Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jagged Alliance 3 - zapowiedź

35 postów w tym temacie

Myszasty

Po kilku latach oczekiwania i dwóch już podejściach do trójwymiarowego Jagged Alliance znów pojawiła się nadzieja na ujrzenie trzeciej odsłony tego słynnego cyklu. Tym razem do boju chcą nas poprowadzić rosyjscy deweloperzy z podległego firmie Akella studia F3 Games.

Przeczytaj cały tekst "Jagged Alliance 3 - zapowiedź" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niech tylko mechanike zostawia jaka byla a reszta sie juz nie przejmuje... dla mnie 2 byla najlepsza turowka tego typu i czasem nadal do niej wracam mimo uplywu lat. Co do 3 to screeny jakos tragicznie nie wygladaja a interfejs jest prawie identico jak w 2 wiec wydaje mi sie ze mozna ze spokojem patrzec w przyszlosc i czekac na pudelko z gra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda mi trochę starych portretów postaci. Powinni je zostawić po staremu. Bo jak teraz Shadow albo Barry wyglądają tragicznie jak z plasteliny mało autentycznie ;/. A i by gejmplej xD był zostawiony po staremu. Ale silnik z SilentStorma duży plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jagged Aliance 2 z nową grafiką? :D GENIALNIE :D

Naprawdę ciesze się z nowego Jaggeda, mam nadzieję że będzie tak dobry jak poprzednie gry z serii

EDIT: Na screenach właśnie zobaczyłem "zdjęcia" bohaterów :O... czemu nie mogą zwyczajnie zostawić starych dobrych "fotosów"? Tutaj wyglądają jak z klocków lego :P nie podoba mi się to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Portrety by sobie mogli podarować i dać stare 2D no i mam nadzieję, że mój najlepszy snajper Lynx też będzie dostępny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA3 w technologii sprzed dekady? Można zapomnieć. Silent Storm był czymś naprawdę niezłym i nawet te Panzekleine mi nie przeszkadzało. Właściwie nie wiem czy warto ale chyba poprawa grafiki by sie przydała. Portrety wyglądają słabo - w poprzednich częściach każdy wyglądał super atu same "pakery", lol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2008 o 19:23, gamzerone napisał:

Rozwaliły mnie kwadratowe cienie! uahauhauahuhauaha! xD

najwidoczniej to nie jest gra dla Ciebie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale widzieć, że są jeszcze pomysły by tworzyć dobre gry, a nie coraz nowsze programy sprawdzające czy GPU jest tak drogie jak być powinno w tych czasach. Jeszcze lepiej słyszeć, że nowe JA ma całymi garściami czerpać z tego co do elektronicznej rozrywki wniosły wcześniejsze części. Zachowanie realizmu związanego z broniami, wyposażeniem, utrzymanie taktycznego charakteru i pozostawienie tak charakterystycznych i lubianych postaci. Przyznam, że trochę szkoda mi strony ekonomicznej, która nadawał rozgrywce obraz kontrolowania całego życia najemnika, łącznie z logistyką i finansami.
Jedno pytanie - jaki ma być silnik fizyki? Przyznam, że dodanie Havoca i idących za tym możliwości taktycznych byłoby wspaniałą wiadomością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, że na podobną informację czekałem od bardzo dawna.
Silniczek od Silent Storm i postacie z poprzedniej części to wielki plus. Mam nadzieję, że gra będzie równie dobra, a może nawet lepsza od JA2, którą po dziś dzień uważam za jedną z najlepszych gier taktycznych w historii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto dodać, że silnik Silent Storma, który został użyty do produkcji Jagged Alliance 3 został silnie zmodyfikowany, a Akella już zapowiedziała opublikowanie kolejnych screenshotów z odnowioną grafiką, więc jest duża szansa, że gra będzie wyglądała znacznie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja tak nie tryskam optymizmem.

Przyznam, Jagged Alliance 2 był wielki. To była niesamowita gra jak na tamte czasy. Przeszedłem ją trzy razy, na różnych poziomach trudności, z opcją Sci-Fi, różnych arsenałach broni. Grafika była idealna do takich gier taktycznych. Niestety miała swoje wady, ale nie to jest teraz ważne, bo miała niesamowitą grywalność, a to się pamięta na długie lata!

Co do nowej części. Przeczytałem artykuł i (chyba jako jedyny) mam wrażenie, że ta gra niewiele się zmieni. To wbrew pozorom źle! W dzisiejszych czasach przechodzenie z jednego obszaru do drugiego i eliminowanie przeciwników na losowo generowanych mapach to trochę za mało. No to co będzie jej zaletą? Grafika? To chyba jasne, że nie. Dużo broni? To nie stanowi o sile tytułu. Fizyka? To nie zapewni grywalności. Może coś przeoczyłem, ale wydaje mi się, że strasznie spłycany jest ten tytuł. Zrezygnowanie ze strony ekonomicznej, to poważny błąd. Dzięki temu ta gra wymagała więcej kombinowania od gracza. A nie tylko strategia typu: Atak - Zbieram Łupy - Atak - Zbieram Łupy - Sprzedaje Łupy - Daje im odpocząć - Atak - ... W JA2 trzeba było pomyśleć które tereny są najbardziej wartościowe, gdzie będzie można zarobić, co trzeba bronić, by móc latać helikopterem, co przejąć teraz, bo kopalnie przestają wydobywać minerały.

Myśle, że do kontynuowania tak świetnego potrzeba coś więcej niż tylko odgrzanego kotleta. I mam nadzieje, że ktoś się ze mną zgodzi, że nie chodzi tylko o grafikę. Może właśnie trochę więcej ekonomii. Może coś w rodzaju zdobywania poparcia, może właśnie rozwój jakiejś swojej bazy, rozbudowa swojego fortu, szkolenie i rekrutacja nowych członków oddziału, reperowania i wykorzystywanie zdobytych pojazdów; może właśnie mniejszy arsenał; mniej amunicji; więcej białej broni; ataki w nocy, bo w dzień nie da rady zdobyć lokacji; odcięcie terenu od wsparcia z zewnątrz. Trochę więcej strategii, bo nowy Jagged Alliance zapowiada się na strasznie płytką grę.

P.S. W Jagged Alliance 2 był fajny motyw z wypełnianiem ankiety na początku gry. :D Komputer na podstawie odpowiedzi tworzył postać głównego bohatera. Przeważnie był to jakiś psychopata! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

foxx76: Muszę się z tobą zgodzić. Od kilku miesięcy mam wrażenie, że Akella traktuje projekt Jagged Alliance 3 drugo, a nawet trzecioplanowo. Wystarczy spojrzeć na ich inny projekt - Dysciples III, gra z dość podobną historią co JA3. Dla jej stworzenia również utworzono zupełnie nowe studio jednak ten projekt wygląda 100x lepiej i nie jest tylko przeniesieniem poprzednich części w trójwymiar, on naprawdę wprowadza coś nowego. O reklamie już nie wspomnę bo tutaj nie ma porównania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA 3 będzie super grą jest twórcy pozostawią mechanikę rozgrywki taktycznej z JA 1/2. Biorąc pod uwagę fakt, że JA 3 jest tworzony na zmodyfikowanym silniku Silent Storm o powyższe się nie martwię. Niech teraz dorzucą ciekawą fabułę i mamy kolejny hit na "umierającym rynku PC" ;) . Chciałym przy tym zauważyc, ze seria JA zawsze była taktyczno-strategiczna ( odwrotnie do seri UFO) i w moim przekonaniu raczej się to w części III nie zmieni.

A tak btw. Ogólnie rok 2008 zapowiada się doskonale - na poczatku będzie wielki Drakensang, potem Starcraft 2 a na końcu JA 3 . Jednym słowem będzie w co grac , w długie jesienne wieczory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować