Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

Majesty 2 - Temat ogólny

68 postów w tym temacie

Kluczem nie jak ktos pisal w innym temacie techowanie do krasnoludow (choc oni sie przydaja) ale zniszczenie praktycznie od razu (silami wojownikow, klerykow i rangerow/zlodziei) 4 siedlisk ogrow na poludniowym zachodzie mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2009 o 10:32, Galadin napisał:

Nie wiem też co robić, bronić się wyłącznie czy niszczyć siedliska?
Niszczenie siedlisk to chyba błąd, ogromna strata czasu i w dodatku po rozwaleniu takiego
pojawia się spora grupka potworków - istna masakra. :) Świetna ta gierka.

Biorąc pod uwagę logikę pierwszej części to lepiej niszczyć siedliska, co prawda pojawiają się duże grupy, ale to jednorazowe, podczas gdy siedliska ciągle produkują potwory, co za tym idzie na dłuższą metę potrafią bardziej napsuć krwi niż jednorazowa grupa potworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie też skończyłem tą misję. Co prawda za 5tym razem (wcześniej już miałem sieczkę po 60tym dniu, nie chciałem grać do końca i zobaczyć, czy uda mi się fuksem), ale ten 5ty raz to był idealny. Sytuacja była tak opanowana, że potworki mogły mi naskoczyć, nie wyczyściłem północy i wschodu. Misie nachodziły z obu stron, ale dość szybko padały. Na początku podstawą u mnie oczywiście byli rangersi i clerycy. Potem dobudowałem warriorów i rogali (później jak wykupi się stunowanie i inne bajery to koszą misiaczki). Następnie krasnoludów i na końcu elfy, które po wbiciu lvl''a wymiatały. A no tak, magów też gdzieś tam umieściłem, ale na początku ginęli praktycznie co chwilę, dopiero potem jakaś grupka się uformowała i przeżyła.
Trzeba spamować co chwilę trader''s pointami, żeby mieć kasę. Na południu jak zabije się ogry to długo taki budynek postoi.
Ogólnie świetnie się zapowiada gra, nie będzie za łatwa i o to chodzi. Mam nadzieję, że w Polsce szybko się pojawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam zacząć od gildii magów, bo, podobnie jak w jedynce, po nabiciu kilku poziomów (a na początku jest to najłatwiejsze) robią się z nich nieźli wymiatacze - oczywiście trzeba im kupować czary. Dodatkowo klerycy do leczenia i wojacy do wiązania potworków w zwarciu i jazda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po kilku godzinach grania w pełną wersję moge stwierdzić co następuje. Ja narazie gram tylko kampanię, i niestety z kazda kolejna misją robi sie coraz bardziej schematyczniei. To znaczy zaczynamy od gildii wojownikow i clerykow, targ,kuznia itd, zawsze tak samo :/. Bez urozmaicen. Na poczatkui atakuje nas zawsze kupa drobych wrogow, stopniowo niszczymy wszystkie pobliskie "siedziby zlych", wrogowie z czasem staja sie coraz mocniejsi, tak jak i nasze krolestwo. Ogolnie wyczyszczenie mapy z legowisk przeciwnikow to tylko kwestia czasu, a nie jakiejs trudnosci.

Pozatym zmiany na minus w stosunku do "jedynki" to wedlug mnie:
- nie mozna zmieniac imion bohaterow ani nazw budynkow typu "karczma" podczas rozgrywki (mozna dopiero po niej, ale co mi z tego). Pamietam, ile radosci w pierwszej czesci sprawialo mi nazywanie poborcy podatkowego "kaziukiem" a kaplanki agreli "Matką Teresą" lub jak zmienialem nazwe karczmy na "pod wychędożonym" :P. Wiem ze to drobiazgi, ale te drobne smaczki sprawialy mi wiele frajdy,
- nie mozna wyburzac swoich budynkow;
- nie mozna zaznaczac z ktorych budynkow poborca ma nie sciagac podatkow, ani ktorych chlopi mają nie remontowac, co jest bardzo in minus gdy chcemy szybko naprawic płonące gildie wojownikow zamiast jakichs durnych chlopich chałup;
- nie wiem czemu w tej czesci zrezygnowali z elfich zamtuzów i kasyn, za to tez wielki minus;
- nie wiem do konca jak jest z czarami ( bo nie przeszedlem jeszcze calej kampanii, ale wydaje sie ich mniej w porownaniu do jedynki, moze sie myle);
To narazie wszystko co mi sie nasuwa, nie rozumiem czemu zrezygnowali z tego wszystkiego co juz bylo w czesci pierwszej i bylo b. fajne. Tymbardziej ze ta dwojka to takie "przeniesienie" jedynki w 3D plus okrojenie. Zadnych zmian in plus narazie nie widze :( , no moze poza tworzeniem druzyn.

W miare postepu rozgrywki bede staral sie umieszczac posty na bieżąco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, ma ktoś może z jakiś tajnych (przez poufne) źródeł dokładniejsze informacje, kiedy Cenega ma zamiar wykonać jakiś ruch w sprawie Dwójki? Bowiem ich strona póki co nadal podaje datę premiery enigmatycznym "2009", a facio w Empiku, zapytany, tylko rozłożył szeroko ręce (inna sprawa że to jest dość częsta cecha sEmpikowych sprzedawców ;>)

W sumie więc nie wiem czy mam się przepraszać z e-bay''em, bo premiera w Polsce znów będzie 20 lat za Murzynami (uch, ale niepoprawnie polityczne powiedzonko wrzuciłem, shame on me), czy cierpliwie czekać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK co wam moge powiedzieć o Majesty 2...
Po wygraniu scenariusza za.... hehe 5 razem moge powiedzięć ze 2 jest nieco trudniejsza od 1.
Kilka nieprzemyślanych budynków + kilka minut pużniej END...
Grafika 6/10 ale tutaj to nie ma żadnego znaczenia.
Grywalność... hmmm jakby wam to powiedzieć jest.. nie da się ukryć...
Dobrze się spędza przy niej czas , szkoda tylko ze scenatiuszy jest .. hmm jak dobrze policzyłem mniej niż 10 + kampania ale to sobie zostawiłem na wieczór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2009 o 15:11, Chester001 napisał:

Jakby co poradziłem sobie ze smokiem.
teraz mam większy problem.

Dla mnie cała kampania w porównaniu z częscią pierwsz a ti pikuś. Nie wiem może dlatego ze te 9 lat temu miałem jeszcze te naście lat i nie umiałem grac ;p. A co do dwójki to może podpowiem Ci ogólną zasade która sie kierowałem gdy miałem problemy z jakąs misją. Przede wszystkim krasnoludy i ich wieże do obrony w najbardziej newralgicznych miejsach. Jak dobrze wszystko ulokujesz to nic nie zagrozi Twojemu królestwu. A z czym masz teraz problem konkretnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zostawiłem wł gg i jak ktoś napisał gra się zawiesiła ... a kurde od 30 min lvl wojów.. : /

Ja mam inną strategie na samym poczatku buduje 3-4 osady wojów + targ i health
potem to zmieniam szybkość gry na 5x i... jakieś 60 min i scenariusz ukończny

no chyba ze ostatnio coś nie poszło i gra nie zaliczyła mi wygranej.. musiałem zaczynać od nowa

co mnie cieszy gra ma potencjał tylko ze jest którka i ma mało scenariuszy...

szkoda ze nie ma losowego generatora map.. : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK mam teraz problem w kampani jak idzie do mnie ze szkieletami licz.. dochodzi do mnie w około 90 dniu...

zawsze jak rpzychodzi.. to rozpierdziela wszystko i koniec co zrobic ? : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.10.2009 o 19:26, Chester001 napisał:

OK mam teraz problem w kampani jak idzie do mnie ze szkieletami licz.. dochodzi do mnie
w około 90 dniu...

zawsze jak rpzychodzi.. to rozpierdziela wszystko i koniec co zrobic ? : /


O ile dobrze pamiętam to moi herosi też nie mogli sobie z nim poradzić (ale jeszcze większy prolem mieli zdaje się z doradcą demona, wlłaściwie największy). W każdym razie ja poradziłem sobie tak, że puściłem na niego swoich wszystkich herosów, on wybił mi prawie wszystkich ale zostały oczywiście moje wypaśne krasnoludy. Sekretem do tego byli jednak lordzi ściągnięci z poprzednich misji. Pamiętam, że miałem tam krasnoluda na 24 poziomie, drugiego drugiego krasnoluda na 18 i chyba wizarda na 15. Dokładnie nie pamiętam, ale herosi z poprzednich misji długo z nim walczyli. Oczywiście cały czas wspierałem ich czarami uzdrawiającymi i czarem świątyni Agreli -wskrzeszaniem gdy było trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kampanie przeszedłem bez jakiś większych problemów i szczere powiedziawszy straciłem zainteresowanie grą. W zasadzie każdą misję można by streścić mniej więcej tak:
Budowa gildii magów i kleryków, budowa targu, czekanie na kasę, wskrzeszanie magów, nareszcie udało się wynaleźć czar wskrzeszania (około 1250 golda zysku na wskrzeszeniu), budowa innych gildii, czekanie aż bohaterowie utłuką bossa (zazwyczaj 5 minut ciągłego wskrzeszania) i misja wygrana.
IMO pieniądze wyrzucone w błoto. Lepiej zagrać w jedynkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam, że w multiplayer (mimo tych wszystkich wad i uszczupleń w porownaniu do częsci 1) gra się całkiem przyjemnie. Niestety nie rozumiem czym się kierują twórcy gry jeśli chodzi o patche. Wersja angielska aktualny patch -1.0.97 wersja rosyjska patch- 1.0.28. Strach pomyśleć jaki numer bedzie miała wersja polska :/. Na serverach jest taki balagan przez te różne wersje patchy,że żeby z kimś zagrać to trzeba mieć trochę szczęścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2009 o 15:35, Wredniak2003 napisał:

IMO pieniądze wyrzucone w błoto. Lepiej zagrać w jedynkę.


Próbowałem ale na monitorze z rozdziałką 1440x900 nie da sie patrzeć na gre : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nosz kurde nie moge przejść tej misji
Próbuje tak zrobić 2 budy dla kleryków potem targ... i praktycznie one nie umierają fajne są lvl szybko potem warior 1x no i tych z łukami... nie pamiętam ; > no i ... 2 krasnoludy ( herosi) 90 około dzień szkaradztwo przychodzi... próbuje leczyć na bieżąco ale praktycznie nikt nie walczy z nim !! tylko krasnoludy idą a klerycy się boją i uciekają... po 5 min leczenia krasnali umierają.. a szkielet niczy domy kleryków.. tamci już nie walczą... no i kicha...

Mape nie moge penetrować wszędzie są bestie silniejsze..

A jak zbuduje te domki do targów to szybko mi je niszczą wirrze obronne nic nie dają.. jak nadchodzi 10 szkieletów.. : /

Jakieś rady ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

juz nie pamietam dokladnie tej misji ale czy przypadkiem nie bylo tam jakichs misji pobocznych, po ktorych wykonaniu licz stawal sie slabszy? Jesli jest mozliwosc budowania swiatyn w tej misji to zainwestuj w paladynow, sa kozaccy. Najlepiej awansowac warriora na paladyna- wtedy paladyn bedzie juz na wysokim poziomie. Od poczatku musisz niszczyc stopniowo siedliska zlych dzieki czemu twoi bohaterowie beda coraz silniejsi. Nie napisales nic o lordach z poprzednich misji? uzywasz ich w ogole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować