• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Mookry

Co to jest "ping" ?

Pytanie

Hej, mam -może się wydawać głupie-pytanie, tj. jaki "ping" jest lepszy - wyższy czy niższy? w sparaw tech. jestem laikiem, a nie mogłem tego znaleźć.
Jak sprawdzić jakiego się ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

29 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 12.01.2006 o 15:35, Marcin-91 napisał:

Hej, mam -może się wydawać głupie-pytanie, tj. jaki "ping" jest lepszy - wyższy czy niższy?
w sparaw tech. jestem laikiem, a nie mogłem tego znaleźć.
Jak sprawdzić jakiego się ma?


Lepiej zawsze mieć i wybierać serwery z jak najmniejszym pingiem. Im jest większy tym gra chodzi wolniej, laguje się. W różnych grach róźnie się sprawdza. Ale przeważnie TAB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 12.01.2006 o 15:37, Grizzly. napisał:


Lepiej zawsze mieć i wybierać serwery z jak najmniejszym pingiem. Im jest większy tym gra chodzi
wolniej, laguje się. W różnych grach róźnie się sprawdza. Ale przeważnie TAB


tzn. im mniejszy ping tym szybsze jest połączenie? to samo dotyczy serwerów w programach P2P?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 12.01.2006 o 15:41, Marcin-91 napisał:

tzn. im mniejszy ping tym szybsze jest połączenie? to samo dotyczy serwerów w programach P2P?


Tak, a w jaką grasz gre ? Może w battlefield 2 :P ? Moim zdaniem da się grać z pingiem tak do 280. Najlepiej jest jak tak z pingiem 50. Ping zależy czy grasz na zagranicznym serwerze (wtedy jest większy) a jak na polskim to jest mniejszy. Jak ściągasz coś z internetu to też ping się zwiększa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 12.01.2006 o 15:48, iro1979 napisał:

..
Tak tak - ping to takie opóźnienie - im mniejsze opóźnienie tym lepiej i ping czy tam czy siam
znaczy to samo.

raczej czas nie opóźnienie, czas po którym pakiet z punktu A przeniesie się do punktu B

Udostępnij ten post