Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 06.12.2012 o 16:39, kryst90 napisał:

Mam pytanie odnośnie Splinter Cell: Blacklist - pre-order pack jeśli kupię to i np. złożę
tak jak tam pisze zamówienie na pc to już teraz mi wyślecie ten pre order pack ? Czy
dostanę go dopiero razem z grą?

Ten produkt jest dostępny w naszym magazynie, wysyłamy go od ręki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2012 o 23:14, Zbicku napisał:

Kiedy dostępny będzie WoW: Battle Chest w waszym sklepie, no i czy jest jeszcze szansa
na promocyjną cenę?

Niestety zapas wyczerpany - i u nas, i w CDP. Marne szanse na nową dostawę przed końcem promocji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry pani Aniu, pytanko mam odnoszące się do edycji kolekcjonerskiej Starcraft 2 Heart of the Swarm,
otóż czy będzie jeszcze dostępna i jak odbędzie się ewentualna dostawa, rozumieć mam że w dniu premiery zapukałby do moich skromnych drzwi miły pan kurier i przekazałby mi paczuszkę tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.12.2012 o 14:05, damlon napisał:

Zauważyłem drobny błąd w sklepie. Przy produkcie: http://www.gram.pl/sklep/digi/dragon-age-poczatek-ultimate-edition-wersja-cyfrowa
Na dole screeny są z Dragon Age II.

Faktycznie, dzięki za zwrócenie uwagi. To jakiś dziwny błąd, bo z tym produktem są powiązane jedynie galerie z Dragon Age: Początek i dodatków do tej gry, w nich nie ma obrazków sygnowanych "Dragon Age II". Wysłałam zapytanie do programisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.12.2012 o 16:46, twardy90 napisał:

Dzień dobry pani Aniu, pytanko mam odnoszące się do edycji kolekcjonerskiej Starcraft
2 Heart of the Swarm,
otóż czy będzie jeszcze dostępna i jak odbędzie się ewentualna dostawa, rozumieć mam
że w dniu premiery zapukałby do moich skromnych drzwi miły pan kurier i przekazałby mi
paczuszkę tak?

Niestety 07.12.2012 wyczerpała się ilość, tzn. mamy już zamówienia na dokładnie tyle sztuk, ile mam obiecane z CDP. Na więcej marne szanse, bo już się pytałam.
Zatem musiałbyś poczekać do okolic premiery - wtedy niektórzy klienci sami anulują swoje zamówienia i "uwalniają" się sztuki.
Potem (kilka dni po premierze) my anulujemy zamówienia niepotwierdzone/nieopłacone i wtedy kolejna partia się uwalnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zamówieniem. Właściwie to nawet dwa:
1. "Zamówienie oczekuje na dostępność wszystkich zamówionych produktów." - mimo, że oba zamówione produkty mają dostępność "towar dostępny, duża ilość (ponad 10 szt.)", więc nie ma na co oczekiwać.
2. Mimo tego, że użyłem kodu promocyjnego na 15zł, który dostałem za problem z ceną zamówienia na Assassin''s Creed 3, to w rubryce "Wartość" mam podaną cenę jak bez kodu. Obniżona cena była widoczna przy składaniu zamówienia i dalej jest widoczna w szczegółach zamówienia, natomiast normalna cena jest widoczna na stronie "Moje zamówienia" i w potwierdzeniu w e-mailu.

Zważywszy na to, że to już drugi raz z rzędu (jak już pisałem, miałem problem z ceną AC3), kiedy system zamówień gram.pl wesoło zmienia sobie cenę mojego zamówienia, to coraz bardziej skłaniam się do tego, żeby następne gry kupować u konkurencji. Takie rzeczy po prostu dziać się nie powinny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2012 o 08:29, akne napisał:

Niestety 07.12.2012 wyczerpała się ilość, tzn. mamy już zamówienia na dokładnie tyle
sztuk, ile mam obiecane z CDP. Na więcej marne szanse, bo już się pytałam.
Zatem musiałbyś poczekać do okolic premiery - wtedy niektórzy klienci sami anulują swoje
zamówienia i "uwalniają" się sztuki.
Potem (kilka dni po premierze) my anulujemy zamówienia niepotwierdzone/nieopłacone i
wtedy kolejna partia się uwalnia.


Dziękuję za odpowiedź, czyli się spóźniłem cóż "my fault" mimo wszystko dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2012 o 19:41, Lemonardo napisał:

Mam problem z zamówieniem. Właściwie to nawet dwa:
1. "Zamówienie oczekuje na dostępność wszystkich zamówionych produktów." - mimo, że oba
zamówione produkty mają dostępność "towar dostępny, duża ilość (ponad 10 szt.)", więc
nie ma na co oczekiwać.
2. Mimo tego, że użyłem kodu promocyjnego na 15zł, który dostałem za problem z ceną zamówienia
na Assassin''s Creed 3, to w rubryce "Wartość" mam podaną cenę jak bez kodu. Obniżona
cena była widoczna przy składaniu zamówienia i dalej jest widoczna w szczegółach zamówienia,
natomiast normalna cena jest widoczna na stronie "Moje zamówienia" i w potwierdzeniu
w e-mailu.



Potwierdzam, jest problem z "Zamówienie oczekuje na dostępność wszystkich zamówionych produktów." Też mam ten problem. Ponadto, przycisk powrotu do zakupów, po dodaniu przedmiotu do koszyka nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że zamówienie poszło do realizacji z właściwą wartością. Zgłosiliśmy te błędy programiście, przepraszamy za niedogodności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.12.2012 o 00:37, khizbu napisał:


Potwierdzam, jest problem z "Zamówienie oczekuje na dostępność wszystkich zamówionych
produktów." Też mam ten problem. Ponadto, przycisk powrotu do zakupów, po dodaniu przedmiotu
do koszyka nie działa

Chyba zaplątał się błędny tekst do zamówień z odbiorem osobistym - powinno być "Zamówienie oczekuje na wysyłkę do punktu odbioru".
Zgłosiłam te błędy programiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem SW:TOR ,wybrałem odbiór osobisty GO4 ,podobno miałem dostać jakiegoś sms z kodem umożliwiającym odebranie przesyłki ,ale żadnego jak narazie nie dostałem mam tylko nr zamówienia ,ile moge na to czekać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2012 o 16:33, akne napisał:

Widzę, że zamówienie poszło do realizacji z właściwą wartością. Zgłosiliśmy te błędy
programiście, przepraszamy za niedogodności.

Tak, poszło do realizacji z właściwą zawartością, ale kto mi daje jakąkolwiek gwarancję, że taka cena zostanie? W przypadku Assassin''s Creed III cena zmieniła mi się już po potwierdzeniu zamówienia. A jak będzie do odbioru z wyższą ceną, to znowu usłyszę przez telefon "Skoro jest do odbioru, to nic już nie możemy zrobić, proszę odebrać za taką cenę, a my damy panu kod promocyjny". A ja nie jestem pewien czy będę miał ochotę z tego kodu skorzystać w sklepie, w którym z moich pięciu zamówień złożonych w ciągu ostatniego roku z czterema były problemy. 20% zadowolenia klienta to nie jest dobry wynik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.12.2012 o 13:27, Lemonardo napisał:

Tak, poszło do realizacji z właściwą zawartością, ale kto mi daje jakąkolwiek gwarancję,
że taka cena zostanie?

Ja Ci daję gwarancję - w szczegółach zamówieniach jest widoczny rabat, dokument sprzedaży też go uwzględnia i taką kwotę powinien pobrać od Ciebie punkt odbioru.
Fakt, mamy co jakiś czas błędy przy naliczaniu rabatu z kodów promocyjnych.

Dnia 11.12.2012 o 13:27, Lemonardo napisał:

W przypadku Assassin''s Creed III cena zmieniła mi się już po
potwierdzeniu zamówienia.

O ile pamiętam Twój przypadek (DOK mnie informuje o wszystkich błędach), to AC III zamówiłeś po przekierowaniu z serwisu partnerskiego - w naszym programie afiliacyjnym ktoś nie zaktualizował ceny (nasza wina oczywiście), więc zamiast 119,00 (cena była aktualna bodajże do września, potem Ubi podniosło ją) nabiło 129,90 zgodnie z ceną w sklepie.

Dnia 11.12.2012 o 13:27, Lemonardo napisał:

A jak będzie do odbioru z wyższą ceną, to znowu usłyszę przez
telefon "Skoro jest do odbioru, to nic już nie możemy zrobić, proszę odebrać za taką
cenę, a my damy panu kod promocyjny".

Kod otrzymałeś (o ile pamiętam) właśnie za tę niezaktualizowaną cenę AC III i na wyższą kwotę niż kwota różnicy w cenie - proponujemy klientom często taką rekompensatę, ponieważ uważamy, że jest dla nich korzystniejsza niż zwrot nadpłaty. Ale równie dobrze DOK mógł Ci zwrócić różnicę w cenie albo mogłeś w ogóle nie odbierać zamówienia. DOK proponuje kilka opcji i jeśli klient woli inną formę rekompensaty, to oczywiście staramy się spełnić jego życzenia.

Dnia 11.12.2012 o 13:27, Lemonardo napisał:

A ja nie jestem pewien czy będę miał ochotę z tego
kodu skorzystać w sklepie, w którym z moich pięciu zamówień złożonych w ciągu ostatniego
roku z czterema były problemy. 20% zadowolenia klienta to nie jest dobry wynik.

Masz rację. Faktycznie z trzema z pięciu tych zamówień były jakieś problemy (to widać w ich historii), pozostałe dwa - nie wiem, z którym był problem (SC II czy NFS - napisz proszę).
Cóż mam napisać - jedni wygrywają w lotto, a inni mają pecha i na nich spada "kumulacja" błędów w pewnym sklepie internetowym. Jesteś pierwszym znanym mi przypadkiem klienta sklepu gram.pl, który w ciągu ostatniego roku padł ofiarą tylu błędów i to nie są czcze słowa, wystarczy poczytać opinie o naszym sklepie na Ceneo itp.
Nie zaproponuję Ci kodu ani zniżki na kolejne zamówienie, bo już pewnie masz dość tych przebojów, ale gdybyś jednak zmienił zdanie, to napisz do mnie maila: anna kropka stanulewicz małpa gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2012 o 09:52, Puzek napisał:

Witam
Mam pytanie odnośnie tego pakietu http://www.gram.pl/sklep/x360/assassins-creed...-brotherhood
Czy będzie on jeszcze dostępny a jeśli tak to ile może to zająć miałem w planie go kupić
ale niestety chyba dziś się skończył ;/

Skończył się niestety, to był jednorazowy "strzał" z Ubisoftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2012 o 23:16, Aversill napisał:

Akne dasz się zaprosić na kolację?!

Mój facet nie byłby zadowolony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2012 o 21:39, abdank093 napisał:

Zamówiłem SW:TOR ,wybrałem odbiór osobisty GO4 ,podobno miałem dostać jakiegoś sms z
kodem umożliwiającym odebranie przesyłki ,ale żadnego jak narazie nie dostałem mam tylko
nr zamówienia ,ile moge na to czekać ?

Złożyłeś zamówienie w poniedziałek 10.12.2012 o 21:21, czyli wczoraj już po godzinach wysyłek do punktu odbioru (ostatnia transza zamówień idzie o 18:00).
Następna wysyłka do punktu odbioru będzie na piątek (jest informacja przy składaniu zamówienia, że dostawy do punktów odbioru są we wtorki i piątki), czyli w piątek 14.12.2012 zamówienie będzie gotowe do odbioru i wtedy otrzymasz mail i SMS, że możesz je odebrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować