Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Silnika Unreal 3 w kolejnych grach Electronic Arts

24 postów w tym temacie

Zaitsev

Po Medal of Honor Airborne i Army of Two firma Electronic Arts planuje wypuszczenie kolejnych gier na silniku Unreal 3 studia Epic. Dziś ogłoszono podpisanie przez obie strony umowy licencyjnej dla EA na wyprodukowanie 2 nowych tytułów.

Przeczytaj cały tekst "Silnik Unreal 3 w kolejnych grach Electronic Arts" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NyGgA MILy - ja pogniewał bym się - nowe NFS`y to "obraza" dla serii :/ O ile byłem wyrozumiały wierząc, że Underground to pod seria, jak np. Hot Pursuit, ale moja wyrozumiałość się skończyła :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli użyliby UE3 w NFS''ach to nie miało by zbyt dużego sensu. w "ścigajkach" chodzi teraz o coraz to ciekawszy gameplay, a nie o grafikę, bo auta i tak wyglądają prawie jak prawdziwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe jaki będzie kolejny ''hit'' EA, bo Army of Two to może im wyszedł na UE3 ale jeśli chodzi o Medal of Honor ostatni to w ogóle nie wykorzystali tego silnika. Tam aż roiło się od błędów typu niezwykle elastyczni żołnierze. Mam nadzieję, że nowe produkcje będą bardziej zachwycać niż ostatni MOH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem trochę bardziej wyrozumiały i powiem, że nawet Most Wanted pasowało do NFS, ale ten ostatni badziew, który wydali, to płakać się tylko chce. A najlepszym studiem developerskim jest Blizzard i od wielu lat się to nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cry engine - rewolucje srucje, a koniec końców i tak UE zawsze jest najbardziej popularny (no nie licząc czasów Q3, który był mocnym konkurentem) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2008 o 19:45, NyGgA MiLy napisał:

Haha, czyżby nowy NFS? Nie pogniewałbym się xD

Całkiem możliwe, bo w końcu twórcy NFS''a zajęli się grywalnością, nie grafiką... x)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No takie wielkie hity z tych podanych gier nie wyszły. Wg mnie lepiej ten silnik potrafi wykorzystać Ubi Soft do swoich pozycji - przykład Rainbow Six Vegas pokazuje ile można wycisnąć z tego "ustrojstwa", jak to wyżej określiliście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Mamy największe i najbardziej utalentowane studia na świecie"
Największe... pewnie tak, ale najbardziej utalentowane?
Pomyliło mu się z Nintendo, które nie tylko robi najlepsze gry na świecie, ale już nawet w sprzedaży software''u zaczęło prześcigać EA...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Im więcej gierek na Unreal Engine 3 tym lepiej. Praca z tym silnikiem to czysta przyjemność, szczególnie przy tworzeniu mapek np: do Gears of War :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować