejąć fortunę jako spdkobierca. Film oglądałem pod koniec lat 70 w telewizji polskiej na pierwszym programie. (2 programu chyba jeszcze nie było) Film był chyba z lat 50, 60 lub początku 70-tych. w pamięci pozostała mi scena śmierci starszej, sparaliżowanej, świeżoupieczonej dziedziczki rodu poruszającej się na wózku inwalidzkim (elektrycznym, co w tamtym okresie było rzadkością). Wózek niefortunnie sam nagle zaczął przyspieszać i sterować i zawióżł starszą pania do basenu, lub też spadła z mola do jeziora. W każdym razie utonęła.Oczywiście to główny bohater sterował zdalnie wózkiem i doprowadził do smierci dziedziczki. W innej scenie kolejnego dziedzica fortuny, którym jest głucha, starsza kobieta, doprowadza do śmierci wzmcaniając kilkakrotnie czułość (wysokość) odbioru dźwięku jej aparatu słuchowego (takiej trąbki). W kolejnej scenie ma się odbyć jakis wystrzał z działa na zamku. Działo ma odpalić (przyłożyć zapalony lont) kolejny dziedzic fortuny. W momencie odpalania działa nasz bohater-morderca "daje nura w krzaki" ponieważ założył kilkakrotnie większy ładunek wybuchowy do armaty i liczył na uśmiercenie dziedzica przez eksplozję armaty. Do odpalenia ładunku nie dochodzi jednak z jakichś powodów i bohater zostaje zdemaskowany a przynajmniej podejrzany. Pod koniec filmu strach pada na wszystkich dziedziczących fortunę, bo wiedzą, że wraz z przejęciem spadku dopadnie ich śmierć w dziwnych okolicznościach. W końcu kolejka do dziedziczenia przesuwa się i dziedzicem staje się główny bohater filmu, narrator, młody mężczyzna. Nie pamiętam końca ale chyba udaje mu się ujść z życiem.
Film był w moim odczuciu niejako połączeniem "10 małych Indian" z "Psem Baskervillów", "Kot i kanarek","Krzyk strachu"
A może to parodia tych filmów!
Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu tytułu filmu.
PS: mogłem odrobinę poprzekręcać szczegóły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pomocy w odnalezieniu filmu, nie mam pojęcia kiedy go oglądałem ale mniej więcej między 3 a 8 lat temu, nie za wiele pamiętam, ale mam nadzieję ,że ktoś kojarzy:

Był to film wojenny na 99% amerykański i wydaje mi się, że to był dramat, grupa komandosów (jakaś jednostka specjalna)
wylądowało w górach ala pustynia (takich gdzie był sam piasek) mieli się chyba kogoś pozbyć, pamiętam, że zaatakowali oni małą wioskę z tego co pamiętam byli tam talibowie (cywile i rebelianci czy jak ich tam nazwać) i jakąś od tamtej pory przez resztę filmu grupa komandosów ciągle uciekała przed nimi a Ci talibowie ich ścigali po pustynni lub piaszczystych górach. Ścigali ich i w nocy i w dzień.
Jedno co pamiętam myślę, że ważniejsze to gdzieś na koniec filmu kilku z komandosów których przeżyło uciekało przed talibami po jakieś pustyni było ich z 30 albo więcej, jeden z tych komandosów dostał w nogi/ręce około 5-10 strzałów zanim go zabili ratując tym samym życie reszty ponieważ spowolnił ich.

A jeszcze przypomniałem sobie, że na końcu lub gdzieś w środku filmu, dwóch z komandosów wydaje mi się, że tyle ich zostało, lub jeśli to było w środku filmu to zostali odcięci od reszty, ale na 99% to było już na koniec czekało na śmigłowiec ratunkowy, jeden z nich miał złamaną nogę nie pamiętam czy przeżył czy nie przeżył.

Wybaczcie, że tak zakręciłem , ale oglądam same takie filmy i nie pamiętam dokładnie czy to było w środku czy na końcu filmu, ale na pewno tak było :) Z góry dziękuje bardzo :)

+ Jeśli ktoś zna filmy podobne do:

Jarhead - obydwu części
Helikopter w ogniu
Wojna o Irak
American Sniper
Snajper - Dziewictwo
Snajper 1/2/3
Snajper - Kolejne Starcie
Karbala
Stop-loss
The Hurt Locker
Za linią wroga 1-4
9 kompania
Elitarni ostatnie starcie

To proszę o polecenie chętnie obejrzę każdy film wojenny (najlepiej amerykański/brytyjski) od roku 2000 w górę oraz by był on związany z wojnami/konfliktami itp też w takowym roku czyli np. nie filmy o II wojnie światowej czy wojny wietnamskiej, tylko z konfliktami związanymi z Afganistanem/Irakiem/Iranem/ czy tez coś o Mogadiszu czy Kolumbii.
Z góry wielkie dzięki :)


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam filmu, cos w stylu komedii romantycznej ale pewny nie jestem. Film ma juz pewnie dekade, ale chcialbym obejrzec go raz jeszcze.
Mezczyzna pracuje w firmie maklerskiej i ma dobre relacje z klientami.Do firmy zostaje przyjety nowy mlody pracownik ktory jest pewien ze osiagnie to co jego kolega. Jednak mu to sie nie udaje. Nowy pracownik zapoznaje swojego kolege ze swoja narzeczona i sie razem w sobie zakochuja. W firmie nowy pracownik psuje relacje firmy z klientami i jest zalamany bo nic nie umie sprzedac. Pod koniec filmu dowiadujemy sie ze to wszystko bylo ukartowane przez firme konkurencyjna.

Ktos moze mi pomoc? bede wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2016 o 16:51, DamianLFC napisał:

Szukam filmu, cos w stylu komedii romantycznej ale pewny nie jestem. Film ma juz pewnie
/ciach/
bylo ukartowane przez firme konkurencyjna.

Ktos moze mi pomoc? bede wdzieczny

Twoje szczęście, że to jednak nie komar ;)
http://www.imdb.com/title/tt0385267/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam filmu z lat 90 (na oko), opowiada o kobiecie ktora majac dwie dorosle corki postanawia ponownie ulozyc sobie zycie. Niestety trafia na mezczyzne, sporo mlodszego, ktory zneca sie nad nia. Chce sie z nim rozstac, ale ciagle wierzy w jego obietnice zmiany na lepsze, daje mu szanse na poprawe. W koncu zachodzi w ciaze, rodzi dziecko. Maz poprawia sie w stosunku do zony ale zaczyna pic. Pewnego razu gdy starszych corek nie ma w domu, facet zabija zone mlotkiem (lub innym narzedzien?).
Bardzo prosze o pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.12.2015 o 20:07, drzejs napisał:

Cześć mam ogromną prośbę pomozcie mi szukam tytułu filmu horror ma z przeszło 10 lat
albo i lepiej już wam go opisuje jest gościu który nosi przy sobie tak jak by talizman
lub coś innego w tym rodzaju wyszukuje różne potwory i widząc ze to ten niby talizman
wbija się w jego czoło chyba i zmienia się w wojownika i walczy z nimi nie pamiętam czy
ludzie się zmieniają w te potwory czy jakoś inaczej to będzie ale coś tam pamiętam z
tego filmu i bardzo chciał bym go jeszcze raz zobaczyć tylko nie pamiętam tytułu. Będę
bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam

Brzmi trochę jak Guyver aka Mutronika, ale czy to to sobie głowy uciąć nie daję.
http://www.imdb.com/title/tt0101988/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam filmu, który był opowieścią o tym jak jakaś piosenkarka chcąc robić dalej karierę porzuciła męża i malutką córkę. Dodając napiszę, że była chyba czarnoskóra i kojarzy mi się z Tiną Turner ale to raczej nie ona. Potem po latach ta córka dorasta i koniecznie chce iść na koncert tej piosenkarki nie wiedząc, że to jej matka, a jej ojciec nie chce jej puścić. Potem ta dziewczyna dowiaduje się prawdy. Dodam jeszcze, że pamiętam, że ma kręcone długie ciemne włosy. Czy ktoś wie co to za film?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szukam filmu
młoda dziewczyna i chłopak i jeszcze dwoje ludzi (on i ona) ratują ziemie przed zagładą
ogniste pierścienie zabijające ludzi
bohaterowie naprowadzają satelity które powstrzymują pierścienie, jeden walczy z
na tvp1 chyba kiedyś leciało
pomocy!!! szukam tytułu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstawiam jeszcze raz poprzedni film co sie pytałem i jeden nowy:

1. chłopak(blondyn chyba xd) zostaje wysłany do klasztoru, tam golą mu głowę i dają piwo w kuflu do wypicia, po kilku latach on i drugi mnich coś zrobili i zostali wyrzuceni z klasztoru, pozbawieni wszystkiego(ubiór też) i idą nago polną drogą gdzieś.

2. płatny zabójca chce sie wycofać i otworzyć restauracje, jego szef daje mu ostatnie zlecenie za chyba $50k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2016 o 20:39, Raalix napisał:

Wstawiam jeszcze raz poprzedni film co sie pytałem i jeden nowy:

1. chłopak(blondyn chyba xd) zostaje wysłany do klasztoru, tam golą mu głowę i dają piwo
w kuflu do wypicia, po kilku latach on i drugi mnich coś zrobili i zostali wyrzuceni
z klasztoru, pozbawieni wszystkiego(ubiór też) i idą nago polną drogą gdzieś.

2. płatny zabójca chce sie wycofać i otworzyć restauracje, jego szef daje mu ostatnie
zlecenie za chyba $50k


Znalazłem film numer 2 : Witajcie w dżungli.

Ale potrzebuje jeszcze pomocy przy filmie nr 1 i teraz co podam tylko jedna scene:
kamera filmuje dom poza miastem i przed domem jest dużo czarnych samochodów, zjazd rodziny mafijnej czy cuś w tym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej szukam filmu ale zapomniałam jak się nazywa. Film opowiada o nastolatce , jej mama pracuje w szkole gdzie jej córka się uczy , jej mama zajmuję się przedstawieniami w szkole . jej córka zdobywa główną rolę , zazdrosna koleżanka wraz ze swoją przyjaciółką mszczą się na dziewczynie i odwraca się od niej cała szkoła . Dziewczyna przeprowadza się i zmienia szkołę . tam się zakochuję w pewnym chłopaku . jej nowy nauczyciel od historii zakochuję się w jej mamie . chłopak zaprasza dziewczynę na domówkę gdzie były też te 2 dziewczyny co dokuczały jej w poprzedniej szkole . na koniec jednak prawda wychodzi na jaw . bardzo bym chciała jeszcze raz obejrzeć ten film niestety zapomniałam tytułu oraz bohaterów filmu .Film jest chyba z 2013 albo 2014 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję filmu dosyć starego o malych robocikach które jedyne co pamiętam to potrafiły naprawiać I naprawił budynek który miał być zniszczony a one mieszkały na dachu tego budynku był też urywek w którym n aprawily zegarek może ktoś pamięta albo zna ten film

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2016 o 10:40, arek2828 napisał:

Poszukuję filmu dosyć starego o malych robocikach które jedyne co pamiętam to potrafiły
naprawiać I naprawił budynek który miał być zniszczony a one mieszkały na dachu tego
budynku był też urywek w którym n aprawily zegarek może ktoś pamięta albo zna ten film

https://www.youtube.com/watch?v=rJmvsb13dA8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam filmu (oglądałem tylko fragment) najprawdopodobniej hiszpańskiego lub coś w ten deseń, o dość "pociętej" kompozycji (czasy), charakterystyczne szczegóły - kobieta w śrendim wieku, blondynka, traci zainteresowanie męża włóżku odkąd usunięto jej piersi (chyba miała raka), znajduje sobie kochanka. spotykają się w domku na pustyni. dla kochanka jej blizny sa piekne bo opowiadają o niej. nie pamiętam dokładnie jak do tego dochodzi, ale córka tej kobiety podkłada ogień pod domek schadzek i para płonie żywcem, zostają po nich objęte szkielety na łóżku. z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SZUKAM FILMU! WAŻNE! PROSZE O POMOC!


Film oglądałem kilka lat temu, facet i kobieta mieszkali (chyba w miescie) i postanowili wyremontowac stary dom, który należał do dziewczyny. Podczasz remontu, facet spadł z drabiny, a kobieta pozostała na (wyspie?), był tam duch kobiety (chyba księżniczki) która została porwana przez jej ojca, zamordowana (była w ciąży) i zamurowana. Dziewczyna miała na sobie naszyjnik, który należał do ducha kobiety, okazało się że ojciec dziewczyny dawno temu porywał kobiety z (?? afryki?) i przewozil statkami. Duch kobiety był w żółtej sukni, była ciemnej karnacji. BARDZO PROSZE O POMOC!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się