Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Empire: Total War - zapowiedź

77 postów w tym temacie

Ludzie zastanówcie co wy piszecie.... Przecież Rzeczpospolita Obojga Narodów to Polska z Litwą... Troszeczke historii trzeba znać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 19:12, Rokuto napisał:

Ludzie zastanówcie co wy piszecie.... Przecież Rzeczpospolita Obojga Narodów to Polska
z Litwą... Troszeczke historii trzeba znać...


A do kogo ta aluzja i po co skoro chyba każdy wie (kto zna historię a chyba każdy kto interesujący się serią „Total War” wie jaka była historia Polski i że Rzplita Obojga Narodów to Korona i Litwa - zniesiona Konstytucją 3 maja" która scalała Polskę i Litwę w jedno państwo.

Mnie interesuje (mówiąc skrotówo) czy będzie Polska wśród ew. frakcji do odblkowania (wzorem M II TW) - jeśli nie to... bardzo źle - i pełne pole popisu dla modów.

PS
W najnowszym wydaniu "Cywilizacji IV" Cenega dodała mod umozliwiajacy grę... Polską - może CDP jako wydawca polskiej wersji "Empire: Total War" zrobiłby mod umożliwiający grę Polską w "Empire: Total War"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż... Kolejny Total War i mam nadzieję, że nie kolejne rozczarowanie.
Lubię gry z tej serii, ale bardzo denerwuje mnie jedna rzecz (o której już spominał hallas) - AI. Mam nadzieję, że twórcy poprawią ten aspekt gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 19:48, strajker napisał:

W najnowszym wydaniu "Cywilizacji IV" Cenega dodała mod umozliwiajacy grę... Polską
- może CDP jako wydawca polskiej wersji "Empire: Total War" zrobiłby mod umożliwiający
grę Polską w "Empire: Total War"?


Nie rozśmieszaj mnie, już widzę jak CDP się tym ochoczo zajmie. Niby po co robić ten mod? Banalne to jest, ale szczerze powiedziawszy gra przygotowana przez twórców będzie tak jak zwykle ułomna. W MTWII bez modów się nie da grać. Taki SS6,0 czy BC biją podstawkę o głowę. W dodatku nikt nie musi za nie płacić. W ogóle nie widzę sensu, by dystrybutor dodawał nację, pewnie tylko spartaczy robotę, jak zwykle.

Wszystko już powiedział ktoś przede mną, bo niestety bolesną prawdą jest, iż seria TW bez sceny moderskiej byłaby martwa. Ta gra nie stawia już żadnych wyzwań, a wygrywanie po raz enty tej samej bitwy z kompem w ten sam sposób, niemalże bez strat nudzi. Zostają tylko kampanie online''a bo przynajmniej niektórzy ludzie nieco myślą. W takiej formie MTW2 sprawdza się idealnie. Gorzej jest z multi, bo jak się nie należy do klanu, to nie ma co liczyć na grę na wysokim poziomie, a szkoda.

I mam nadzieję, że kochany CDP będziesz też oferował wersję ANG, bo w polską się nie da grać.
I dajcie normalne płyty, bo już po raz drugi wysyłać ich nie zamierzam i płacić tych 15,90 za wymianę, skoro wiem, że znów po 3 miechami padną. Zresztą, to nie tylko mój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 20:30, ArnoldAnhilator napisał:

Nie rozśmieszaj mnie, już widzę jak CDP się tym ochoczo zajmie.


Znasz plany CDP że tak mówisz? Nigdy nic nie wiadomo:)

Dnia 02.05.2008 o 20:30, ArnoldAnhilator napisał:

Niby po co robić ten
mod? Banalne to jest, ale szczerze powiedziawszy gra przygotowana przez twórców będzie
tak jak zwykle ułomna.


Skoro jest według Ciebie ułomna po co w nią... grasz?

Dnia 02.05.2008 o 20:30, ArnoldAnhilator napisał:

W MTWII bez modów się nie da grać. Taki SS6,0 czy BC biją podstawkę
o głowę.


Nie byłoby tych modów gdyby nie było tej jak to nazwałeś "ułomnej" gry.

Dnia 02.05.2008 o 20:30, ArnoldAnhilator napisał:

W ogóle nie widzę sensu, by dystrybutor
dodawał nację, pewnie tylko spartaczy robotę, jak zwykle.


Twoje zdanie to Twoje zdanie - ja myślę inaczej - i jak na razie widzę Twój pogląd: to co Ty twierdzisz jest według Ciebie racją a to co kto inny twierdzi to nie jest według Ciebie racją.
Może miast w serię "Total War" pograłbyś sobie w Kubusia Puchatka i ew. mody do niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 21:25, strajker napisał:

Może miast w serię "Total War" pograłbyś sobie w Kubusia Puchatka i ew. mody do niego?

Arrrrr, nie, że pozwolę sobie na wtrącenie się. Jednak jak kupuję Pepsi to nie muszę sobie sam organizować gazu - jest już w butelce. Tymczasem w Total War gaz wyparował bo od Rome, jak już napisałem, CA zjada własny ogon.

A ArniegoAnihilatora trzeba sprecyzować - gra jest ułomna dla tych ci serię znają - każdy nowicjusz powinien zostać zauroczony - ja byłem zauroczony przez rok - to całkiem sporo czasu. Niemniej od CA już od dłuższego czasu odbija się krytyka, że nie robią nic nowego, że nie udoskonalają gry a tylko dodają kosmetyczne rozwiązania, które można zignorować (jako sceptyk przewiduję, że tak samo będzie z bitwami morskimi). Grając Medieval II sposób na AI był nadal taki sam jak w Rome, AI nadal nie potrafiło zdobywać miast, nadal nie potrafiło zdobywać mostów, nadal miało problemy z gromadzeniem wojska. Minęło sporo czasu by to AI, na które narzekania były od premiery Rome, poprawić ale CA nie zrobiło tego (ba - w pierwszej wersji MII:TW było wręcz tragiczne w bitwach). No i grę w gaz zaopatrują fani.

A tak na marginesie - Cenega tylko dodała mod do Cywilizacji i wcale go nie robiła - był zrobiony przez fanów. Wątpię by CDP robiło własny mod, skoro taki powstanie od niezależnych twórców (a może znów będzie petycja do CA a oni odpowiedzą - to zróbcie sobie sami) jak w przypadku MII:TW... Po co wydawać kasę na coś, co inni zrobią za darmo i do tego z zapałem, którego czasem CDP brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 21:54, hallas napisał:

Arrrrr, nie, że pozwolę sobie na wtrącenie się. Jednak jak kupuję Pepsi to nie muszę
sobie sam organizować gazu - jest już w butelce. Tymczasem w Total War gaz wyparował
bo od Rome, jak już napisałem, CA zjada własny ogon.

Dnia 02.05.2008 o 21:54, hallas napisał:

Arrrrr, nie, że pozwolę sobie na wtrącenie się. Jednak jak kupuję Pepsi to nie muszę
sobie sam organizować gazu - jest już w butelce. Tymczasem w Total War gaz wyparował
bo od Rome, jak już napisałem, CA zjada własny ogon.


"Medieval II: Total War" jest właśnie piękny przez to że... nic nie zmienił z tego co dał "Rome: Total War" - po prostu to jest "Rome: Total War" przerobiony na Medieval - bo żal było iż jedynka Medievala na tle „Rome TW” jest na gorszej pozycji.
A mody tworzone na podstawie czy to "Rome: Total War czy "Medievala II: Total War" od "SPQR", przez "Road to Jerusalem" po "Ogniem i Mieczem" nie byłyby gdyby nie było Rome i Medievala II w takiej postaci w jakiej zostały wydane.

Dnia 02.05.2008 o 21:54, hallas napisał:

A tak na marginesie - Cenega tylko dodała mod do Cywilizacji i wcale go nie robiła -
był zrobiony przez fanów. Wątpię by CDP robiło własny mod, skoro taki powstanie od niezależnych
twórców (a może znów będzie petycja do CA a oni odpowiedzą - to zróbcie sobie sami) jak
w przypadku MII:TW... Po co wydawać kasę na coś, co inni zrobią za darmo i do tego z
zapałem, którego czasem CDP brakuje.


Petycja do CA pewnie by się przydała bo poprzednia odniosła skutek i herbem Polski w "M II TW" nie jest Pogoń!
To prawda Cenega pozwoliła na dołączenie do „Cywilizacji IV” modu stworzonego przez fanów.
A co stałoby na przeszkodzie aby CDP spróbował sił w ew. tworzeniu polskiego (oficjalnego) modu do „Empire: Total war” gdyby miało się okazać że nie będzie grywalnej polskiej frakcji?
To zapewne byłoby nowe wyzwanie dla CDP sprawdzić się w tej dziedzinie i miły ukłon w stronę klientów (rodaków)
Byłem i jestem do dziś zauroczony całą serią "Total War" - bo w swojej dziedzinie nie ma alternatywy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Statki mam gdzieś . Bardziej intersują mnie potyczki na ziemi i walki wrecz bagnetami . Dla mnie ta gra istnieje tylko na lądzie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Petycja do CA pewnie by się przydała bo poprzednia odniosła skutek i herbem Polski w
> "M II TW" nie jest Pogoń!
> A co stałoby na przeszkodzie aby CDP spróbował sił w ew. tworzeniu polskiego (oficjalnego)
> modu do „Empire: Total war” gdyby miało się okazać że nie będzie grywalnej
> polskiej frakcji?
Słusznie - cała reszta, o ile się nie mylę, została złożona przez fanów. Problem z modami polega na tym, że nie można ich robić dla zysku bez błogosławieństwa twórców oryginału. Nie jestem prawnikiem, ale CDP nie dość, że musiałoby zainwestować w produkcję to jeszcze musiałoby uzyskać pozwolenie od CA i jeszcze zatrudnić do tego jakiś team developerski (np. CDPRED, ale oni już mają zajęcie). Jeszcze raz: gdzie w tym sens, skoro fani zrobią to tak na 90% i to za darom, i do tego z pasją (o ile coś strasznego ich nie zrazi do kolejnego TW, (np. wszechobecna nuuuuuda)?

Ja się zastanawiam - czy Polacy mają jakiś kompleks mniejszości? To pytanie retoryczne, oczywiście. Z tego co zrozumiałem gra ma uczynić kolonie ważnym elementem rozgrywki. Jakie kolonie posiadała Rzeczpospolita Obojga Narodów? Z tego co pamiętam, ale historykiem nie jestem, to osiemnasty wiek to już nie zmierzch, to rozkład tego państwa. W latach siedemdziesiątych XVIII w. zostanie ono sprowadzone do roli karty przetargowej w polityce mocarstw, którym do Których Rzeczpospolita już wtedy nie należała, i kartą taką pozostanie do Zimnej wojny.
Idea zapobieżenia rozbiorom - jakże szczytna. Chciałbym jednak przypomnieć, że politykę, ekonomię oraz dyplomację seria TW traktuje po macoszemu, a polityka wewnętrzna w zasadzie nie istnieje, bo założenia gry opierają się na władzy absolutnej... Przymknijmy jednak oko na politykę i załóżmy, że udało się chwycić szlachtę za pyski. Niech więc Rzeczpospolita walczy o niepodległość.

Dwa przewidywania (powtarzam się):
- bardzo szybko pojawi się mod odblokowujący niegrywalne dotąd frakcje (również te, które były tylko do bicia), Do Rome był, do MII nie wiem - grałem w Rome zbyt długo, by cokolwiek w MII mogło mnie zachwycić i zachęcić do rozegrania więcej niż tą jedną kampanię, nie monitorowałem działań ludzi. Domyślam się, że taka modyfikacja powstała.
- powstanie mod modernizujący i polscy patrioci zrobią z Rzeczpospolitej pełnoprawną frakcję

Po co więc się bawić i uprzedzać te wydarzenie? Gaz zostanie dodanych przez fanów. CA to wie, CDP to też wie, a raczej powiem, że średnio to ich interesuje. Zauważ, że walka o przedstawienie Rzeczpospolitej w średniowieczu miała sens, bo był to kraj mający coś do powiedzenia w tej części Europy ale CA w takiej sytuacji dopiero pod presją petycji dało nam tylko kostkę cukru, a tort przygotowac musieli fani...
Ja wiem, że to byłoby miłe, ale po co? Byłby to też naprawdę wyjątkowe wydarzenie, że gra jest tak specyficznie lokalizowana, że dystrybutorowi się chce, a developer łatwo na to pozwala... mało prawdopodobne. Tak jak mało prawdopodobne jest drastyczne poprawienie AI w Empires.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śledzę dyskusję o nowym TotalWar i nie mogę wyjść z podziwu dla poziomu wiedzy historycznej większości użytkowników. Kochani, proponuję chociaż troszkę poczytać m.in. o III wojnie północnej, wojnie domowej na Litwie i kolejnych konfederacjach. Rządy Sasów w Rzplitej to raczej nie jest temat zażartych akademickich polemik. Hasła w stylu: " Przecież w XVIII w.byliśmy jeszcze potęgą ( SIC!!!)" to jakaś kpina. Ludzie, na arenie europejskiej to my byliśmy tylko wygodnym polem bitwy i absolutnym PIONKIEM między Szwecją, Rosją, Prusami i Austrią. Upadek naszej potęgi można śmiało datować już na początek XVII w. - tjaaa, sienkiewiczowska Trylogia się kłania.
Gry mają w sobie tyle dobrego, że pozwalają popuścić wodze fantazji i stworzyć alternatywną wersję historyczną. I tylko tyle. Robienie z Rzeczypospolitej Obojga Narodów silnej grywalnej frakcji to właśnie taka bajka, w którą można sie pobawić, ale wiązanie tego z historią to żart.
Co do nowych pomysłów - już nie mogę się doczekać na okręty, nowy silnik gry i postęp, bo seria przyblakła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co piszecie xD. Lubię serię Total War ale jak by dołączyli naszą nacje to bym pękł ze śmiechu. Przecież od 1700 roku nie mielismy prawie żadnej floty chyba że kaperskiej. Widac,że większość gra w te gry lecz nie uczy się historii, po za tym Rzeczypospolita O. N. miała bardzo mizerny dostęp do morza, to nie czasy bitew oliwskich panowie xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się ze nie obserwuje nowinek odn. najnowszej odslony serii TW ale pisanie w maju dokladnie o tym wszystkim co bylo wiadome po tygodniu od ujawnienia tytulu kolejnej gry z serii jest lekko dziwne. A co do samej gry to wypiekow na twarzy u mnie nie wywoluje. CA jest znane ze swojego żalosnego supportu, a w M2tw przekroczyla dodatkowo kolejna linie w kierunku wstecznym odbierajac Mi satysfakcje z rozgrywki. Nie przewiduje wiec zakupu tej pozycji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 21:25, strajker napisał:

Skoro jest według Ciebie ułomna po co w nią... grasz?
Nie byłoby tych modów gdyby nie było tej jak to nazwałeś "ułomnej" gry.


W podstawkę, nie licząc KO już nie gram od dawna, bo AI jest w stanie zabić swoją głupotą, a sama kampania
niestety pozostawia wiele do życzenia. Popatrz co potrawią moderzy. Często te niewielkie, bo kilkuosobowe grupki są w stanie zrobić w więcej niż panowie z CA, którzy biorą za to grubą kasę. Zgadzam się, bez podstawki nie byłoby modów, ale to, że wychodzą, w dodatku te najlepsze często tworzone są całkowicie od nowa. Wydziałeś może mapę w SS6,0? Pewnie nie, a "dzieło" panów z CA bije o głowę. Od siebie dodam, że tworzenie mapy trudne nie jest, wymaga tylko chęci. Gdyby MTWII byłby grą bardzo dobrą to jej modyfikacje wnosiłyby niewielkie zmiany, ale tak nie jest. Czy widzisz sens w tworzeniu frakcji, systemu walki od nowa? Czy robiono by to, gdyby podstawka nie byłaby spartaczona? Przemyśl to. A co do AI, jeden człowiek, autor modu Darth Combat był w stanie je tak zaprogramować, by potrafiło gracza skopać i grało w miarę przyzwoicie, jeśli idzie o bitwy. Czemu w tej modyfikacji kawalerią nieustannie się przemieszcza, szarżuje, itd., a w podstawce wpada we włóczników i tkwi tam do śmierci?

A w grę gram bo lubię ją. W szczególności uwielbiam bitwy, ale nigdy, przenigdy nie rozgrywam ich z kompem, wyłącznie z żywymi graczami, najlepiej klanowcami. Przynajmniej wtedy można dostrzec potencjał jaki seria TW posiada. Szkoda tylko, że jest przez twórców, niczym Wormsy, nieustannie zabijana. Szkoda, że nie chce im sie nad nią porządnie popracować. I wątpię, żeby E:TW coś tu zmieniło, bo dostaniemy jedynie grę, która będzie wymagać ogromu pracy.

Dnia 02.05.2008 o 21:25, strajker napisał:

Może miast w serię "Total War" pograłbyś sobie w Kubusia Puchatka i ew. mody do niego?


Umieram ze śmiechu, zapraszam na gs. Zagramy bitewkę. I zobaczymy, kto powinien grać w Kubusia Puchatka.

Poza tym, podpisuję się pod tym, co napisał Hallas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Empire Total War jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier (ścisła czołówka razem z Dragon Age, Starcraft II, Guild Wars 2 i paroma innymi tytułami, więc na mojej liście bardzo wysoko :D). A o RP nie ma co się martwić, bo po chwili powstanie jakiś mod, więc Polskie kolonie na Świecie to tylko kwestia czasu ;P.

ArnoldAnhilator

Ja mam całkowicie inne podejście do modów niż Ty, moim zdaniem im lepsza gra tym bardziej jest właśnie modowana i rozwijana przez graczy. Rzeczywiście część modów poprawia, to co powinno być od początku, ale wiele modów bardzo rozszerza podstawkę i nie jest winą twórców gry, że nie pomyśleli o dodaniu alternatywnej wersji z np. jednostkami z Warhammera Fantasy. Popatrz na inne mocno modowane gry, wszystkie są świetnymi produkcjami np. Half-Life, Half-Life 2, Starcraft/Warcraft III (tu głównie masa umsów, ale jest również sporo modów), Gothic, Morrowind i wiele innych, bo modderzy z reguły nawet nie zawracają sobie głowy cienkimi produkcjami. Ciężko wymagać od twórców gry tak rozbudowanej, żeby dogodzili każdemu, np. jednemu w Rome Total War psy bojowe się podobają, a innemu nie, dzięki modom może bez problemu wybrać czy chce grać w wersję z psami czy też bez, więc to jest plus.

Podchodzisz od złej strony do problemu, bo uważasz że TW byłoby słabe bez modów, jednak to wynika z tego, że masz w ogóle do tych modów dostęp. Gdyby gra bardzo utrudniała modding, to wtedy podstawka byłaby uznawana za najlepszą w swojej klasie, bo nie byłoby czegoś lepszego z czym można by ją porównać (czyli w tym przypadku do wersji gra + mody). Tak samo jest z innymi modowanymi grami, bo mod jaki by nie był zawsze daje wybór, więc gra z modami zawsze będzie lepsza niż ta sama gra bez modów. Starcraft jest genialną grą, ale jak ubogi byłby bez wszelkich Turret Defensów, Marine Special Corpsów, Jail Breakerów, Hydra Rancherów, RPGów itd., już nie mówiąc nawet o masie normalnych map do MP. Obecnie jest tego tak wiele, że sam Starcraft bez modów i twórczości użytkowników zawierałby może 1/20 tego co zawiera teraz. Z tej perspektywy sam Starcraft może wydać się ubogi, podobnie jest z serią TW. Nie ma chyba gry, w której nikt niczego by nigdy nie chciał zmienić, a im bardziej rozbudowana jest to gra tym więcej rzeczy można ulepszyć. Tak samo jak gracze zmieniają TW, tak samo zapewne będą zmieniać GTA4 (czyli obecnie najwyżej ocenianą grę w historii) gdy wyjdzie na PC, bo zawsze jest coś co można poprawić, a jak nawet nie byłoby czego poprawiać, to zawsze można coś dodać. Krótko mówiąc im więcej modów i twórczości graczy tym z reguły lepsza jest pierwotna gra (oczywiście w sytuacji gdy modderzy nie są przesadnie przez danego deva ograniczani), a same mody coraz bardziej ją poszerzają i udoskonalają (trochę się to samo nakręca ;)). Oczywiście TW nie jest ideałem, jest trochę wad jak np. słabe AI, ale mam nadzieję że w E:TW zdołają coś w tej kwestii poprawić, może skonsultują się w tej kwestii z modderami, którym ten element udało się znacznie udoskonalić, to chyba żaden wstyd ;P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, mylisz sie bardzo. W jednym przyznam ci racje, jaka by gra nie była, to i tak ludzie będą robić mody. Z drugiej strony Arnold wspomniał o modzie Dartha, czy innych grup moderskich. Skoro jedna, bądź kilka osób, na o wiele gorszym sprzęcie, z mniejszymi umiejętnościami, w wolnym czasie, za darmo, może zrobić mod bardzo poprawiający AI i grywalnośc, to czemu nie może tego zrobić CA?? W końcu oni robią to za dużą kasę, sa specjalistami i maja odpowiedni sprzęt. Widać moderzy przyzwyczaili ich do nieróbstwa, byle wypuścić grę, a moderzy ją tak poprawia że ludzie będą zadowoleni. Dodać kilka bajerów ( katiusze słoniowe itp ), żeby bezmózga amerykańska dzieciarnia miała trochę zabawy i zbijać kasę, jadąc na opinii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.05.2008 o 18:15, MaratSafin napisał:

Kolego, mylisz sie bardzo. W jednym przyznam ci racje, jaka by gra nie była, to i tak
ludzie będą robić mody. Z drugiej strony Arnold wspomniał o modzie Dartha, czy innych
grup moderskich. Skoro jedna, bądź kilka osób, na o wiele gorszym sprzęcie, z mniejszymi
umiejętnościami, w wolnym czasie, za darmo, może zrobić mod bardzo poprawiający AI i
grywalnośc, to czemu nie może tego zrobić CA?? W końcu oni robią to za dużą kasę, sa
specjalistami i maja odpowiedni sprzęt. Widać moderzy przyzwyczaili ich do nieróbstwa,
byle wypuścić grę, a moderzy ją tak poprawia że ludzie będą zadowoleni. Dodać kilka bajerów
( katiusze słoniowe itp ), żeby bezmózga amerykańska dzieciarnia miała trochę zabawy
i zbijać kasę, jadąc na opinii


Przeczytaj ostatnie zdanie mojego posta. Doskonale zdaję sobie sprawę, że jest sporo do poprawienia w TW; głównie AI zarówno na mapie strategicznej jak i w bitwach, jednak nie jest przypadkiem że to akurat TW jest mocno modowane i wspierane przez graczy, a nie np. Knights of Honour. Gdyby zabezpieczyli grę przed modowaniem tak jak np. 2K zrobiło z Bioshockiem, to narzekań na podstawkę byłoby znacznie mniej, bo nie byłoby porównania do ulepszonej (czyli zmodowanej) wersji, chociaż na pewno i tak jak przy każdej praktycznie grze jakieś by się pojawiły, a jednak gra straciła by bardzo wiele, tyle że wtedy niewielu zdawałoby sobie sprawę z tego jak wiele, bo nie byłoby modów w ogóle. TW jest i tak najlepsze w swojej niszy, więc na chwilę obecną zbytniej alternatywy nie ma, a jednocześnie z drugiej strony jest też sporo niedociągnięć. Masz rację, że mody mogą trochę rozleniwić twórców gry, ale jeżeli oni przesadzą to po prostu modderzy nawet nie zaczną poprawiać gry, bo jednak od czegoś trzeba zacząć, trzeba mieć jakąś bazę wartą zachodu i ulepszania, musi być w niej jakiś potencjał. Mam nadzieję, że przy E:TW wezmą pod uwagę zastrzeżenia graczy i co ważniejsze poprawki zostaną zaimplementowane od początku w grze, jednak nie oczekuję od nich zrobienia 10 wersji, gdzie jedna jest historycznie poprawna do oporu, inna jest prosta i niemalże arcade''owa, inna pozwala zarządzać flotami indywidualnie (tak jak mi odpowiada), inna pośrednio (tak jak odpowiada Hallasowi) itd., tutaj mody są nieuniknione i to właśnie o takich modach pisałem (2 zdanie 2 akapitu powinno wyjaśnić sprawę, chodzi o rozróżnienie pomiędzy modami poprawiającymi grę i rozszerzającymi ją ;)). Mam nadzieję, że teraz rozumiesz o co chodziło w moim poprzednim poście :), pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy to nie wstyd że grupka zapaleńców na domowych kompach, potrafi zrobić lepsze AI od specjalistów z super sprzętem ( w dodatku dobrze opłacanych specjalistów ). Nie chodzi mi też o w 100% historyczną grę, wtedy trafiła by ona do mniejszej grupy odbiorców, od poprawiania historyczności są właśnie mody. TW jest dlatego najlepsze, bo nie ma konkurencji ( może The Lordz to zmienią ). Zresztą CA olało polską petycje dot. zmian w Kingdoms, taka właśnie jest ich chęć współpracy. Na koniec zostaje wyrazić nadzieje że tym razem panowie się postarają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[quote]Oprócz tego wiadomo, iż w grze znajdą się jeszcze Rosja, Szwecja, Austria, Republika Wenecka, rodzące się Stany Zjednoczone i Rzeczpospolita Obojga Narodów. Choć chciałoby się, aby nasz kraj choć raz stał się jednym z głównych aktorów tego wielkiego przedstawienia, to trudno oprzeć się wrażeniu, że znów obejdziemy się smakiem. Potęgą morską bowiem nie byliśmy nigdy.[/quote]

hahahaha, przecież Rzeczpospolita Obojga Narodów to JEST Polska właśnie :) tylko że w sojuszu z Litwą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować