Zaloguj się, aby obserwować  
TuRaSs

GTA IV na PC - Temat Ogólny

16837 postów w tym temacie

:> Pamiętam jak w CDA grafa dostała dyszkę... O, chyba wiem, co miało lepszą grafę. Enclave... I tak duża część graczy była tak zafascynowana grą, że nie zwracała na grafikę uwagi. A ja i tak jestem dziwny, bo taka stara grafika mi się podoba i nie byłbym wkurzony, gdyby nowe gry miały taką jak VC ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co, ja chwytam 3ds maxa, Ty robisz audio, bierzemy programistę i robimy furorę? ;-)

Wracając do wymagań - rzeczywiście są dosyć wysokie, wyższe od innych konwersji X360-> PC. Czy to dobrze? Przekonamy się już niedługo ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 11:09, Gumiś2 napisał:

Rockstar jest mistrzem optymalizacji. GTA III było bardzo dobrze zrobione, a o Vice City
już nie wspomnę. Mimo tego, że miała ok. 2 razy większe wymagania, to potrafiła płynnie
chodzić na kompie, na którym cięła się GTA III. Sprawdzone empirycznie. Najlepiej, żeby
gra była przynajmniej tak dobrze zoptymalizowana jak Unreal Tournament 3 (lepszej optymalizacji
nie widziałem).


Że co?! Jakim mistrzem optymalizacji? Ty chyba wymagań GTA IV nie widziałeś. Żeby nie było, podaję, oficjalne.


Minimalne:

* Windows XP - Service Pack 3/Windows Vista - Service Pack 1
* Intel Core 2 Duo 1,8 GHz lub AMD Athlon X2 64 2,4 GHz
* 1,5 GB RAM
* 16 GB miejsca na dysku twardym
* nVidia GeForce 7900 lub ATI Radeon X1900 (256 MB)

Zalecane:

* Windows XP - Service Pack 3/Windows Vista - Service Pack 1
* Intel Core 2 Quad 2,4 GHz lub AMD Phenom X3 2,1 GHz
* 2 GB RAM (XP)/2,5 GB (Vista)
* 18 GB miejsca na dysku twardym
* nVidia GeForce 8600 lub ATI Radeon HD3700 (512 MB)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika nie stoi na najwyższym poziomie, ale mamy 2008 rok. Choć wymagania nie są małe, to mogły być większe. Poza tym ile mówiło się o wymaganiach Crysisa,a jak byo w rzeczywistości? Mi na GF8600 GTS 256 MB DDR3 chodzi na High w 1024x768 i ma ok. 25 klatek. Sądzę, że nawet na słabszych kartach niż te podane w minimalnych będzie można bez problemu grać (choć bez przesady).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 11:56, WorldWar3PL napisał:

To co, ja chwytam 3ds maxa, Ty robisz audio, bierzemy programistę i robimy furorę? ;-)

Wracając do wymagań - rzeczywiście są dosyć wysokie, wyższe od innych konwersji X360->
PC. Czy to dobrze? Przekonamy się już niedługo ;-)


Jak ktoś tu na forum powiedział - wymagania w teorii to jedno a w praktyce to drugie. Najlepiej będzie wypróbowanie GTA IV w praktyce po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 12:23, Ecko09 napisał:

Że co?! Jakim mistrzem optymalizacji? Ty chyba wymagań GTA IV nie widziałeś. Żeby nie
było, podaję, oficjalne.


Minimalne:

* Windows XP - Service Pack 3/Windows Vista - Service Pack 1
* Intel Core 2 Duo 1,8 GHz lub AMD Athlon X2 64 2,4 GHz
* 1,5 GB RAM
* 16 GB miejsca na dysku twardym
* nVidia GeForce 7900 lub ATI Radeon X1900 (256 MB)

Zalecane:

* Windows XP - Service Pack 3/Windows Vista - Service Pack 1
* Intel Core 2 Quad 2,4 GHz lub AMD Phenom X3 2,1 GHz
* 2 GB RAM (XP)/2,5 GB (Vista)
* 18 GB miejsca na dysku twardym
* nVidia GeForce 8600 lub ATI Radeon HD3700 (512 MB)


Kilka spraw:
1)w zdecydowanej większości przypadków wymagania sprzętowe są przesadzone (Assassin''s Creed, Crysis)
2) gra NIE JEST zwyczajnym portem z konsoli, polecam lekturę poniższego artykułu:
http://games.kikizo.com/features/gta-iv-pc-hands-on-p1.asp

Oto co ciekawsze fragmenty:
We can say there''s no doubt it looks absolutely incredible. But it was only just now, going back to the Xbox 360 version for comparison, that we realised how superior it actually is.
(...)
We''re talking leaves on detailed trees that are individually visible, and it''s only just now when I turned on the console version for the first time in months that I said to myself: "Wow. This looks dated by comparison".
(...)
View distance, detail distance, shadow density and light distance can all be set from 1-100, and most interestingly, so can vehicle density, which also changes the way the game plays for obvious reasons, and to give you an idea of how much you can turn it up, Rockstar told us that the equivalent vehicle density featured on the console versions would have been just 33 per cent
(...)
Flying very high over Algonquin, and looking around us, we were blown away by the views of the entire map - all islands. This is not like you remember the helicopters on console. You can literally see everything...
(...)
Back on the ground, the texture resolution is noticeably higher

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.11.2008 o 13:05, Principes napisał:

Kilka spraw:
1)w zdecydowanej większości przypadków wymagania sprzętowe są przesadzone (Assassin''s
Creed, Crysis)

Nie tyle co przesadzone , tylko wymagania sprzętowe to tak na dobrą sprawę czysta teoria. Podawane są przez producentów tylko po to żeby gracz mógł sobie ocenić czy gra mu się w ogóle uruchomi i czy pójdzie mu na maksa , a późnej w praktyce i tak bywa to bardzo różnie.

Dnia 10.11.2008 o 13:05, Principes napisał:

2) gra NIE JEST zwyczajnym portem z konsoli, polecam lekturę poniższego artykułu:

I bardzo dobrze. Wersji PeCetowej na pewno wyjdzie to na dobre , IMO duży plus dla Rockstara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że odpalę (w miarę płynnie) na średnich. Mam Core 2 Duo E4600 2.4GHz --- 2GB ram DDR2 samsung --- Geforce 8600GTS 256mb DDR3 (675/2000MHz) minimalne spełniam z nawiązką, karta wbrew pozorą też daje radę. Teraz tylko czekam na 3 grudnia, kasa dawno odłożona ; /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i stało się w końcu zamówiłem sobie tą grę w pre-orderze. Wszystko było by ładnie i pęknie gdyby nie cena , która jest z deka powalająca. Jeszcze nigdy w życiu nie zapłaciłem aż tyle kasy za pojedynczy tytuł , mam nadzieję , że będzie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2008 o 16:04, Gumiś2 napisał:

129.90 czy 149.90? Ech, GTA:SA już po premierze kosztowała przez pewien czas 249.90...
Też trzeba zamówić...


Ja zamówiłem już wcześniej po cenie 119 zł. Ale i tak miałem farta, bo dzień później podnieśli cenę do 129zł :P Teraz cena już na pewno się nie zmieni (chyba, że jeszcze wzrośnie). Tak więc najlepszy interes zrobili ci, którzy się pospieszyli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.11.2008 o 16:04, Gumiś2 napisał:

129.90 czy 149.90?

Razem z przesyłką to wyszło troszkę ponad 140 złotych , prawdziwy majątek... :(

Dnia 11.11.2008 o 16:04, Gumiś2 napisał:

Ech, GTA:SA już po premierze kosztowała przez pewien czas 249.90...

I właśnie dlatego aż po dzień dzisiejszy nie kupiłem sobie tej gry.

Dnia 11.11.2008 o 16:04, Gumiś2 napisał:

Też trzeba zamówić...

''''Trzeba'''' czy ''''trzeba było'''' ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2008 o 16:22, Sebat1 napisał:

> Ech, GTA:SA już po premierze kosztowała przez pewien czas 249.90...
I właśnie dlatego aż po dzień dzisiejszy nie kupiłem sobie tej gry.

E tam. Teraz mamy spolszczenie od Cenegi za 59 zł. Naprawdę fajne wydanie, spolszczenie rozsądne (z cyklu "Ile różnych słów można dać zamiast "f**k".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja miałem tak samo: kupiłem w super-ofercie za 119zł. Patrzę na drugi dzień a tam super oferta za 129 ;) Teraz czekam na kuriera. Fajnie by było gdyby R* umiliło nam czas jakimś gameplay''em (albo IGN :p). Ciekawe jakie będą pierwsze wrażenia redaktorów z wersji PC (wiem, że większość to wali ale na pewno znajdą się serwisy, które będą chciały dostać IV kilka dni przed premierą).


A można wiedzieć skąd to info o polonizacji po nowym roku? Bo jakoś na większych serwisach żadnego infa nie widziałem. Ciekawe czy będzie to w rodzaju łatki do ściągnięcia.


btw. Podobno osoby, które ukończyły IV w 100% dostana klucze do bram LC, fajnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2008 o 16:27, Farmerus napisał:

btw. Podobno osoby, które ukończyły IV w 100% dostana klucze do bram LC, fajnie :D

Tak było w wersji z X360 (Z PS3 chyba też) - bodajże 100 pierwszych osób otrzymywało klucze do Liberty City, pocztą. Fajne są, widziałem zdjęcia ;-) Sęk w tym, ze trzeba było czekać na nie kilka ładnych miesięcy - pierwsze zaczęły dochodzić tydzień temu, a gra miała premierę w kwietniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.11.2008 o 16:25, bartek_kawa napisał:

E tam. Teraz mamy spolszczenie od Cenegi za 59 zł.

Jak dla mnie to i tak trochę za dużo , ale lepsze to niż 250 złotych. :)

Dnia 11.11.2008 o 16:25, bartek_kawa napisał:

Naprawdę fajne wydanie, spolszczenie rozsądne (z cyklu "Ile różnych słów można dać zamiast "f**k".

Oby w GTA IV także znalazło się takie fajne wydanie i rozsądne spolszczenie. ;)

WorldWar3PL

Dnia 11.11.2008 o 16:25, bartek_kawa napisał:

Fajne są, widziałem zdjęcia ;-)

A mógłbyś zarzucić jakimś linkiem ? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sam tez mam nadzieje ze komfortowo pogram na grafice ktora niestety nie zalapala sie do minimalnych (GF 7600GT) o procu nie wspominajac (athlon x2 3800+)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować