Zaloguj się, aby obserwować  
Anonim_1b65b0d7fd3e3690d178abb89b8e688ffde38449362b2f20807b7cbef683104a

Dungeon Siege III - Temat Ogólny [M]

204 postów w tym temacie

Dnia 07.06.2010 o 18:01, donard napisał:


Hmm...
Moim zdaniem ludzie będą narzekali, że "może i jest dobry, ale to nie jedynka". Tej prostoty i niemożliwego do racjonalnego opisania klimatu z jedynki raczej nie można powtórzyć więc... i tu piszę to z wahaniem.... muszą nas czymś zaskoczyć, żeby nas przyciągnęło do monitorów.
Patrząc na różnie ocenianego DSII, pozostaje tylko czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=FZ0ErJYHS7Q

Pokaz gry z NY Comic Con 2010. Pierwsza myśl - czuć tu prostotę z pierwszej części o której pisał Przedlack. Nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z wersją na PSP (interface? kamera?). Skoro twórcy uznali że stara formuła się im znudziła to czemu by nie spróbować czegoś świeżego?
A, i niech poprawią zbieranie przedmiotów bo kuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2011 o 17:11, Darnok_Rukia napisał:

Może mi ktoś powiedzieć czy będzie jakieś multi bo nie chcę mi się kartkować wszystkich
zapowiedzi?


Czy multi to nie wiem ,ale będzie co-op.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm a co tu taki mały ruch? O_o
Wyszukując tego tematu myślałem, że kilka ładnych stron już ma :P
Pomijając że miałem w ogóle problemy z jego znalezieniem.. a to dlatego że jest nieprawidłowa nazwa. przy nazwie Dungeon Siege "trójkę" zawsze zapisujemy rzymskimi cyframi :P Napisałem już do moderatorów, także myślę, ze będzie ok.

A ja właśnie pre-ordera zakupiłem :) z kodem rabatowym od cenegi który w mailu dostałem i tańszą przesyłką wyszło 15zł taniej niż w sklepie gram.pl :P

Ale do rzeczy.. Z tego co widzę po gameplay grafika będzie nawet nawet.. chociaż DS II grafiką nie porażało jak na ówczesne czasy, tutaj może być trochę lepiej. widzę, ze będzie kolorowo, dużo błysko-trzasków czyli jak na porządny hack''n''slash przystało ;)
Oby i fabuła była tak ciekawa jak w poprzednich częściach :)

Aha a tu macie ładny, oficjalny gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Pb0bqtDH5PA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę już pograłem: graficznie jest nieźle,choć bez zachwytów,najbardziej wkurza sterowanie - aby atakować trzeba podejść blisko,podobnie żeby podnosić przedmioty,nie można chodzić na boki / A i D obraca kamerę / - jeżeli pominie się te wady sterowania lub się do nich przywyknie,to jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się, że sterowanie kuleje. W demie nie ma też opcji przypisania klawiszy. Shift+ cyfra do użycia wzmocnionych wersji zdolność najbardziej mnie denerwowało.
W sytuacji, w której grasz na hardcore i musisz robić uniki/blokować aby nie paść po kilku ciosach a kamera robi co chce też sprawy nie ułatwia.
Minus jeszcze za brzydkie/rozmyte tekstury przy wszystkim na max i czarne pasy przy rozdziałce 16:10= biedny port z konsoli.
Plus za sam "styl" graficzny i ciekawą mechanikę walki. Postacie mają 2 "tryby" ataku; zdolności nie ma zbyt wiele, ale można je rozwijać na 2 różne sposoby oraz modyfikować pasywnymi atutami. Ucieszył mnie również brak mikstur leczniczych. Potion spamm odrzuca mnie najbardziej od wszystkich h&s. Zaskoczyła mnie pozytywnie również spora ilość dialogów i tekstów o świecie w grze, która ma być przecież tylko sieczką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że chcę kupić DS3. Chciałem jeszcze potestować demo i przeczytać recki przed zakupem.

Cóż, w demie dostępne są dwie postacie - nie wiem czy obie mają inny początek fabularny, czy całą ścieżkę, czy jest podobnie - ciężko mi to ocenić, bo na razie demko przeszedłem tylko wojownikiem.
Co się pierwsze rzuciło mi w oczy to problemy ze sterowaniem. Przez cały czas nie wiedziałem czy używać wsad-a czy może samej myszki. Ostatecznie stwierdziłem, że najlepsza jest kombinacja myszki plus klawiszy ad do sterowania obrotem kamery. Kamery, której kąt nachylenia trochę jest ograniczony.

Co do interfejsu ( jak i całej gry zresztą) widać, że gra jest przeniesiona z konsol i to tam była głównie projektowana - nie mówię, że to źle, bo można do całości się przyzwyczaić, ale szkoda, że Obsidian nie pokusił się na stworzenie ekwipunku ze slotami na broń/zbroję. Poza tym ta ostatnia u sprzedawcy powinna być odpowiednio oznaczona, żeby gracze wiedzieli, że ich postać nie może jej używać. Miałem sytuację kiedy np kupiłem hełm i nie wiedziałem, że wojownik go nie używa - co jest swoją drogą absurdem - co to za legionista bez hełmu ? Brakowało mi też trochę napojów leczniczych - w ferworze walki ciężko używało mi się umiejętności leczniczej, co wymagało zatrzymania postaci.

A właśnie walka - grałem na poziome normalnym i w pewnych momentach kiedy nie stosowałem odpowiedniej postawy walki - tzn nie skorzystałem z broni dwuręcznej na większą grupę przeciwników ci mnie zwyczajnie zaszlachtowali. Ktoś wyżej pomstuje nad blokami i turlaniu się. Wiem, w hnsach jest to nie do pomyślenia, ale uważam, że po dojściu do odpowiedniej wprawy gra zyska rumieńców właśnie dzięki tym unikom. Nie wiem jak to wygląda u tej Piromantki, ale z chęcią nią zagram. Ostatecznie jednak trudność walki jak najbardziej na plus.

Bugi - z czego słynie Obsidian zresztą - kilka przekłamań graficznych widziałem, ale poza tym gra jest dość dobrze zoptymalizowana. Fakt w tej walce brakuje jednak trochę dynamiki, ale kiedy używa się skillów i uników nie jest aż tak tragicznie. A, że zrobili z tego takiego trochę głębszego rpga? Myślę, że można to zaliczyć na plus. Dzięki temu seria podąża troszkę w innym kierunku niż pierwowzór, ale myślę, że poszła w dobrym kierunku. Również graficznie śmiem twierdzić, że gra wygląda ładnie, fakt filtr maskuje niedoskonałości graficzne, ale mi to specjalnie nie przeszkadza - przynajmniej działa w miarę płynnie.

Dlatego właśnie myślę, że gry nie należy skreślać. Poziomu Alpha Protocol na razie nie widzę, ale to będzie można ocenić dopiero po przejściu gry. Spodziewam się gry co najmniej w połowie tak dobrej jak AP, który mnie zachwycił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak:
główny minus to sterowanie ...
kieruje się i WSADem i PPM - z tym że A i D obraca kamerę,walczy się tylko LPM,a szkoda bo PPM aż prosi się o wykorzystanie do innego ataku,czaru,itp.
aby zaatakować trzeba podejść dość blisko,podobnie aby podnieść przedmiot,każdy z osobna / tylko złoto podnosi się automatycznie /.

na plus:

oprawa graficzna - może nie powala na kolana ale jest ładna,podoba mi się zwłaszcza oświetlenie i detale,np.w jaskiniach
nie wiem jak to opisać ... geometria terenu? - podoba mi się że są wzniesienia,górki,ze wzniesień widać panoramę okolicy a jaskinie nie są płaskie jak deska
" Zaskoczyła mnie pozytywnie również spora ilość dialogów i tekstów o świecie w grze, która ma być przecież tylko sieczką. "
na to też zwróciłem uwagę,kwestii dialogowych jest całkiem sporo,można też odmówić wykonania zadania

przyznam ze najpierw naczytałem się negatywnych wypowiedzi na goolu a dopiero potem ściągnąłem i zagrałem w demo ale mimo dziwnego i irytującego sterowania gra się fajnie i zamierzam tę grę nabyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne rzeczy piszecie z tym sterowaniem ;) Przecież w każdym DS sterowanie było takie. w tej grze nie steruje się wsad tylko myszą się klika gdzie ma iść postać, taj jak np w diablo czy sacredzie.
Nie rozumiem skąd zdziwienie, ze w części trzeciej jest takie sterowanie jak w częściach poprzednich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 20:03, Maurycy_69 napisał:

Dziwne rzeczy piszecie z tym sterowaniem ;) Przecież w każdym DS sterowanie było takie.
w tej grze nie steruje się wsad tylko myszą się klika gdzie ma iść postać, taj jak np
w diablo czy sacredzie.

>
W " Sacred 2 " akurat steruję WSADem ;)
problem w tym że w innych grach myszki używa się zarówno do przemieszczania się,jak i do walki - tutaj PPM przypisany jest tylko do poruszania się,a to jest już dziwne - przynajmniej dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 20:07, lis_23 napisał:

W " Sacred 2 " akurat steruję WSADem ;)

dlatego napisałem sacred a nie sacred 2 :P

Dnia 08.06.2011 o 20:07, lis_23 napisał:

problem w tym że w innych grach myszki używa się zarówno do przemieszczania się,jak i
do walki - tutaj PPM przypisany jest tylko do poruszania się,a to jest już dziwne - przynajmniej
dla mnie.

w dwójcie jest opcja ustaw sterowanie jakie było w jedynce (czy coś takiego). nawet nie wiem jakie jest domyślne, bo zawsze od razu przestawiam na to z jedynki. może w trójce też dadzą taką możliwość. tam poruszałem się LPM a atakowałem PPM. ściągam właśnie demo to sprawdzę czy rzeczywiście jest skopane sterowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 20:10, Maurycy_69 napisał:

>tam poruszałem się LPM a atakowałem PPM. ściągam właśnie demo
to sprawdzę czy rzeczywiście jest skopane sterowanie


W DSIII walczy się LPM a steruje PPM lub W i S
w innych tego typu grach walczy się i LPM i PPM a steruje tylko jednym z nich lub WSAD - sterowanie myszką nie powoduje że dany przycisk myszki jest automatycznie przypisany do sterowania: normalnie się nim steruje a gdy dochodzi do walki to używa się obu przycisków myszki do walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem swojego logitech''a rumble i znów zonk- DS3 go nie wykrywa. Rozpoznaje tylko pada do x klocka. Wrzuciłem emulator do folderu z grą odpaliłem i teraz działało prawidłowo. Sterowanie o niebo lepsze niż k+m. Ma się wrażenie płynnego wyprowadzania zwykłych i specjalnych ciosów, które łączą się w ładne comba. Używanie wzmocnionych wersji umiejętności też nie stanowiło już męczarni.
Jak ktoś planuje zakupić DS3 to polecam dokupić jakiś tani pad (uwaga na ilość przycisków) i pobrać emulator pada xboxa. Ja używałem tego: http://code.google.com/p/x360ce/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 22:06, SmokeY napisał:


Ja mam XBOXOWEGO pada,więc nie będzie problemów ale najpierw pomęczę się na PC-towym sterowaniu
a propos - jak używać długiego miecza? - moja postać walczyła tylko jednoręcznym mieczem a długi miecz cały czas spoczywał na jego plecach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować