Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - zapowiedź

54 postów w tym temacie

Ech, jedynka to jedna z moich ulubionych gier. Jakiegoś hiper przełomu się nie spodziewam, ale twórcze
rozwinięcie zasad jedynki czemu nie? ;) No i ta grafika, trzymajcie mnie.^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że dużej rywalizacji między sc2 i dow2 nie będzie. Dwa różniące się prawie wszystkim tytuły. Co najwyżej mogą walczyć o nowych graczy którzy jeszcze nie wiedza jakie rozwiązania wolą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hy, zastanawia mnie, jak ten system "identyfikowania się ze swoimi ludźmi" będzie działał w wypadku Tyranidów, czy Nekronów. Dosyć monotematyczne te życiorysy będą. ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2008 o 21:49, Dyzio Diablo napisał:

Hy, zastanawia mnie, jak ten system "identyfikowania się ze swoimi ludźmi" będzie działał
w wypadku Tyranidów, czy Nekronów. Dosyć monotematyczne te życiorysy będą. ;d


To pewnie chodzi tylko o kampanie, która będzie dostępna tylko dla Space Marins, chociaż nie powiem w stosunku do ras, które wymieniłeś było by to całkiem zabawne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zapowiada sie jakoś szczególnie, ale jak to mówią "jak się nie ma co się lubi...", dla mnie to tytuł obowiązkowy, byle tylko komputer dał rade.

Co do tekstu to trochę mało informacji, wiem że Relic nie ujawnia za dużo, ale sam zdążyłem się już więcej dowiedzieć z Google niż z tej zapowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze co oni musza zrobić to połączyć poruszanie się piechoty z maszynami,aby jednostki nie spowalniały się nawzajem albo żeby się nie blokowały.Jak dla mnie nie opłacało się mieszać piechoty z drednought''ami i predatorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak bazy może po prostu oznaczać, że nie będziemy budować fortyfikacji, a jedynie ściągać oddziały na pole walki (czyli wcześniej trzeba będzie podbić/odbić strefy zrzutu) - może to wyjść grze na dobre - nie będziemy się martwić co i gdzie postawić (jak w starym dobrym Ground Control), tylko od razu rzucimy się w wir walki.

Co do "identyfikacji ze swoimi ludźmi" - utrudni (co nie oznacza, że będzie gorsza) to sporo rozgrywkę, bo gracz będzie starał się ratować od śmierci swój ulubiony oddział (co wcale nie jest złą ideą - Original War świetnie zrealizował podobny pomysł).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2008 o 21:52, Fang napisał:

To pewnie chodzi tylko o kampanie, która będzie dostępna tylko dla Space Marins, chociaż
nie powiem w stosunku do ras, które wymieniłeś było by to całkiem zabawne :D


Obecnie zapowiadane są dwie - dla SM i Orków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oooo tak ! Chaous Gate. Z cathedral class star destroyer i z drużyną z imionami. I najlepiej z takimi chórkami jak w ChG. Jak już jesteśmy przy tym, to niech wywalą również Blood Ravens i może dadzą kilka z legionów do wyboru ? Wolałbym grać jak w ChG - Ultra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech, strach się bać, że usuną całą ekonomię, z której słynął DoW1. Bo właśnie to ekonomia na graczu wymuszała ciągłą ekspansję i zajmowanie nowych punktów strategicznych, tocząc przy tym krwawe boje. Mam nadzieję, że tak będzie tylkow trybie kampanii, a w potyczce i multiplu cała ta piękna i mądra ekonomia i stawianie baz pozostanie. Za to przydzielanie ekwipunku oddziałowi i dowódcom znacznie bardziej mi się podoba, to trafiony pomysł, ciekawe jak ten system będzie się sprawował. A na chwilę obecną to ze starcia DoW2/SC2/RA3 na początku 2009 roku dla mnie zwycięzca i tak pozostaje tylko jeden - DoW2!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście stawiam wyżej DoW2 niż Starcrafta 2, nowy Red Alert w ogóle mi nie podchodzi.
Z zapowiedzi martwi mnie zdanie na temat misji i doboru ekwipunku - brak sytuacji, w której zły dobór wojska i uzbrojenia kończy misję fiaskiem. Do tego usunięcie ekonomii, która przecież w pierwowzorze nie była ani nadto rozbudowana, ani też nie przeszkadzała w rozgrywce, a z pewnością ją urozmaicała. Ciekawe jak teraz rozwiążą sens zdobywania punktów strategicznych? Może coś na kształt pomysłu z Ground Controll 2?

Z drugiej strony ufam, że Relic wie co robi i owe braki zrekompensuje nam w postaci jakiegoś ciekawego rozwiązania.
Dużym plusem dla mnie jest ponowny nacisk na fabułę i zwiększenie RPGowych elementów w rozgrywce. Zalatuje mi tu takim mixem DoW (fabularnie) i Dark Crusade (wybór misji, kogo zaatakować, a kogo nie, rozkład sił, być może również coś na kształt prowincji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli to nie bedzie Gorgutz to nie bedzie DoW ;)
A propo braku budynkow pewnie zrobia jak w graund control tzn. trzymasz "punkt strategiczny" dostajesz kase za ktora mozesz zrzucac jednostki:D a zeby dodac cos nowego mogli by zrobic ze za iles tam kasy dostajesz mozliwosc wezwania lepszych jednostek(odpowiednik T) cos w stylu"Terra prosimy o pomoc inkwizycje" :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynka była niezła. Na pewno miała kilka słabości, ale w ogólnym rozrachunku grało się nieźle. Z tymi zmianami to już nie będzie zwykły RTS, ale Tactic Role Play Strategy!!?? Na pewno panowie z Relic nas nie zawiodą i będzie to solidny tytuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2008 o 12:29, Budo napisał:


btw myslicie, ze bedzie Gorgutz? xD

Gorgutz musi być, nie ma innej opcji! Niezależnie od tego, kto wygrał w DC i SS (a "fabułę" SS można spokojnie określić mianem fillera ;) ). Oby tylko dali tego samego aktora, który podkładał mu głos w WA i DC. Chętnie w roli dowódcy Krwawych Kruków (a po materiałach z gry widać, że nie ma szans na inny zakon w kampanii) widziałbym ponownie Gabriela Angelosa. Zwłaszcza ciekawie by było jakby on i Gorgutz by się ze sobą zmierzyli. Nie są znane jeszcze pozostałe armie, jakie będą w drugiej części, ale jeśli byliby Tau to mógłby to być znowu Kais (na Tau w podstawce nie liczę, ale pewnie będą jakieś 2-3 dodatki).

Co do walki RA3/DoW2/SC2 - wygra na pewno SC2. RA3 wychodzi w październiku tego roku, za kilka miesięcy nikt nie będzie o nim pamiętał gdy będą wychodzić pozostałe dwa tytuły. DoW2 raczej nie przebije popularnością, SC2 bardziej znany. Poza tym Relic wyrobił sobie opinię firmy, zresztą zasłużenie, która nie za bardzo (delikatnie mówiąc) dba o patchowanie. No, z CoH sprawa wyglądała lepiej, ale z serią DoW nie było za dobrze, nie wiadomo więc czy taki sam los nie spotka dwójki. Tak więc przy SC2, RA3 jest malutki, a DoW2 może ucierpieć przez wyżej wspomniane rzeczy, jak i również sam fakt, że premiera SC2 to wydarzenie zdecydowanie większej rangi (gra, która dopiero po 11 latach doczekała się kontynuacji, podczas gdy DoW skończył z 3, baaardzo średnim dodatkiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie pomyslalem wiadomo moze kiedy wyjdzie CoH2? bo moze sie powtorzyc sytuacja z dow/coh1 tzn. DoW "testuje" rozwiazania i rynek poczym zostaje olany na rzecz CoH...w takim wypadku zbieram chetnych do krucjaty;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować