Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 17.05.2013 o 22:19, nocnazmora2 napisał:

Kupiłem w waszym sklepie grę Heroes VICienie Mroku.Niestety zakupiona gra okazała się
nie grywalna po prostu zgniły pomidor.Gdzie mam dochodzic swoich roszczeń finansowych
za utracona kwote80 zł?

Co to znaczy "niegrywalna"? Jakie masz zastrzeżenia do tego produktu?
Sprecyzuj proszę reklamację wysyłając wiadomość do naszego Działu Obsługi Klienta poprzez formularz:
http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kochani, z końcem maja 2013 odchodzę z gram.pl: http://ja.gram.pl/akne/383
Ten konsulat będzie czynny do 21.05.2013 i do tego momentu będę odpowiadać na Wasze pytania. Potem Laid_back uruchomi nowy wątek nowego konsula sklepu gram.pl.
Niezmiennie w pilnych sprawach polecam kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:
poprzez formularz: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
lub telefon: (22) 33 22 232 (pon-pt 10:00 - 17:00)

Ogromnie dziękuję Wam za te ponad pięć wspólnie przeżytych lat.
Wiele się od Was nauczyłam (przede wszystkim zmotywowaliście mnie do "gnębienia" wydawców o konkretne informacje i wymagania od nich poważnego traktowania polskich graczy (...), niejednokrotnie od Was dowiadywałam się pierwsza o wielu istotnych faktach, etc.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 19:15, akne napisał:

Kochani, z końcem maja 2013 odchodzę z gram.pl: http://ja.gram.pl/akne/383


NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OOOODCHOOOOOOOOOOOOOOOOOODŹŹŹŹŹŹŹŹŹŹŹŹŹŹ!!!

A co tam, trzeba dodać trochę dramy ;)

Tak czy inaczej powodzenia w dalszej karierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 19:15, akne napisał:

Kochani, z końcem maja 2013 odchodzę z gram.pl: http://ja.gram.pl/akne/383
Ten konsulat będzie czynny do 21.05.2013 i do tego momentu będę odpowiadać na Wasze pytania.
Potem Laid_back uruchomi nowy wątek nowego konsula sklepu gram.pl.
Niezmiennie w pilnych sprawach polecam kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:
poprzez formularz: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
lub telefon: (22) 33 22 232 (pon-pt 10:00 - 17:00)

Ogromnie dziękuję Wam za te ponad pięć wspólnie przeżytych lat.
Wiele się od Was nauczyłam (przede wszystkim zmotywowaliście mnie do "gnębienia" wydawców
o konkretne informacje i wymagania od nich poważnego traktowania polskich graczy (...),
niejednokrotnie od Was dowiadywałam się pierwsza o wielu istotnych faktach, etc.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję.



Szkoda iż odchodzisz Aniu w tym slepie wiele rzeczy udało mi się załatwić dzięki tobie, i pewnie nie tylko mi. Powodzenia w nowej pracy i podziękowania za pomoc przy zakupach.
Ps. Czyżby jakieś roszady w gramie najpierw ty, a teraz Wiktor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 15:17, Meketh napisał:

Szkoda iż odchodzisz Aniu w tym slepie wiele rzeczy udało mi się załatwić dzięki tobie,
i pewnie nie tylko mi. Powodzenia w nowej pracy i podziękowania za pomoc przy zakupach.
Ps. Czyżby jakieś roszady w gramie najpierw ty, a teraz Wiktor?


Igor - mój następca - jest jeszcze lepszy ode mnie, długo pracuje w gramie, więc nawet poczujecie zmiany na lepsze :) Bo ja miałam na głowie zbyt dużo innych spraw, więc nie poświęcałam sklepowi i konsulatowi tak wiele czasu, ile powinnam (...)

Ten wątek konsulatowy (konsularny - dla purystów ;) prawdopodobnie zostanie przemianowany na wątek Igora, a nie tak jak pisałam, że będzie nowy wątek - to tyle w kwestiach organizacyjnych.

Wiktor i ja odeszliśmy/odchodzimy z gram.pl niezależnie i z własnej woli. Zbiegło się i już.
Moja mama mówiła "Zbiegło się jak po praniu".
;)


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 21:15, akne napisał:

Igor - mój następca - jest jeszcze lepszy ode mnie, długo pracuje w gramie, więc nawet
poczujecie zmiany na lepsze :)


Więc, będzie można się dogadywać z Igorem, żeby coś zaklepał, wyciągnął spod lady i takie tam? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.05.2013 o 21:36, Piotrbov napisał:

Więc, będzie można się dogadywać z Igorem, żeby coś zaklepał, wyciągnął spod lady i takie
tam? ;)

Oczywiście, ale dajcie mu proszę trochę czasu, żeby sobie przyswoił nowe obowiązki.
Igora znacie od hoho, jeśli nie zmieni nicka, to będzie się wypowiadał w tym konsulacie jako Johnny_Bravo:
http://ja.gram.pl/akne/190
W/w wpis na moim gramsajcie jest z 2010, więc w międzyczasie pewnie inne gry wziął na tapetę - bo on gra w gry, a ja w karty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam pytanie odnośnie pre-ordera do Company of Heroes 2. Na stronie waszego sklepu nie ma umieszczonej informacji odnośnie tego co ma zawierać ten oto pre-order. Czy będzie zawierać to samo co oferuje Steam ( mam tu na myśli Theater of War, dodatkowe skórki czy też dowódcy ) czy też muszę do tego kupić specjalnie edycję kolekcjonerską?
z góry dzięki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2013 o 20:09, Donalt napisał:

Na stronie waszego sklepu nie ma umieszczonej informacji odnośnie tego co ma zawierać ten oto pre-order. Czy >będzie zawierać to samo co oferuje Steam ( mam tu na myśli Theater of War, dodatkowe skórki
czy też dowódcy )


Witam,

Dzisiaj dodaliśmy informację o bonusach, które dodajemy do każdego zamówienia pre-orderowego.
http://www.gram.pl/sklep/pc/company-of-heroes-2

Bonusy za złożenie zamówienia przedpremierowego w naszym sklepie są następujące:
*Pakiet misji single/multi Theatre of War Mini Pack
*Skórkę dla czołgu - Woroneż
*Skórkę dla czołgu - Zimowa Zasadzka

Przy okazji, również dziś uruchomiliśmy pre-order na edycję Red Star:
http://www.gram.pl/sklep/pc/company-of-heroes-edycja-red-star

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro już odpisałem na pierwszego posta w tym temacie to może się przynajmniej przedstawię. Cześć jestem Igor Kowalski i to na mnie spadł zaszczyt przejęcia obowiązków po Ani. Część z Was może mnie kojarzy (choć moja aktywność na forum nie była do tej pory zbyt duża) bo w gramie pracuję od dawna, a dokładniej od początku (cokolwiek to znaczy).

Postaram się żeby współpraca ze mną była przynajmniej tak samo dobra jak z Anią. Wiem, że będzie trudno dotrzymać jej poziomu, ale dołożę wszelkich starań, żeby właśnie tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2013 o 22:18, Johnny_Bravo napisał:

Postaram się żeby współpraca ze mną była przynajmniej tak samo dobra jak z Anią. Wiem,
że będzie trudno dotrzymać jej poziomu, ale dołożę wszelkich starań, żeby właśnie tak
było.


Witaj ;)

Życzę ci wszystkie najlepszego w nowych obowiązkach i co jest tutaj najważniejsze, życzę ci dużej cierpliwości, oddania i siły na odpowiadanie na wszystkie pytania ( a ich zawsze jest dużo ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 19:15, akne napisał:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję.


Coś się kończy, coś się zaczyna, prawda Aniu :)

To my dziękujemy Tobie. Za anielską cierpliwość, za wieczną wyrozumiałość, za niezłomną i bezinteresowną gotowość do pomocy nam, gramowiczom :)
Wszystkiego dobrego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy mógłbym dowiedzieć się, w jakich godzinach, orientacyjnie, będą wysyłane kody na DLC (The Old Gods) do Crusader Kings 2, 28 maja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2013 o 13:17, loczekzord napisał:

Witam,

Czy mógłbym dowiedzieć się, w jakich godzinach, orientacyjnie, będą wysyłane kody na
DLC (The Old Gods) do Crusader Kings 2, 28 maja?


Jak dostaniemy :) mam nadzieje, że od samego rana. jeszcze potwierdze :)

DLA INFORMACJI WSZELKIE CYFROWE SPRAWY PROSZE PISAC W MOIM KONSULACIE :)
Kolega Igor i tak ma urwanie głowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2013 o 13:17, loczekzord napisał:

Witam,

Czy mógłbym dowiedzieć się, w jakich godzinach, orientacyjnie, będą wysyłane kody na
DLC (The Old Gods) do Crusader Kings 2, 28 maja?


o 12 beda najpozniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2013 o 22:47, pat_ron napisał:


Jak dostaniemy :) mam nadzieje, że od samego rana. jeszcze potwierdze :)

DLA INFORMACJI WSZELKIE CYFROWE SPRAWY PROSZE PISAC W MOIM KONSULACIE :)
Kolega Igor i tak ma urwanie głowy :)


O, mea culpa i dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Data wysyłki GRID 2 jest ustawiona na 30.05. Tylko, że to jest Święto :) Kiedy macie w planach wysyłkę (i jeśli w środę to czy UPS dostarcza w ten piątek)? Mam parcie na ten tytuł i może nawet przełknąłbym polską wersję byle pograć w długi weekend :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2013 o 12:43, malcher357 napisał:

Data wysyłki GRID 2 jest ustawiona na 30.05. Tylko, że to jest Święto :) Kiedy macie
w planach wysyłkę (i jeśli w środę to czy UPS dostarcza w ten piątek)? Mam parcie na
ten tytuł i może nawet przełknąłbym polską wersję byle pograć w długi weekend :)


Data wysyłki jest już poprawiona na 29.05. Miłego grania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować