Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 21.03.2013 o 16:02, Rajmund_900 napisał:

Witam. Czy "DMC: Devil May Cry" w wersji na PC wróci do oferty sklepu gram.pl? Jakiś
czas temu zniknął ze sklepu, bez żadnego znaku, bądź info w tej sprawie.

Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

Niestety wyczerpała się pierwsza dostawa (na premierę, całkiem duża), a Cenega nie ma tego produktu na stanie obecnie i raczej chyba nie zrobi doprodukcji (a szkoda), więc na razie marne szanse.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Zamówiłem gre w tzw. pre-order, ale niestety sklep nie dotrzyma pierwotnego terminu wysyłki i zamiast otrzymać przesyłkę kilka dni przed premierą, zmieniony został termin wysyłki na 26.03.2013. Po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia dowiaduje się o ponownym przesunięciu daty wysyłki na dzień 28.03.2013 i prawdopodobnie otrzymałbym grę nawet po świętach wielkanocnych. W dodatku ignorowane są moje e-maile z zapytaniami o powód dlaczego wydawca nie dotrzymał terminów. Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest anulowanie opłaconego wcześniej zamówienia i szybkie odzyskanie pieniędzy za paczkę, ponieważ nie opłaca mi się zamawiać gry przed premierą i otrzymać ją późno po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2013 o 20:43, Pathar napisał:

Witam.
Zamówiłem gre w tzw. pre-order, ale niestety sklep nie dotrzyma pierwotnego terminu wysyłki
i zamiast otrzymać przesyłkę kilka dni przed premierą, zmieniony został termin wysyłki
na 26.03.2013. Po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia dowiaduje się o ponownym przesunięciu
daty wysyłki na dzień 28.03.2013 i prawdopodobnie otrzymałbym grę nawet po świętach wielkanocnych.
W dodatku ignorowane są moje e-maile z zapytaniami o powód dlaczego wydawca nie dotrzymał
terminów. Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest anulowanie opłaconego wcześniej zamówienia
i szybkie odzyskanie pieniędzy za paczkę, ponieważ nie opłaca mi się zamawiać gry przed
premierą i otrzymać ją późno po premierze.


Przesunięcie daty wysyłki w tym przypadku nie jest zależne od nas. Firma Sony dostarczy nam grę dopiero 28 marca i dopiero wtedy my będziemy mogli ją wysłać do klientów. Jeśli dostawa od Sony sie nie opóźni, gra powinna dotrzeć do klientów w piątek, 29 marca.
Anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy są oczywiście możliwe. Proszę w tej sprawie skontaktować się z działem obsługi klienta telefonicznie, przez formularz na stronie pomocy, albo mailem na adres dok@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, w takim razie poczekam do tego 28 marca. Mam nadzieję, że gra dojdzie do mnie w stanie nienaruszonym poniewaz będe bardzo niepocieszony;). Ale po kolejnej zmianie daty wysyłki zmuszony będę anulować zamówienie. Swoją drogą nieźle leci sobie w kulki polski oddział sony. Nie dość, że nie dotrzymują ustalonych terminów to jeszcze Jarosław Boberek nie popisał się przy dubbingu. Zamiast wczuć się w rolę pewnego siebie szopa, wyszedł z tego jakiś kolo, którego nie chce się słuchać i strzelić przy okazji w z liścia za taki (przepraszam za wyrażenie) gejowaty głosik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a''propos wysyłki preorderów BioShocka - czy jest szansa aby doszły one przed świętami? Bo szczerze powiedziawszy, miło byłoby sobie pograć gdy jest wolne. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2013 o 14:44, Jazz5 napisał:

Mam pytanie a''propos wysyłki preorderów BioShocka - czy jest szansa aby doszły one przed
świętami? Bo szczerze powiedziawszy, miło byłoby sobie pograć gdy jest wolne. :)

Dostawa Bioshock Infinite ma do nas wjechać w poniedziałek 25.03 i w tym dniu ma być wysyłka do Was., czyli 26.03 dostawa do Was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Piszę w imieniu mojej znajomej która założyła u was zamówienie jako gość (gdy była promocja na gry Ubi 2 za 1), poprosiła mnie bym to napisał bo niestety ma aktualnie problem z komputerem.
Problem jej jest taki, że po założeniu zamówienia jako gość (nie wiem jak to się składa bo ja osobiście składałem zawsze przez swoje konto :P) nic jej na maila nie przyszło, żadna możliwość potwierdzenia itp.
Myślała więc, że zamówienie jest realizowane ale przez fatalną pogodę jego realizacja trwa tak długo (nic dziwnego, moje też było troszkę opóźnione ale trudno się czepiać, drogi były praktycznie nieprzejezdne w moim regionie), teraz zaś dostała maila z numerem zamówienia i informacją że zostało anulowane przez brak potwierdzenia.

Ma więc pytanko, czy jest możliwość by coś z tym jeszcze zrobić (np. wznowić czy coś) czy jednak już przepadło?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.03.2013 o 09:33, akne napisał:


> Ma więc pytanko, czy jest możliwość by coś z tym jeszcze zrobić (np. wznowić czy
coś)
> czy jednak już przepadło?
Niech napisze do DOK: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
Może się da radę to zamówienie wznowić, ale koniecznie asap musi napisać.


Dziękuję w imieniu znajomej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ja znów z pytaniem o BioShock''a Infinite. Wszystko pięknie, zamówienie przyszło w terminie, wszystko działa... Ale kodu na BioShocka 1 brak. A miałbyć dostępny, gdy zamówienie osiągnie poziom "zrealizowane". I nigdzie go nie ma, czy to na poczcie, czy to w "kodach do pobrania". :( Można coś na to zaradzić? Dodam że zamówienie złożyłem już dawno, ok. 1-2 marca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2013 o 17:07, Jazz5 napisał:

Cóż, ja znów z pytaniem o BioShock''a Infinite. Wszystko pięknie, zamówienie przyszło
w terminie, wszystko działa... Ale kodu na BioShocka 1 brak. A miałbyć dostępny, gdy
zamówienie osiągnie poziom "zrealizowane". I nigdzie go nie ma, czy to na poczcie, czy
to w "kodach do pobrania". :( Można coś na to zaradzić? Dodam że zamówienie złożyłem
już dawno, ok. 1-2 marca.

Kody podpięliśmy wczoraj rano, kilka osób zdążyło pobrać, ale okazało się, że przy rejestracji pokazuje im się komunikat, że zostały już użyte. Zatem zablokowaliśmy je do pobierania do czasu wyjaśnienia tego problemu z Cenegą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2013 o 17:07, Jazz5 napisał:

Cóż, ja znów z pytaniem o BioShock''a Infinite. Wszystko pięknie, zamówienie przyszło
w terminie, wszystko działa... Ale kodu na BioShocka 1 brak.

Kody już można pobierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem Bioshocka ale jest jeden problem- w pudełku mam tylko ulotkę z kodem do season passa, a z tyłu instrukcji nic do aktywowania podstawki. Czy te dwie rzeczy są zintegrowane w jednym kodzie, czy powinienem mieć dwa (jeden do Infinite, drugi do season passa)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 19:06, Garadon napisał:

Właśnie odebrałem Bioshocka ale jest jeden problem- w pudełku mam tylko ulotkę z kodem
do season passa, a z tyłu instrukcji nic do aktywowania podstawki. Czy te dwie rzeczy
są zintegrowane w jednym kodzie, czy powinienem mieć dwa (jeden do Infinite, drugi do
season passa)?

Są zintegrowane - jeden kod aktywuje grę i Season Pass, opis na kartce z kodem myli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 19:18, Garadon napisał:

Uff, no to super, już się wystraszyłem.

Wielkie dzięki :)


Aha, w przypadku wersji specjalnych (Premium i Ultimate) kupionych u nas w pudełku znajduje się kod do gry, a osobny kod na Season Pass trzeba pobrać z poziomu szczegółów zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 19:43, m1kel1 napisał:

Witam :)
Czy w sklepie będzie dostępna Black Chest Efition noergo Assassina?:)

Na razie dostaliśmy ofertę na Edycję Bukaniera i już ją oferujemy w pre-orderze:
http://www.gram.pl/sklep_grupa.asp?e=8gzgHu6
Mam nadzieję, że inne edycje też dostaniemy, póki co do premiery ho-ho, więc cierpliwości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam już powoli dosyć sytuacji z zamówionym pre-orderem. Najpierw wielokrotnie przesówane są daty ostatecznej wysyłki to teraz w sklepie widnieje informacja "chwilowo brak towaru". Dlatego jeśli do wieczora nie otrzymam informacji o wysyłce będę zmuszony ostatecznie odwołać zamówienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować