Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dawn of War 2 - pierwsze szczegóły

70 postów w tym temacie

ArnoldAnhilator, jak dla mnie pomysł jest dobry. Oprócz samej kampanii i multi gracze mieliby możliwość stworzenia swoich własnych Chapter''ów lub odwzorowania już istniejących. Relic włożyłby w to troche roboty, ale wg mnie jest to warte zachodu. I w ten oto sposób dziely Arni rozwiązał nasz spór toczonych już kilka postów :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać, że pomysł jest ciekawy. :) Choć mój wrodzony cynizm śmie powątpiewać, żeby Relicowi zechciało się wziąść cztery litery w troki i zaprogramować taki bajer....

Mój znajomek, z którym prowadziłem dyskusję niedawno na ten temat sugerował jeszcze, aby wprowadzić rozwiązanie w stylu "ścieżek rozwoju" a''la CoH, ale jak sobie wyobraziłem heretyckie wybory między wprowadzeniem Terminatorów a zrzuceniem Drednotów, kazałem mu się zamknąć i zagroziłem oddaniem w łapki Painboyzów, bez znieczulenia.... co też ludzie nie wymyślą... ^^''

Okej, pozostaje czekać na więcej "niusów". Jak thorin zauważył, gadamy po próżnicy, skoro nawet nie wiemy ile i jakie rasy mają wejść, a gra to śpiew przyszłości... znaczy się przyszłego roku. Eech, długo jeszcze trzeba się będzie męczyć z SS, oby do patcha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ ten czas leci. Jeszcze parę lat temu odłożyłem DoW bo nie miałem do tej gry komputera, dalej nie miałem czasu (aż dotąd) aby delektować się DoW. A teraz już zapowiadają drugą część... Chyba trzeba wyciągnąć za szafy listę gier które odkładałem i tych które zacząłem i nie skończyłem z powodu braku czasu/odpowiedniego sprzętu i zacząć nadrabiać.

I oby 2 część od początku zapierała dech w piersiach tak jak pierwsza część to robiła swoją widowiskowością i gameplayem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2008 o 22:27, thorin49 napisał:

Możemy mieć tylko nadzieję, że Relic zrobi sporo oryginalnych zakonów... chociaż to i
tak RTS i jedyny klimat jaki można by osiągnąć oprócz wyglądu jednostek to ich teksty
w grze. Chyba, że dałoby się im jeszcze jakies unikatwe skille ;]

Nie liczyłbym na różnego rodzaju subfrakcje. Zapewne na początek będzie 4-5 ras, a reszta będzie dochodzić z dodatkami (pewnie będą 2 lub 3), ale nie będzie podziału na zakony/klany/craftworldy itd. Po pierwsze, trzeba by było każdą taką armię dopracować, zrobić różne warianty jednostek bez bugów itp. Po drugie, nie jest możliwe sensowne zbalansowanie tego. Spójrz ile imb mieliśmy w ciągu całej historii podstawki DoW, dopiero przy SS (aczkolwiek zabugowanym) można mówić o względnym balansie, i to "tylko" 9 armii, bez rozróżnienia na specyficzne zakony itd. ... Lepiej dostać na początek 4-5 armii, ale za to dopracowanych i grywalnych, a nie wiele odmian tego samego i niezbalansowanych. Bitewniak to jedno, a RTS to drugie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2008 o 06:38, roctez napisał:

Ależ ten czas leci. Jeszcze parę lat temu odłożyłem DoW bo nie miałem do tej gry komputera,
dalej nie miałem czasu (aż dotąd) aby delektować się DoW. A teraz już zapowiadają drugą
część... Chyba trzeba wyciągnąć za szafy listę gier które odkładałem i tych które zacząłem
i nie skończyłem z powodu braku czasu/odpowiedniego sprzętu i zacząć nadrabiać.


A ile ja mam takich gierek... i chyba kazdy z nas :-) Teraz mam dobry PC, a czasu na granie nie ma... a w sumie przeszedlbym sobie wszystkie czesci DoW... ale to sie raczej nie stanie :-/

Dnia 30.03.2008 o 06:38, roctez napisał:

I oby 2 część od początku zapierała dech w piersiach tak jak pierwsza część to robiła
swoją widowiskowością i gameplayem.


No musi przeciez, wyjscia nie ma ;-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jaki silnik graficzny będzie wykorzystany do zrobienia tej gry. Jak by był podobny do tego w company of heroes to by było nieźle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2008 o 09:21, grabopendzik napisał:

Ciekawe jaki silnik graficzny będzie wykorzystany do zrobienia tej gry. Jak by był podobny
do tego w company of heroes to by było nieźle

Gra będzie właśnie na zmodyfikowanym enginie CoH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2008 o 16:17, Czedwik napisał:

> Ciekawe jaki silnik graficzny będzie wykorzystany do zrobienia tej gry. Jak by był
podobny
> do tego w company of heroes to by było nieźle
Gra będzie właśnie na zmodyfikowanym enginie CoH.


To będzie nawet nieźle. ten silnik graficzny jest wporzo, z havokiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....tak sobie czytałem Wasze posty i z jednej strony śmiech mnie pusty zbierał, z drugiej niedowierzanie.
Ale po koleii:
- nie, nie wiem wszystkiego
- tak, czytam regularnie forum Relica i tam sobie szukajcie najświeższych info i najdokładniejszych, zamiast gdybać
- fluff jest święty
- każdy silnik ma swoje progi nie do pokonania
- przepraszam za błędy ale tu gdzie jestem jest zaje.... zimno i palce mi kostnieja
Do rzeczy: w SS meili byc tyranidzi- nie było bo silnik nie mógl uciągnąć terraformingu ( a la zergowie w SC)
- jeżeli wprowadzamy tworzenie bardziej rozbudowane niz jest teraz to taki przykład z fluffa:
Owszem , zakony roznia sie miedzy soba diametralnie tym wszystkim co napisaliście powyzej i byłoby kozacko miec mozliwość edytowania każddego aspektu ich wyglądu.
Ale powiedzcie mi ile jest planet w uniwersum wh40k?
Ile jest planet przemysłowych vide Krieg do czasu bombardowań?
Słyszeliście o Cantraelskim lasgunie?
KAŻDA planeta przemysłowa Imperium produkuje SWÓJ WŁASNY typ broni ( wyglad, zasięg, tralalala....), więc jak na BOGA KTOREGOKOLWIEK chcecie miec 1000 zakonów z 100000000 wzorów boltera/ miotacza/ pancerza?
A to tylko SM....A Gwardia? Co planeta to regiment? A eldarskie światostatki? A bogowie chaosu? Każdy jest unikalny- a w mechanice DoW 1 jednak się takie podziały sprawdziły. I dalej sie sprawdzaja i sprawdzać będą.
Na ilu planetach spia Nekronii?
...chyba widzicie że kustomizacja ma swoje granice.
Ja wole mieć mniej, ale z wiekszą ilościa bajerów. I jak napisali na forum relica- ograniczenie do 6 squadów, gdzie kazdy zołnierz bedzie unikalny- mi pasi.
Jakos przecierpie brak IG ( proste wyliczenie: ( wikipedia) 6 oddziałów taktycznych po 10 marines każdy;
- 2 oddziałów szturmowych po 10 marines każdy;
- 2 oddziałów wsparcia tzw. "Dewastatorów" - po 10 marines w każdym..... a 6 oddziałów IG = koło 100 chlopa+ sierżanci).....IMO wystarczy dla Havoca.
Bo sądzę że pojawia sie dodatki i na orkach i sm się nie skończy.Tak jak było w pudełkowym.
Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować