Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 22.05.2011 o 15:50, akne napisał:

Program lojalnościowy jest na liście priorytetów na ten rok.

A przed wakacjami powstanie czy czekac do jesieni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram.pl no i co z tymi popiersiami geralta z EK wiedźmin 2 . Mieliście w tym tygodniu przesłaś im raport wszystkich zgłoszeń macie już jakieś konkrety kiedy będzie wysyłka ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, wysłałem zgłoszenie uszkodzonej głowy ale otrzymałem tylko maila że zgłoszenie zostanie rozpatrzone. Co dalej? Jak będzie wyglądała rekompensata? Kiedy można się jej spodziewać? No i co w przypadku, gdy głowa spowodowała uszkodzenia kolekcjonerskiego pudełka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2011 o 16:00, akne napisał:

A co z nią jest nie tak? Na czym polega wadliwość?

Przerywa mi instalację z powodu pliku data2.cab. Próbowałem na wszelki sposób naprawić ten błąd, ale niestety żadne rozwiązanie nie skutkuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam jeszcze jedno pytanie dotyczące mojego problemu: Dostałem na pocztę 2 wiadomości z "płatności.pl",
w jednej prośba o potwierdzenie zapłaty, w drugiej, że transakcja została odrzucona. Potwierdziłem transakcję w pierwszym mailu i dostałem komunikat, że wszystko jest w porządku. Więc z moim zamówieniem jest wszystko w porządku, czy zostało anulowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2011 o 15:56, akne napisał:

A była kiedyś promocja na grę wydaną w ciągu tygodnia/dwóch po jej premierze?

Ok, co do L.A. Noire się zgodzę, ale MK miał premierę ponad miesiąc temu.

Dnia 22.05.2011 o 15:56, akne napisał:

Nikt tak nie robi (znaczy się wydawcy), najwcześniej promo na świeże premiery jest po
2 m-cach od ich daty wydania.

Szkoda, myślałem, że już da radę.

Dnia 22.05.2011 o 15:56, akne napisał:

No chyba że Tesco zrobi promo :)

Tesco mnie nie interesuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2011 o 21:25, Makar13 napisał:

Witam, mam jeszcze jedno pytanie dotyczące mojego problemu: Dostałem na pocztę 2 wiadomości
z "płatności.pl",
w jednej prośba o potwierdzenie zapłaty, w drugiej, że transakcja została odrzucona.
Potwierdziłem transakcję w pierwszym mailu i dostałem komunikat, że wszystko jest w porządku.
Więc z moim zamówieniem jest wszystko w porządku, czy zostało anulowane ?

Pierwsza próba płatności nie została zautoryzowana, druga płatność czeka na autoryzację.
Sprawdź, czy zablokowano Ci środki na karcie pod tę transakcję - jeśli tak, to skontaktujemy się z platnosci.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2011 o 19:41, bartex9 napisał:

No właśnie, wysłałem zgłoszenie uszkodzonej głowy ale otrzymałem tylko maila że zgłoszenie
zostanie rozpatrzone. Co dalej? Jak będzie wyglądała rekompensata? Kiedy można się jej
spodziewać? No i co w przypadku, gdy głowa spowodowała uszkodzenia kolekcjonerskiego
pudełka?

Cały czas zbieramy zgłoszenia. Głowy będą na 99% wymieniane na nowe.
Jeszcze trochę cierpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2011 o 17:44, karolekx23x napisał:

> Program lojalnościowy jest na liście priorytetów na ten rok.
>
A przed wakacjami powstanie czy czekac do jesieni ?

Nie wiem, wciąż ważniejsze rzeczy wchodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Zakupiłem na promocji Fable 3 na x''a i powinienem dostać kod na "zrobienie swojego wieśniaka".
Nigdzie jednak nie mogę znaleźć owego kodu. Da się na to coś zaradzić?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2011 o 16:07, akne napisał:

Pierwsza próba płatności nie została zautoryzowana, druga płatność czeka na autoryzację.
Sprawdź, czy zablokowano Ci środki na karcie pod tę transakcję - jeśli tak, to skontaktujemy
się z platnosci.pl.


Środki zostały zablokowane, odpowiedzi z płatności.pl nie ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 19:27, Konrad512 napisał:

Czy za wysyłkę koszulek dodawanych do EK trzeba zapłacić? :P


Jak koniecznie chcesz zaplacic to moge podac numer mojego konta, nie mam nic przeciwko. :) A sprawe z EK Wiedzmina 2 zawalil CDP wiec koszulki sa robione i wysylane na koszt CDP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy dok nadal odkopuje się z maili ? wysłałem w sprawie reklamacji wysyłki EK (opóźnienie) w niedziele 15.05 i nadal nie dostałem nawet maila z informacją ze przeczytali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość zmiany adresu dostawy koszulki-rekompensaty za EK Wiedźmina 2? Grę zamawiałem z odbiorem osobistym w salonie Sferis, a chciałbym koszulkę prosto do domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 23:55, heyboy napisał:

Czy jest możliwość zmiany adresu dostawy koszulki-rekompensaty za EK Wiedźmina 2? Grę
zamawiałem z odbiorem osobistym w salonie Sferis, a chciałbym koszulkę prosto do domu.

Napisz na adres wiedzmin2@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 22:36, Thorn123 napisał:

mam pytanie czy dok nadal odkopuje się z maili ? wysłałem w sprawie reklamacji wysyłki
EK (opóźnienie) w niedziele 15.05 i nadal nie dostałem nawet maila z informacją ze przeczytali...

Napisałam właśnie do DOK, żeby sprawdził, czy e-mail od Ciebie dotarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować