Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Call of Duty 4 przebiło 10 milionów sprzedanych sztuk

53 postów w tym temacie

10 milionów dla CoD4? W pełni zasłużenie ;] Według mnie znajduje się na świetnym drugim miejscu wśród wszystkich shooterów FPS jakie do tej pory wyszły.
pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 milionów sprzedanych egzemplarzy, a w tym ani jednego mojego :P
Czwarta część Call of Duty, choć według mnie nie tak dobra jak jedynka i dwójka, jest bardzo dobrym i solidnym tytułem opartym na dobrze usytuowanej serii. To właśnie dlatego zyskał tak wielką popularność, a przez to i na sukces handlowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 13:32, DoomnY napisał:

Te liczby sprzedaży na PC to chyba efekt piractwa. Nie mogę uwierzyć, że praktycznie
najlepszy FPS 2007 na PC sprzedał się tylko w 660tys :|


CoD4 to nie jedyna DOBRA gra roku 2007...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem do takiej pięknej sprzedaży przyczyniło się parę ważnych aspektów, a więc:
1. Znany tytuł! Call of Duty znana jest już od jedynki, a wtedy furorę zrobiła między innymi na tym, że lokacje walk w Stalingradzie porównywano ze słynnym filmem "Wróg u bram" (Polecam ten DVD!!!).
2. Dodatek jeszcze bardziej rozsławił grę, zwłaszcza, ze producent od razu zapowiedział w grze latanie bombowcem (krótka misja, ale jest i to fajna) oraz słynną bitwę na Łuku Kurskim (misja taka jest, ale wogóle nie oddaje realiów tamtego ogromu walk).
3. W czwóreczce pokazano fotorealistyczną grafikę A to była pierwsza gra z taką grafiką i interakcją środowiska. A przy tym jeśli chodzi o grafikę, to wymagania niezbyt wygórowane. Ja mam Saphire Radeon X1950 Pro na AGP i gra świetnie chodzi.
4. A to wszystko zrobiło swoje i gra sprzedała się w ogromnej liczbie egzemplarzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i widać teraz całą prawdę.

Gry na konsole niby takie drogie a jednak kopie CoDa4 sprzedały się we większej ilości na konsole.

Widać że nikt nie bierze Polski i wschodniej Europy pod uwagę bo tam dominują PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

660.000 vs. 10.000.000? Niby cieszy że tak dużo w ogóle sie sprzedało ale ta niewielka ilość na PC... A mówili że konsola nie nadaje sie do FPSów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 12:17, Bifur napisał:

> Ja bym nawet tyle nie zakładał... A przecież PC jest na świecie zdecydowanie najwięcej.

> Wszystko za sprawą piractwa.

Bez przesady... CoD4 na PC z pewnością sprzedało się w paru milionach egzemplarzy. Blaszaków
jest na świecie więcej niż konsol ale nie znaczy to, że każdy wykorzystuje je do rozrywki.
Poza tym piractwo to nie tylko zmora wśród PC - nawet w sklepach można kupić spokojnie,
przerobione PS3 czy Xkloca 360 (sic!).


Jesli juz cos masz zamiar pisac, to poznaj troche temat ><. PS3 nie jest spiracone. No i moze na przykladzie tej gry zrozumiecie, dlaczego rynek PC to nisza, zapchajdziura do wziecia naprawde malej ilosci $ po byle jakiej konwersji (niektore studia sie staraja, ale jak pokazal Mass Effect, trzeba wtedy sie bardzo dobrze zabezpieczac przed piractwem...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 14:11, Meykan napisał:

Widać że nikt nie bierze Polski i wschodniej Europy pod uwagę bo tam dominują PC.

A co tu brać pod uwagę? 50 tys. egzemplarz sprzedanych na PC i 5 tys. na konsole? Nawet jeśli razem policzymy 100 tys, to i tak zaledwie 1 proc. łącznej sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 14:51, Valium napisał:

No i moze na przykladzie tej gry zrozumiecie, dlaczego rynek PC to nisza, zapchajdziura
do wziecia naprawde malej ilosci $ po byle jakiej konwersji (niektore studia sie staraja,
ale jak pokazal Mass Effect, trzeba wtedy sie bardzo dobrze zabezpieczac przed piractwem...)

Dokładnie, a wysyp konwersji z konsol, jest wynikiem "pctowej" architektury Xboxa (czyli małych kosztów portu na PC).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 14:51, Valium napisał:

/cut/

Nie chcę podawać nazwy sklepu z oczywistych względów, ale jest mi pewne, że sprzedają tam przerabiane wersje Xbox''a 360 jak i PS3 -_-. Rynek PC to zapchajdziura? Milionowe (warto dodać, że comiesięczne) dochody dajmy na to Blizzard''a z JEDNEJ gry to nic? Co do konwersji - oczywiście to wina PeCetowców, że konwersje dobrych gier na konsole nie są tak dobre na blaszaki... Tak to nasza wina, że konwersje są często niezoptymalizowane pod względem technicznym. To jest pewne, że np. taki DMC nie sprzeda się dobrze wśród graczy PC - marka ogólnie słabo znana na tej platformie czego o konsolach powiedzieć nie można. FPS''y od zawsze są i będą domeną PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 15:33, HiSin napisał:

to podaj na gg:
4548714

Czyżby potencjalny kupiec? ;P Nie mam zamiaru propagować piractwa, przepraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2008 o 14:12, Spector 109948 napisał:

660.000 vs. 10.000.000? Niby cieszy że tak dużo w ogóle sie sprzedało ale ta niewielka
ilość na PC... A mówili że konsola nie nadaje sie do FPSów.


Jeśli komuś odpowiada pad i aimbot, to nie widza żadnego problemu. :)) Dla każdego coś miłego. To, że producenci postanowili zarobić przenosząc na konsole dziedzictwo PC, to nie zmienia faktu, że shootery pecetowe i konsolowe dzieli przepaść: z jednej strony przez sterowanie, a z drugiej przez multi-, a z trzeciej przez dodatki, mapy i mody. I to w zasadzie tyle. Można sarkać, ale jaki jest koń, każdy widzi.

Można też latać samolotem grając na padzie. Tylko należy pamiętać, by takiej gry nie nazywać symulatorem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować