Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

World of Warcraft: Wrath of the Lich King - nowe szczegóły!

86 postów w tym temacie

@Mruwi
To, że Scroll of Resurrection jak i Arena Tournament i niektóre contesty jest niedostępny dla Polski to nie wina Blizza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2008 o 18:12, Czedwik napisał:

Czyli wygląda na to, że siła bossów będzie skalowana w obu wersjach. Prawdopodobnie dla
25 osobowej wersji będą oni silniejsi, ale za to łatwiej będzie ich pokonać z większą
liczbą ludzi. Być może raidy 10 osobowe zapewnią odpowiednio lepszy sprzęt? Skoro ma
być inny loot dla obu raidów.


10 man będzie łatwiejszy, aby więcej ludzi mogło zobaczyć content. 25 man trudniejszy - lepszy loot.
"25-person raids will earn more, higher-level rewards, in what should be the equivalent of one "tier" of loot quality. "

@Death Knight
Blizz zapowiedział, że nie będzie chain questa - bo prostu będzie to kolejny wkurzający chain do zaliczenia (trudność tego warlockowego ne epic mounta) i jedynie ucieszą się z niego farmerzy (którzy będą oferować za pieniądze jego ukończenie). W każdym razie trzeba będzie pokazać, że umie się grać DK (wykonując quest na czas bodajże) zanim się go dostanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat ten 10ppl rajd na Arthasa, to nie taki do końca głupi pomysł... TEORETYCZNIE można uznać, że jak 10 ludzi go ubije to znaczy, że niby słaby jest czy coś... ale z drugiej strony jest to dobre dla tych, co nie mają tyle czasu na granie, a chcieliby zobaczyć, powalczyć z nim. Bo to, co się dzieje na serverach jest po prostu obłędem, ja się nawet nie dziwię, że ludzie wolą na privach grać, skoro na serverach oficjalnych ludzie mają takiego bzika na punkcie itemów, że do takiego karazhan''u jak będzie się chciało na rajd załapać z chociażby JEDNYM zielonym itemem, to zostanie się obśmianym, i wykopanym szybciej niż się jęknie. A co dopiero takie Serpentshrine Cavern, czy The Eye... już o Black Temple nie wspominając... Na privach można się z ludźmi jakoś dogadać i zobaczyć owe miejsca, powalczyć z Illidanem, a na servach blizza? Graniczy to z cudem... + dużo szczęścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponet to ja nie wiem gdzie ty grałeś.. jestem w Polskiej gildii która takiego czegoś nie uznaje, no chyba że jesteś w gildii z naciskiem na uber progress.
Co do death knight moim zdaniem spieprzyli to, teraz będą ganiać gnomy DK z różowymi włosami(sic!) a wcześniej miały być tylko Ludzie i Nieumarli a teraz są wszyscy.
Teraz wystarczy zrobić level 55, stworzyć postać DK, zrobić na nim quest-chain i wyjść ze starting zone phi.
40 raid-man wyszło z użytku a to były czasy :( Arthas 10 raid-man? śmiechu warte.
Wszystko przez tych pieprzonych casuali, psują każdą gre!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warunkiem stworzenia Death Knighta na danym serwerze będzie posiadanie na nim postaci z poziomem równym bądź wyższym niż 55. Przy czym jest ograniczenie jednego DK na konto dla danego "realma".
I to i się podoba. Może nie będą teraz biegac sami DK;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samą "chęciom" niczego nie zdziałasz.
A co do dodatku- zapowiada się ciekawie. Oby był lepszy niż TBC, które w pewnym stopniu zniszczyło grę w Azeroth. Teraz nawet nikomu nie chce się robić Scholomance czy Stratholme bo wszyscy lecą grindować w Outland. No i te kolorowo-bajkowe klimaty wprowadzone w dodatku. Nie podoba mi się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponet sry ale jestes noobem (nuub to obrazliwe jest jak cos ^^) pojsc do kara z zielonymi itemami to tak jak chciec na 58 lvlu tam isc :P nuubek wbil 70 lvl nic nie zrobil preQ do karazahan zniesiono i on odrazu po wykupieniu skilli na 70lvl chce isc i zrobic cale kara....

Najpierw wbijasz 70lvl pozniej chodzisz na normal instancje wbijasz reverd tam gdzie masz reverd i juz niebieskie itemki z normal instancji idziesz na heroiki a jak juz mozesz chodzic na heroiki to i na kara dasz rade ( w kara jest po 2-3 itemy dal kazdej klasy ktorych niewymienisz na lepsze w heroikach)

A jesli ci to jest za dlugo zaczynasz grac 6mc po dodatku wtedy wprowadzaja patche dla nuubow w ktorych znosza key do kara reverd na heroiki daja gladiatora za honor i kazdy ma 300 resilence oslabijaja niektorych bossow jednym słowem DUUPA...

Jak niemasz czasu na gre to niegraj

Nawet po takich zmianach tacy jak ty co malo graja ale i tak nieodwiedzaja serwisow wow zdobeda cos ale ci co beda grac tyle co wczesniej po prostu szybko zdobeda co najlepsze a i tak zownuja cie skillem

Tak Causale rozwalaja gre....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 13:13, kozioł1990 napisał:

Najpierw wbijasz 70lvl pozniej chodzisz na normal instancje wbijasz reverd tam gdzie
masz reverd i juz niebieskie itemki z normal instancji idziesz na heroiki a jak juz
mozesz chodzic na heroiki to i na kara dasz rade ( w kara jest po 2-3 itemy dal kazdej
klasy ktorych niewymienisz na lepsze w heroikach)

Chyba jak kara robisz to możesz na hero zacząć chodzić, początki kara są znacznie łatwiejsze od hero(imo nawet od sp/mech).

Ogólnie już powoli to bezsensu sie robi... 40raidy-papa, 25-papa(Arthas na 10man? WTF?!), osobiście spodziewałem się (widać to było moim błędem), żę blizz jakimś cudem pójdzie po rozum do głowy i zrobi Arthasa na 40man(nosz k***a, to ma być Lich King, a nie jakaś popierduwa). Co będzie w przyszłości 5man raidy?! Blizzard powinien się przestać przejmować dzieciakami, co ledwie 70 wbijają, jakieś dziwaczne buildy robią i whinnują na forum, że lock imba, drut imba, rogal imba, etc... Do tego jeszcze znoszą attuty do kara/sc/tk/bt wtf?! Blizz sobie strzela w kolano, robiąc z WoWa, World of SoloCraft. Jeśli tak to zostanie jak jest zapowiadane w Wotlk: WoW>Uninstall>kosz i wracam do gier z modelem F2P+IM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 09:09, CH1CKEN napisał:

10 man będzie łatwiejszy, aby więcej ludzi mogło zobaczyć content. 25 man trudniejszy
- lepszy loot.
"25-person raids will earn more, higher-level rewards, in what should be the equivalent
of one "tier" of loot quality. "

W takim razie ciekawe jakie będą różnice, czy bossowie dostaną więcej umiejętności, czy jedynie dopakują im hp i zadawane obrażenia. Jak dla mnie to trochę zabija frajdę z raidowania bo 25-many staną się takim raidowym odpowiednikiem heroiców. Farmienie tych samych bossów, tylko w silniejszej wersji. Dla mnie powtarzanie tych samych bossów jeszcze większą liczbę razy jest po prostu nudne. Z drugiej strony ile osób może potem chcieć robić 25 man? Lepszy loot? Zgoda, ale nie zapominajmy, że nadal będą heroici, w tym itemy za badgesy (albo jakiś nowy ich odpowiednik, ale pewnie to samo tylko z inną nazwą). W patchach, pewnie tak jak teraz będą dochodzić kolejne itemy za badgesy, z czego część o porównywalnej jakości do tych, które padają z mocnych bossów.

Z drugiej strony to oczywiście będzie łatwiej, bo niemal każdy przy odrobinie wysiłku będzie mógł pokonać każdego bossa. W podstawce raidowanie było dość trudne i stosunkowo niewielu mogło sobie na to pozwolić, bo wymagało to skompletowania znacznej liczby graczy, a i same raidy były wtedy dłuższe. W TBC to mocno ułatwiono, co jeszcze mi się spodobało, bo sam nie zaliczałem się nigdy do hardcorowych graczy, ale do tych co czerpią przyjemność z pokonania znanego bossa. A teraz to co planuje Blizz to już w ogóle...

No i jeszcze kwestia lore (o ile coś w ogóle z niego jeszcze zostało...). Illidan, potężny czarnoksiężnik i łowca demonów wymagał do zabicia 25 osób, a taki Król Lisz, potężniejszy może być już zabity przez 10 osób. No to już nie raid tylko większy heroic.

Dnia 11.05.2008 o 09:09, CH1CKEN napisał:

@Death Knight
Blizz zapowiedział, że nie będzie chain questa - bo prostu będzie to kolejny wkurzający
chain do zaliczenia (trudność tego warlockowego ne epic mounta) i jedynie ucieszą się
z niego farmerzy (którzy będą oferować za pieniądze jego ukończenie). W każdym razie
trzeba będzie pokazać, że umie się grać DK (wykonując quest na czas bodajże) zanim się
go dostanie :P

Z tego co wiem to pierwsze questy dla DK mają uczyć grę tą postacią. Ciekawe tylko czy ktoś jeszcze będzie chciał grać potem wojownikiem tankiem, bo DK wydaje się być dużo bardziej atrakcyjny, a także wygodniejszy w solowaniu (sam fakt, że nie będzie używał tarcz tylko 2h lub dual-wielda już z góry zwiększa elastyczność tej postaci). No, chyba, że jak obiecują zwiększą znacznie damage zadawany przez innych tanków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Casual niszczy tą niegdyś znakomita grę. Sądzę jednak , że najsilniejsi boss-owie NIE będą dostępni na 10-osobówkach. Jestem prawie tego przekonany. ale to moje zdanie.
Kiedys by mieć Epic-a trzeba było się sporo natrudzić, a teraz no cóż... no comment. Zła polityka, zła.
Poczekam te 3-4 miesiace po premierze AoC i zobacze, czy coś z tego będzie (ilość ludzi, miodność, walki itp.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 13:13, kozioł1990 napisał:

Najpierw wbijasz 70lvl pozniej chodzisz na normal instancje wbijasz reverd tam gdzie
masz reverd i juz niebieskie itemki z normal instancji idziesz na heroiki a jak juz
mozesz chodzic na heroiki to i na kara dasz rade ( w kara jest po 2-3 itemy dal kazdej
klasy ktorych niewymienisz na lepsze w heroikach)

Nie, obecnie tak nie jest. Wystarczy honored do robienia heroiców, a do tego wystarczy robić dostępne questy w czasie levelowania plus przynajmniej raz normalną instancję zrobić. Poza tym za revered i exalted z SSO są teraz całkiem niezłe blue itemy i dobre epickie necki. Praktycznie od razu po 70 teraz można na Kara latać. Obecnie zresztą ten inst raidowy nic nie znaczy, ponieważ loot z Kara ma mniejszą wartość niż kiedyś. Obecnie Kara głównie służy do nabijania badgesów. Taki dłuższy heroic.

Dnia 11.05.2008 o 13:13, kozioł1990 napisał:

A jesli ci to jest za dlugo zaczynasz grac 6mc po dodatku wtedy wprowadzaja patche dla
nuubow w ktorych znosza key do kara reverd na heroiki daja gladiatora za honor i kazdy
ma 300 resilence oslabijaja niektorych bossow jednym słowem DUUPA...

Na twoim miejscu bym nie obrażał ludzi, którzy mają mniej czasu na grę. Poza tym twoja ortografia też coś świadczy, ale to zostawiam bez komentarza. Generalnie Blizz moim zdaniem zrobił błąd wprowadzając coś takiego jak resilience. Kiedyś można było raidować, a sprzęt z raidów mógł coś jeszcze znaczyć w pvp (a różnica była w statach). Owszem, znaczył mniej w pvp, ale nie był bezużyteczny. Teraz ktoś nawet w dobrym sprzęcie do pve niewiele zdziała w obronie przed graczem choćby częściowo ubranym w itemy z aren, dużo tu też zależy od danej klasy. Z kolei w gearze do pvp trudniej jest zabić elite moba. Dając łatwiejszy dostęp do sprzętu z pvp Blizz próbuje te dysproporcje zmniejszyć, chociaż trochę niefortunnie, bo wystarczyłoby albo zmodyfikować działanie resilience, albo to usunąć i zastąpić czymś innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 15:14, PC4ever napisał:

Casual niszczy tą niegdyś znakomita grę. Sądzę jednak , że najsilniejsi boss-owie
NIE będą dostępni na 10-osobówkach. Jestem prawie tego przekonany. ale to moje zdanie.

To akurat jest niemal pewne, że Król Lisz będzie najsilniejszym bossem i dostępny będzie również dla 10 osób (przy czym pewnie dodadzą go w jakimś patchu, tak jak to było z Illidanem). Kto wie, może po Liszu dodadzą jeszcze jakiegoś silniejszego bossa (tylko w lore nie bardzo jest już kogo), tak jak dodano Kil''Jaedena, który jest silniejszy od Illidana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 13:13, kozioł1990 napisał:

Ponet to ja nie wiem gdzie ty grałeś.. jestem w Polskiej gildii która takiego czegoś
nie uznaje, no chyba że jesteś w gildii z naciskiem na uber progress.
Co do death knight moim zdaniem spieprzyli to, teraz będą ganiać gnomy DK z różowymi
włosami(sic!) a wcześniej miały być tylko Ludzie i Nieumarli a teraz są wszyscy.
Teraz wystarczy zrobić level 55, stworzyć postać DK, zrobić na nim quest-chain i wyjść
ze starting zone phi.
40 raid-man wyszło z użytku a to były czasy :( Arthas 10 raid-man? śmiechu warte.
Wszystko przez tych pieprzonych casuali, psują każdą gre!


Hehe nie, tam gdzie gram to mało która gildia w ogóle się zorganizuje na karazhan :), tzn. mają dobre chęci ale jak co do czego dochodzi, to okazuje się, że albo za mało ppl online, albo są "saved" ;) i nici z raidu... a jak powszechnie wiadomo, znaleźć brakujące ogniwa w postaci dobrych tanków i healerów to jest raczej niełatwe zadanie. Niestety!

Dnia 11.05.2008 o 13:13, kozioł1990 napisał:

Ponet sry ale jestes noobem (nuub to obrazliwe jest jak cos ^^) pojsc do kara z zielonymi
itemami to tak jak chciec na 58 lvlu tam isc :P nuubek wbil 70 lvl nic nie zrobil preQ
do karazahan zniesiono i on odrazu po wykupieniu skilli na 70lvl chce isc i zrobic cale
kara....

Najpierw wbijasz 70lvl pozniej chodzisz na normal instancje wbijasz reverd tam gdzie
masz reverd i juz niebieskie itemki z normal instancji idziesz na heroiki a jak juz
mozesz chodzic na heroiki to i na kara dasz rade ( w kara jest po 2-3 itemy dal kazdej
klasy ktorych niewymienisz na lepsze w heroikach)

A jesli ci to jest za dlugo zaczynasz grac 6mc po dodatku wtedy wprowadzaja patche dla
nuubow w ktorych znosza key do kara reverd na heroiki daja gladiatora za honor i kazdy
ma 300 resilence oslabijaja niektorych bossow jednym słowem DUUPA...

Jak niemasz czasu na gre to niegraj

Nawet po takich zmianach tacy jak ty co malo graja ale i tak nieodwiedzaja serwisow wow
zdobeda cos ale ci co beda grac tyle co wczesniej po prostu szybko zdobeda co najlepsze
a i tak zownuja cie skillem

Tak Causale rozwalaja gre....


Ech, człowieku, miałem wiele fioletów, kilka niebieskich i 2 zielone, i to jest od razu sprzęt nie nadający się na karazhan... a wymieniać na niebieskie nie będę tylko dlatego, że jakieś oszołomy o to płaczą... jak mój obecny zielony jest lepszy od niebieskiego to nie będę wymieniał, to takie trudne do ogarnięcia ? Iść z samymi zielonymi do karazhanu, to faktycznie głupota... ale nie mów mi, że posiadanie tylko 2 zielonych itków od razu oznacza dno + metr mułu... A poza tym, wypraszam sobie wszelkie "nooby" skierowane w moją stronę, tak się składa, że zanim zniesiono attun do karazhanu, zdążyłem go zrobić. I posiadam owy key. Więc takie texty w moją stronę... są nie na miejscu. A co do gildii... to napisałem już na ten temat, albo nie są wstanie się zorganizować, albo coś innego nie wypali...

A sama gra ma być dla normalnych graczy, a nie takich no-life''ów jak ty... wnioskując z twojej wypowiedzi, jesteś nim. I nie zaprzeczaj, nie wywijaj się, to bez sensu będzie. Nie po to płacę ciężko zarobionymi pieniędzmi, żeby ktoś mnie nazwał noobem, tylko dlatego, że MIAŁEM (już wymieniłem) 2 zielone ity...

Więc dałem sobie spokój z warlockiem, zrobiłem warriora, wbiłem na 70, zrobiłem go na tanka... i nagle jakimś dziwnym cudem, ze sprzętem gorszym (pod względem podpakowania, aczkolwiek niebieskim, no i fioletowymi googlami z enga), zrobiłem go w prot... i nagle jakoś chętnie jestem brany wszędzie... co prawda teraz z kolei słyszę jęki, że muszę mieć 490 def''a ale to łatwo da się zrobić. Aczkolwiek i tak mnie to cholernie irytuje...

Pozdrawiam NORMALNYCH graczy, co grają dla PRZYJEMNOŚCI, a nie dla coraz lepszych itów... o które coniektórzy tak się dobijają... a chyba robią to tylko dlatego, żeby chwalić się swoim kolegom. ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet niechodzi o statsy chodzi o to ze kazdy chce sie pozbyc najgorszego rodzaju itemów jaki jest zielony a ze u ciebei zostały jakies jest to postrzegane jako lenistwo albo noskill tyle jak w zyciu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować