Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Tomkowi Gawlikowskiemu i Maćkowi Żmudzie-Adamskiemu z Techlandu!

449 postów w tym temacie

Wasza polityka odnośnie gry FIM Speedway Grand Prix 3 trochę mnie zaniepokoiła. Czy nie traktujecie rynku polskiego jak koncern 1C rosyjski? Oni robią gry, wydają je w swoim kraju, a tam wszyscy je krytykują i dają słabe ocny, a oni robią patche i wydają gry w innych krajach. Traktują po prostu rodzimy rynek jako poligon doświadczalny. U nas niestety wygląda to podobnie. Oby nie było tak samo z grą Nikita.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jak wygląda sprawa premiery FIM Speedway Grand Prix 3 w innych krajach. Gdzie, kiedy i kto za to wszystko będzie dopowiadał (czyli czy jakiś znany wydawca będzie wydawał grę w jakimś kraju).
I na koniec, czy Nikita też będzie początkowo tylko w Polsce, a dopiero za kilka tygodni pojaiw się w innych krajach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy Xpand Rally doczeka się kontynuacji.... miło by było zobaczyć grę z tematyką wyścigów podobnyvch do Toca Race Driver...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie za wcześnie na takie pytanie ale czy Techland myślał nad stworzeniem jakiegoś bardziej rozbudowanego trybu multiplayer w Chrome 2? Mam na myśli jakiś grywalny tryb, który pozwoli stworzenie jakiejkolwiek sceny esportowej (turnieje w C2, laddery itp.). W przypadku Chrome grało się głównie na dominacji, która wielką rewelacją nie była. Przykładowo tryb stopwatch znany z Wolfenstein: Enemy Territory/rtcw bardziej battlefieldowy system wykonywania zadań znany z Frontlines Fuel of War w zupełności by wystarczył.

Chciałem się też dowiedzieć, czy Techland tworząc multiplayer do Chrome 2 pisze go pod kątem casual gamingu czy esportu? Jak na razie wszystkie shootery z multiplayerem (multi w Chrome bardzo mi się podobał) tworzone są pod kątem casual gamingu, dlatego pokładam większe nadzieje w C2. Te pytanie dotoczy też Warhounda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytania odnośnie Dead Island:

1. Czy możecie podać choćby orientacyjną datę premiery?
2. Jak zostanie spolszczona wersja na PC-ty?
3. Kto będzie światowym wydawcą? Czy jest to chociaż prestiżowa i znana firma?
4. Czy nie boicie się, że wiele z "Waszych" pomysłów zostanie wykorzystanych w nadchodzącym Alone in the Dark?
5. Jak duża jest szansa na wersję na PS3?
6. Czy grafika ulegnie poprawie względem temu, co widzimy na obecnych screenach? Bo to zdecydowanie nie jest szczyt Waszych możliwości...
7. Jak na razie bardzo mało wiemy na temat fabuły - czy możecie podać odrobinę więcej szczegółów?
8. Jeśli to nie byłby spoiler - czy akcja będzie rozgrywać się też poza wyspą?
9. Jeśli na część powyższych pytań nie możecie jeszcze odpowiedzieć - kiedy ujawnicie więcej szczegółów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak BTW daliście ciała z reklamą Trackamanii United Forever w KŚGRY. Od kiedy to się pisze "okólarów"? Tak napisane jest w zdaniu "do każdego pudełka para okólarów 3D gratis". Babol straszny. Nigdy więcej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już się konsul upora z odpowiedzią na te wszystkie pytania (których się mu już nazbierało) może mi powiedziec jak Techland będzie się promował na wakacje. Chodzi mi tu o różnego rodzaju targi gier (przede wszystkim E3 i Game Convencion). Czy na tych imprezach będziecie wy, czy może jakaś wasza gra na stoisku innego dużego wydawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

madridista2:
Premiera w pierwszych krajach poza Polską (m.in. kraje Beneluksu, Grecja) miała miejsce w ostatni piątek. Polscy Gracze dostali więc grę jako pierwsi, prawie dwa miesiące przed resztą świata.
Vormulac:
Nasza EK będzie zmieniona w stosunku do wersji niemieckiej (te 10 000 to właśnie EK przeznaczona wyłącznie na Niemcy) i raczej będzie jeszcze bardziej napakowana atrakcjami. Kwestia nakładu oraz ceny EK nie została jeszcze zamknięta.
Jaro7788:
Nie, Drakensang nie będzie miał polskiego podtytułu.
DartiReviMaster:
Wciąż postępują, ale tak jak już wcześniej mówiliśmy DI ma priorytet
Młody miro:
Myśleliśmy o takim projekcie już od dłuższego czasu, ale ze względów licencyjnych nie było to dotychczas możliwe. Niewykluczone jednak, że taki projekt dojdzie wreszcie do skutku - a jeżeli tak, to o tym oczywiście poinformujemy.
madridista2:
My nie podchodzimy do tego w ten sposób i w żadnym bądź razie nie traktujemy rodzimego rynku jako poligonu doświadczalnego. Grę tworzyliśmy z myślą przede wszystkim o polskich Graczach. To u nas jest najwyższy poziom sportu żużlowego na świecie i najmocniejsza liga, co też przekłada się na wielką popularność tego jakże specyficznego sportu. Patch w pierwszej kolejności będzie dotyczył polskiej wersji, podobnie też i darmowe dodatki, które już wkrótce ujrzą światło dzienne.

Sytuacje, w których patch pojawia się już w dniu premiery, lub tuż po niej, nie są niczym nowym. Wiadomo też, że jeżeli premiera gry w jakimś regionie jest przesunięta w czasie, to często, w zamian za to opóźnienie, dany region otrzymuje grę z uwzględnionymi poprawkami, czy wręcz bonusowymi dodatkami, których nie było w pierwotnej wersji. To podobna sytuacja, jak z opóźnionymi konwersjami (vide choćby Gears of War). Niemniej jednak nasz rodzimy rynek ma tutaj największy priorytet - jeżeli wprowadzane są jakieś poprawki do gry, czy też szykowane dodatki, to można mieć pewność, że polscy Gracze otrzymają je jako pierwsi na świecie.
Pablo09:
Na razie nie planujemy. Ale nigdy nie mów "nie będzie sequelu" :)
Firexive:
Za wcześnie na takie pytania. Jednak dziękuję, za uczulenie nas na tą sprawę.
Pawłek:
Pomyślimy, jednak to nie zależy tylko od nas.
Jaro7788:
1. Orientacyjnie 2009:)
2. Prawdopodobnie całkowicie
3. Cii to tajemnica handlowa :)
4. AitD ? Inna gra, inne klimaty. Ale odważni jesteśmy - nie boimy się :]
5. Spora ;-)
6. Oczywiście , że tak. Na razie widzicie samochód z sprawnym silnikiem ale bez karoserii
7. Najwięcej można wyczytać z wywiadu udzielnego gram.pl :)
8. Tak - to byłby spoiler
9. Soon :)
Amadeusz1:
Ech - dzień wcześniej nasza korekta miała wieczór kawalerski ;-)
madridista2:
E3 - Nie, Lipsk - Tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy premiera Dead Island (czy jeszcze w tym roku)?
Kiedy premiera Warhounda i dlaczego nie ma nowych materiałów o tych dwóch tytułach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka pytań:
1.Czy macie w planach (najlepiej tu i to jak najszybciej:)) podac jakieś wyniki sprzedaży waszych gier w Polsc i za granicą (produkowanych przez was, ale i tych wydawanych przez was w naszym kraju)
2.Kiedy można spodziewac się jakiś fajnych filmików (najlepie trailerów) z waszych gier? Miło widzane były b yteż jakieś gameplaye.
3.Jaki jest wasz stosunek do studia Prominance (chyba dobrze napisałem:))? Lubicie się i czasami pomagają oni was w robieniu gier (Dead Island) lub wy im dajecie zrobic kolejne części waszych hitów sprzed lat (Xpand Rally Xtreme)? A może to jest to wasze wewnętrze studio, stworzone przez was, które można równie dobrze naazwac Techland 2?
4.I jak zwykle pytanie o wydawcę. Macie jakiegoś fajnego do którejś z waszych obecnie robionych gier? Wiem, wiem, tajemnica handlowa. Wystarczy jednak, jak przeczytam słowo tak lub nie. A do pełni szczęścia chciałbym informację, kiedy powiecie coś dokładnie na ten temat.
5.Tak jak wyżej, ale tym razem pytanie to, czy sprzedaliście już komuś (i bynajmniej nie chodzi mi o City Interactive) swój silnik graficzny i jakaś firma na tym świecie robi obecnie grę na Chrome Engine 4? Tak, czy nie oraz kiedy jakieś informacje podacie na ten temat (oczywiście jeśli pytanie na poprzednie pytanie to ''tak'')
I to by było na tyle. I mam nadzieję, że wasza nowa platformóka Nikita jest dobra, bo zbieram te 50 zł na tą grę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno, czysto teoretyczne pytanie. Gdyby wydawcą jednej z waszych gier było Electronic Artz (lub Codemasters) to kto by ją wydawał w Polsce, wy jako Techland, czy może polsak filia EA (lub Codemasters)? Wy sami wydajecie swoje gry, oni tak samo, a więc stwarza się trudna do roztrzygnięcia sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Ostatnimi czasy panuje w Polsce dziwna moda na wykup polskich deweloperów(metropolis, people can fly inoxiate[chyba napisałem z błędem]). Czy wy mieliście jakieś propozycje tego typu? I jeśli można wiedzieć to od kogo? :P
2. Czy planujecie jakieś "ożywienie" forum DI oraz Warhounda(admin, moderatorzy itp.)?
3. Czy jest jakaś szansa że Warhound jednak ujrzy światło dzienne w tym roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heeh, to ja zadam proste pytanie ( chociaż nie liczę na odpowiedz ) Dlaczego od ok tygodnia nie działa ani strona Dead Island ani Techlandu? Trochę długo jak na awarię serwera? Coś nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy nad Dead Island, Chrome 2 i Warhound pracują ci sami ludzie? Czy jest to jeden zespół, czy też kilka mniejszych? Jeśli tak, to czy można się spodziewać podobnych rozwiązań? Np. w Dead Island macie zaawansowany system symulujący różne części ciała (kości, skóra itp.). Czy coś podobnego wprowadzacie w pozostałych tytułach (niekoniecznie z takim rozmachem, mam na myśli tylko zamysł i pewne technologie)?

Czy macie w planach stworzenie gry cRPG? Pojawiły się ku temu pewne przesłanki... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rimfiztrik:
Za wcześnie aby to stwierdzić.
Marmo:
Premiery obu gier jeszcze nie zostały oficjalnie potwierdzone :) Poczekajmy na Lipsk ;-)
Firexive:
Nie myśleliśmy jeszcze o tym. Na pewno jednak nie chcielibyśmy aby gracze używali cheatów w multiplayerze...
madridista2:
1.Tajemnica handlowa :P Tak serio za granicą bardzo łatwo sprawdzić ilość sprzedanych egzemplarzy - jeśli chodzi o Polskę to takimi danymi się raczej nie szasta
2. O jakich grach dokładnie mówisz - większość ma już albo gameplay''e albo "filmiki"
3. Tak jak inne studia developerskie tak i my współpracujemy z innymi podmiotami. Nic niezwykłego tutaj nie ma a forma współpracy zawsze zależy od konkretnego produktu.
4. Tak :)
5. Ech za większość tych pytań mógłbyś zgarnąć niezłą kasę u naszej konkurencji :) Powiemy tylko, że "coś się zaczyna dziać"
Nikita jest grą przeznaczoną dla dzieci - -mam nadzieję, że ta iskierka infantylności jest również w tobie... ;-)
Co do EA lub CodeMasters to są to sprawy MOCNO skomplikowane (patrz Mass Effect i CDPvs EA). Myślę jednak, że wszystko dałoby się załatwić.
rpeg:
1. Ostatnio mieliśmy w planach wykupienie Take Two ;-)
2. Tak są już takie plany
3. Szanse są zawsze - poczekajmy do Lipska ;-)
wszyscytg:
Wierz mi są takie i TAKIEEEE awarie serwera :) - już jest ok
macned:
W zasadzie to zależy jak to rozumiesz. Czy jako osoby koordynujące pracę czy też jako osoby robiące np. tekstury ? Oczywiście technologie są zawsze nasze. Dlatego też nie mielibyśmy problemu z wprowadzeniem systemu zniszczeń do np. Chrome 2. Pytanie tylko czy to się opłaca technologicznie oraz w kwestii szeroko pojętego klimatu.
Odnośnie gry cRPG - o jakich przesłankach mówisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2008 o 14:25, NITRO Techland napisał:

Odnośnie gry cRPG - o jakich przesłankach mówisz ?


Normalnie rozpatrywałbym takie informacjie w kategorii plotek, ale skoro pojawiła się oferta pracy ściśle związana z gatunkiem RPG/cRPG...

http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,7163.0.html

Wiem, że jeszcze za wcześnie, by cokolwiek konkretnego na ten temat pisać. Dla mnie ta informacja była zaskakująca. Ciekawi mnie, czy poszukiwanie kandydata na to stanowisko ma związek z przyszłymi planami dotyczącymi gry fabularnej (ciekawa odmiana - dotychczas tworzyliście głównie strzelanki + wyścigi, czyżby czas na kolejny gatunek?), czy też w jednym z nadchodzących tytułów zamierzacie wprowadzić elementy gry RPG (druga możliwość jest chyba jednak mniej prawdopodobna - hybryda shooter rpg?).

EDIT: Zauważyłem, że na waszej stronie, w dziale Praca również pojawiła się ta oferta. Musiałem wcześniej ją przeoczyć.
http://techland.pl/pl/pracaoferta.php#o63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować