• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
MonkOfWar

Mój mały żal do CDP

Pytanie

Ave!
Przykro mi, ale chcę opisać coś, co napełniło mnie głębokim żalem i smutkiem... Sprawiło, że serce zaczęło wolniej bić, głowa rozbolała, zebrało mi się na łzy... Czułem wielką pustkę i zarazem-ból. Cierpienie me było tak wielkie, że wyznać to tu muszę... Łączcie się ze mną w bólu, płaczmy i zgrzytajmy razem zębami... A Ci, którzy zrobić coś mogą, bym został utulony w żalu-niech zrobią...
Ach, serce mi się kraje, acz powiedzieć muszę...

Otóż. 12.I zamówiłem Diablo+LoD, Złotą Edycję (TĘ Z WYPRZEDAŻY!). Wszystko cacy, wczoraj została wysłana, a dziś, ku memu [przyjemnemu] zaskoczeniu-doszła! I tu zaczyna się taki mały problem. W opisie zamówionej przeze mnie gry JAK WÓŁ napisane było, że w jej skład wchodzi 6 CD. Zdjęcie gry WYRAŹNIE prezentowało pudełko ze Złotej Edycji, na którym równie WYRAŹNIE napisane było, iże w środku są 3 CD z Diablo, 1 CD z dodatkiem, Instrukcja do Diablo, Instrukcja do LoD, płyta z muzyką z gry, płyta z muzyką z dodatku!

Przed zamówieniem oglądałem sobie Pomoc Techniczną z Diablo związaną, coby wiedzieć "co może się dziać". Jest tam taki punkt: http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=162&p=316 . Wydawało [mi] się logiczne, że chodzi tu o "Złotą Edycję Diablo 2" w sensie tej Złotej Edycji z Platynowej Kolekcji (ileż metali szlachetnych...:)). A dlaczego było to dla mnie tak logiczne? Bo tamta ZEzPK (ale skrót:P) w opisie MA napisane, że zawiera 4 płyty, a z własnego doświadczenia wiem, że instrukcje w Platynie są z reguły w jakiś sposób skracane/przerabiane/niepełne. Tak było choćby w BG2, ES III: M. Więc wszystko by się zgadzało.

Wynika z tego, że poprzez to, iż zamieszczony opis był zły, i miał złe zdjęcie-to nie zyskałem nic poza dwoma kartonowymi pudełkami. Bardziej opłacało się kupić ZEzPK, wtedy przynajmniej miałbym to, co jest napisane i intstrukcję związanę tak z Grą jak i Dodatkiem.

Gwoli ścisłości: nie chodzi mi o to, że bez instrukcji "nie umiem sobie poradzić", a nawet jeśli tak by było (musiałbym być naprawdę betonem, by się w nie połapać w Diablo...), to przecież można ją ściągnąć w .PDFie. Po prostu zawiodłem się, czuję, iż dostałem coś, co w jakiś sposób jest niepełne (a przynajmniej niezgodne z opisem).
Nie zmienia to faktu, że czuję do CDP wielki szacunek i sympatię*, a w końcu każdemu zdarzają się potknięcia.
Nie wiem, jaka będzie odpowiedź i reakcja (czy w ogóle ktoś raczy odpisać), ale swoje rzekłem, może nieco zbyt się rozpisując.

PS Wiem, że CDP szanuje i dba o swych klientów, i może w tej sytuacji mnie też zaskoczy w jakiś miły sposób...:)

Pozdrawiam serdecznie-
MonkOfWar

_____
*Od czasu mych ukochanych RPGów z FR, które zostały tak perfekcyjnie spolonizowane. Mapy z nich trzymam nad komputerem do dziś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

52 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Napisz do nich bo skoro w odnosnniku bylo napisane co powinno sie znajdowac to powinno tam byc.
skoro nie ma, to znaczy ze firma nie wywiazala sie z umowy (ktora byly informacje o produkcie). W takim wyppadku masz prawo wymagac wszystkiego tego co byc powinno. W kazdym razie zycze powodzenia i mysle ze CDProjekt potraktuje cie fachowo i dosle to czego nie bylo w pudlach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.01.2006 o 23:34, kamilimaciek1 napisał:

Może trzeba było to wysłać do pomocy technicznej


Założyłem to jako Topic w Pomoc Techniczna. Może z czasem (?) wysłałbym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam ten sam problem - i nie ukrywam, że w głebi duszy wielki żal...

Zamówiłem Diablo II + LoD (Złota edycja z wyprzedaży) i w piątek otrzymałem przesyłkę.

W opisie gry napisane było, że w jej skład wchodzi 6 CD. Zdjęcie gry prezentowało pudełko ze Złotej Edycji, na którym napisane było, że w środku są 3 CD z Diablo, 1 CD z dodatkiem, Instrukcja do Diablo, Instrukcja do LoD, płyta z muzyką z gry, płyta z muzyką z dodatku.

W środku znalazłem 3 CD z Diablo II, 1 CD z LoD, instrukcję do LoD i kartę rejestracyjną.
Niestety nie znalazłem nic więcej - ani instrukcj do Diablo II ani 2 CD z muzyką!!!

Zwrot gry nie wchodzi w rachubę - zbyt szybko się do mojego egzemplarza przywiązałem.
Czuję się jednak wprowadzony w błąd przez CDP - ale każdy może się pomylić, również CDP.

Czekam razem z MonkOfWar na reakcję CDProjekt.

Pozdrawiam*
kizi

* wasz posiadający 38 elektronicznie zarejestrowanych** gier klient
** plus wiele, wiele więcej z czasów, gdy elektronicznej rejestracji jeszcze nie było;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

I tu jest problem, bo ja jestem posiadaczem ZE D2 bez wyprzedaży. Na pudełku było wyraźnie napisane, że gra zawiera 3 cd D2, 1 cd LoD, 1 cd z muzyką oraz instrukcję LoD. W środku była informacja, że jeśli jest ktoś zainteresowany, to może sobie ściągnąć instrukcję do LoD ze strony CDP. Więc ja tutaj zastrzeżenie jedynie widze do sposobu poinformowania o tym. Powinna w opisie gry się znaleść odpowiednia informacja o rzeczywistej zawartości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 14.01.2006 o 23:47, PolishWerewolf napisał:

w opisie gry się znaleść odpowiednia informacja o rzeczywistej zawartości.


Tak. My my też na pudełku mamy napisane to, co Ty. I zgadzam się, chodzi tu właśnie o złe poinformowanie, W opisie napisane było, że płytek jest 6, gdy są 4, a zdjęciem gry było zdjęcie ZE, ale tej pierwszej, "oryginalnej", z 2 instrukcjami i Soundtrackami. Ez Aj Sed;).

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

(...)

Nie wiem jak dokładnie ma się z tym sprawa, nie przyglądałem się, bo nie miałem po co :) Ale jeśli jest tak, jak mówisz, to słusznie, protest powinien być. Tylko że jak to było powiedziane wcześniej, powinieneś to raczej skierować do CDP bezpośrednio. Czasami informacja na forum może nic nie dać. Lepiej mieć rozwiązanie u źródła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W załączeniu zdjęcie, które było dołączone do opisu w sklepie gram.pl
Proszę przeczytać informacje na złotym pasku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 15.01.2006 o 00:10, M46 napisał:

Ostatnio CDP robi takie przekręty że mi się w głowie je***e

mógłbyś podać przykłady tych wielu przekrętów, odk tórych w głowie ci się "je***e"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.01.2006 o 23:18, MonkOfWar napisał:

PS Wiem, że CDP szanuje i dba o swych klientów, i może w tej sytuacji mnie też zaskoczy
w jakiś miły sposób
...:)


Jedna sprawa - napisałeś maila do firmy? Jeśli sprawę chcesz załatwić via forum to szczerze wybrałeś złą metodę (a raczej złą kolejność).

Sprawa dotyczy twojego indywidualnego zamówienia i z poziomu forum nikt ci tego nie rozwiaże. Trzeba napisać maila, podać numer zamówienia, opisać problem i poczekać na rozwiązanie. A w wypadku zlania przez firmę lub rozpatrzenia na twoją niekorzyść (co nie wierzę, ale nigdy nie mów nigdy) wyjechać ze sprawą publicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.01.2006 o 23:40, kizi napisał:

Czekam razem z MonkOfWar na reakcję CDProjekt.


j/w, sprawę skieruj na maila, na pewno zostanie satysfakcjonująco rozwiązana (tzn tak sądze, napisz nam koniecznie jak temat się skończył). W sobotę o północy pracownicy cdp raczej na forum nie siedzą. Pomijając fakt że reklamacji dot. konkretnego zamówienia nie przyjmują via forum na 100 milionów procent. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

wow O_o a właśnie miałem toto zamawiać - więc nie zamówię... dzięki za info, choć nie powiem że wcale nie brałem pod uwagę takiej możliwości... :|

w sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - pogram sobie w divine divinity a ka$a zostanie na "po sesji", nie zmarnuje się ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 15.01.2006 o 00:31, D2T napisał:

> Czekam razem z MonkOfWar na reakcję CDProjekt.

j/w, sprawę skieruj na maila, na pewno zostanie satysfakcjonująco rozwiązana (tzn tak sądze,
napisz nam koniecznie jak temat się skończył). W sobotę o północy pracownicy cdp raczej na
forum nie siedzą. Pomijając fakt że reklamacji dot. konkretnego zamówienia nie przyjmują via
forum na 100 milionów procent. :)


OK - jak tylko otrzymam mailową odpowiedź od CDProjekt - dam znać w tym wątku.
Chciałem po prostu dać znać, że autor wątku nie jest osamotniony w swym cierpieniu;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 15.01.2006 o 15:19, MonkOfWar napisał:

Też napiszę maila, zaraz po obiedzie:).


Eee... a ten list to jak (gdzie) słać? Przez Pomoc Techniczną Diablo 2? Tam chodzi o problemy natury systemowo-sprzętowej, a my mamy co innego... Bo nie chciałbym sytuacji, że ja napiszę, a dostanę odpowiedź "my się tym nie zajmujemy".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 15.01.2006 o 15:37, MonkOfWar napisał:

Eee... a ten list to jak (gdzie) słać? Przez Pomoc Techniczną Diablo 2? Tam chodzi o problemy
natury systemowo-sprzętowej, a my mamy co innego... Bo nie chciałbym sytuacji, że ja napiszę,
a dostanę odpowiedź "my się tym nie zajmujemy".


Tutaj masz wszystko: http://www.gram.pl/sklep_pomoc_art.asp?pid=21

Tak w ogóle, to najlepiej byłoby poczekać do jutra i skontaktować się z nimi telefonicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 15.01.2006 o 15:37, MonkOfWar napisał:

> Też napiszę maila, zaraz po obiedzie:).

Eee... a ten list to jak (gdzie) słać? Przez Pomoc Techniczną Diablo 2? Tam chodzi o problemy
natury systemowo-sprzętowej, a my mamy co innego... Bo nie chciałbym sytuacji, że ja napiszę,
a dostanę odpowiedź "my się tym nie zajmujemy".


Ja napisałem do Działu Obsługi Klienta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 15.01.2006 o 15:50, kizi napisał:

Ja napisałem do Działu Obsługi Klienta...


I myślisz, że dostaniesz odpowiedź? Ja już 2 tygodnie temu napisałem maila do działu serwisu z prośbą o pomoc techniczną, dotyczącą błędu w grze "Mroczne wieki" i do dziś nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi. Mało tego - napisałem również maila do Działu Obsługi Klienta i też żadnej reakcji. Mam wrażenie, że mają nas w dupie. Kupiłeś? To już możesz spadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować