Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 10.07.2011 o 17:10, Niesp napisał:

Mam ten sam problem co Piotrbov. Wyjeżdżam 17 lipca, wracam 6 sierpnia a wysyłka koszulek
planowana jest na 19-21 lipiec. Czy istniałaby możliwość przesunięcia daty wysyłki mojej
koszulki?

Tak, oczywiście. Kiedy otrzymasz od nas prośbę o potwierdzenie zamówienia (w tym tygodniu), napisz do DOK, że prosisz o przełożenie wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli fajnie, ze się dogadaliśmy, prawdopodobnie w sierpniu będę coś zamawiał wiec się zgłoszę do ciebie :)
Dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akne mam problem i nie wiem do kogo mam się zgłosić, rozpakowałem EK Aliens versus Predator i zauważyłem, że nie ma instrukcji (w pudełku z grą też nie ma), instrukcja wprawdzie nie jest mi bardzo potrzebna ale kod aktywacyjny (CD-KEY) już tak a go nie mam przez co nie mogę zainstalować gry. Czy to znaczy, że muszę zgłaszać reklamacje i wysyłać całą grę do was czy można jakoś uzyskać ten Kod np. przez internet?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 16:23, skodr napisał:

akne mam problem i nie wiem do kogo mam się zgłosić, rozpakowałem EK Aliens versus Predator
i zauważyłem, że nie ma instrukcji (w pudełku z grą też nie ma), instrukcja wprawdzie
nie jest mi bardzo potrzebna ale kod aktywacyjny (CD-KEY) już tak a go nie mam przez
co nie mogę zainstalować gry. Czy to znaczy, że muszę zgłaszać reklamacje i wysyłać całą
grę do was czy można jakoś uzyskać ten Kod np. przez internet?

Musisz oficjalnie zgłosić reklamację do naszego DOK: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
opisując problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 18:44, Czempion9 napisał:

Co z koszulkami Wiedźmina? Kiedy będę jakieś informacje o wysyłce?

Według obecnych informacji wysyłka nastąpi między 19 a 22.07.2011, poinformujemy Was mailem o dokładnym terminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 18:44, Czempion9 napisał:

Co z koszulkami Wiedźmina? Kiedy będę jakieś informacje o wysyłce?


Za kilka godzin otrzymacie automatyczne maile z prośbą o potwierdzenie zamówień na koszulki - tak jak w przypadku pre-ordera.
Zamówienie należy potwierdzić klikając w link w mailu lub ręcznie wchodząc w "Moje zamówienia". To są zamówienia o zerowej wartości oczywiście.
Planowany termin wysyłki koszulek to 20.07.2011. Niepotwierdzone zamówienia nie zostaną wysłane w tym terminie, tylko w "dogrywce" za miesiąc, bo jest okres wakacyjny. Ci którzy zgłosili też reklamację na głowę Geralta będą mieć w zamówieniu koszulkę i głowę - zostaną one wysłane w jednej paczce.
W razie pytań piszcie do DOK: http://sklep.gram.pl/DOK/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2011 o 20:58, akne napisał:

Ci którzy
zgłosili też reklamację na głowę Geralta będą mieć w zamówieniu koszulkę i głowę - zostaną
one wysłane w jednej paczce.
W razie pytań piszcie do DOK: http://sklep.gram.pl/DOK/



Akne czy jeżeli w odpowiednim terminie złożyłem reklamację na otrzymaną głowę Geralta a teraz w szczegółach zamówienia mam tylko koszulkę, bez głowy to czy to oznacza, że moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie i nie dostanę nowej głowy? Czy może głowa zostanie jeszcze dodana? Pytam ponieważ niektórzy na forum piszą, że maja koszulkę razem z głową a ja żadnej odpowiedzi na reklamację nie otrzymałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj akne, dostałem dziś maila z prośbą potwierdzenia "zamówienia" na koszulkę i głowę Geralta, cieszę się bardzo ALE blisko 2 miesiące temu zgłaszałem też reklamacje pudełka-wsuwki na DVD boxy które jest ewidentnie spartolone przez producenta. Do dziś nie otrzymałem informacji czy reklamacja została rozpatrzona, czy nowe pudełko zostało wysłane, dlatego też napisałem dziś do DOK ponownie, z załączeniem całej dotychczasowej korespondencji. Będę wdzięczny jeśli DOK raczy tym razem odpowiedzieć mi (po 2 m-cach) konkretnie co będzie z tym uszkodzonym elementem :P

20110713113145

20110713113152

20110713113158

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 11:33, Tooya_Husky napisał:

Mam ten sam problem co KERMIy. Zgloszenie wyslalem 17 maja, najpierw zdjecia i opis uszkodzen,
potem w odpowiedzi na maila od was jeszcze numer zamowienia


Kwestia mojej reklamacji została wyjaśniona w mailu, który otrzymałem z DOK''u gram.pl. Ponieważ reklamowałem więcej niż jeden element mojej EK - czyli nie tylko głowę Geralta, ewentualnie wymienione elementy zostaną do mnie przesłane osobno.
Być może w Twoim przypadku jest podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłeś reklamację na "uszkodzona głowa, artbook i pudło".
Więc dostaniesz te elementy razem, a koszulkę osobno. Koszulka wyjdzie przez magazyn, a resztę wyślemy z biura w osobnej paczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś zgłosił reklamację tylko na głowę, a do tego ma zamówienie na koszulkę, to jedno i drugie dostanie w jednej przesyłce.

Jeśli ktoś zgłosił reklamację na głowę i jeszcze inny element, a do tego ma zamówienie na koszulkę, to koszulkę dostanie w jednej przesyłce, a resztę w drugiej.

Czyli "zamówienia" są tworzone tylko dla koszulek i głów, resztę wyślemy ręcznie z biura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zniknęło zamówienie na koszulkę! Właśnie chciałem potwierdzić a w historii moich zamówień nie ma tego z koszulką! Jak to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coz ja skladalem reklamacje tylko na glowe (+ oczywiscie koszulka) wiec jak rozumiem powinno byc jedno i drugie w tej samej przesylce, ale poczekam co mi odpisza z DOKu wiec nie przejmuj sie na razie Akne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego stale są przesuwane terminy wysyłki reklamacji głów i koszulek, czy aktualna data 20 lipca jest ostateczna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować