Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Funcom: Age of Conan nie przebije popularnością WoW-a

39 postów w tym temacie

pepsi

Przedstawiciele Funcomu przyznają, że World of Warcraft cieszy się tak dużą reputacją, że ciężko będzie jakiejkolwiek innej produkcji MMO zyskać tak liczną grupę sympatyków. Nie zmienia to jednak faktu, że Age of Conan, ich zdaniem, powinien zainteresować fanów elektronicznej rozrywki.

Przeczytaj cały tekst "Funcom: Age of Conan nie przebije popularnością WoW-a" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Age of Conan może zdobyć trochę fanów bo nie jest taki piękny, bajeczny i kolorowy no i możliwość wydania na X360...
Ke?
Aoc przebije popularnośc wowa kiedyś, ludziom kiedyś sie znudzi bo ile czasu można w jedną gre grać. Osobiście w aoca zagram chociażby dla inowacyjnego systemu walki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AoC ma we wrześniu wyjść w polskiej wersji językowej wydanej przez CDP. Czy jak kupie w maju wersję angielską to bez problemu i za darmo będę mógł ściągnąć patch polonizujący grę, czy będę zmuszony do zakupu gry po raz drugi w polskiej wersji?
Co do WoW''a to ja już sam nie wiem kto w to gra prócz kupy opętanych Chińczyków ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że nie zrobili gry opartej na świecie z Cymerii, w konwencji normalnego cRPG z dobrą fabułą dla pojedynczego gracza :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, WoWa popularnością najprawdopodobniej nie przebije. Jest to jedyna gra, która oferuje taki przyjazny, kolorowy świat, dziecinnie łatwy rozwój postaci oraz nie wymaga absolutnie żadnych umiejętności od gracza, lecz czasu spędzonego na graniu. Także może przypaść do gustu zarówno spragnionym zaistnienia w wirtualnym świecie 12-latkom, jak i ponad 20-letnim uczestnikom największych raidów. Najpopularniejsze nie znaczy najlepsze, także mam nadzieję na rewolucję w MMO ze strony Age of Conan.
P.S.
Proponuję udzielenia nam informacji odnośnie sprzedaży AoC w Polsce i edycji kolekcjonerskiej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2008 o 15:07, Asarathus napisał:

Heh, WoWa popularnością najprawdopodobniej nie przebije. Jest to jedyna gra, która oferuje
taki przyjazny, kolorowy świat, dziecinnie łatwy rozwój postaci oraz nie wymaga absolutnie
żadnych umiejętności od gracza, lecz czasu spędzonego na graniu. Także może przypaść
do gustu zarówno spragnionym zaistnienia w wirtualnym świecie 12-latkom, jak i ponad
20-letnim uczestnikom największych raidów. Najpopularniejsze nie znaczy najlepsze, także
mam nadzieję na rewolucję w MMO ze strony Age of Conan.
P.S.
Proponuję udzielenia nam informacji odnośnie sprzedaży AoC w Polsce i edycji kolekcjonerskiej
;)


Age of Conan wcale nie zapowiada się na trudniejsze od WoW''a, natomiast kolorowy świat nie ma wiele wspólnego z wiekiem graczy, wręcz odwrotnie - niemal każdy dzieciak (w tym przypadku mowa oczywiście o np. 12-latkach, nie chodzi o 4-5 letnie dzieci) chce grać w gry brutalne, gdzie leje się krew i dzięki którym mogą poczuć się jak dorośli, przyszpanować przed kolegami, albo po prostu takie gry im pasują. Sam jak byłem mały grałem w Dooma i Wolfa (9-10 lat), teraz jest podobnie, koledzy z klasy mojej młodszej siostry grają w GTA III, CoD''a 4 i inne podobne gry. No i nie przesadzaj, że WoW nie wymaga absolutnie żadnych umiejętności od gracza (kolejny co na 99% nie grał i opiera się na zasłyszanych opiniach), może nie jest to poziom złożoności dorównujący pvp GW, ale jest też daleki od niewymagającego żadnych umiejętności. Napisz jeszcze, że "kolorowy i przyjazny" Warcraft III nie wymaga żadnych umiejętności (a i rozwój postaci jeszcze prostszy niż w WoWie ;P) i będę miał z czego się pośmiać ;). Swoją drogą skąd to przekonanie, że 12-latkowie potrzebują prostych gier i nie potrafią grać? Sam mam 19 lat, ale nie próbuję się wywyższać nad innymi przy pomocy wieku. Pamiętam jak kiedyś w GW w gildii mieliśmy monka, który naprawdę świetnie leczył i miał miejsce zapewnione w każdym gvg, wszyscy gracze mieli ok. 17-20 lat, co zresztą można było poznać po głosie na TS''ie, no ale ten monk początkowo nie odzywał się na nim w ogóle, bo podobno miał zepsuty mikrofon. Jak gildia się poznała na jego umiejętnościach, to powiedział że ma 11 lat i zaczął gadać na TS''ie. Okazało się że 11-latek grał lepiej niż wielu starych wyjadaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W WoW''ie bodajże połowa graczy to potrafią ostro grindować, więc w AoC dobrze by było, gdyby grind był słaby. ;P

A przebić WoW''a to prawie niemożliwe zadanie, chyba, że za rok-dwa, gdy już większości się znudzi lub sprzedadzą wypaśne konta nowym graczom. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować