Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Kochani, wymiękłam przy przewijaniu stron z postami i odpowiadaniu na nie. Sporo tego się nazbierało, na większość dostaliście odpowiedź ode mnie w uniwersalnych postach albo w postach Wojmana (honorowego Konsula Sklepu gram.pl).
Jeśli ktoś, kto zadał pytanie w ciągu ostatnich 48 h, nie dostał ode mnie odpowiedzi, to jest proszony o powtórzenie pytania tu w konsulacie lub wysłanie go do mailem: anna kropka stanulewicz małpa gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2011 o 22:04, akne napisał:

Koleżanka, która w sklepie gram.pl pilotowała wysyłkę pierwszego Wiedźmina (zwykłej i
EK) zemdlała zaraz po finalizacji wysyłki, a potem spała kilkanaście godzin.

Domyślam się, że od tamtego czasu technologia u was poszła naprzód = mniej stresu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, to jeszcze raz zadam pytanie, ale w cytacie :P :
"Aniu, jest sprawa... W jaki sposób będziecie dawali DLC do AC:BH? (Dla przypomnienia, o które chodzi :
"Kody na dodatkową zawartość w grze:
2 mapy do trybu pojedynczego gracza (Rynek trajana, Akwedukty)
3 dodatkowe postacie do trybu wieloosobowego (Arlekin, Oficer)
smoczą zbroję dla Ezio (Helmschmied Drachen Armor")? Na gry-online jest specjalna strona, na której JUŻ dzielą kody dla tych, co zamówili i opłacili już. I czy jest 100% pewność, że do Edycji Specjalnej będzie to DLC? I czy każdy je dostanie? (akurat czy każdy to dostanie, to mnie mniej martwi, bo zamówiłem chyba pół godziny po puszczeniu Pre-Order od was :P)"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja rzeczywiście bardzo ciężka. Zbieg tak wielu nieprzewidzianych okoliczności jedna po drugiej to wielki problem i na szczęście takie sytuacje nie zdarzają się często. Pech chciał, że wszystko to wydarzyło się w momencie dużej premiery. Tutaj można jedynie współczuć.

Mógłbym napisać co zrobiłbym w takiej sytuacji, jednak wygodnie siedzę sobie w domu, mogę wszystko na spokojnie przeanalizować, bez nerwów, emocji i stresu, któremu w tej ciężkiej sytuacji z całą pewnością poddany jest cały zespół sklepu Gram.pl.

Jedyne co mogę zrobić w tej sytuacji, to cieszyć się, że nie na mnie spadły te wszystkie problemy i mieć nadzieję, że paczka mimo wszystko dotrze na czas i kody do dodatkowych przedmiotów pojawią się szybko. Na szczęście nie jestem małym dzieckiem aby płakać, że nie dostałem gry w dniu premiery i jakoś to zniosę. Myślę jednak, że wielu Klientów nie jest tak spokojnych jak ja. Mi udało się znaleźć metodę na ten problem. Spokojnie przechodzę ponownie pierwszą część DA świetnie się przy tym bawiąc :D

Mógłbym dać jakąś radę, ale myślę, że najlepiej będzie, jeśli po zakończeniu tego całego koszmaru, gdy emocje już opadną, przeanalizujecie całą sytuację i zadacie sobie pytanie, co zrobić w przyszłości, gdy taki problem pojawi się ponownie? (czego oczywiście Wam nie życzę)

Mimo wszystko jako klient byłbym zadowolony, gdybym dostał w momencie pojawienia się problemów prostego maila, nie takiego obiecującego, że przesyłka jutro wyjdzie, ale takiego, który wspomina o lekkim opóźnieniu w dostawie towaru i o tym, że dołożycie wszelkich starań, aby przesyłka doszła najpóźniej w dniu premiery. Gdyby jednak i ten cel nie został zrealizowany, to chyba próbowałbym jakoś wynagrodzić klientom większe opóźnienie. Jakiś drobny gadżet, czy coś innego, co zadowoli klienta a nie będzie dla sklepu wielkim wydatkiem. Podejrzewam, że jako sklep z grami posiadacie jakieś gadżety zajmujące bez celu magazyn (być może jestem w błędzie). Tylko nie odbierzcie tego, że chcę wyciągnąć dodatkowo jakiś gadżet, po prostu staram się jedynie dobrze doradzić... a miałem tego nie robić. Zresztą łatwo dawać rady jeśli samemu nie jest się w takiej sytuacji :D

Pozostaje jedynie życzyć Wam (oraz graczom czekającym na DA) szybkiej wysyłki, uporania się z tym sztormem niedogodności, miłego i relaksującego wypoczynku w weekend po tym strasznym tygodniu oraz udanej analizy problemu po wysłaniu wszystkich paczek DA.

Pozdrawiam i trzymam za Was kciuki,
SmaugP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2011 o 22:40, Smaug_PRAWDZIWY napisał:

Mógłbym napisać co zrobiłbym w takiej sytuacji, jednak wygodnie siedzę sobie w domu,
mogę wszystko na spokojnie przeanalizować, bez nerwów, emocji i stresu, któremu w tej
ciężkiej sytuacji z całą pewnością poddany jest cały zespół sklepu Gram.pl.


Dopowiem jedno: nikt z Ekipy gram.pl, ani z Ekipy Moderatorow nie robi niczego na zlosc. Co wiecej poswiecamy swoj wolny czas, chocby po to, aby odpowiadac na posty na forum, czesto udzielajac porad albo wskazowek nawet w nocy. Mimo, iz w sklepie nie pracuje to wiem jakie sie czasem niespodziewane problemy potrafia przydazyc. Rozumiemy tez zdenerwowanie klientow, ktorzy z niecierpliwoscia oczekuja na premiere dlugo oczekiwanej gry. Sami tez gramy i w niektore nowosci tez chcemy zagrac juz w dniu premiery. :)

Co do analiz to mimo, iz Moderatorzy pracownikami gram.pl nie sa to jednak jak cos mamy do powiedzenia to po prostu mowimy, ze brakuje tego i tego, albo przydaloby sie to i to. Analizy sa robione i sporo dlugo oczekiwanych gier jest wysylanych i docieraja do klientow jeszcze przed premiera gry. Bywa jednak czasem splot nieszczesliwych wydarzen, na ktore sklep nie ma zadnego wplywu (przerwanie kabla, wysylka gry od dystrybutora w dwoch czesciach, otrzymanie uszkodzonego towaru etc.).

A jesli bardzo Ci zalezy na tych kodach DLC to zaraz po odbiorze przesylki skontaktuj sie z Akne mailowo. Nie gwarantuje, ze cos sie uda zalatwic, ale mozna sprobowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stan z 23:00: zamówienia wyjdą dziś, terroryzuję właśnie szefa zmiany w magazynie, a on zapewnia, że dadzą radę spakować wszystkie zamówienia do przyjazdu kuriera UPS (koło 1:00-2:00).

Nie ma panaceum na te problemy, możemy tylko starać się reagować na nie w miarę sensownie i nie robiąc zamieszania w głowach Klientom.
To jest pieprzone Lotto.

Może Stoen da nam jakąś rekompensatę za odłączenie zasilania.
Ale ciężko będzie.

To tyle w skrócie.
Jutro wysyłamy Shogun 2, wszystkie edycje.
Towar jest. Chcę, żebyście dostali tę grę w poniedziałek na spokojnie, gra ma blokadę uruchomienia do 15.03.2011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj o ok. 14:00 zauważyłem, że moje zamówienie (DAII SE)znalazło się w sekcji WYSŁANE, jednak nie dostałem do tej pory żadnego maila potwierdzającego. Nie wiem czy to coś znaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Szczerze Wam współczuję takiej sytuacji, bo wiem, jak to jest, gdy na głowie spoczywa odpowiedzialność za dotrzymanie słowa danego klientowi. Zwłaszcza kobiety podchodzą do tego bardzo emocjonalnie ;)
Póki co, jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta w konsulacie, a jak będzie z całą oceną sklepu - zobaczymy, w zależności czy gra będzie do odebrania dzisiaj. Jeśli tak, i faktycznie będzie BSE, to będę wniebowzięta i na pewno nie raz zrobię zakupy w Waszym sklepie :)
Póki co, podobnie jak Smaug_PRAWDZIWY, odkurzyłam stare DA, więc podkład emocjonalny pod Dwójkę już jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja Cie Akne podziwiam... podziwiam, bo poświęcasz swoje życie tej pracy, uwijając się z tym wszystkim od rana do wieczora. Zasługujesz na coś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem odbiór osobisty (DA2 Signature Edition) i jeszcze żadnych informacji odnośnie odbioru przesyłki nie dostałem. Niby jest dopiero godzina 13 ale już troszkę zaczynam się martwić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybki update, BSE dotarło, własnie dostałem powiadomienie.
Gram.pl niniejszym się wybronił od nierzetelności =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również już swoją BSE odebrałam. Zawiadomienie przyszło przed godz 15, dosyć późno, więc serce powoli zaczynało podchodzić mi z nerwów do gardła ;) Ale i gram.pl, i punkt odbioru się spisali, więc kolejne gry również będę zamawiała u Was. A nuż znowu podmieni mi się zwykłą edycję gry na lepszą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem potwierdzenie wysłania paczki o 3 w nocy, cóż dosyć późno, ale ważne że Dragon Age II BSE już doszedł.
A teraz pytanie z innej beczki. Akne nie orientujesz się czy EA ma zamiar reformować okładki punktów BioWare''u ze względu na DA II? Bo chętnie bym sobie kupił ze dwie paczki do DA II, ale chciałbym dostać wiedzieć czy nie lepiej poczekać kilka miesięcy i dostać pudełko z okładką po reformacji, czy już teraz masowo odkładać kasę i kupować punkty.
Szybki Edit:
Nie można jakoś dostać kodów za pre-order DA II szybciej niż przewiduję procedura przy płatności przy odbiorze? Chciałbym mieć możliwość zapoznania się z Amuletem Popiołów zanim skończę pierwszy raz Dragon Age II.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aniu, gracze AC:BH zostali poinformowani, że dla tych, co zakupią na PSN/XBL dodatek Porwanie Leonarda Da Vinci, będą mogli grać z dodatkowymi zawartościami z Edycji Specjalne/Codex (2 misje, 2 postacie i zbroja).
Nie wiesz, jak to ma wyglądać w przypadku PC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować