Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 13.03.2013 o 09:02, logray napisał:

Coś się wam w systemie rozsyłania SMSów sypnęło. SMS szedł do mnie jakieś 4h (podobno
nie byłem pierwszy z takim problemem). Śmieszne w tym jest to, że dostałem go chyba zaraz
po tym jak wyszedłem z grą ze sklepu.


Tak znamy problem , faktycznie operatorowi na bramce coś się sypnęło i były opóźnienia a nawet część nie została wysłana... ale dlatego zawsze te powiadomienia ida 2 torowo na komórkę i maila .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy kupując u was Splinter Cell: Conviction PL w wydaniu premierowym, będzie możliwość podpięcia(czyli czy będzię kompatybilna) pod tą wersję dodatku "Insurgency" zakupionego w steam bądź w uplay? Dodatek ten jest dostępny tylko w j.angielskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2013 o 10:27, MOLO47 napisał:

Witam, czy kupując u was Splinter Cell: Conviction PL w wydaniu premierowym, będzie możliwość
podpięcia(czyli czy będzię kompatybilna) pod tą wersję dodatku "Insurgency" zakupionego
w steam bądź w uplay? Dodatek ten jest dostępny tylko w j.angielskim.

Wysłałam zapytanie do Ubisoftu, dam znać, jak dostanę odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2013 o 10:27, MOLO47 napisał:

Witam, czy kupując u was Splinter Cell: Conviction PL w wydaniu premierowym, będzie możliwość
podpięcia(czyli czy będzię kompatybilna) pod tą wersję dodatku "Insurgency" zakupionego
w steam bądź w uplay? Dodatek ten jest dostępny tylko w j.angielskim.

Mam odpowiedź z Ubisoftu: "Ten dodatek nie będzie działał z pudełkową wersją PL".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja mam problem z zamówieniem dotyczącym Gears of War: Judgement? Dostałem prośbe o przelanie pieniążków ale klikając w link tam potem nie ma nigdzie opcji do zapłacenia. Chyba że jestem już taki ślepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

><ciach>

Odnalazłem wszystkie dane co do płatności ale być może popełniłem błąd o którym już teraz chce poinformować.
W szczegółach zamówienia są wszystkie dane potrzebne do przelewu [których wcześniej nie zauważyłem nie wiem dlaczego..] ja jednak kliknąłem w ten druk przelewu. A tam tytuł przelewu jest z spacją [i taki też przelew zrobiłem] natomiast w szczegółach zamówienia tej spacji nie ma. Czy to nadal zaliczy mi płatność czy mogą być jednak jakieś problemy?
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2013 o 12:20, Noma napisał:

Czy tylko ja mam problem z zamówieniem dotyczącym Gears of War: Judgement? Dostałem prośbe
o przelanie pieniążków ale klikając w link tam potem nie ma nigdzie opcji do zapłacenia.
Chyba że jestem już taki ślepy.

Sprawdzę to jutro w biurze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2013 o 15:20, Garadon napisał:

Czy na dzień dzisiejszy są jeszcze steelbooki do Bioshocka?

Jeszcze są, ale niewiele. Po wyczerpaniu ilości informacja o bonusie (ta ramka) zniknie z kart automatycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2013 o 18:57, Noma napisał:

><ciach>

Odnalazłem wszystkie dane co do płatności ale być może popełniłem błąd o którym już teraz
chce poinformować.
W szczegółach zamówienia są wszystkie dane potrzebne do przelewu [których wcześniej nie
zauważyłem nie wiem dlaczego..] ja jednak kliknąłem w ten druk przelewu. A tam tytuł
przelewu jest z spacją [i taki też przelew zrobiłem] natomiast w szczegółach zamówienia
tej spacji nie ma. Czy to nadal zaliczy mi płatność czy mogą być jednak jakieś problemy?


Zaliczy płatność.

Do każdego zamówienia jest u nas przypisany inny numer konta, unikalny dla każdego zamówienia (tzw. smart collect, w obrębie jednego rachunku bankowego), zatem tytuł przelewu nie ma znaczenia (ale jakiś trzeba Klientowi podać :) Nasz system odnotowuje wpłatę na dane konto i "wie", że to do danego zamówienia, niezależnie od tytułu przelewu i tylko "melduje", czy kwota jest identyczna z kwotą zamówienia czy nie.

Tytuł przelewu ma znaczenie dopiero w momencie, jeśli ktoś zrobi przelew na numer konta do starego, zrealizowanego wcześniej zamówienia - wtedy my wiemy, z czym tę płatność ręcznie powiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, zamówiłem ostatnio na gram.pl battlechest (25zł) + mists of pandaria (79zł) z odbiorem osobistym w salonie sferis w Białymstoku. Odebrałem gry 12 marca jak dobrze pamiętam, pojechałem do domu i nie otwierałem pudełek do momentu wbicia 20lvla na starterze żeby jak najlepiej wykorzystać darmowy miesiąc. Dnia 15 marca przy upgrejdowaniu konta ze startera do pełnej gry ku mojemu zdziwieniu okazuje się że w pudełku od Mists of Pandariai nie ma naklejki z cd keyem i jest tylko ślad po kleju. Pudełko było zafoliowane. Jeden szczegół zwrócił moją uwagę. Folia była nieco inna niż w przypadku np Cataclysmu i nie było na foli znaczka PEGI 12.(Cataclysm kupiłem w innym sklepie) Zadzwoniłem do biura obsługi gram.pl i poprosili mnie żebym wysłał im zdjęcia pudełka i to zrobiłem. Potem jeszcze do nich zadzwoniłem i powiedzieli że czekają na na odpowiedź od CDProjectu. Następnie zadzwoniłem do CD Projektu pomocy technicznej, a oni powiedzieli że nie mają żadnych kluczy itp i że gram.pl musi załatwiać z Blizzardem. Z blizzardem rozmawiałem już wcześniej na skype i oni twierdzą że gram.pl musi to rozwiązać.. Tu powstaje błędne koło. Do tego pracownik DOK''u gram.pl stwierdził ze to był pierwszy taki przypadek .. Zostałem oszukany czy jak? Co ja mam teraz zrobić jeśli nie otrzymam kodu? Jakieś sugestie, rady? 79zł piechotą nie chodzi, a była to dość atrakcyjna cena jak na wersję pudełkową...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2013 o 18:20, Gostyx napisał:

Witam, zamówiłem ostatnio na gram.pl battlechest (25zł) + mists of pandaria (79zł) z
odbiorem osobistym w salonie sferis w Białymstoku. Odebrałem gry 12 marca jak dobrze
pamiętam, pojechałem do domu i nie otwierałem pudełek do momentu wbicia 20lvla na starterze
żeby jak najlepiej wykorzystać darmowy miesiąc. Dnia 15 marca przy upgrejdowaniu konta
ze startera do pełnej gry ku mojemu zdziwieniu okazuje się że w pudełku od Mists of Pandariai
nie ma naklejki z cd keyem i jest tylko ślad po kleju. Pudełko było zafoliowane. Jeden
szczegół zwrócił moją uwagę. Folia była nieco inna niż w przypadku np Cataclysmu i nie
było na foli znaczka PEGI 12.(Cataclysm kupiłem w innym sklepie) Zadzwoniłem do biura
obsługi gram.pl i poprosili mnie żebym wysłał im zdjęcia pudełka i to zrobiłem. Potem
jeszcze do nich zadzwoniłem i powiedzieli że czekają na na odpowiedź od CDProjectu. Następnie
zadzwoniłem do CD Projektu pomocy technicznej, a oni powiedzieli że nie mają żadnych
kluczy itp i że gram.pl musi załatwiać z Blizzardem. Z blizzardem rozmawiałem już wcześniej
na skype i oni twierdzą że gram.pl musi to rozwiązać.. Tu powstaje błędne koło. Do tego
pracownik DOK''u gram.pl stwierdził ze to był pierwszy taki przypadek .. Zostałem oszukany
czy jak? Co ja mam teraz zrobić jeśli nie otrzymam kodu? Jakieś sugestie, rady? 79zł
piechotą nie chodzi, a była to dość atrakcyjna cena jak na wersję pudełkową...

Spokojnie, załatwimy Twoją reklamację na nasz koszt, a całą tę partię Mists odf Pandaria zwrócimy do CDP, skoro taki "kwiatek" się w niej zdarzył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Chciałem zmówić grę, ale wyskoczyła mi informacja
"INFORMACJA DLA CIEBIE: 8. Przepraszamy, ale nie możesz zamówić więcej niż -4 Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3."
Gra jest dostępna. Co to dokładnie oznacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2013 o 17:19, kacper007 napisał:

Witam,
Chciałem zmówić grę, ale wyskoczyła mi informacja
"INFORMACJA DLA CIEBIE: 8. Przepraszamy, ale nie możesz zamówić więcej niż -4 Naruto
Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3."
Gra jest dostępna. Co to dokładnie oznacza?


Błąd został już usunięty i można zamówić grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy "DMC: Devil May Cry" w wersji na PC wróci do oferty sklepu gram.pl? Jakiś czas temu zniknął ze sklepu, bez żadnego znaku, bądź info w tej sprawie.

Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować