Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mortal Online - nowa gra MMO

37 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Mortal Online to pierwszy projekt szwedzkiego studia Star Vault, które zdecydowało, że spróbuje swoich sił w wymagającym gatunku pecetowych gier MMORPG w świecie fantasy. Ma wyróżniać się spośród konkurencji pierwszoosobową kamerą, rozbudowanym systemem walki nagradzającym faktyczne umiejętności grającego oraz wysokiej jakości grafiką, stworzoną na silniku Unreal Engine 3.

Przeczytaj cały tekst "Mortal Online - nowa gra MMO " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie jakieś fajnie się zapowiadające MMO które nie ma mangowej grafiki. Duże nadzieje wiąże z brakiem abonamentu, raczej ciężko będzie wysłupać 5 dych miesięcznie na rozgrywkę tylko od czasu do czasu. Ciekawie wygląda możliwość posiadania naprawdę unikalnych przedmiotów.

BTW: ma podanej stronie jest sonda na której pytają "o jakich aspektach chcielibyście jeszcze usłyszeć?" O dziwo najmniej głosów zebrała ...grafika, wybrano gameplay. Jednak są jeszcze normalni ludzie na tym świecie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Zapowiadana jest również rezygnacja z odradzania się niektórych potężnych potworów czy przeciwników." NO WRESZCIE! wkoncu bedzie jakas fabula i mozna poczuc, ze grajac ma sie w jakis sposob wplyw na swiat gry, a nie jak w innych mmo farm-able status dla WIELKICH HIPER MEGA BOSSOW >.<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z opisu wynika, że system walki nie jest niczym nowym, już taki był w ElderScrolls: Daggerfall. ZA to pvp w trybie fpp, wręcz raj dla asasynów, podkraśc się od tylca do ofiary, która nie ma szans cie zauważyc, chyba że będzie kręcic kamerą dookoła.
Mógłby w końcu ktoś zrobic sensownego mmorpa, bez trybu pvp, pvp powinien byc tylko na arenach, a najlepiej wogóle. Podstawowym założeniem dawnych mmorpów było granie dla relaksu i dla współpracy drużynowej, a nie wyżynanie się rzeszy tchórzliwych graczy, z których większośc nie byłaby w stanie muchy pokonac w normalnym życiu, gdzie podziało się to założenie dziś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@aTomba
"który ma nagradzać nie wyuczone zdolności postaci" - nagradza coś innego niż wyuczone zdolności
"który ma nagradzać niewyuczone zdolności postaci" - nagradza te, których postać się nie nauczyła
Czyli, w artykule dobrze napisano :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to może być ciekawie, jak ktoś się dowali do takiego questa i go zrobi, to będzie mógł być po jakimś czasie w ch... bogaty. Prawie na pewno będą takie questy dorabiane.... ;P

A system walki, może być trochę niezbalansowany, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać, bo zdolności gracza w MMO można było najlepiej dostrzec w Guild Wars. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oh no! More MMO (pamięta ktoś lemingi :) Taa a świstak siedzi i dalej gra w WoWa. Gra nie przebije się poza to co już na rynku jest - większość graczy nie ma ani tyle czasu ani pieniędzy aby grać w każdy MMO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uspatente, problem jest inny - większość MMO nie oferuje *sensownych* triali. Takich, gdzie można naprawdę spróbować, jak się gra, i wciągnąć się. Dlatego ludzie raczej zostają przy tym, w co grają. Jakby Mortal miał taką ofertę, jak pewien Przodujący MMORPG (nie mylić w WoW-em), toby mógł odciągnąć ludzi od innych tytułów, o ile by się sprawdził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2008 o 10:54, Galder Grasfiord napisał:

Mógłby w końcu ktoś zrobic sensownego mmorpa, bez trybu pvp, pvp powinien byc tylko na
arenach, a najlepiej wogóle. Podstawowym założeniem dawnych mmorpów było granie dla relaksu
i dla współpracy drużynowej, a nie wyżynanie się rzeszy tchórzliwych graczy, z których
większośc nie byłaby w stanie muchy pokonac w normalnym życiu, gdzie podziało się to
założenie dziś.

:D
Przez takich jak ty whinerów nie robi się już produkcji jak Ultima Online. Właśnie dawniej było sensownie, open pvp, full loot. Masz masę produktów tobie odpowiadających, ale nie, trzeba pomarudzić nad każdą grą gdzie jest pvp. Zresztą gra i tak nie wyjdzie, tak samo jak Darkfall Online ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie zapowiada się powrót do systemu walki użytego w gierce z 98 roku ;) - "Die by the Sword" - a przynajmniej taką mam nadzieję ;). Interfejs był trudny do opanowania go w pełni ale ile satysfakcji było z kończyny uciętej dokładnie tak jak się miało ochotę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nom ta gra zapowiada się całkiem ciekawie ;), trzeba przyznać :) (Tylko żeby była pół darmowa ;P i bez miesięcznych opłat :) wtedy sprawdzę chętnie tę grę ;P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj SwenG, mmorpy miały byc grami dla każdego, a przestają byc, właśnie przez wymuszanie pvp. Po to ucieka się po trudach codziennej walki z rzeczywistością do gier, aby odpocząc, a jak tu odpocząc np. w takim L2, jak co chwila ktoś usiłuje cię oskubac jak ty spokojnie chcesz porobic questy. Właśnie dlatego uważam, że na razie najlepszymi grami pod tym względem, z dobrze (przynajmniej bez wymuszania pvp) zrobionymi mmorpami są City of Heroes/Villains i Lord of the Rings online. Wiele z innych gierek, pomimo, że wiele jest naprawdę super, na pewnym etapie zniechęca właśnie pvp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2008 o 12:45, Harpagan napisał:

Nom ta gra zapowiada się całkiem ciekawie ;), trzeba przyznać :) (Tylko żeby była pół
darmowa ;P i bez miesięcznych opłat :) wtedy sprawdzę chętnie tę grę ;P).


o Mortalu czytałem już jakiś czas temu :P i będzie abonament (nawet w FAQ napisali) :P
Gierka zapowiada się ambitnie jednak na podstawie dotychczasowych informacji można wywnioskować, że będzie to gra ''troszkę'' hardcore''owa :P pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne nie zagram, jak w większość MMO. Wg. mnie problem polega na tym, że jest już delikatny przesyt massive multiplayerów osadzonych w światach fantasy, a stosunkowo niewiele w sci-fi, że już o takich cudach jak cuberpunk lub steampunk (Boże, dopomóż!) nie wspomnę. Wydają się też być dla mnie lekko nudnawe. Choć interesujący być może stanie się system walki. Fallout + Jagged Alliance? Nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować