Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

250 godzin gry do osiągnięcia 80. poziomu w Age of Conan

51 postów w tym temacie

Dnia 14.05.2008 o 12:45, Carnicero napisał:

250 godzin do osiągnięcia 80 lv? Daje to 62,5 dnia grania po 4h/dziennie. Hardcore''owi
gracze, grając po 16h/dziennie osiągną ten wynik już po niecałych 16 dniach... ciekawe
czy znajdzie się ktoś kto zejdzie poniżej tego...



Rekordem bety jest osiągnięcie 80 lvlu w 3 dni..., jednak można było wykorzystywać bugi znajdujące się w grze. Mi się udało w coś około 10 dni osiągnąć 80-tke.. ale po Lineage2 farmy człowiek nauczony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MMO zabrały mi wystarczająco dużo życia (2,5 roku w WoW wiekszość no-lifeowania) nie dam się więcej w to wciągnąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla różnych serwisów oferujących powerlevelling to pewnie będzie nic bo i tak osiągną taki poziom najszybciej. No i zawsze się poza tym może znaleźć jakiś maniak, który będzie siedział niemal cały czas i dla niego to również nie będzie stanowić problemu. Ewentualnie ktoś może spróbować ustanowić rekord grając na zmianę ze znajomymi. A wtedy 250 godzin to nie tak dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, wydaje sie to być długim odcinkiem czasu - 250h na osiągnięcie czegoś nadzwyczajnego w grze. Czy ten 80 level to jest już maksimum? Bo jeśli tak to gra okaże się króciutka. Taki wynik dla gry single player byłby imponujący, ale wymaksowane MMO po 250 godzinach? Co dalej? Kolejna postać i 250h inną klasą? Bezsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakbys znal budowe mmo, lub czytal uwaznie posty wyzej, wiedzialbys ze 80 lvl = endgame i tu zaczyna sie dopiero rozbudowana zabawa na innym poziomie, teraz brzmi sensowniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe, ja pamietam jak ludzie gadali przed WoWem ze z dobiciem 60 gra tak naprawde sie konczy. bzdura... dopiero na maxymalnym lvlu tak naprawde sie zaczyna :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 13:50, Graffis napisał:

No tak, wydaje sie to być długim odcinkiem czasu - 250h na osiągnięcie czegoś nadzwyczajnego
w grze. Czy ten 80 level to jest już maksimum? Bo jeśli tak to gra okaże się króciutka.
Taki wynik dla gry single player byłby imponujący, ale wymaksowane MMO po 250 godzinach?
Co dalej? Kolejna postać i 250h inną klasą? Bezsens.


Ale czemu zakładasz, że nie będzie ciekawego endgame? Podobno PvP jest bardzo dobre, a to jest podstawa. W takim GW prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero po dwudziestce ;P. Nawet na PvE, zanim pierwszego elita zdobędziesz 20 lvl już masz dawno. W sumie w moim przypadku okres grania postaciami poniżej 20lvl w GW wynosił może 2-3% całości. Wiem że AoC jest innym typem MMO, bardziej jak WoW, ale ciekawy endgame to podstawa. Zróżnicowanie postaci też może pomóc, bo kto by grał w kółko takimi samymi altami. Dla mnie gra wygląda na bardzo dobrą, jak będę miał czas to pogram, na razie za dużo gier za mało czasu ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tydzień na 70 lvl? Ludzie przecież w wowie to chyba w 2/3 dni ludzie mogą sieknąć 70. Oczywiście wymaga to potężnego boostowania, ale da się to zrobić. I tak jak się zastanawiam to faktycznie Conan trochę za szybko będziesz można "przejść". Ciekawy jestem jaki będzie end game.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najzabawniejsze sa osoby, ktore nie maja zielonego pojecia o grach mmo, ale wypowiadaja sie, ze gra konczy sie po nabiciu maksymalnego lvl. Zdobycie 80 to dopiero poczatek gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 14:21, misioo napisał:

wolę 20h konkretnej gry np. w kotora niż 250h nudnego expienia...


Żeby to jeszcze był taki prosty podział jak tobie się zdaje... Akurat Kotor jest świetny, ale jest masa SP RPGów, przy których można usnąć, a wiele MMO jest tak udanych, że każda godzina może być znacznie bardziej satysfakcjonująca niż kilka godzin przy RPGu SP. Wiele zależy od podejścia do gry, community i rzecz jasna samej gry, ale na pewno nie jest prawdą coś takiego jak np. "dłuższa gra jest mniej wciągająca/intensywna/konkretna/grywalna/itd niż krótsza gra". No i z tym nudnym expieniem to też nieprawda, jak gra jest ciekawa, to lvle lecą w tle, a nie "nabijasz" je dla samych cyferek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

250 to porównywalnie do WoW''a (mówimy o graniu z którego czerpie się przyjemności, nie wykorzystywaniu 70 do jak najszybszego wylevelowania). Jak już wielu innych pisało EndGame jest najważniejszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 14:26, ROTFL napisał:

Ale czemu zakładasz, że nie będzie ciekawego endgame?

Czyli rozwój postaci sie zatrzymuje, uczy się ona nowych rzeczy w sposób sporadyczny jak w GW. To nie jest dobry endgame, bo jest sztuczny. Obawiam sie po prostu sytuacji w której będziemy mieli do czynienia z 3 tygodniowym grindem tylko po to, by móc zacząć grać, tak jak jest to w WoWie - dopóki pewnego poziomu nie osiągniesz, de facto nadal tworzysz postać. Potem zaś zaczyna sie tylko korzystanie z efektów tego grindu bez realistycznego rozwoju.
Ty i wiele osób mówicie, że endgame to podstawa - ja sie pytam po co komu endgame? Niech gra trwa i nie kończy się wcale. A skoro już przy tym jesteśmy to sie też zapytam po co levele? To jednak wymaga podejścia zupełnie innego niż dziś mają twórcy MMO.

Dnia 14.05.2008 o 14:26, ROTFL napisał:

Zróżnicowanie postaci też może pomóc, bo kto by grał w kółko takimi samymi altami.

Widzisz ja mam jedną postać w GW i nie zamierzam tworzyć nowych. Mam dwa konta w EVE każde z jedną postacią. Może jestem po prostu skrzywionym rpgowcem, ale jakoś to wydaje mi się właściwą drogą w MMO, które jest pewną sytuacją społeczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2008 o 15:02, Azreix napisał:

Czyli tyle samo będę robił z 3 na 4 i z 47 na 48? Jak dla mnie (miłośnika WoW''a :D),
to trochę dziwne jest...

A czy dla miłośnika WoWa nie jest najważniejsze to, ze po prostu coraz wyższe są to numerki? ;P Takie pytanie w oparciu o stereotypy ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować