Zaloguj się, aby obserwować  
Tomi_323

Gwarancja na sprzęt

12 postów w tym temacie

Witam!

Dnia 29/12/2005 zakupiłem myszkę optyczną firmy Manta. Dopiero dzisiaj się zorientowałem, że aby jej 24 miesięczna gwarancja była ważna to trzeba podbiś Kartę gwarancyjną. Nie zrobiłem tego wcześniej. Czy moge iśc np. jutro i to zrobić? Czy może jak jest nowy rok itp. to gwarancja już wygasła?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2006 o 17:39, Tomi_323 napisał:

Dnia 29/12/2005 zakupiłem myszkę optyczną firmy Manta. Dopiero dzisiaj się zorientowałem, że
aby jej 24 miesięczna gwarancja była ważna to trzeba podbiś Kartę gwarancyjną. Nie zrobiłem
tego wcześniej. Czy moge iśc np. jutro i to zrobić? Czy może jak jest nowy rok itp. to gwarancja
już wygasła?


Sklep ma obowiązek podbić Ci kartę gwarancyjną w dowolnym dniu w czasie trwania gwarancji za okazaniem dowodu zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2006 o 17:46, Modest-Vermin napisał:

Musisz dowód zakupu ( paragon itp. ) oraz cały komplet myszki ze sobą.


Na wszelki wypadek niech weźnie nóż bo moga byc problemy z hamskim sprzedawca czasem tak jest. Ale tak jak mówisz jezeli bedzie normalny sprzedawca to ma boowiazek podbic jak nie to trzeba postraszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zebrani tutaj maja racje. wszystko zalez od sprzedawcy. ja w zeszłym roku maiłem taki problem z karta dźwiekową, prawie rok po zakupie karta sie popsuła a ja jakoś nie umiałem znaleźć paragonu miałem tylko taką kartkę którą dostałem przy zamawianiu sprzętu. i sprzedawca na podstawie tej karteczki wymienił mi ta kartę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za odgrzebywanie starego wątku, ale zastanowiła mnie jedna kwestia.
Jak to jest z gwarancją na przedmioty otrzymane w prezencie lub wygrane w konkursach. Nowe, z kartą gwarancyjną, ale naturalnie bez dowodu zakupu.
Czy w takich warunkach gwarancja będzie uznawana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co nie wiem... myśle, że niestety nie, mimo iż jest karta gwarancyjna =/ ale mną sie nie sugeruj mnie sie tak tylko wydaje. A i dzięki za przypomnienie musze sobie iść podbić karte gwanacyjną mp3 :D pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2007 o 11:03, Monastor napisał:

Przepraszam za odgrzebywanie starego wątku, ale zastanowiła mnie jedna kwestia.
Jak to jest z gwarancją na przedmioty otrzymane w prezencie lub wygrane w konkursach. Nowe,
z kartą gwarancyjną, ale naturalnie bez dowodu zakupu.
Czy w takich warunkach gwarancja będzie uznawana?

Jeżeli wygrałeś coś to powinieneś mieć podbitą kartę gwarancyjną przez organizatora konkursu, a jeżeli brak ci jakichś dok. to kontaktuj się z organizatorem konkursu najlepiej i ich się zapytaj co masz zrobić, ja mam np. katę podbitą przez CDP i jeżeli mi się coś z wygranym sprzętem stanie to na podstawie tej karty będę reklamował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2007 o 17:51, kordzio1 napisał:

Jeżeli wygrałeś coś to powinieneś mieć podbitą kartę gwarancyjną przez organizatora konkursu,
a jeżeli brak ci jakichś dok. to kontaktuj się z organizatorem konkursu najlepiej i ich się
zapytaj co masz zrobić, ja mam np. katę podbitą przez CDP i jeżeli mi się coś z wygranym sprzętem
stanie to na podstawie tej karty będę reklamował

Mniej więcej równocześnie ze swoim poprzednim postem w tym wątku napisałem maila do CDP ;)
Już nawet otrzymałem pierwszą odpowiedź. Gwarancje muszą być uznawane, ale szczegóły musi doprecyzować BenQ. Czekam jeszcze na jednego maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli sprawa dotyczy laptopa, to możesz z grubsza powiedzieć jak to dokładnie wygląda?:) narazie z moim jest wszystko ok, ale lepiej wiedzieć co i jak dokladnie jest:) gdyby sie coś przytrafiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w sklepie internetowym telefon komórkowy. Niestety odmówił posłuszeństwa, a do sklepu dodzwonić się nie mogę. Na maile też nikt nie odpowiada, a strona internetowa przestała istnieć. Wniosek nasuwa się sam - sklep został zamknięty... Teraz pytanie - czy mogę się jakoś ubiegać o wypełnienie gwarancji? Zostało mi jej jeszcze ponad rok, a jakoś nie widzi mi się płacenie za naprawę...

Ewentualnie - może ktoś jest z Krakowa? Jest jakaś nadzieja, że sklep dalej istnieje... Znajduje (znajdował) się na ul. Karmelickiej 22 - "Expert".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować