Zaloguj się, aby obserwować  
lukase

zamówienie nie zostało potwierdzone w terminie

13 postów w tym temacie

I co teraz ja wyslalem przelew odrazu jak zlozylem zamowienie i ta poczta tak sie wlecze z przelewem wyslelm 28 kwietnia i jesazce nie dotarlo a na gram .pl pisze zamówienie nie zostało potwierdzone w terminie i co mam teraz zrobic? zlozyc reklamacje na poczcie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 10:48, lukase napisał:

I co teraz ja wyslalem przelew odrazu jak zlozylem zamowienie i ta poczta tak sie wlecze
z przelewem wyslelm 28 kwietnia i jesazce nie dotarlo a na gram .pl pisze zamówienie
nie zostało potwierdzone w terminie i co mam teraz zrobic? zlozyc reklamacje na poczcie


Najlepiej napisac maila do pomocy sklepu i opisac DOKLADNIE co i kiedy zrobiles.

PS. Dawno nic nie kupowalem, ale czy nie trzeba jeszcze potwierdzic zamowienia klikajac link w emailu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 11:43, Volvox napisał:

> I co teraz ja wyslalem przelew odrazu jak zlozylem zamowienie i ta poczta tak sie
wlecze
> z przelewem wyslelm 28 kwietnia i jesazce nie dotarlo a na gram .pl pisze zamówienie

> nie zostało potwierdzone w terminie i co mam teraz zrobic? zlozyc reklamacje na
poczcie

Najlepiej napisac maila do pomocy sklepu i opisac DOKLADNIE co i kiedy zrobiles.

PS. Dawno nic nie kupowalem, ale czy nie trzeba jeszcze potwierdzic zamowienia klikajac
link w emailu?

tylkoze ja mam konto email z mama :/ mam swoje odzdielne ale te zamowinienie akorat idzie na te ktore mam z mama i widocznie mama to uslnele i co 75 zl do tylu jestem ?? :''''''(
ja pi...... mama powiedzialaze usuwala nie patrzac co jest i sparwdzalem emaila i nie ma wiadomosci czyli mama usunela chlip w koszu tez nie ma i co teraz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 18:58, lukase napisał:

ja pi...... mama powiedzialaze usuwala nie patrzac co jest i sparwdzalem emaila i nie
ma wiadomosci czyli mama usunela chlip w koszu tez nie ma i co teraz ?

Przedzwoń do sklepu gram.pl. Telefon do biura obsługi klienta to 022 519 69 69, a tu masz formularz poczty elektronicznej http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 19:02, Fagno napisał:

> ja pi...... mama powiedzialaze usuwala nie patrzac co jest i sparwdzalem emaila
i nie
> ma wiadomosci czyli mama usunela chlip w koszu tez nie ma i co teraz ?
Przedzwoń do sklepu gram.pl. Telefon do biura obsługi klienta to 022 519 69 69, a tu
masz formularz poczty elektronicznej http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4 .

juz napisalem przed chwila list pewnei jutro odopwiedza chyba ze jakis konsul sklepu.gram.pl tutaj sie wypowie i mi pomoze to bedzie szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam ten sam problem. Dziś zauważyłam dopiero tę informację.
Jednak pierwszy raz widzę takie coś, jak konieczność jakiegoś potwierdzenia :-/
Przeszukałam wszystkie ostatnie maile i niestety nie mam żadnego, w którym byłby jakiś link potwierdzający.

To jakieś kpiny chyba.
Nigdy nie było problemów, a teraz ktoś sobie wymyślił jakieś potwierdzenia?
Kasę wysłałam przelewem w tamtym tygodniu. Pojechałam na weekend, wracam a tu taka niemiła niespodzianka :/

Jak jutro zadzwonię, a mi bezczelnie nie odbiorą to nie wiem, co zrobię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 01:26, Hagnos napisał:


Jak jutro zadzwonię, a mi bezczelnie nie odbiorą to nie wiem, co zrobię.

Sprawdzałeś może na górze przy logowaniu się "Moje konto" tam masz wszystko napisane czy potwierdziłeś czy kiedy dojedzie itd :] Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 07:16, Bartex69 napisał:

>
> Jak jutro zadzwonię, a mi bezczelnie nie odbiorą to nie wiem, co zrobię.
>
Sprawdzałeś może na górze przy logowaniu się "Moje konto" tam masz wszystko napisane
czy potwierdziłeś czy kiedy dojedzie itd :] Pozdrawiam



Zamówienia niewysłane

* zamówienie nr TEXXXXXXX69: złożone Pn, 13.04.2009, zamówienie nie zostało potwierdzone w terminie

Czytamy ze zrozumeniem, ok? Jakbym znalazła taka informację, to bym nie szukała pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 09:04, Hagnos napisał:

Zamówienia niewysłane

* zamówienie nr TEXXXXXXX69: złożone Pn, 13.04.2009, zamówienie nie zostało potwierdzone
w terminie


Jak zamawiasz towar, który jest dostępny powinnaś dostać maila o złożonym zamówieniu oraz z informacją jak potwierdzić zamówienie. Potwierdzenie jest obowiązkowe bo sklep musi wiedzieć, czy na pewno złożyłaś zamówienie. Zaraz po złożeniu zamówienia o ile towar jest dostępny to w "Moje Dane ---> Moje zamówienia ---> masz informację oraz link, którym możesz potwierdzić zakup. Czas na potwierdzenie bodajże masz tydzień czasu, po którym jeśli nie potwierdzisz towar zamienia się w nie wysłany, nie potwierdzony. I nie ma tu nic dziwnego, że trzeba potwierdzać gdyż każdy sklep internetowy wymaga potwierdzenia. Musiałaś dostać maila informującego, możliwe że trafił do zakładki spam lub przez pomyłkę go usunąłaś.

Ale, jeśli faktycznie mail nie doszedł to złóż zamówienie ponownie i zobacz w "Moje konto ---> Moje zamówienia"

Mam nadzieję, że pomogłem :)

Ps. Ja zamawiałem już kilkakrotnie na gram.pl i zawsze dochodził do mnie mail po złożeniu zamówienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 09:04, Hagnos napisał:

> >
> > Jak jutro zadzwonię, a mi bezczelnie nie odbiorą to nie wiem, co zrobię.
> >
> Sprawdzałeś może na górze przy logowaniu się "Moje konto" tam masz wszystko napisane

> czy potwierdziłeś czy kiedy dojedzie itd :] Pozdrawiam


Zamówienia niewysłane

* zamówienie nr TEXXXXXXX69: złożone Pn, 13.04.2009, zamówienie nie zostało potwierdzone
w terminie

Czytamy ze zrozumeniem, ok? Jakbym znalazła taka informację, to bym nie szukała pomocy.


Nie, żebym się czepiał - ale na stronie jaka się wyświetla po złożeniu zamówienia jest informacja, że na podany adres e-mail została wysłana wiadomość ze szczegółami zamówienia i sposobem jego potwierdzenia. Więc jeśli taki mail nie dotarł to jest pierwszy sygnał, że jest coś nie tak - te wiadomości są wysyłane automatycznie, więc czasem trafiają do spamu albo w ogóle są przez widzimisię serwerów pocztowych odrzucane. Jak mail nie dotarł to jest pierwszy sygnał, żeby się z nami skontaktować. Niekoniecznie krzycząc i mając pretensje ;) Też jesteśmy ludźmi - nie wszystko jest od razu naszą winą i świadomym działaniem na Waszą szkodę :P A to, że kontaktując się z nami będziecie krzyczeć wcale nie pomoże :)
Z telefonami też jest tak, że czasem jest dużo zgłoszeń albo komuś przyjdzie na myśl, żeby nas odwiedzić osobiście i trzeba taką osobą się zająć. Więc jak nie można się dodzwonić to wyślijcie formularz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 18:30, Solostran napisał:

> > >
> > > Jak jutro zadzwonię, a mi bezczelnie nie odbiorą to nie wiem, co zrobię.

> > >
> > Sprawdzałeś może na górze przy logowaniu się "Moje konto" tam masz wszystko
napisane
>
> > czy potwierdziłeś czy kiedy dojedzie itd :] Pozdrawiam
>
>
> Zamówienia niewysłane
>
> * zamówienie nr TEXXXXXXX69: złożone Pn, 13.04.2009, zamówienie nie zostało
potwierdzone
> w terminie
>
> Czytamy ze zrozumeniem, ok? Jakbym znalazła taka informację, to bym nie szukała
pomocy.
>
>
Nie, żebym się czepiał - ale na stronie jaka się wyświetla po złożeniu zamówienia jest
informacja, że na podany adres e-mail została wysłana wiadomość ze szczegółami zamówienia
i sposobem jego potwierdzenia. Więc jeśli taki mail nie dotarł to jest pierwszy sygnał,
że jest coś nie tak - te wiadomości są wysyłane automatycznie, więc czasem trafiają do
spamu albo w ogóle są przez widzimisię serwerów pocztowych odrzucane. Jak mail nie dotarł
to jest pierwszy sygnał, żeby się z nami skontaktować. Niekoniecznie krzycząc i mając
pretensje ;) Też jesteśmy ludźmi - nie wszystko jest od razu naszą winą i świadomym działaniem
na Waszą szkodę :P A to, że kontaktując się z nami będziecie krzyczeć wcale nie pomoże
:)
Z telefonami też jest tak, że czasem jest dużo zgłoszeń albo komuś przyjdzie na myśl,
żeby nas odwiedzić osobiście i trzeba taką osobą się zająć. Więc jak nie można się dodzwonić
to wyślijcie formularz :)



Nie no, wkurzyłam się lekko, ale już następnego dnia było ok. Ja to wszystko rozumiem. Dlatego też nie dzwoniłam i nie robiłam afery.

Ale do rzeczy. Jak złożę ponownie zamówienie, to nie będę musiała znowu płacić? Bo zwrot kasy na konto nie dostałam.

I jak mówię, że żadnego takiego maila nie dostałam, to nie dostałam. Potrafię się posługiwać pocztą elektroniczną ;) Owszem, post z informacją późniejszą, o anulacji, dostałam. Tego z potwierdzeniem- nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 14:07, Hagnos napisał:

Nie no, wkurzyłam się lekko, ale już następnego dnia było ok. Ja to wszystko rozumiem.
Dlatego też nie dzwoniłam i nie robiłam afery.

Ale do rzeczy. Jak złożę ponownie zamówienie, to nie będę musiała znowu płacić? Bo zwrot
kasy na konto nie dostałam.

I jak mówię, że żadnego takiego maila nie dostałam, to nie dostałam. Potrafię się posługiwać
pocztą elektroniczną ;) Owszem, post z informacją późniejszą, o anulacji, dostałam. Tego
z potwierdzeniem- nie.

Najlepiej wysłać zgłoszenie przez formularz podając numer zamówienia i przedstawiając sytuację. Jeśli płatność wpłynęła na nasze konto to zamówienie zostanie skierowane do ponownej realizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę późno, ale wyjaśnię.

Błąd leżał o stronie technicznej, zdarza się. Komputer nie odnotował mojej płatności. Ale wszystko zostało załatwione bardzo szybko i po raz kolejny na szczęśćie się nie zawiodłam :)

Pozdrawiam.
(również tych, którzy próbowali ze mnie zrobić debila :P )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować