Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Czy już wszystkie EK zostały rozesłane?
Ja zamówiłam dwie sztuki, obie zmieniły status na "wysłane" w środę rano. Wybrałam odbiór w punkcie w Warszawie i nadal ich nie mam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 12:11, Katrina91 napisał:

Czy już wszystkie EK zostały rozesłane?
Ja zamówiłam dwie sztuki, obie zmieniły status na "wysłane" w środę rano. Wybrałam odbiór
w punkcie w Warszawie i nadal ich nie mam :/


Podaj proszę numer zamówienia to sprawdzimy, ale dzisiaj paczka powinna dotrzeć do punktu odbioru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 12:14, Laid_back napisał:


Podaj proszę numer zamówienia to sprawdzimy, ale dzisiaj paczka powinna dotrzeć do punktu
odbioru


GK00161050 i RV01021175

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno kolekcjonerki z numerami 1-1000 miały być oddzielone od pozostałych w punktach odbioru, dzisiaj odbierałem i najpierw dali mi jakiś numer 9XXX, mówię, że powinienem mieć 466, po przeszukaniu stosu kolekcjonerek znalazła się moja. Sprzedawcy nic nie słyszeli o żadnych instrukcjach, dostali wszystko razem i wydawali po kolei, także miałem szczęście, że nikomu wcześniej nie wydano mojej EK. Jakby co to punkt odbioru Gold Computer - Warszawa, ul. Grzybowska. Co do samej zawartości, głowa cała, w niektórych miejscach troszkę brakuje farby, ale to małe punkciki, także reklamacja nie ma sensu, no i to czarne wnętrze strasznie sypie, ledwo wyjąłem część zawartości a ręka cała czarna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam prośbę: Chciałbym anulować zamówienie, ale gdy chcę to zrobić to wyskakuje mi komunikat, że podczas wyświetlania strony wystąpił błąd. Mógłby mi ktoś anulować zamówienie zanim zostanie wysłane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy kody DLC do kolekcjonerek będą dostępne dopiero w dniu premiery tj. wtorek czy tylko u mnie pisze że jak pobieram kod to w pliku txt pisze brak kodu?
z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy przy opłacie "za pobraniem" i wysłaniu skanu otrzymania przesyłki i wysłaniu meila do DOK-u przyśpieszy to otrzymanie kodów DLC ? aby w poniedziałek można było się nimi cieszyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 13:18, Arthas97 napisał:

Mam prośbę: Chciałbym anulować zamówienie, ale gdy chcę to zrobić to wyskakuje mi komunikat,
że podczas wyświetlania strony wystąpił błąd. Mógłby mi ktoś anulować zamówienie zanim
zostanie wysłane?


dzwoń szybko do DOKu:
http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 13:25, Pawel_F napisał:

Witam, czy przy opłacie "za pobraniem" i wysłaniu skanu otrzymania przesyłki i wysłaniu
meila do DOK-u przyśpieszy to otrzymanie kodów DLC ? aby w poniedziałek można było się
nimi cieszyć ?


Dołączam się do pytania, mógłbym podesłać skan faktury z punktu odbioru osobistego ;) W sumie nie rozumiem dlaczego kodów nie wsadziliście do środka, tylko jakieś kombinowanie z pobieraniem pliku tekstowego :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może o której mniej więcej powinna dotrzeć ostatnia partia EK do sferisu w Gdyni? Pytam, bo wyjeżdżam ok 16 a nie chciałbym jej odbierać w poniedziałek :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Laid_back: Można prosić o sprawdzenie statusu zamówienia FV05921011 ?

Tak jak pisałem wcześniej wczoraj dostałem sms-a o tym że jest do odbioru, ale na miejscu nie było kolekcjonerki z moim numerem. Wysłałem zgłoszenie przez formularz, ale na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi :(.

W zamówieniach mam napisane: Status Twojego zamówienia: wysłane w dniu 11.5.2011
Nie dostałem też żadnego maila z informacją o odbiorze.

Nie wiem czy jeszcze jest w transporcie i ten sms był błędny, czy też już przyszło i mój egzemplarz został wydany komu innemu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aniu jak to jest z kluczami do Wiedźmina 2 ?
Tzn widzę w historii zamówienia przycisk pobierz klucze, nie mniej pobierany plik txt zawiera tylko wpis "brak kluczy dla tego produktu".
Chodzi mi oczywiście o klucze na DLC do edycji kolekcjonerskich [no chyba, że sam klucz aktywacji elektronicznej w EK dla gramu jest w EK unikatowy i tak jak w edycji BSE Dragon Age 2 DLC zostaną pobrane same automatycznie na podstawie weryfikacji głównego CD Keya gry, nie mniej przydało by się coś o tym napomknąć]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować