Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 11.08.2011 o 11:25, akne napisał:

> Kiedy będą rozsyłane przesyłki z elementami ek wiedźmina 2?Miał być potwierdzający
email-niczego
> takiego nie dostałem.Trochę się chyba przeciąga to pakowanie.
Nie mogę sprawdzić statusu Twojej reklamacji, bo na koncie, z którego napisałeś, nie
masz żadnych zamówień, więc nie znam Twoich danych osobowych.
Reklamacje na wytłoczki i inne elementy wysyłamy sukcesywnie, wcześniej prosząc o potwierdzenie
adresu.
A naprawdę jest ich sporo.


Wszystko w porządku, przesyłka z elementami została dostarczona 2 dni temu.

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawdę moje zamówienie zostało wysłane wczoraj?
Status Twojego zamówienia: pakowane i przygotowywane do wysyłki, zostanie wysłane 12.8.2011 - data ta ciągle się przesuwa o 1 dzień.
Jest jakaś szansa, że dziś dostanę przesyłkę czy muszę czekać aż do następnego tygodnia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2011 o 09:29, Litwoss napisał:

Czy naprawdę moje zamówienie zostało wysłane wczoraj?
Status Twojego zamówienia: pakowane i przygotowywane do wysyłki, zostanie wysłane 12.8.2011
- data ta ciągle się przesuwa o 1 dzień.
Jest jakaś szansa, że dziś dostanę przesyłkę czy muszę czekać aż do następnego tygodnia?

Niestety wczoraj jeszcze coś trzeba było poprawić w systemie w związku ze zmianą dot. tego punktu odbioru, więc żadne zamówienia do Bydgoszczy nie wyszły. Dziś zostaną wysłane.
Przepraszamy za opóźnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2011 o 22:45, Gaara666 napisał:

Zamierzacie jakoś ściągnąć Epic
Edition do gram.pl?


Tak, zamierzamy, dlatego jeszcze nie anulowaliśmy Waszych zamówień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2011 o 21:56, Ostrowiak napisał:

To ja o dziwo o nic nie pytam/proszę/żądam tylko chcę podziękować i pochwalić akne i
całą ekipę sklepu.gram.pl za dostęp do Curse of Monkey Island legalnie i bardzo tanio
:)

Podziękowania należą się LEMowi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2011 o 19:49, Moutywator napisał:

Biorąc pod uwagę sposób rozdarcia folii, i tego facehaggera można dojść do wniosku że
dostałem egzemplarz z jakiegoś zwrotu. W głowie mi się to nie mieści.

Mnie też nie, bo my nie kupujemy używanych/zniszczonych produktów, a przy przyjęciu towaru uszkodzenia nie były widoczne.
Zgłoś reklamację do DOK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2011 o 18:05, Spleen napisał:

Czy można wiedzieć coś więcej o akcji z Gears of War 3 Epic Edition? Dostalem jakis czas
temu maila, ze staracie sie dostać ta edycje z innych krajow? Jakies postepy?

Staramy się, powiadomimy Was jeśli się uda/nie uda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2011 o 15:40, Heartbreaker napisał:

Skodr, też się zdziwiłem, ale teraz widnieje zapis "Promocja od 24.08.2011 do 07.09.2011".
Reklama nadal ma 31 lipca, ale skoro nie pojawia się na głównej (a i parę tytułów doszło)
to pewnie będzie ciekawsza promocja właśnie od 24 sierpnia :)

Promocja Best of Activision 2 za 1 będzie od 24.08.2011. Ktoś się pomylił i pozwolił nam ją uruchomić wcześniej, więc wczoraj musieliśmy ją zdjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2011 o 13:35, peter000 napisał:


Takie materiały dostaliśmy od Microsoftu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Promocja Best of Activision 2 za 1 będzie od 24.08.2011. Ktoś się pomylił i pozwolił nam ją uruchomić wcześniej, więc wczoraj musieliśmy ją zdjąć.

Dzięki za odpowiedź :) Cóż trzeba czekać aż do 24 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2011 o 16:12, akne napisał:

W dniach 13-21.08.2011 jestem na urlopie.
Pytania zadawajcie naszemu Działowi Obsługi Klienta:
http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
lub telefon: 022 33 22 232 (pon-pt 10:00 - 17:00)

Super, dzwonie od 16:55 i nikt nie odbiera. Nie dość, że wcześniej pracę kończycie, to jeszcze biuro obsługi jest wspaniałomyślnie otwarte w godzinach, w których normalny człowiek pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2011 o 17:03, Moutywator napisał:

Super, dzwonie od 16:55 i nikt nie odbiera. Nie dość, że wcześniej pracę kończycie, to jeszcze biuro obsługi jest wspaniałomyślnie otwarte w godzinach, w których normalny człowiek pracuje.

Ajaj, całe pięć minut wcześniej skończyli w piątek - tragedia. A co do godzin - w DOK też zapewne pracują normalni ludzie i też chcą kończyć pracę w ludzkich godzinach.

Aniu, czy wasz sklep będzie sprzedawał kolekcjonerkę Skyrim? Ewentualnie, czy mogłabyś spytać się Cenegi o dostępność pecetowej wersji tejże w Polsce? Tobie zapewne szybciej odpowiedzą niż jakiemuś szeregowemu Kowalskiemu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2011 o 17:16, Karpik777 napisał:

Ajaj, całe pięć minut wcześniej skończyli w piątek - tragedia. A co do godzin - w DOK
też zapewne pracują normalni ludzie i też chcą kończyć pracę w ludzkich godzinach.

Skoro te 5 minut to jedyny okres kiedy mogę do nich zadzwonić, to tak, jest to tragedia.

No wyobraź sobie, że ja tez pracuję w biurze obsługi klienta, z ta różnica, ze jest poważne i godziny pracy są do 22, tak by każdy klient mógł zadzwonić w swoim czasie. Mój brat pracuje też w obsłudze klienta, z tą różnica, że tam jest infolinia całodobowa. jakby zamiast od 10 do 17 zrobili od 12 do 19 to bym im kapelusz z głowy nie spadł, a klienci (nie licząc dzieciaków) byliby zadowoleni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2011 o 23:07, donard napisał:

Nie rób z tego powodu afery. Nie odpowiadają ci godziny telefoniczne? Pisz maila. http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
Easy.

No tak, rozwalona gra, nie ważne, godziny otwarcia nie wiadomo pod kogo, nie ważne, fakt, że biuro obsługi jest nieczynne wtedy kiedy być czynne powinno, nieważne. Easy, easy, wszystko gites. Szkoda, że tak niewymagających i pozwalających sobie w kasze dmuchać klientów jak wy jest tak mało. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować