Zaloguj się, aby obserwować  
Anonim_1b65b0d7fd3e3690d178abb89b8e688ffde38449362b2f20807b7cbef683104a

Dungeon Siege III - Temat Ogólny [M]

204 postów w tym temacie

Dnia 19.07.2011 o 17:05, Dark_elves napisał:

Czy wyszedł już patch poprawiający sterowanie?


Wyszedł patch, który umożliwia przydzielenie klawiszy według własnego uznania. Choć jak dla mnie to niewiele zmienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2011 o 20:39, zerohunter napisał:

Właśnie to zrobiłem, pewnie jakiś bug;/


żaden bug. Gra nie pozwala na aktywowanie wózka, kiedy w pobliżu są wrogowie, to samo dzieje się gdy np chcemy awansować postać - dopóki nie zakończymy walki, a w pobliżu są wrogowie nie wyskoczy panel podnoszenia poziomu postaci. Tak już jest to zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2011 o 15:09, BoloMaster napisał:

czy aby bezproblemowo ukończyć DS3 można grać Katariną, czy jednak lepiej wybrać klasycznego
wojownika?

Ja grałem Katariną i bawiłem się świetnie, nie miałem też żadnych problemów z ukończeniem gry. Z tego jednak co widziałem w sieci najczęściej polecanym charem jest Anjali, głównie przez świetny zestaw umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2011 o 11:41, Gosu napisał:

Titaj Quest - Przeszedlem moze polowe, poziom trudnosci w tej grze jest jak dla 5 latka,
a najwieksza zenada to przeciwnicy najpierw zabijasz 10 000 centaurow zeby potem zabic
drugie tyle szkieletow.

Ja nie wypowiadam sie nt. DS3, bo w niego nie gralem, ale TQ zdaje się, że oceniłeś po nikłym poznaniu gry. Otóż, aby ukończyć jedna postacią 4 akty TQ (wliczam dodatek, który jest must-have) na wszystkich 3 poziomach trudnosci to trzeba sie dluuugo nabiegać i sporo napocić, poziom trudności bynajmniej nie jest jak dla 5latka. Oceniam trudność tej gry na wyższą niż D2, może to subiektywne, ale wierz mi, że sporo grałem w oba tytuły. Przeciwnicy - cóż mogliby być ciut bardziej urozmaiceni, ale nie jest wcale źle. Moim zdaniem TQ zdecydowanie najblizej do idealnego H&S (czyli Diablo). Zgadzam sie, że w Sacred rzeczywiście jest sporo denerwujących kwestii, a ciągle odradzający się przeciwnicy to jedna z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2011 o 22:26, rhyz napisał:

Ja nie wypowiadam sie nt. DS3, bo w niego nie gralem, ale TQ zdaje się, że oceniłeś po
nikłym poznaniu gry.


Skonczylem gre raz, na normalnym poziomie, ani myslalem grac w to drugi raz, bo gra byla po prostu nudna. W Dungeon Siege 3 dodali jedna prosta rzecz ktora utrzymuje Cie skupionym na walce, a mianowicie Uniki, ktore sa niezbedne na Trudnym poziomie, warto rowniez rozwaznie wybierac kogo zabic pierwszego. W Titan Quest po prostu mordujesz setki przeciwnikow i jakos trudno mi uwierzyc w to ze trudniejszy poziom sprawil by ze gra bylaby ciekawsza, bo nie zmienila by faktu ze wieksza czesc rozgrywki klikasz tylko 2 klawisze myszki i nic poza tym. A co do podobienstwa do Diablo, to sie zgodze, dla mnie Diablo nie jest zadnym wyznacznikiem, powiem wiecej, Dungeon mial o wiele lepszy system walki niz produkcja Bllizarda dla mnie. Mnie Diablo urzeklo klimatem i fabula a nie rozgrywka, bo byl i jest to zwykly bezmyslny Hack''n''Slash.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2011 o 13:01, Gosu napisał:

Skonczylem gre raz, na normalnym poziomie, ani myslalem grac w to drugi raz, bo gra byla
po prostu nudna. W Dungeon Siege 3 dodali jedna prosta rzecz ktora utrzymuje Cie skupionym
na walce, a mianowicie Uniki, ktore sa niezbedne na Trudnym poziomie, warto rowniez rozwaznie
wybierac kogo zabic pierwszego. W Titan Quest po prostu mordujesz setki przeciwnikow
i jakos trudno mi uwierzyc w to ze trudniejszy poziom sprawil by ze gra bylaby ciekawsza,
bo nie zmienila by faktu ze wieksza czesc rozgrywki klikasz tylko 2 klawisze myszki i
nic poza tym. A co do podobienstwa do Diablo, to sie zgodze, dla mnie Diablo nie jest
zadnym wyznacznikiem, powiem wiecej, Dungeon mial o wiele lepszy system walki niz produkcja
Bllizarda dla mnie. Mnie Diablo urzeklo klimatem i fabula a nie rozgrywka, bo byl i jest
to zwykly bezmyslny Hack''n''Slash.

Rozumiem, ze system walki w DS moze bardziej odpowiadac niz ten klasyczny z Diablo/TQ. Dla mnie osobiscie wazniejsze sa tony przedmiotow, runów/artefaktów i emocje jakie towarzyszą grze na wlasnie trudniejszych poziomach. Normal to jest wprawka, zeby jako tako przysposobic postac. Kazdy ma swoje priorytety, natomiast nie zgodze sie z ostatnim. Hack''n''Slash jako gatunek ma swoje ramy i ograniczenia, stad kazdy z tytulow zaliczanych do kanonu jak Diablo, Sacred, Dungeon Siege i Titan Quest jest w równym stopniu "zwykly i bezmyslny" bo taki to gatunek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2011 o 23:06, rhyz napisał:

natomiast nie zgodze sie z ostatnim. Hack''n''Slash
jako gatunek ma swoje ramy i ograniczenia, stad kazdy z tytulow zaliczanych do kanonu
jak Diablo, Sacred, Dungeon Siege i Titan Quest jest w równym stopniu "zwykly i bezmyslny"
bo taki to gatunek.


Nie bardzo rozumiem z czym sie nie zgadzasz ze mna? :) Dokladnie tak jak napisales, te gry sa takie bo taki jest ich gatunek, ale moga za to zainteresowac czyms innym, fabula, klimatem, skillami, fajna rzeznia ;) To dalo mi tylko Diablo, reszta tytulow byla niestety slaba i szybko mnie nudzila.

A Dungeon Siege 3 nie jest typowym H''n''S i moze dlatego tak mi sie podobal.

A co do zbierania masy itemow, run, artefaktow no to ja sie przyznam bez bicia ze nie lubie jak jest tego za duzo, jestem zbyt leniwy zeby co 10 minut przegladac plecak i porownywac staty zeby cos wymienic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2011 o 01:45, Gosu napisał:

Nie bardzo rozumiem z czym sie nie zgadzasz ze mna? :) Dokladnie tak jak napisales, te
gry sa takie bo taki jest ich gatunek, ale moga za to zainteresowac czyms innym, fabula,
klimatem, skillami, fajna rzeznia ;) To dalo mi tylko Diablo, reszta tytulow byla niestety
slaba i szybko mnie nudzila.

Nie zgadzalem sie z tym, ze DS nie jest bezmyslny a Diablo juz tak. Teraz juz sprawa wyjasniona :)
BTW. Pierwszy Sacred mnie nawet wciagnal na dluzsza chwile, fajnie sie gralo, ale to gra na 1-2 podejscia, potem sie faktycznie nudzi.

Dnia 30.07.2011 o 01:45, Gosu napisał:

A Dungeon Siege 3 nie jest typowym H''n''S i moze dlatego tak mi sie podobal.

kiedys moze znajde chwile zeby sie przekonac, ale poki co to nie wiem czy mi starczy czasu na gry ktore czekam jak D3...

Dnia 30.07.2011 o 01:45, Gosu napisał:

A co do zbierania masy itemow, run, artefaktow no to ja sie przyznam bez bicia ze nie
lubie jak jest tego za duzo, jestem zbyt leniwy zeby co 10 minut przegladac plecak i
porownywac staty zeby cos wymienic :D

Ja mam żyłkę zbieracza, więc to esencja gry dla mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić ze zbędnym sprzętem z ekwipunku? Jeżeli rzecz nie jest w kategorii Przedmioty, to nie mogę tego sprzedać.
Czy można odnawiać życie w inny sposób jak te kule energii po pokonanych rywalach?
Gram Lucasem i na początku już sobie nie radzę. Są dwie większe bandy za Kruczym Potokiem i nie daję rady :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować