Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 14.08.2011 o 16:39, Moutywator napisał:

/ciach/


Mylisz pewność siebie i asertywność z chamstwem i grubiaństwem.
Zarzucasz innym, że są głupi czy też nie potrafią pojąć prostych rzeczy, podczas gdy sam dajesz wyraz swojemu poziomowi pojmowania i wychowania.
Następnym razem zastanów się dwa razy zanim coś napiszesz bo jesteś po prostu śmieszny.
Nie odpisuj, podziękuję za tę jałową dyskusję.
Za wysokie progi jak na Twoje nogi kolego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Zamówiłem ok. tydzień temu pre-order Heroes VI EK
nie otrzymałem klucza do bety - tzn. że już nie ma czy trzeba się zgłosić, a może nie potrafię znaleźć?


wciąż czekam na reklamację i medalion Wiedźmin 2 EK - zapomnieliście o mnie ;) czy to tyle trwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akne jest na urlopie, więc radzę zgłosić się do DOK''u.
Możesz tez zobaczyć czy nie ma w Twoich zamówieniach "pobierz klucz/kod". Nie zamawiałem samej gry i nie wiem jak te klucze miały być rozdawane.
Zobacz, a jak nic takiego nie ma to zgłoś się do DOK''u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co to za różnica 10 sekund czy 5 minut ( to niech będzie po twojemu i zadzwonię 1 minutę przed końcem).
Według tego co piszesz każdy powinien pracować do ostatniej sekundy i być na każde skinienie do końca swojej pracy.
A co mojego poziomu to nie wiem o co ci chodzi tak że tego nie skomentuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 12:15, Lucas01 napisał:

Według tego co piszesz każdy powinien pracować do ostatniej sekundy i być na każde skinienie
do końca swojej pracy.

Oczywiście. W końcu jak sama nazwa wskazuje, on jest w PRACY. P R A C Y. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 09:32, Phobos_s napisał:

Mylisz pewność siebie i asertywność z chamstwem i grubiaństwem.
Zarzucasz innym, że są głupi czy też nie potrafią pojąć prostych rzeczy, podczas gdy
sam dajesz wyraz swojemu poziomowi pojmowania i wychowania.

Może jakieś argumenty wymienisz? Bo na chwilę obecną to tylko się ślinisz i wysuwasz bezpodstawne oskarżenia nie poparte dowodami. Jeżeli ja komuś zarzucam, że nie potrafi czytać ze zrozumieniem, to wspominam, dlaczego, czyli, że zarzuca mi, że nie napisałem do obsługi, kiedy dzień wcześniej napisałem mu jasno, że napisałem, podpierając się cytatem, tak by nie było wątpliwości. Jeżeli ty tak nie potrafisz, to zostaw swoje śmieszne oskarżenia i wycieczki dla siebie, tam gdzie ich miejsce.

Dnia 16.08.2011 o 09:32, Phobos_s napisał:

Następnym razem zastanów się dwa razy zanim coś napiszesz bo jesteś po prostu śmieszny.

Hipokryzja. :)

Dnia 16.08.2011 o 09:32, Phobos_s napisał:

Nie odpisuj, podziękuję za tę jałową dyskusję.
Za wysokie progi jak na Twoje nogi kolego.

Hipokryzja. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nikt z nas nie jest jakimś robotem czy co. Rozumiem jak byś się umówił na rozmowę na daną godzinę. Trzeba być cierpliwym i wyrozumiałym dla innych. Nie jesteś pępkiem świata żeby wszystko było na skinienie palca.
Ciekawe czy ty w pracy też jesteś na każde zawołanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 18:29, Lucas01 napisał:

Ale nikt z nas nie jest jakimś robotem czy co. Rozumiem jak byś się umówił na rozmowę
na daną godzinę. Trzeba być cierpliwym i wyrozumiałym dla innych. Nie jesteś pępkiem
świata żeby wszystko było na skinienie palca.
Ciekawe czy ty w pracy też jesteś na każde zawołanie??

Widzisz, spójrz jak śmieszny jesteś. Bronisz czegoś choć jesteś na z góry przegranej pozycji. Doszło nawet do tego, że fakt, iż ktoś nie siedzi do końca pracy jest dla ciebie normalny, co jest oczywiście równie śmieszne jak reszta tego co piszesz.

Skoro ktoś ma pracę do 17, to niech będzie do 17, bo to jego praca i za to mu płacą. To raz. Dwa, tekst o pępku świata jako o kliencie który chce się dodzwonić w godzinach otwarcia punktu obsługi klienta jest tak żenujący, że nie wymaga on komentarza.

Zależy co masz na myśli mówiąc na każde zawołanie. Robię to za co mi płacą i co leży w gestii moich obowiązków (choć nie tylko), proste jak drut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze dorzucę kamyczek.

Wiadomość ostatnią wysłałem do obsługi 12 sierpnia o godzinie 17:02.

Mamy 16 sierpnia godzinę 18:34 i wciąż nie dostałem na nią odpowiedzi. No faktycznie, obsługa klienta fantastyczna. Pewnie znów mają problemy ze skrzynką pocztową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 18:47, pawelck91 napisał:

Witam,
Czy da się sprawdzić czy moje zgłoszenie reklamacyjne co do EK W2 zostało przyjęte ?
Numer zamówienia to FV03141035.
Pozdrawiam.


Najlepiej będzie jak skontaktujesz się przez formularz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 18:35, Moutywator napisał:

I jeszcze dorzucę kamyczek.

Wiadomość ostatnią wysłałem do obsługi 12 sierpnia o godzinie 17:02.

Mamy 16 sierpnia godzinę 18:34 i wciąż nie dostałem na nią odpowiedzi. No faktycznie,
obsługa klienta fantastyczna. Pewnie znów mają problemy ze skrzynką pocztową.


Zauważ, że wczoraj był dzień świąteczny i dział obsługi klienta nie pracował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 18:33, Moutywator napisał:

Widzisz, spójrz jak śmieszny jesteś. Bronisz czegoś choć jesteś na z góry przegranej
pozycji. Doszło nawet do tego, że fakt, iż ktoś nie siedzi do końca pracy jest dla ciebie
normalny, co jest oczywiście równie śmieszne jak reszta tego co piszesz.


Masz dowód, że nikt nie siedział do tej 17? Nie? Tak myślałem, więc lepiej nie pisz bzdur. Bo to, że się nie dodzwoniłeś nie jest żadnym dowodem, dział obsługi klienta nie zajmuje się tylko i wyłącznie odbieraniem telefonów...

Dnia 16.08.2011 o 18:33, Moutywator napisał:

Skoro ktoś ma pracę do 17, to niech będzie do 17, bo to jego praca i za to mu płacą.
To raz. Dwa, tekst o pępku świata jako o kliencie który chce się dodzwonić w godzinach
otwarcia punktu obsługi klienta jest tak żenujący, że nie wymaga on komentarza.


Więc po co komentujesz? Zadzwoń wcześniej w dzień roboczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:27, Isildur napisał:

Zauważ, że wczoraj był dzień świąteczny i dział obsługi klienta nie pracował...

Ale ja o tym wiem. Tylko, że jest napisane, że odpowiedzą w ciagu 24 godzin. Jak tak mi będą odpowiadać, to zaraz 10 dni minie i nawet zwrócić nie będę mógł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:30, Isildur napisał:

Masz dowód, że nikt nie siedział do tej 17? Nie?

Czy ja gdzieś napisałem, że nie siedzieli do 17? Lucas01 założył, że ktoś mógł się urwać wcześniej po prostu i że to nie jest nic złego i ja idąc tym torem dałem mu do zrozumienia, że gdyby taka sytuacja wystąpiła, to byłoby jednak to coś złego. Ot po prostu on starał się ich bronić w kolejny głupi sposób, a ja po raz kolejny udowodniłem że nie ma racji. Nigdzie nie pisałem, że nikt nie siedział w pracy tam do 17 mimo, że powinien.

Dnia 16.08.2011 o 20:30, Isildur napisał:

Tak myślałem, więc lepiej nie pisz bzdur.

Ty nie pisz bzdur bo znów nie czytasz ze zrozumieniem, a potem wychodzą kolejne kwiatki.

Dnia 16.08.2011 o 20:30, Isildur napisał:

Bo to, że się nie dodzwoniłeś nie jest żadnym dowodem, dział obsługi klienta nie zajmuje
się tylko i wyłącznie odbieraniem telefonów...

jw

Dnia 16.08.2011 o 20:30, Isildur napisał:

Więc po co komentujesz? Zadzwoń wcześniej w dzień roboczy...

Bo skoro już mu odpowiadam, to i pokreślić żałosność jego niektórych założeń jestem przy okazji w stanie. Pytanie brzmi, po co ty komentujesz, skoro się powtarzasz i sam zaznaczyłeś, że nie chcesz kontynuować rozmowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:39, Moutywator napisał:

Ty nie pisz bzdur bo znów nie czytasz ze zrozumieniem, a potem wychodzą kolejne kwiatki.


W żadnym poście nie przyznałeś się do błędu, wszędzie wszystkich oskarżasz, jakby nie wiem co się stało... Wszyscy są winni tylko nie pan Moutywator. I świat się zawalił bo dok nie odebrał telefonu i nie odpisał na maila...

Dnia 16.08.2011 o 20:39, Moutywator napisał:

Bo skoro już mu odpowiadam, to i pokreślić żałosność jego niektórych założeń jestem przy
okazji w stanie. Pytanie brzmi, po co ty komentujesz, skoro się powtarzasz i sam zaznaczyłeś,
że nie chcesz kontynuować rozmowy.

To nie odpowiadaj, proste.
Poza tym skoro nikt nie odpisał to wyślij kolejnego maila co za problem, nikt z tego powodu nie będzie robił problemów... Ja już widzę co ty nawpisywałeś w poprzednim mailu...
Po to bo jestem Moderatorem tego forum i wymagam trochę kultury od piszących tutaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:47, Isildur napisał:

W żadnym poście nie przyznałeś się do błędu, wszędzie wszystkich oskarżasz, jakby nie
wiem co się stało... Wszyscy są winni tylko nie pan Moutywator. I świat się zawalił bo
dok nie odebrał telefonu i nie odpisał na maila...

To może udowodnisz mi, że się mylę? Bo ja już ci udowodniłem kilkukrotnie i jeszcze również do błędu się nie przyznałeś. A ostatnie zdanie pokazuje jak sfrustrowany jesteś swoją nieumiejętnością czytania, że musisz znów zamiast merytoryki używać dogryzania i głupiej ironii.

Dnia 16.08.2011 o 20:47, Isildur napisał:

To nie odpowiadaj, proste.

Słuchaj, ja nigdzie nie pisałem, że nie chce z tobą więcej rozmawiać, więc będę sobie odpowiadał ile tylko będę chciał. To ty robisz coś wbrew sobie. Żeby ci to jeszcze wychodziło, ale nie, głupie oskarżenia które są przeze mnie obalane bez najmniejszych problemów bo wywodzą się z twojej nieumiejętności czytania ze zrozumieniem.

Dnia 16.08.2011 o 20:47, Isildur napisał:

Poza tym skoro nikt nie odpisał to wyślij kolejnego maila co za problem, nikt z tego
powodu nie będzie robił problemów...

Wysłałem kolejnego. Jest to temat o obsłudze klienta. Mam prawo wspomnieć, że nie dostałem odpowiedzi, chociaż dostać ją powinienem, prawda? Prawda. Więc po kiego grzyba rzucasz znowu bezsensownie atakujesz? Wiem, że brak ci argumentów i łapiesz się wszystkiego by choć trochę przechylić szalę na swoją korzyść, ale jesteś modkiem i jakiś poziom powinieneś prezentować.

Dnia 16.08.2011 o 20:47, Isildur napisał:

Ja już widzę co ty nawpisywałeś w poprzednim mailu...

Może widzisz, ale czy rozumiesz? Wszak czytanie ze zrozumieniem twoją mocna stroną nie jest. :)

Dnia 16.08.2011 o 20:47, Isildur napisał:

Po to bo jestem Moderatorem tego forum i wymagam trochę kultury od piszących tutaj...

To może jak na kulturalnego człowieka przystało, przeprosisz mnie ładnie za to, że mnie oskarżyłeś przez swoją nieumiejętność czytania ze zrozumieniem o to, że oskarżyłem pracownika działu obsługi za niesiedzenie do końca godzin pracy w pracy? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz ze mną podyskutować zapraszam isildur@moderator.gram.pl nie będziemy zaśmiecać tego wątku bo on do tego nie służy...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:54, Moutywator napisał:

To może jak na kulturalnego człowieka przystało, przeprosisz mnie ładnie za to, że mnie
oskarżyłeś przez swoją nieumiejętność czytania ze zrozumieniem o to, że oskarżyłem pracownika
działu obsługi za niesiedzenie do końca godzin pracy w pracy? :)

A skąd wiesz że nie siedział do końca pracy. Może obsługiwał innego klienta ?? Za coś takiego możesz ty niedługo przepraszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować