Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

@Harrolfo.

Gram.pl nie jest bez winy.
Nabrali zamówien a teraz nie są w stanie ich zrealizować.

Cytując innego uzytkownika z forum cd-action

"pre-ordera złożyłem na gry-online.pl jak już na gram.pl zabrakło, czyli nie dawno.
Na tamtym serwisie jest jedynie opcja przedwpłaty i administracja wie ile dokładnie sztuk będzie im udostępnione do sprzedaży. "

Jakoś tam wczoraj nikt nie dostał maili że gry Ek nie dostaną bo nie starczy dla wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 10:30, HanPL napisał:

Gram.pl nie jest bez winy.
Nabrali zamówien a teraz nie są w stanie ich zrealizować.

Oczywiście, że jest bez winy.
EA zapewniało o odpowiedniej liczbie kolekcjonerek, skąd gram mógł ustalić limit ich zamówień.
To kto jest winny? EA.

Dnia 22.02.2012 o 10:30, HanPL napisał:

"pre-ordera złożyłem na gry-online.pl jak już na gram.pl zabrakło, czyli nie dawno.
Na tamtym serwisie jest jedynie opcja przedwpłaty i administracja wie ile dokładnie sztuk
będzie im udostępnione do sprzedaży. "

Nie jest jedynie opcja przedpłaty, a nikt nie wie ile dokładnie będzie sztuk do sprzedania dopóki nie znajdą się w magazynie.

Dnia 22.02.2012 o 10:30, HanPL napisał:

Jakoś tam wczoraj nikt nie dostał maili że gry Ek nie dostaną bo nie starczy dla wszystkich.

Widocznie tamten sklep dostał wiadomość o innej liczbie gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 01:01, TTTr96 napisał:

@akne
Liczę, że nie wylecisz z pracy.


O to nie masz się co martwić. W dużej mierze dzięki Ani sklep ma taką renomę jaką ma. Prędzej sama zrezygnuje z pracy przez takich "yntelygentów" jak pan zbulwersowany i jemu podobni, którzy twierdzą, że gram.pl "nabrał zamówień a teraz nie może ich zrealizować więc anuluje".

Dnia 22.02.2012 o 01:01, TTTr96 napisał:

Osoby która tak rzetelnie wykonuje swoje obowiązki ze
świecą szukać, a to że sytuacja wymaga powiedzenia czegoś więcej, powinna być chyba zrozumiała
dla zarządu i innych "ważniejszych" osób od Ciebie


99% osób, które mają styczność z Anią to widzi. Ale czasem zdarzają się takie zabagnione przypadki, jak ci, którzy dali o sobie znać w poprzednich postach wielce się bulwersując, że nie dostaną gry i się popłaczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając dyskusję, muszę zabrać głoś.
Akne nie raz mi pomogła, rzadko się spotyka taka osobę którą tak się angażuje.
Bez Akne ten sklep nie miał by takiej renomy moim zdaniem.Spotykam się tu z taką ogromna życzliwością, pomocą, każdemu osobno.

Samo że EA daje rekompensatę widać że problem zaistniał z ich strony a nie gram.
Moim zdaniem najpierw jak się kogoś obwinia trzeba to przeanalizować, kto naprawdę zawalił.
Ja nie wyobrażam sobie gram bez Akne, chciałbym aby nadal tu pełniła role i się nie denerwowała przez niektóre osoby. Niech Wie ze nie jest sama i ja oraz inni widza włożony wkład swój w prace.

Phobos_s
i Harrolfo w 100% zgadzam się z Waszą wypowiedzią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez względu na to, kto ma w tym sporze rację, reakcja samej Akne jest chyba mocno przesadzona, i nawet silne emocje nie uzasadniają takiego podejścia. Po pierwsze nie chowa się głowy w piasek, trochę godności, po drugie, Akne, spotkają cię w życiu jeszcze większe problemy i rozczarowania (czego ci absolutnie nie życzę). Życie pracą na takim poziomie z pewnością daje poczucie satysfakcji, ale mija się z celem, bo jeśli już tak to traktować, to powinnaś jak pkt. 1 być skuteczna, a nie chwiejna emocjonalnie. Poza tym, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...

Wracaj do roboty, chyba, że masz lepszą na oku ;)
Zdrówka życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też anulowali zamówienie na Edycję Kolekcjonerską i jakoś z tego powodu afery nie robie. Zdarzają się takie sytuacja a gram.pl i ekipa nie jest tutaj winna. Dodatkowe pierdoły dodawane do kolekcjonerki nie są jakieś szczególne i wydaje mi się że da sie przeżyć. Swoją drogą do podstawowej wersji tez są dołączone te dodatkowe bronie i mozecie teraz sobie wybrać dodatkową gierkę w ramach rekompensaty. Wiec jak dalej chcecie rzucać błotem to się zastanówcie czy jest jakiś sens w tym co robicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@BlackFunky

Dodatkowa BROŃ
Sztuk jedna. reszta dostepna jest w wersji EK
Dodatkowo posiadacze EK dostaną dostep do DLC za darmo w dniu premiery.
Dlatego gdzieś mam taką rekompenstatę i zamówiłek EK na Origin.
Wszystkie możliwe bonusy + dlc w dniu premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 01:01, TTTr96 napisał:

W tym poście, chciałbym wyrazić wyrazy współczucia dla pracowników gram.pl, którzy przez
winę firm trzecich są zalewani oskarżeniami od niesfornych użytkowników. Mimo, że moja
kolekcjonerka leży dalej zamówiona(i chyba nic jej nie ruszy, oby), to mam nadzieję,
że użytkownicy się ogarną i nie będą was winić. Tym bardziej, że wobec obecnej sytuacji
jesteście bezradni. W pełni was rozumiem, bo to chyba nic ciekawego przeżyć takie coś.

Zero współczucia z mojej strony, to ja jestem ofiarą nie oni. I jeszcze raz dystrybutor nie zawalił, tylko sklep, wszyscy na BSN wskazują sklepy a nie dystrybutora jako głównego winowajce.

Dnia 22.02.2012 o 01:01, TTTr96 napisał:

Co do "Pana Zbulwersowanego", to naprawdę "brawa". Wystawiać produkt na Allegro, a potem
obwiniać gram, że ma jakieś starty, gdyby najpierw przeczytał regulamin sklepu i zainteresował
się sytuacją z ME3, to mógł przewidzieć "przykręcanie kurków z EK", a tak to szuka winy
gdzieś gdzie jej nie ma. Oby mniej takich użytkowników.


Jesteś łupi czy nieszczęśliwy? Piszę, że potencjalnie tudzież hipotetycznie! oby takich użytkowników jak ty mniej... co ja gadam co drugi tutaj jest taki, że nie doczyta i puszcza dalej swoje filozofie i fanaberie.

Fajnie zamówiłem 4 stycznia i już 2 dni po tym jak realnie można było przyjmować zamówienia... no super brawo dla sklepu, potem wypuszczajcie informacje, że dostaniecie ich więcej, może się jeszcze ktoś łyknie dla reklamy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Zero współczucia z mojej strony, to ja jestem ofiarą nie oni. I jeszcze raz dystrybutor
nie zawalił, tylko sklep, wszyscy na BSN wskazują sklepy a nie dystrybutora jako głównego
winowajce.


Czym zawinił sklep, że przyjmował zamówienia na egzemplarze, które zostały mu przez dystrybutora zagwarantowane? To nie wina sklepu, że została ucięta oficjalna liczba kolekcjonerek, które sklepowi obiecano dostarczyć.

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Jesteś łupi czy nieszczęśliwy? Piszę, że potencjalnie tudzież hipotetycznie! oby takich
użytkowników jak ty mniej... co ja gadam co drugi tutaj jest taki, że nie doczyta i puszcza
dalej swoje filozofie i fanaberie.


Epitety takie możesz kierować do siebie. Nie wypisuj bredni skoro nie chcesz być z nimi kojarzony.

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Fajnie zamówiłem 4 stycznia i już 2 dni po tym jak realnie można było przyjmować zamówienia...
no super brawo dla sklepu, potem wypuszczajcie informacje, że dostaniecie ich więcej,
może się jeszcze ktoś łyknie dla reklamy!


Wypuszczali informacje, że dostaną ich więcej? Z tego co kojarzę, to pod koniec stycznia wydano newsa że wręcz kolekcjonerki się kończą, a nie że będzie ich więcej. Wczoraj została przysłana do sklepu informacja o kolejnym, nieprzewidzianym przez sklep cięciu w ilości GWARANTOWANEJ ILOŚCI kolekcjonerek na dzień wydania newsa z końca stycznia.

Czyli: Twoje zamówienie do wczoraj było pewniakiem, ponieważ mieli gwarantowaną ilość produktów do końca stycznia (o czym poinformowali). To że dystrybutor nie wywiązał się z obiecanych egzemplarzy to nie wina sklepu, tylko dystrybutora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Zero współczucia z mojej strony, to ja jestem ofiarą nie oni. I jeszcze raz dystrybutor
nie zawalił, tylko sklep, wszyscy na BSN wskazują sklepy a nie dystrybutora jako głównego
winowajce.

Jesteś ofiarą ponieważ nie potrafisz przyjąć do wiadomości, tego iż to dystrybutor odpowiada za tę sytuację, a nie sklep. Gdyby każdy postępował według własnego widzimisię, to można by oskarżać każdy sklep. który np przedstawiał towar w swojej ofercie, a z winy dystrybutora bądż producenta nie został mu on dostarczony.

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Jesteś łupi czy nieszczęśliwy? Piszę, że potencjalnie tudzież hipotetycznie! oby takich
użytkowników jak ty mniej... co ja gadam co drugi tutaj jest taki, że nie doczyta i puszcza
dalej swoje filozofie i fanaberie.


Wycieczki osobiste kieruj gdzie indziej, to że ktoś prubuje ci wytłumaczyć rzecz oczywistą, a ty nie potrafisz tego pojąć, nie znaczy iż możesz kogoś obrażać.

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Fajnie zamówiłem 4 stycznia i już 2 dni po tym jak realnie można było przyjmować zamówienia...
no super brawo dla sklepu, potem wypuszczajcie informacje, że dostaniecie ich więcej,
może się jeszcze ktoś łyknie dla reklamy!


Sam jesteś sobie winien, wystawiając towar którego nie posiadasz, i nie wiadomo czy będziesz posiadał. Jeśli ktoś tu może czuć się oszukany to tylko twoi klienci na alegro, którzy dali się nabrać na twoje aukcje. Preorder jest jak już wiele ludzi tutaj wspomniało, traktowany jest tylko jako miara zainteresowaniem, danego tytułu, i nie gwarantuje ci dostania danego tytułu, czego ty z uporem maniaka nie chcesz zrozumieć.

Ogólnie podziwiam Akne za tak silną wolę i determinację jaką wykazuje się, w kontaktach z takimi ludzmi jak Zbulwersowany, bo ja na jej miejscu dałbym se spokuj, już np po tych zawirowaniach z EK Wiedzmina 2 (oczywiście niewynikających z winy sklepu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Zero współczucia z mojej strony, to ja jestem ofiarą nie oni. I jeszcze raz dystrybutor
nie zawalił, tylko sklep, wszyscy na BSN wskazują sklepy a nie dystrybutora jako głównego
winowajce.


Czy Ty naprawdę jesteś jakiś chory? Odejdź od komputera, odstaw gry bo Ci szkodzą, wyjdź na dwór, odetchnij świeżym powietrzem i zastanów się. Skoro cięcia są na całym świecie to znaczy, że sklepy uknuły jakąś zmowę, że specjalnie pozwolą zamówić więcej niż mają i narażą się na gniew takich "mądrych inaczej" jak Ty żeby te zamówienia potem anulować? Czy może dojdzie do Ciebie w końcu, że skoro nagle wiele sklepów anulowało część zamówień to znaczy, że centrala EA obcięła im nakład jaki dostaną?
A Ty tylko BSN i BSN. Pomyśl a nie tocz piany.

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

Jesteś łupi czy nieszczęśliwy? Piszę, że potencjalnie tudzież hipotetycznie! oby takich
użytkowników jak ty mniej... co ja gadam co drugi tutaj jest taki, że nie doczyta i puszcza
dalej swoje filozofie i fanaberie.

Fajnie zamówiłem 4 stycznia i już 2 dni po tym jak realnie można było przyjmować zamówienia...
no super brawo dla sklepu, potem wypuszczajcie informacje, że dostaniecie ich więcej,
może się jeszcze ktoś łyknie dla reklamy!


Oby było mniej takich użytkowników jak Ty. I tak mamy dość w tym kraju kłótni i wiecznego oczerniania żeby jeszcze na forum sklepu spotykać furiatów i pieniaczy.
Szkoda gadać po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty naprawdę jesteś jakiś chory? Odejdź od komputera, odstaw gry bo Ci szkodzą, wyjdź na dwór, odetchnij świeżym powietrzem i zastanów się. Skoro cięcia są na całym świecie to znaczy, że sklepy uknuły jakąś zmowę, że specjalnie pozwolą zamówić więcej niż mają i narażą się na gniew takich "mądrych inaczej" jak Ty żeby te zamówienia potem anulować? Czy może dojdzie do Ciebie w końcu, że skoro nagle wiele sklepów anulowało część zamówień to znaczy, że centrala EA obcięła im nakład jaki dostaną?
A Ty tylko BSN i BSN. Pomyśl a nie tocz piany.
Tak jestem chory i uzależniony od komputera ale %%@#$@# ci do tego bo to moja prywatna sprawa i będę siedział tak długo jak mi się podoba, jestem dorosły i odpowiadam za siebie, a nie za ileś-tam-latka co się wymądrza przez internet.
Skoro cięcia są na całym świecie i wszędzie obwiniają sklepy, które nie potrzebnie przyjmowały zamówienia to nie znaczy, że wina jest tylko po stronie producenta, bo to już samo wyklucza siebie. No ale po co się z tym godzić skoro lepiej się kłócić.

Dnia 22.02.2012 o 15:14, Meketh napisał:


Sam jesteś sobie winien, wystawiając towar którego nie posiadasz, i nie wiadomo czy będziesz
posiadał. Jeśli ktoś tu może czuć się oszukany to tylko twoi klienci na alegro, którzy
dali się nabrać na twoje aukcje. Preorder jest jak już wiele ludzi tutaj wspomniało,
traktowany jest tylko jako miara zainteresowaniem, danego tytułu, i nie gwarantuje ci
dostania danego tytułu, czego ty z uporem maniaka nie chcesz zrozumieć.

Ślepy czy jaki jesteś?
ile razy mam pisać cholera, że to hipotetyczna sytuacje

I to jest właśnie te wasz wszechobecne wszystko wiem widziałem przeczytałem a oczy mam w d...

Ooooo będziemy pisać bardziej elokwentnym język bo trzeba debilowi pokazać, że jesteśmy lepsi...
nie jesteście lepsi, rozumów nie pozjadaliście i brońcie dalej sobie tego sklepu, nie ma to jak wchodzić bez wazeliny po najdalsze zakamarki.
Już tu siedzę tyle lat i aż nad to się przeżarłem waszym polaczkowaniem! Za każdym razem news i zero kompletna martwica mózgu na dany temat.

>Czym zawinił sklep, że przyjmował zamówienia na egzemplarze, które zostały mu przez dystrybutora zagwarantowane? To nie wina sklepu, że została ucięta oficjalna liczba kolekcjonerek, które sklepowi obiecano dostarczyć.
Widzisz gwarantowane, gwarantowane czyli jakaś umowa została zawarta na egzemplarze to znaczy, że obydwie strony nie dopatrzyły sprawy.
Wkurza mnie takie mądrowanie się i bronienie "bo mi nie anulowali to mam sprawę w d.... a jak komuś nie pasuje to niech wypieprza" tak to jest własnie podejście polaka, co mnie inni interesują nie mój problem więc się odzywać nie będę, albo jeszcze tym co narzekają dopieprzę!
Gardzę!

Ta cała sprawa tylko mi nie potrzebnie nerwów napsuła i to w większości przez użytkowników co chcą bronić sklep na każdy możliwy sposób!
WINA JEST PO OBU STRONACH ALE SKLEP JEST OBARCZONY ZAMÓWIENIAMI NIE DYSTRYBUTOR!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:

> W tym poście, chciałbym wyrazić wyrazy współczucia dla pracowników gram.pl, którzy
przez
> winę firm trzecich są zalewani oskarżeniami od niesfornych użytkowników. Mimo, że
moja
> kolekcjonerka leży dalej zamówiona(i chyba nic jej nie ruszy, oby), to mam nadzieję,

> że użytkownicy się ogarną i nie będą was winić. Tym bardziej, że wobec obecnej sytuacji

> jesteście bezradni. W pełni was rozumiem, bo to chyba nic ciekawego przeżyć takie
coś.
Zero współczucia z mojej strony, to ja jestem ofiarą nie oni. I jeszcze raz dystrybutor
nie zawalił, tylko sklep, wszyscy na BSN wskazują sklepy a nie dystrybutora jako głównego
winowajce.


BioWare Social Network? Jedno z największych spamowisk o grach BioWare''u? Korzystam regularnie z tego forum, ale unikam na nim głupich tematów, zbyt łatwo dorobić sobie problemów. Poza tym pozwolę sobie zacytować jednego z użytkowników BSN - Holloweang który napisał do Ciebie ładny post:
"PS. Dla tych (Tej, tego), którzy chcą pozwać gram.pl - możecie im skoczyć i jeszcze połaskotać. W regulaminie jest wyraźnie napisane, że sklep może odwołać zamówienie przedpremierowe jeśli zaistnieje ku temu sytuacja.
ZAISTNIAŁA.
PPS. Tak, specjalnie dla was (Ciebie) przejrzałem ten cholerny regulamin."
Wszystko co można mieć do powiedzenia w tej sprawie. Masz inne zdanie, to wiedz że się nie sprawdza w praktyce. Poza tym, jak mam współczuć komuś kto się uzależnił od gry? Dla mnie to chore, bo mimo iż lubię spędzać dużo czasu przy grach, to nigdy nikogo bym nie pozwał za to, że moje zamówienie zostało anulowane i podany został powód DLACZEGO TAK SIĘ STAŁO.

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:



> Co do "Pana Zbulwersowanego", to naprawdę "brawa". Wystawiać produkt na Allegro,
a potem
> obwiniać gram, że ma jakieś starty, gdyby najpierw przeczytał regulamin sklepu i
zainteresował
> się sytuacją z ME3, to mógł przewidzieć "przykręcanie kurków z EK", a tak to szuka
winy
> gdzieś gdzie jej nie ma. Oby mniej takich użytkowników.

Jesteś łupi czy nieszczęśliwy? Piszę, że potencjalnie tudzież hipotetycznie! oby takich
użytkowników jak ty mniej... co ja gadam co drugi tutaj jest taki, że nie doczyta i puszcza
dalej swoje filozofie i fanaberie.


Wiesz, zająłem się niejednym projektem związanym z grami BW i jakoś nie znam wielu osób, które życzą mi źle. Po prostu moja specyfika każe mi, aby chamstwo tępić i jak widać tutaj się to ujawnia. Poza tym, dziękuje za wycieczkę po mnie. Liczę że Ci ulżyło...

Dnia 22.02.2012 o 14:42, Zbulwersowany napisał:


Fajnie zamówiłem 4 stycznia i już 2 dni po tym jak realnie można było przyjmować zamówienia...
no super brawo dla sklepu, potem wypuszczajcie informacje, że dostaniecie ich więcej,
może się jeszcze ktoś łyknie dla reklamy!


Gdyby tę datę ustalił gram.pl to by o tym poinformował dużo wcześniej. Pewnie za granicami Polski też zawinił gram, że są anulowane przez sklepy zamówienia na grę w wersji konsolowej. No cóż, dalej nie będę tłumaczyć rzeczy na logikę, których nauczyło mnie życie ew. szkoła. Po prostu zbyt dużo rzeczy oczywistych tutaj występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj Akne, właśnie dostałem wiadomość że zakończyliście współpracę z jednym z punktów odbioru osobistego w Opolu, czy w takim razie kiedyś w niedalekiej przyszłości nawiążecie współpracę z innym sklepem czy raczej w Opolu już punkt odbioru osobistego nie powstanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym psioczył gdyż ja już grę zamówiłem ale...


"W Empiku zamówienie jest dalej aktualne, ani mi ani mojemu współlokatorowi (który złożył zamówienie pod koniec stycznia) nie cofnęło zamówień. "


Na Gry-online już wczesniej pisałem.

Nie wiem jak z Muve.pl.

Ale wynika z tego że tylko Gram.pl zaliczyło taką wtopę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 15:36, HanPL napisał:

Nie żebym psioczył gdyż ja już grę zamówiłem ale...


"W Empiku zamówienie jest dalej aktualne, ani mi ani mojemu współlokatorowi (który złożył
zamówienie pod koniec stycznia) nie cofnęło zamówień. "


Na Gry-online już wczesniej pisałem.

Nie wiem jak z Muve.pl.

Ale wynika z tego że tylko Gram.pl zaliczyło taką wtopę.


Wiem, że gry-online miało cięcia(a przynajmniej ja mam takie info). Jednak to nie gram.pl zaliczył wtopę, tylko EA Polska postawiło dać mniej egzemplarzy EK dla gramu, niż innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi się robi, że sklep któremu przez ostanie 6 lat ufałem robi mi coś podobnego po raz trzeci.
Skończyło się moje zaufanie i cierpliwość
Zostaje jeszcze mi jedyna nadzieja

[m-i - Reklamy są zabronione]

lub amerykański gamestop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować