Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

KOTOR MMO - spekulacje odżywają

42 postów w tym temacie

Wersja MMO wielkiego KOTOR''a, na dodatek osadzone w czasach przed wydarzeniami z sagi...
Nawet bajerancko może być! Wybieramy stronę (Jedi lub Sith) oraz rasę... : )
To jeszcze robione przez mistrzów RPG''ów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2008 o 02:32, Marco Polo napisał:

I szl... traf kolejne uniwersum i historie. MMO w świecie Star Wars? Podziękuję, nie
zagram, sieczkę to mogę sobie urządzić w UT. Przeklęte mmo, taka sama plaga jak i Simsy.



Troche podzielam niestety te obawy, ze zrobienie gry, gdzie kazdy uzywa Mocy, jest troche przegiete w MMO... wolabym aby bylo tak jak w nieudanym Galaxies, ze aby zostac Jedi to trzeba sie ostro napracowac, a nie ze od razu stana przeciwko sobie Hordy Sithow i Przymierze Jedi ;-) (porownanie zamierzone w 205% ;-D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 1. Dla czego oni psują KOTOR-a?! Ja tą grę przechodzę wiele razy dla fabuły, a oni robią taki wybryk :( Mam nadzieję, że KOTOR MMO nie przeszkodzi w tworzeniu KOTOR-a 3 :(
Po 2. O ile orientuję się w świecie SW, kiedy "toczył się konflikt między Rycerzami Jedi a Sithami, w którym uczestniczyli także żołnierze, politycy i dostojnicy" (a było to w przeszłości) to było to tylko w czasach po wojnach mandaloriańskich, a przed zniszczeniem Gwiezdnej Kuźni, kiedy żył jeszcze Darth Malak oraz istniała Akademia Sithów na Korribanie, więc po co wracać do okresu, który został w pełni omówiony w pierwszej części gry? Ale nie orientuję się zbytnio w tych czasach (zawsze bardziej lubiłem po starej trylogii - Chewbacca [*]), więc jak się mylę to chciałbym wiedzieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może się okazać, że powstanie singlowy KotOR3, który jako opcję multiplayer będzie mieć MMO na płatnym już koncie. Takie coś możnaby wywnioskować z obu informacji o jednoczesnym powstawaniu singla i MMO (Robienie dwóch zupełnie osobnych gier jest po prostu nieopłacalne - przynajmniej część kodu powinna być identyczna).
Druga sprawa - wybór przy tworzeniu postaci czy będzie to Sith czy Jedi jest przestarzały i od razu ograniczający. Podobnie jak z wyborem ew. klasy. Przecież postać może się nauczyć każdej umiejętności podczas gry i to od ich zestawu zależeć może czy ktoś będzie się posługiwał blasterem, wibromieczem czy mieczem świetlnym. Bioware w przeciwieństwie do bardzo zachowawczego Blizzarda zawsze wprowadzało do świata gier nowe koncepcje. I to u tej firmy najprędzej spodziewałbym się rewolucji w koncepcji nowych gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2008 o 09:10, Kris_bla napisał:

Troche podzielam niestety te obawy, ze zrobienie gry, gdzie kazdy uzywa Mocy, jest troche
przegiete w MMO... wolabym aby bylo tak jak w nieudanym Galaxies, ze aby zostac Jedi
to trzeba sie ostro napracowac, a nie ze od razu stana przeciwko sobie Hordy Sithow i
Przymierze Jedi ;-) (porownanie zamierzone w 205% ;-D)


A ja bym wolal zeby Jak w KotoR bylo kilka rodzajow jedi, do tego klasy typu zolnierz czy lowcy nagrod. Oczywiscie wszystkie zbalansowane pod PvP.
Caly sens cofniecia w czasie to uzasadnienie tych tlumów Jedi.
A co do podejscia: Super grind zeby byc jedi, ktory polyka wszystkie inne klasy...
Pewnie dlatego Galaxies upadl... Wszystke klasy musza byc zbalansowane. Nikt nie chce grac "slabsza klasa".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2008 o 10:47, Xzwart napisał:

A ja bym wolal zeby Jak w KotoR bylo kilka rodzajow jedi, do tego klasy typu zolnierz
czy lowcy nagrod. Oczywiscie wszystkie zbalansowane pod PvP.
Caly sens cofniecia w czasie to uzasadnienie tych tlumów Jedi.


No ja wiem, ze ten zabieg jest wlasnie po to, bo w swiecie SW znanym z filmow tych Jedi jest garsta, a Sithow to juz w ogole ;-)

Dnia 08.03.2008 o 10:47, Xzwart napisał:

A co do podejscia: Super grind zeby byc jedi, ktory polyka wszystkie inne klasy...
Pewnie dlatego Galaxies upadl... Wszystke klasy musza byc zbalansowane. Nikt nie chce
grac "slabsza klasa".


Galaxies to na pewno nie dlatego upadl, bo po prostu jest wtorny, nudny i tragicznie zrobiony. Ale fakt, ze nikt nie chce grac slabsza klasa. Niestety to wywodzi sie z tego, ze 80-95% graczy nie wie o co chodzi w MMORPG (w ogole czegos takiego to jeszcze nie ma poza UO). Bo przeciez nie chodzi o to zeby byc killerem w PvP czy cos. Chodzi o odgrywanie postaci... dlatego np w WHFR mozesz byc np Smieciarzem! Dla mnie granie nawet smieciarzem w doskonale zrobionym swiecie SW byloby ciekawe :-) Ale za nim gracze i producenci dojda do tego, to dzieci moich dzieci juz dawno poumieraja ;-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kris_bla mylisz sie co do tego o co chodzi w MMORPG.
Dla 95% graczy liczy sie rywalizacja i testowanie swoich umiejetnosci(bo przecierz o to chodzi w kazdej grze, dobra zabawa owszem jest wazna, ale dobra zabawa wynika wlasnie z mozliwosci rywalizacji, tak w szachach jak i pilce noznej czy w grze komputerowej).
Gracze ktorzy szukaja RPG w MMORPG to te pozostale 5%. Z tego powodu tworzenie klas tylko do RPG nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2008 o 11:48, przemas15 napisał:

Można by w to zagrać ale raczej nie przepadam za MMO


również nie przepadam za MMO, to jednak ( jeśli te plotki okażą sie prawdą ) maluje sie całkiem interesująco. choć za wcześnie by o tym mówić to ciekawy jestem jak sie będzie miała sprawa z abonamentami.. na 99% będą, idzie o to czy będą to tak wysokie opłaty jak dotychczas w innych renomowanych MMO?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KotOR...5-letnia gra w którą mógłbym się nawet dzisiaj zagrywać do upadłego. Czekam na kolejną grę z tej serii, nawet jeśli będzie to MMO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KotOR MMO? Zły pomysł, bardzo zły. Klimat tej serii cRPG nijak nie nadaje sie na robienie MMO. Wynika to przede wszystkim ze tego, że KotOR skupiał się na bohaterze, który był postacią zupełnie wyjątkową i osią dla całej historii pokazanej w grze. W MMO nie da sie tego osiągnąć. Do tego należy jeszcze doliczyć wybitną nieudolność LucasArts przy grach tego typu co zostało pokazane w Staw Wars Galaxies. Najlepszym rozwiązaniem jest wciąż stworzenie old-schoolowego KotORa III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale wiecie co. klimat 1 i 2 części jest świetny. Ale części 3 przyda sie małe odświeżenie i poprawienie mam nadzieje błędów które były w poprzednich częściach. Mogliby zrobić 3 część jak normalny KOTOR , i taki powiedzmy dodatek aby można było grać przez sieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2008 o 17:14, Graffis napisał:

KotOR MMO? Zły pomysł, bardzo zły. Klimat tej serii cRPG nijak nie nadaje sie na robienie
MMO. Wynika to przede wszystkim ze tego, że KotOR skupiał się na bohaterze, który był
postacią zupełnie wyjątkową i osią dla całej historii pokazanej w grze. W MMO nie da
sie tego osiągnąć. Do tego należy jeszcze doliczyć wybitną nieudolność LucasArts przy
grach tego typu co zostało pokazane w Staw Wars Galaxies. Najlepszym rozwiązaniem jest
wciąż stworzenie old-schoolowego KotORa III.


SWG był dobre do czasu wprowadzenia zmian, które sprawiły że odeszło nagle 2/3 graczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2008 o 17:27, Vojtas napisał:

SWG był dobre do czasu wprowadzenia zmian, które sprawiły że odeszło nagle 2/3 graczy...

Znam z bardzo krótkiego doświadczenia w czasie jednej z promocji trialowych. Problemem wg mnie było to, ze tam sie zupełnie nic nie działo. I to nie chodzi o to, ze było się nowym graczem i nie wszystko było dostępne, lub tym, że z powodu komplikacji rozgrywki nie o wszystkich możliwościach wiedziałem. Po prostu świat przypominał okolice równika Tatooine około południa w porze suchej. O ile mnie pamięć jeszcze nie zawodzi było to około roku 2004.
Bardzo kocham universum Star Wars i bardzo mnie boli, że tak wygląda SWG. Sam, grając w EVE twierdzę, że jego największą wadą jest brak jednostek z SW i nijak się to czym lata nie umywa do okrętów z Galaktyki pełnej Mocy. Nawet w kwestii wyglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To kompletnie zabiłoby duszę KotOR''a - jak można tak splugawić tą wspaniałą grę? Na myśl o grindzie "dżedajem" przechodzą mnie ciarki... KotOR 3 anyone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2008 o 17:51, Graffis napisał:

> SWG był dobre do czasu wprowadzenia zmian, które sprawiły że odeszło nagle 2/3 graczy...

Znam z bardzo krótkiego doświadczenia w czasie jednej z promocji trialowych.


To była gra z ogromnym potencjałem, ale w pewnym momencie ktoś z marketingowców (nie wiem, czy to z SOE czy z LucasArts) wpadł na pomysł, by zwabić więcej "normalnych" graczy, byleby było więcej łupaniny i każdy mógł być Jedi itp. Zmiany spowodowały, że gra stała się parodią tego czym była, totalną zręcznościówką - cały handel, system klas "dzięki" temu update''owi umarł... Więcej mógłby Ci opowiedzieć mój kumpel, który bardzo długo grał w SWG i do tej pory nie może przeboleć, że zmarnowano TAKI potencjał, że po prostu zniszczono tę grę - efekt był dokładnie odwrotny od zamierzonego, serwery zaczęły świecić pustkami. Nic dziwnego, że potem LA w każdym packu dodawało trial i stosowało przeróżne zabiegi, by skłonić graczy do powrotu... To tylko pokazuje jak cenną rzeczą jest reputacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej można sądzić, że KOTOR MMO będzie dobry. LA na pewno uczy się na błędach. Jeśli ta gra fajtycznie wyjdzie i będzie to KOTOR sieciowy, ja będę jednym z pierwszych abonentów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować