Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 21.09.2010 o 22:07, Damianuss1 napisał:

> Ale o tso chodzi? ;) O porównanie Ultima vs. sklepik nasz?
Mniej więcej :P, tak sobie bredzę tylko.


Masz już ING ustawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2010 o 10:31, akne napisał:

Masz już ING ustawiony.

Super. Tak patrzę, że przecież ja sam mogłem zmienić metodę płatności więc niepotrzebnie tylko zawracałem głowę. Poszło :), teraz miesiąc o suchym chlebie i wodzie, dobrze mi zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.09.2010 o 11:30, Damianuss1 napisał:

teraz miesiąc o suchym chlebie i wodzie, dobrze mi
zrobi.


mamy taki plan, żeby w ramach programu lojalnościowego wysyłać paczki żywnościowe klientom, którzy dokonają zakupów na dużą kwotę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2010 o 18:46, akne napisał:

mamy taki plan, żeby w ramach programu lojalnościowego wysyłać paczki żywnościowe klientom,
którzy dokonają zakupów na dużą kwotę ;)


Teee. Świetny pomysł. Wreszcie gracze przestaną głodować przy komputerach 24 godziny na dobę, może zrobicie w sklepie gramu rubrykę: "Jedzenie dla graczy".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2010 o 19:19, Yupik napisał:

Wiadomo już kiedy będą realizowane preordery Move?

Niestety nie wiadomo, kiedy zostaną zrealizowane zamówienia oczekujące, bo tak jak Was informowaliśmy, nie dostaliśmy od Sony tyle towaru, ile chcieliśmy. Wielka szkoda, że ktoś nie docenił potencjału sklepów internetowych - taką wersję słyszałam. Bo podobno w marketach pełno tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2010 o 19:00, Piotrbov napisał:

> mamy taki plan, żeby w ramach programu lojalnościowego wysyłać paczki żywnościowe
klientom,
> którzy dokonają zakupów na dużą kwotę ;)

Teee. Świetny pomysł. Wreszcie gracze przestaną głodować przy komputerach 24 godziny
na dobę, może zrobicie w sklepie gramu rubrykę: "Jedzenie dla graczy".


A pewnie, że możemy :) Jesteśmy powiązani kapitałowo z a.pl :) ale niestety nie da się na razie łączyć zamówień na gry z żarciem.
ale np. możesz zamówić u nas mleko, kawę itp. Tylko mi napisz, jakie konkretnie, bo Action ma takie rzeczy w ofercie też :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2010 o 18:46, akne napisał:

mamy taki plan, żeby w ramach programu lojalnościowego wysyłać paczki żywnościowe klientom,
którzy dokonają zakupów na dużą kwotę ;)

O! Świetna sprawa. Będzie rozrywka i jeszcze sobie człowiek coś zje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2010 o 19:36, akne napisał:

A pewnie, że możemy :) Jesteśmy powiązani kapitałowo z a.pl :) ale niestety nie da się
na razie łączyć zamówień na gry z żarciem.
ale np. możesz zamówić u nas mleko, kawę itp. Tylko mi napisz, jakie konkretnie, bo Action
ma takie rzeczy w ofercie też :)


O tym, że gram.pl i a.pl to jedna rodzina to wiem doskonale i właśnie dlatego o tym napisałem. U nas? Czyli na gramie? Bo jeśli tak to fajowsko ;)
Można by zrobić przecież kącik dla smakosza gracza i ten link by przenosił do a.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.09.2010 o 19:40, Piotrbov napisał:

Można by zrobić przecież kącik dla smakosza gracza i ten link by przenosił do a.pl

Fajny pomysł :) Zastanowię się, ile za taką promocję skasować a.pl ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie: istnieje taka opcja, żeby ustalić z firmą kurierską dokładną godzinę wizyty kuriera? Nie co do minuty, ale np. po 15 czy przed. Czasami to problem jak nie ma nikogo w domu a kurier się zjawia ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2010 o 14:50, Radekl2 napisał:

Szybkie pytanie: istnieje taka opcja, żeby ustalić z firmą kurierską dokładną godzinę
wizyty kuriera? Nie co do minuty, ale np. po 15 czy przed. Czasami to problem jak nie
ma nikogo w domu a kurier się zjawia ;p


Gram nie ma takiej możliwości, bo wysyłka "na konkretną godzinę" jest droższa, firma kurierska pobiera dodatkową opłatę.
Natomiast przy składaniu zamówienia powinieneś podać numer telefonu (najlepiej komórkowego).
Wtedy kiedy kurier może do Ciebie podjechać dzwoni i pyta czy jest ktoś kto może odebrać przesyłkę.
Jeśli akurat w domu nikogo nie ma to możesz ustawić się na konkretną godzinę już z kurierem (zaznaczam, że zwykle jeżdżą do 16).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/
O numerze to wiem, ale trudno nosić komórkę i używać jej na wsi gdzie zasięgu prawie nie ma :) Dzięki za odpowiedź- może jak przyjedzie to nie o 12 tylko około tej 15. Zresztą pytam na przyszłość, bo kolejne zamówienie z gramu to dopiero listopad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2010 o 15:00, Radekl2 napisał:

/
O numerze to wiem, ale trudno nosić komórkę i używać jej na wsi gdzie zasięgu prawie
nie ma :) Dzięki za odpowiedź- może jak przyjedzie to nie o 12 tylko około tej 15. Zresztą
pytam na przyszłość, bo kolejne zamówienie z gramu to dopiero listopad.


Możesz też zadzwonić do UPS, podać numer przesyłki i poprosić o przekazanie kurierowi, żeby dostarczył Ci paczkę np. po godz. 15:00, albo przed 9:00. Gwarancji to nie daje, bo tak jak napisał Phobos_s (dzięki :), przesyłka z określonym czasem dostarczenia jest droższa, standardowo wysyłamy paczki bez takiej opcji. Ale kurierem zwykle zależy na "pozbyciu się" paczki, więc zwykle uwzględniają takie prośby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2010 o 19:08, akne napisał:

> Czy gra na komputer PC Medal of Honor - Tier 1 Edition będzie w sklepie gram.pl
w takiej
> wersji jak wcześniejsza część MoHAirborne? To znaczy, że przed instalacją gry można
wybrać
> wersję językową (np. pełna angielska) z kilkunastu dostępnych na płycie DVD.
Wysłałam właśnie zapytanie do EA w tej sprawie.



EA odpowiedziało? Wiadomo już jak będzie z tymi wersjami? Premiera niedługo i nie wiem czy zamówić w gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że podobne tematy były już zadawane przez ludzi tutaj, ale chodzi mi o wysyłkę preorderu Civilization 5. Z tego co wiem sprawa ma się podobnie jak z SC II w dniu premiery wnioskując po przeczytanych postach, ale wolałbym dostać potwierdzenie od konsula w tej kwestii, a wiec: status zamówienia niby podaje - wysłane: Sep 23 2010 5:12PM... a podgląd zamówienia stwierdza co innego: pakowanie i przygotowanie do wysyłki. Chciałbym więc uzyskać informację czy owa najnowsza cześć Civilization dotrze do mnie w dniu 24.09.2010 - czyli w dniu premiery europejskiej czy może jednak obejdę się smakiem czekając aż do poniedziałku (co by było heh niezbyt pocieszające tym bardziej, że opis tego co podaliście na stronie nie zgadza się z towarem - czyli robienie konsumenta w bambuko i łamanie ich praw - sąd cywilny np ;) - pominę kwestie innych preorderów np wiedźmina wer. kolekcjonerskiej i poślizgów). Z góry dzięki za odpowiedź.

20100923184438

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2010 o 18:20, discopete napisał:

> > Czy gra na komputer PC Medal of Honor - Tier 1 Edition będzie w sklepie gram.pl

> w takiej
> > wersji jak wcześniejsza część MoHAirborne? To znaczy, że przed instalacją gry
można
> wybrać
> > wersję językową (np. pełna angielska) z kilkunastu dostępnych na płycie DVD.

> Wysłałam właśnie zapytanie do EA w tej sprawie.


EA odpowiedziało? Wiadomo już jak będzie z tymi wersjami? Premiera niedługo i nie wiem
czy zamówić w gram.pl


Mam tylko niepotwierdzone informacje, że raczej nie będzie kilkunastu wersji językowych.
A Tobie zależy na angielskiej? Będzie chyba możliwość wyłączenia polskich napisów, bo gra nie będzie dubbingowana po polsku, tylko napisy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2010 o 18:44, SnowS napisał:

Wiem, że podobne tematy były już zadawane przez ludzi tutaj, ale chodzi mi o wysyłkę
preorderu Civilization 5. Z tego co wiem sprawa ma się podobnie jak z SC II w dniu premiery
wnioskując po przeczytanych postach, ale wolałbym dostać potwierdzenie od konsula w tej
kwestii, a wiec: status zamówienia niby podaje - wysłane: Sep 23 2010 5:12PM... a podgląd
zamówienia stwierdza co innego: pakowanie i przygotowanie do wysyłki. Chciałbym więc
uzyskać informację czy owa najnowsza cześć Civilization dotrze do mnie w dniu 24.09.2010
- czyli w dniu premiery europejskiej czy może jednak obejdę się smakiem czekając aż do
poniedziałku (co by było heh niezbyt pocieszające tym bardziej, że opis tego co podaliście
na stronie nie zgadza się z towarem - czyli robienie konsumenta w bambuko i łamanie ich
praw - sąd cywilny np ;) - pominę kwestie innych preorderów np wiedźmina wer. kolekcjonerskiej
i poślizgów). Z góry dzięki za odpowiedź.


Cywilizację odebraliśmy dziś popołudniu osobiście z magazynu Cenegi, inaczej dostalibyśmy ją jutro kurierem, a Wy w poniedziałek.
O 15:00 towar został przyjęty, po 16:00 wysłaliśmy zamówienia do magazynu, są właśnie pakowane. Proces przebiega prawidłowo, czuwa nad tym cały sztab. Status zamówień wysyłkowych zmieni się na "wysłane" w momencie nadania numeru przewozowego, czyli najpóźniej o 2:00 jutro (firma kurierska odbiera paczki z naszego magazynu między 22:00 a 2:00, do oddziałów trafiają między 2:00 a 6:00, a rano stamtąd odbierają je kurierzy).
W przypadku zamówień z odbiorem osobistym status zmieni się na "gotowe do odbioru" jutro między 11:00 a 14:00, kiedy towar dotrze do punktów odbioru i zamówienia zostaną oznaczone przez personel punktów jako gotowe do odbioru.

Odnośnie "robienie konsumenta w bambuko" - branża gier jest bardzo nieprzewidywalna, premiery zaliczają opóźnienia, do ostatniej chwili nie wiadomo, kiedy tak naprawdę towar wjedzie. Jest na forum kilka osób, które pracowały/pracują w branży, oni mogą się podpisać pod tym, co napisałam.
Najgorszemu wrogowi nie życzę pracy przy produkcji i wydawaniu gier, trzeba mieć stalowe nerwy etc.
Średnio co trzecia premiera zalicza opóźnienie w dostawie albo inne problemy, typu bugi, niedziałające DLC, brak polskiej wersji językowej i taki urok tej naszej branży.
Nie ma geniuszy, takich sytuacji nie da się uniknąć, najwięksi gracze rynkowi zaliczają tzw. fuckupy (osoby wrażliwe przepraszam za określenie).

My określamy datę wysyłki tak, aby towar dotarł do Was najpóźniej w dniu premiery. I stajemy na głowie, aby go mieć najpóźniej dzień przed premierą. Jeśli data wysyłki się przesuwa, to informujemy o tym klientów.
Dziś z Piotrkiem z DOK pojechaliśmy po Civkę, żebyście ją mieli u siebie jutro. DOK nie był dostępny przez kilka godzin, paliwo nam się skończyło po drodze, wkopaliśmy się w jakieś korki etc., ale Civkę dostaniecie jutro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować