Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Tomkowi Gawlikowskiemu i Maćkowi Żmudzie-Adamskiemu z Techlandu!

449 postów w tym temacie

Vojtas:
Rozważamy:). Nie odcinamy się od gatunku przygodówek, choć na tą chwilę nie ma żadnej tego typu gry w naszym najbliższym line-upie. Koszty polskiego wydania eXperience 112 zwróciły się.

Cromas:
To, co mówisz odnośnie praw nad marką Call of Juarez zupełnie rozmija się z prawdą. Prawa do marki COJ całkowicie należą do Techland - Ubisoft nie mógłby stworzyć tej gry z udziałem innego developera, za to my z kolei moglibyśmy wybrać innego wydawcę. Niemniej jednak zarówno Ubisoft, jak i my byliśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i jej wyników przy okazji pierwszej części COJ, więc współpraca przy drugiej cześci wyszła niejako naturalnie. Od premiery jedynki myśleliśmy nad kontynuacją tematu, a Ubisfot zgłosił się do nas z pomysłem, czy nie zrobilibyśmy sequela/prequela.

A teraz po kolei Twoje pytania:
1. Tak.
2. W COJ 2 są zupełnie nowe tryby Concentration Mode. Fani pierwszej części będą zadowoleni.
3. Informacje przekazałem do teamu zajmującego się trybem multiplayer.
4. Na razie jest zbyt wcześnie, by o tym mówić. Gra jest jeszcze w produkcji.

5. Nie. Produkcja gry przeciągnęła się - takie przypadki zdarzają się bardzo często w świecie elektronicznej rozgrywki.
6. Tak.

7. Bardzo dobry pomysł, pomyślimy nad nim.
8. Da.


cabrio91:
Może dlatego, że COJ odniósł znacznie większy sukces i jest doskonale znaną marką na całym świecie?

madridista2:
Na E3 będziemy, ale czy będziemy się wystawiać, to jeszcze nie zostało ustalone.

Młody miro:
1. Na razie niewiele, ale wkrótce oficjalnie przedstawimy nasz najnowszy Speedway.

2. Tak. W trakcie tego zlotu fanów FIM SGP 3 odbył się pierwszy publiczny pokaz wstępnego builda. Gracze mogli zapoznać się z nowym trybem jazdy ("symulacja"), potestować i wyrazić swoją opinię.

3. A dlaczego nie na Bora Bora?:). O to należy spytać organizatorów Wielkiego LANa. Pojawiliśmy się tam, gdzie byli miłośnicy i najlepsi gracze w FIM SGP 3.

Zauri:
Data premiery nie została ustalona.

Mazur PL:
Nie zapomnieliśmy, produkcja nieustannie się toczy.

Marmo:
Sz.p. konsul raczył odpowiedzieć na to pytanie, chociażby na poprzedniej stronie:).

Danio237:
Na razie wymagania systemowe COJ: WW nie zostały określone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha, to sorry. Wydawalo mi sie ze gdzies to czytalem.

do 3) Wielkie dzieki.

do 5) No tak. Rozumiem ze sie produkacja gier przeciaga. Ale czemu mowicie ze juz za niedlugo beda nowe wiadomosci o grze, jak nie jestescie tego pewni?

do 6) Cieszy mnie ten fakt.

a tu nowe pytania :) :
Do CoJ: BiB:
1. Aby grac w mp bedzie trzeba sie zalogowac pod Ubi.com? (tak jak np w FC2) Czy w ogole bedzie trzeba sie gdzies zalogowac (account)?
2. Ile graczy bedzie moglo grac na jednym serverze?
3. Beda w mp dynamiczne objekty , takie jak np. skrzynki, szyby, beczki?
4. Czemu Ty piszesz CoJ:WW, a nie CoJ:WK => Wiezy Krwi?? :)

Do Dead Island:
5. To ma byc swiatowa produkcja. Jak Techland sobie wyobraza wydac ta gre w Niemczech?? Jesli USK sie nie zgodzi na wydanie gry w Niemczech, to usuniecie pare animacij czy efektow zeby USK sie zgodzilo na wydnie gry?
6. Swiat w DI ma byc open-world, wiec jak bedzie dzialal render (streaming) swiata?
7. Bedzie glowny bohater DI mowil czy bedzie to tak jak np w FC2 albo Oblibvion ze nic nie slychac?

Pozdrawiam


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2009 o 16:48, TURBO Techland napisał:

Rozważamy:). Nie odcinamy się od gatunku przygodówek, choć na tą chwilę nie ma żadnej
tego typu gry w naszym najbliższym line-upie. Koszty polskiego wydania eXperience 112
zwróciły się.


Bardzo mnie to cieszy. Jeśli mógłbym cosik zaproponować (?), to wydanie dwupaku In Memoriam. Druga część miała genialne opakowanie - torebkę foliową na dowód przestępstwa. :))
https://dreamcatchergames.3dcartstores.com/assets/images/evidence.jpg

@Cromas

Myślę, że niektórych oddpowiedzi nie znają nawet najstarsi indianie. A USK łatwo da się oszukać - krew zrobi się zieloną (czyli właściwie będzie to chlorofil?), a potem wypuści do sieci moda. U konsolowców gorzej, tam faktycznie trzeba będzie coś przyciąć. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy w najbliższym czasie (czyli najbliższy miesiąc) Techland wyda w Polsce jakąs grę lub poda przynajmniej informacje na temat swojego planu wydawniczego na najbliższy czas? Chodzi mi o coś więcej niż tylko informacje na temat nowej gry żużlowej.
2. Jeśli na E3 macie być, ale nie wiecie, czy będziecie się wystawiać to w takim razie w jakim celu tam się pojawicie? Turystycznie?
3. Nie raz o to się pytałem (nie tylko ja zresztą), ale nie zaszkodzi zapytać jeszcze raz, tym razem troszkę inaczej:). Ktróe z waszych trzech gier będących od lat wielu w produckji (Warhound, Chrome 2 i Dead Island oczywiście) ma wydawcę. Sory, tegfo oczywiście mi nie powiecie, ale może powiecie ile z tych gier (jedna, dwie, tzry?) ma tego światowego wydawcę i najlepiej kiedy podacie jakieś konkretne informacje na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2009 o 16:48, TURBO Techland napisał:

Mazur PL:
Nie zapomnieliśmy, produkcja nieustannie się toczy.


Kiedy dostaniemy jakieś informacje,trailery itp.
Kiedy będzie działać strona dead island.Pół roku temu zadałem to pytanie, pan konsul powiedział że za
nie długo.Minęło pół r i ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2009 o 16:48, TURBO Techland napisał:

Mazur PL:
Nie zapomnieliśmy, produkcja nieustannie się toczy.


Kiedy dostaniemy jakieś informacje,trailery itp.
Kiedy będzie działać strona dead island.Pół roku temu zadałem to pytanie, pan konsul powiedział że za
nie długo.Minęło pół r i ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Młody miro:

Dnia 26.02.2009 o 16:48, TURBO Techland napisał:

1. Na razie niewiele, ale wkrótce oficjalnie przedstawimy nasz najnowszy Speedway.

2. Tak. W trakcie tego zlotu fanów FIM SGP 3 odbył się pierwszy publiczny pokaz wstępnego
builda. Gracze mogli zapoznać się z nowym trybem jazdy ("symulacja"), potestować i wyrazić
swoją opinię.

3. A dlaczego nie na Bora Bora?:). O to należy spytać organizatorów Wielkiego LANa. Pojawiliśmy
się tam, gdzie byli miłośnicy i najlepsi gracze w FIM SGP 3.

1. Wielkie dzięki.
2. Żałuje że mnie nie było
3. U nas też by się ludzie żeby pograć znaleźli tylko z ty organizowaniem to by były problemy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Vojtas:
Hmmm, pewnie ze sa metody oszukania USK. Ale gre sie ocenia po tym jaka jest do kupienia w sklepie. :) Poza tym tu nie chodzi tylko o krew, ale o efekty (np. odlatajace czesci ciala :D ) czy nawet animacje.
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cromas:
5) Hmm niekiedy zdarzają się rzeczy które są po prostu nieprzewidziane. Tak było w przypadku DI i WAR. Dlatego też zmieniliśmy nieco naszą strategię. Będziemy się starali mówić "coś" dopiero wtedy, gdy dana informacja jest bardzo prawdopodobna. I nawet w tym przypadku coś może pójść nie po naszej myśli :) Life

Na razie nie chcemy zbyt dużo zdradzać odnośnie MP w CoJ :WK - w swoim czasie dowiecie się więcej ... :)

Jeśli myślisz o Techlandzie jako o developerze to developer nie zajmuje się wydawaniem gier a jedynie ich tworzeniem :)
Na razie o DI tyle... tak jak powiedziałem wcześniej, gdy będziemy mieć więcej pewnych informacji damy znać. Dajcie na razie DI rosnąć w siłę w spokoju ... :)

madridista2:
1. Na początku marca będzie anonsować parę gier wydawanych przez nas w Q1/Q2 2009. Aktualnie anonsowaliśmy Windchaser oraz Drakensang: River of Time - będzie jeszcze parę tytułów :) Zaglądaj na naszą stronę www.techland.pl - nota bene jest zupełnie nowa :)
2. Targi nie są tylko po to, aby się tam wystawiać dla "szerszej publiczności". Są również miejscem spotkań z dziennikarzami oraz miejscem spotkań biznesowych. Niemniej doskonale rozumiem Wasze zainteresowanie :)
3. Masz rację nie mogę powiedzieć. Mogę jednak zdradzić, że jak na razie jest ok :) (enigmatyczne wiem, ale nic na to nie poradzę :)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Wydajecie wiele gier firmy Anaconda (Drakensang, Legend: Hand of God itd.), a czy oni wydają jakieś wasze gry w Niemczech? Jesli tak to jakie?
2. Czytałem na stronie Techlandu o jakiejś waszej swpółpracy z firmą AMD, ale niestety wszystko było po angielsku i niewiele zrozumiałem. Możecie wyjaśnić o co w tym wszystkim chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Techland wydaje w Polsce część gier od dtp AG / Anaconda, a czy Wasza firma wyda także grę pt. "Venetica"?
Premiera już w maju, a nikt z polskich wydawców współpracujących z dtp AG / Anaconda (Techland, Cenega, Nicolas Games) nie ma jeszcze tej gry w swoim planie wydawniczym.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NITRO Techland-czy możesz powiedzieć na jakim etapie są prace z grą CoJ WK i czy rzeczywiście uda wam się wydać tą gre w 2009,wszak niedawno ją zapowiedzieliście...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2009 o 10:35, junior17 napisał:

Witam!
Techland wydaje w Polsce część gier od dtp AG / Anaconda, a czy Wasza firma wyda także
grę pt. "Venetica"?
Premiera już w maju, a nikt z polskich wydawców współpracujących z dtp AG / Anaconda
(Techland, Cenega, Nicolas Games) nie ma jeszcze tej gry w swoim planie wydawniczym.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam


Gdzieś tam ostatnio obiło mi się o uszy, że Veneticę ma wydać Cenega, więc raczej Techland odpada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2009 o 18:09, cromas napisał:

Cze!

Moze Techland wstawic do internetu Xpand Rally .3da exporter?
Tego nigdzie nie mozna sciagnac. Prosze o to!

Nara

Juz nie potrzebuje tego exporter ;). Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie, czy Cenega nie robiła żadnych problemów związanych z Twoją Klasyką. Przecież pudełko jest niemal identyczne jak to Kolekcji Klasyki i szczerze mówiąc zalatuje mi tu plagiatem. Brak pomysłów na projekt? A może to taki chwyt marketingowy (tylko nie wiem jaki miałby być jego cel)?

20090307183629

20090307183751

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2009 o 18:38, Lesz3yk napisał:

Ciekawi mnie, czy Cenega nie robiła żadnych problemów związanych z Twoją Klasyką. Przecież
pudełko jest niemal identyczne jak to Kolekcji Klasyki i szczerze mówiąc zalatuje mi
tu plagiatem. Brak pomysłów na projekt? A może to taki chwyt marketingowy (tylko nie
wiem jaki miałby być jego cel)?


A zauważyłeś że jedna z serii Cenegi nazywa się Super$eller, a CDP - TopSeller? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2009 o 21:32, Vojtas napisał:

A zauważyłeś że jedna z serii Cenegi nazywa się Super$eller, a CDP - TopSeller? ;)


Nie chodzi mi tu o nazwę. Równie dobrze mógłbym ją porównać do eXtra Klasyki. Ciężko wymyślić coś oryginalnego w tej kwestii, więc nie tego się czepiam. Za to całkowite "zerżnięcie" projektu graficznego pudełka to IMO już lekka przesada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2009 o 22:16, Lesz3yk napisał:

> A zauważyłeś że jedna z serii Cenegi nazywa się Super$eller, a CDP - TopSeller?
;)
Nie chodzi mi tu o nazwę. Równie dobrze mógłbym ją porównać do eXtra Klasyki. Ciężko
wymyślić coś oryginalnego w tej kwestii, więc nie tego się czepiam. Za to całkowite "zerżnięcie"
projektu graficznego pudełka to IMO już lekka przesada.


Oczywiście, że da się wymyślić coś lepszego - pytanie, czy jest taka wola? Podejrzewam, że nie.
BTW - swego czasu Kamis pozwał do sądu Kotanyi za zerżnięcię projektu opakowania (mają zielone torebki z przeyprawami). I Kamis sprawę wygrał: dostali odszkodowanie, a Kotanyi musiał zmienić WSZYSTKIE opakowanie tej serii. Było warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2009 o 22:53, Vojtas napisał:

Było warto?


Kotanyi dostał nauczkę. Należało się. Dlaczego więc Techland ryzykuje?


Przy okazji - ciekawi mnie jaką sprzedaż osiągnie Dead Island. Na myśl przychodzą mi dwa skrajne przypadki:
- na fali fascynacji zombiakami (Resident Evil, Left 4 Dead, Dead Rising) w grach sprzeda się znakomicie,
- wysoka konkurencja w tym gatunku (śliczną dżunglę mamy już w Crysis, RE i DR mają świetną kampanię SP, a multi L4D chyba długo nic nie pobije) i późny termin wydania spowoduje, że dochody będą nikłe.

Szczerze mówiąc bardziej prawdopodobna wydaje mi się opcja druga, szczególnie, że ostatnio nastała cisza wokół tego projektu, ale trzymam kciuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować