Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Witam, proszę o zmianę punktu odbioru osobistego z D3M ul. Kościuszki 52/015 25-406 Kielce na SFERIS, CH Echo ul. Świętokrzyska 20 25-435 Kielce

NR zamówienia RG01801294

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2012 o 22:53, Kamell napisał:

Oj cos czuje ze rage sie posypie :) ja mialem za gre z gory zaplacone i tez zniklo zamowienie
:)


Nie było kilku zamówień na EK na kilku różnych kontach? Z tego co wiem to na karcie produktu była informacja, że w takim przypadku zamówienie może być anulowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje zamówienie, które już było opłacone również znikło...

Numer zamówienia: WR00961276

EDIT: Ja już wiem o co chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do znikających zamówień na Diablo III - w tej chwili są wpuszczane zamówienia do magazynu i w związku z tym mogą wystąpić zniknięcia albo dziwne zachowania. Proszę zachować spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje zamównienie o numerze : TC00651263 na edycję zwykłą również zniknęło a grę zamawiałem jeszcze w kwietniu. Mam nadzieje, że to tylko jakiś błąd systemu a nie anulowanie zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.05.2012 o 23:26, Wojman napisał:

Nie było kilku zamówień na EK na kilku różnych kontach?

Nie to bylo 1 zamowienie oplacone z gory , wlasnie przeczytalem twoj post nizej co do tych "znikajacych zamowien" , no nic poczekamy zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówienia na Diablo III zniknęły pozornie - po prostu od 22:00 Dr Evil (nasz główny programista) wpuszcza je do systemu informatycznego magazynu w specyficzny, ale szybki sposób (żeby była 100% pewność, że magazyn będzie je mógł pakować już od 7:00), więc przez jakiś czas możecie ich nie widzieć w "Moje zamówienia" - pojawią się po wystawieniu dokumentów sprzedaży, najpóźniej koło 10:00.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2012 o 23:16, Damian_486 napisał:

Witam, proszę o zmianę punktu odbioru osobistego z D3M ul. Kościuszki 52/015 25-406 Kielce
na SFERIS, CH Echo ul. Świętokrzyska 20 25-435 Kielce

NR zamówienia RG01801294

Trochę za późno już na zmiany, boję się, że jeśli teraz zacznę grzebać w tym zamówieniu, to nie wyjdzie jutro, bo już zaczęliśmy generowanie plików z zamówieniami dla magazynu.
To duży problem dla Ciebie odebrać zamówienie na Kościuszki 15.05?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2012 o 20:43, xDodi12xPL napisał:

Witam,piszę w sprawie FIGURKI dodawanej do Pre Order''a gry Protoype 2. Do dzisiaj jej
nie otrzymałem,pisałem już do obsługi klienta i odpowiedzi nie dostałem(pisałem już 3dni
temu). Co w związku z tym? Czekam i dalej jej nie otrzymałem,miała zostać dosłana w późniejszym
terminie(jak pisano w mailu, ,,problemy z produkcją'''')...

Figurki dostaliśmy w piątek 11.05, wysyłkę zrealizujemy sukcesywnie do końca przyszłego tygodnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam, dla czego D3 jest wysyłane tak by doszła na dzień premiery a nie jak to zawsze miało miejsce 1dzien przed premierą z innymi grami ? czy tak po prostu Bliiz sobie zażyczył ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2012 o 19:26, sebo212 napisał:

Pytanie bardziej prywatnie do Ciebie - jak zostałaś product managerką, dlaczego Cię to
kręci i jaką drogę musiałeś pokonać aby pełnić wymarzone stanowisko? Pozdrawiam.

Zostałam z przypadku, bo kluczowa osoba sklepowa (pozdrowienia dla Kasi) odeszła do innej firmy. Wtedy byłam w gramie ponad rok, miałam doświadczenie sklepowe jakieś i coś tam.
Kręci mnie to o tyle, że jestem masochistką ;) A do tego mamy super ekipę. I coś tam.
:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2012 o 23:55, TTBoS napisał:

Tak z ciekawości zapytam, dla czego D3 jest wysyłane tak by doszła na dzień premiery
a nie jak to zawsze miało miejsce 1dzien przed premierą z innymi grami ? czy tak po prostu
Bliiz sobie zażyczył ?

Tak sobie zażyczył CD Projekt, że nikt nie ma prawa dostarczyć towaru przed dniem premiery.
Zatem towar dostaliśmy w piątek, ale możemy go wysyłać od jutra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.05.2012 o 20:31, GringoG3 napisał:

Czy planujecie mieć w swojej ofercie token''y do Battle.net ?
Pod koniec miesiąca chce sobie zamówić w gram.pl myszkę Steelserier Diablo i przy okazji
tego tokena (gdyby były) by nie płacić 2x za przesyłkę.

Nie wiem, kiedy będą dostępne tokeny, staram się o dostawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.05.2012 o 23:48, akne napisał:

To duży problem dla Ciebie odebrać zamówienie na Kościuszki 15.05?


Nie ma problemu, po prostu lekcje kończę o 17, a sklep na Kościuszki jest czynny do 17 wiec nie będę miał jak odebrać 15.05, ale jeśli już za późno na zmiany to proszę o wysłanie na Kościuszki i poczekam 1 dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawione na Kościuszki. Dr Evil mi napisał, że jeszcze Ci mogę zmienić, więc zmieniłam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować