Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

RayTracing w grach pełną gębą wraz z premierą DirectX 11?

32 postów w tym temacie

Harpen

Microsoft twierdzi, że ma olbrzymi wpływ na to, kiedy RayTracing w grach ujrzy światło dzienne. Ma rację - samo wydanie przez firmę Intel chipu Larrabee, obsługującego tę technologię, nie wystarczy. Potrzeba jeszcze odpowiedniego wsparcia bibliotek DirectX, prawdopodobnie dopiero w wersji jedenastej.

Przeczytaj cały tekst "RayTracing w grach pełną gębą wraz z premierą DirectX 11? " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nawet jesli pojawi sie to wszystko to 10* wieksza moc oznacza równiez wieksze ceny... w tej chwili mamy GF9800x2 za ok. 2000 zł a co dopiero myslec o kartach kilkukrotnie mocniejszych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to zbytniej różnicy wszystko nie robi, bo ja najbardziej lubię gry z taką "ciepłą", "milutką" i przyjemną grafiką z przed kilku lat(Settlers IV) , więc to wszystko nie rzutuje na mnie. Poza tym, to x10 większa moc mnie nie interesuje, bo jak na razie nie jestem tak zdesperowany by kupować jakieś super części.
A Microsoft niech robi tam z intelem co mu się żywnie podoba, bo ja nie za bardzo lubię "niebieskich". No i jeszcze jedno, Microsoft się kiedyś przez swoje zachowanie przejedzie i to bardzo...
A i jeszcze jedno, te zdjęcia już kiedyś pokazywaliście ( ten samochód i kieliszki), może dalibyście coś nowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o lol miałem zrobić upgrade kompa ale
rezygnuje ;/
co ile mam kupować nową karte graficzną? ;/
poczakam sobie na x720 i ps4

lepiej by porpacowali nad piractwem na pc itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz
taki dziwny ton tego newsa. jak wychodziło dx10 to wszyscy marudzili, że po co to komu, na co itp. teraz, jak ma nie być dx11 od razu, ''na zawołanie'' to też nie dobrze, bo niby gracze z intelem na czele z tego powodu stracą.

jak dla mnie za wcześnie, żeby cokolwiek na ten temat powiedzieć. tym bardziej, że z technicznego punktu widzenia, napisanie ot tak sobie zunifikowanego API i jednocześnie jego implementacja dla nieistniejącej jeszcze technologii, to nie jest raczej buła z masłem. sprawa zapewne nie jest łatwa, również dlatego, że intel (z oczywistych względów) nie będzie ujawniał szczegółów swojego projektu w obawie przed konkurencją. dopóki więc intel z ms się nie dogadają w kwestii jakiś wspólnych działań, to cudów nie mamy co się spodziewać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Intel jakby chciał to by pomógł w rozwoju OpenGL i by w nim zaimplementował wszystko co potrzebne do działania Larrabee, powstałyby jakieś gry i ms mógłby tego dx11 wsadzić sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DirectX 11? Eh, to co się dzieje jest już trochę dziwne :/

DirectX 10 okazał być się niewypałem - mało gier wykorzystuje właśnie tą bibliotekę, a jak już wykorzystuje, to różnica między DX9 a DX10 jest znikoma. Według mnie do obsługi RayTracingu w nowych chipach Intela powinien zostać wykorzystany DX10.1, w odmianie - na przykład C. Nie ma sensu tworzyć kolejnego DX''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będę miał 2x8800GTS 512 i na pewno ich nie zmienię za rok na jakieś Larabee, Albo MS doda do DX10 ten RayTracing i sprawi jakoś, że dzisiejsze karty go wyrenderują, albo niech se to w D wsadzą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że przepraszam, co?! Intel na łasce Microsoftu? No chyba, że Autor wychodzi z założenia, że nius prasowy ekspiruje po dwóch dniach, a biznesowe związki Intela I Microsoftu, to taki pryszcz na kolanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

300W... Taaaa, już to widzę. Pomijając, że wystarczy odpowiednio napisać sterowniki i brak DX11 nie będzie żadnym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na miejscu Intela zamiast na Lasce M$ zwrócił bym sie do apple wtedy by sie dzialo :D apple by zarobil a przy okazji Intel szatański pomysł ]:->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2008 o 13:33, xRaphaelx napisał:

"TDP na poziomie 300W... Pozostaje również sobie zadać pytanie - czy to celowe działanie
Microsoftu?"

Nie rozumiem tego. Rozkmini mi to ktoś?

TDP = pobór mocy. Dla porównania GF 8800 GT ma TDP koło 100. A taka karta to pewnie razem z Nehalemem będzie wykorzystana na gwiazdkę 2010 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować