Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

BioShock na PC bez limitu instalacji

29 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Pecetowa wersja FPS-a BioShock doczekała się automatycznego zdjęcia zabezpieczenia ograniczającego ilość możliwych instalacji jednej kopii (i liczbę takowych działających na róznych komputerach). Zmiana nie rusza samego SecuROM-a, jednak jego złowroga działalność została nieco ograniczona.

Przeczytaj cały tekst "BioShock na PC bez limitu instalacji" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tak gra jest poprostu słaba grałem w nią kupiłem i szczeze mówiąc zawiodłem sie na całej lini ... moze poza grafą ;p a co to tego artykułu popieram kolege z góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak będzie z każdą grą po jakimś czasie od wydania. W Mass Effect też się pozbędą zabezpieczenia po mniej więcej roku od premiery. Zapewne po 2 latach, może trzech doczekamy się patcha usuwającego SecuROM-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest swietna !!, klimat i dizajn w stylu art deco powalaja.
Gameplay tez niczego sobie

ale te wszystkie zabezpieczenia mozna o kant d.. rozbic

tylko wkurzaja graczy kupujacych oryginaly - a pirat hula po sieci jeszcze przed premiera !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może w końcu do kogoś dotrze, że piraci znajdą sposób na obejście każdego zabezpieczenia, więc te wszystkie Starforcy i SecuRomy uderzają tylko w uczciwie kupujących...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie mam nic przeciwko zabezpieczeniom, dopóki ich nie widać i nie sprawiają problemów :P ale macie rację panowie, że zazwyczaj szkodzą one tylko uczciwym graczom, bo piraciuchy nie mają problemów z obejściem takowych

w Bioshocka nie grałem, ale przyglądałem się całej hecy z SecuRomem i ilością aktywacji. Panowie z Bioware zapewnie chcieli dorównać w Viście. Oczywiście w kategorii "najbardziej upierdliwy program" ;) najwidoczniej dobrze wszystko się skończyło. i to jak szybko ^^ xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2008 o 10:21, szypek26 napisał:

w Bioshocka nie grałem, ale przyglądałem się całej hecy z SecuRomem i ilością aktywacji.
Panowie z Bioware zapewnie chcieli dorównać w Viście. Oczywiście w kategorii "najbardziej
upierdliwy program" ;) najwidoczniej dobrze wszystko się skończyło. i to jak szybko ^^
xP


Bioshock został zrobiony przez 2k boston prosze pana nie przez BioWare. BioWare dal to zabezpieczenie w Mass Efectcie ale głowy nie dam :). Poza tym zgadzam się z przedmówcami o tym że próby ochorny płyt takimi systemami które i tak wiadomo zostaną złamane przez piratów są uderzeniem w uczciwie kupujących. I dziwić się potem że piractwo rośnie jak jakiś leń może dać 20 zł za gre i przy okazji nie mieć problemów z zabezpieczeniami a jakośc gry pozostaja praktycznie nie ruszona.Oczywiście nie mówie że zabezpieczenia są złe. Muszą być chodźby dla próby walki z piractwem lecz ta jest i chyba zawsze będzie walką z wiatrakami. Niestety. Ludzie tak juz mają. Lubią mieć wszystko mniejszymi kosztami jeśli szansa poniesienia odpowiedzialności za ten czym jest bliska zeru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem też nie ma sensu robić takich zaawansowanych zabezpieczeń, bo złamanie ich przez piratów jest tylko kwestią czasu, a często nawet bardzo krótkiego czasu.
Może jak Bioshock trochę stanieje, to sobie go kupię, bo grałam w tę grę i mi się podobała :) Ale pewnie nieprędko zobaczymy ją w Platynie czy Top$ellerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2008 o 11:24, Neysha napisał:

Moim zdaniem też nie ma sensu robić takich zaawansowanych zabezpieczeń, bo złamanie ich
przez piratów jest tylko kwestią czasu, a często nawet bardzo krótkiego czasu.
Może jak Bioshock trochę stanieje, to sobie go kupię, bo grałam w tę grę i mi się podobała
:) Ale pewnie nieprędko zobaczymy ją w Platynie czy Top$ellerze.

Chyba miałaś na myśli Super$eller, bo wydawcą przyła przecież Cenega a nie cdp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do zniesienia limitu instalacji - moim zdaniem od poczatku czegos takiego wogole nie powinno byc, dobrze ze ktos wrescie to "zabepieczenie" zniosl. Co do Mass Effecta - a co sie przejmujecie tym zabezpieczeniem, skoro w polskiej wersji go nie bedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie. To było bez sensu. Jak ktoś daje kasę na gry to powinien mieć prawo do instalacji ile chce i jak chce. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2008 o 11:37, Wojman napisał:

Co do zniesienia limitu instalacji - moim zdaniem od poczatku czegos takiego wogole nie
powinno byc, dobrze ze ktos wrescie to "zabepieczenie" zniosl. Co do Mass Effecta - a
co sie przejmujecie tym zabezpieczeniem, skoro w polskiej wersji go nie bedzie?


Popieram ... hmm aktywacja online ? Alone in The Dark jest juz od 2 dni na torrentach (wszystkie konsole) a hakerzy już wypuszczają pierwsze cracki do wersji PC i teraz niech ktoś mi powie że zabezpieczanie gry ma sens ... może doczekamy się kiedyś czegoś na miarę Starforce ale i tak wtedy będzie minimalna szansa że hakerzy nie dadzą sobie z tym rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki tam problem, jak dla mnie to to zabezpieczenie wogóle nie było uciążliwe, w dodatku że w październiku został opublikowany specjalny programik. Jak dlamnie to takie zabezpieczenia jak w Bioshock''u może posiadać każda gra, mam na myśli aktywację przez neta, i dociąganie plików instalacyjnych z internetu podczas instalacji gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2008 o 11:48, MisioKGB napisał:

Popieram ... hmm aktywacja online ? Alone in The Dark jest juz od 2 dni na torrentach
(wszystkie konsole) a hakerzy już wypuszczają pierwsze cracki do wersji PC i teraz niech
ktoś mi powie że zabezpieczanie gry ma sens ... może doczekamy się kiedyś czegoś na miarę
Starforce ale i tak wtedy będzie minimalna szansa że hakerzy nie dadzą sobie z tym rady


Wypluj te slowa. Starforce to bylo najgorsze g... w historii gier komputerowych i miejmy nadzieje , ze juz nigdy nie wroci.

Jak dla mnie jedyna akceptowalna metoda onlinowych aktywacji jest ta steamowa - raz wrzucam gre , a potem moge ja za kazdym razem instalowac z serwera kiedy chce i gdzie chce.

Chociaz wroc powinna jeszcze byc mozliwosc przenoszenia gier miedzy kontami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Starforce był naprawdę niezły, ludzie musieli emulować w specjalny sposób obraz płyty (także specjalnie przygotowany) bo nigdzie nie było cracka i nikt zresztą nie potrafił takiego zrobić. Nigdy nie zapomnę bezsilności ludzi przy Splinter Cell : Chaos Theory...

Ta, było najgorszym g**** bo ciężko było odpalić pirata...chociaż jedno naprawdę skuteczne zabezpieczenie...Oczywiście zaczął się płacz, że kopie system, że napęd psuje i inne pierdoły aż w końcu z tego zrezygnowali...bujda na resorach.

Steam ? Staaaary, ze Steama też wyciągają gry i udostępniają w formie "off-line", wielkie rzeczy. Istnieje nawet złamany klient Steama do ściągania większości rzeczy za darmo...Nie mówiąc już o idiotach, którzy dają śmieszne hasła i tracą całe konta z grami za kilkaset złotych.
Przenoszenie gier między kontami byłoby podobne do pożyczania, a to, choć praktykowane, tak naprawdę nie jest legalne ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2008 o 13:19, Xarodon napisał:

Starforce był naprawdę niezły, ludzie musieli emulować w specjalny sposób obraz płyty
(także specjalnie przygotowany) bo nigdzie nie było cracka i nikt zresztą nie potrafił
takiego zrobić. Nigdy nie zapomnę bezsilności ludzi przy Splinter Cell : Chaos Theory...

Ta, było najgorszym g**** bo ciężko było odpalić pirata...chociaż jedno naprawdę skuteczne
zabezpieczenie...Oczywiście zaczął się płacz, że kopie system, że napęd psuje i inne
pierdoły aż w końcu z tego zrezygnowali...bujda na resorach.

Z tego co wiem starforce był jednym z najszybciej złamanych zabezpieczeń i często posiadacze oryginałów ściągali cracki bo gry szybciej się uruchamiały i nie robiły syfu z kompem. Ja z gier zabezpieczonych SFem mam tylko Psi Ops z CDA i muszę powiedzieć, że długo sobie nie pograłem, poprostu nie mogłem tego znieść.

Dnia 20.06.2008 o 13:19, Xarodon napisał:


Steam ? Staaaary, ze Steama też wyciągają gry i udostępniają w formie "off-line", wielkie
rzeczy. Istnieje nawet złamany klient Steama do ściągania większości rzeczy za darmo...Nie
mówiąc już o idiotach, którzy dają śmieszne hasła i tracą całe konta z grami za kilkaset
złotych.

Steam jest tak samo skuteczny jak wszystko inne i też jestem przeciwko niemu, bo zwyczajnie jest to siedlisko "legalnego spamu", obciąża system i są z nim przeróżne cyrki, ale jako posiadacz całej kolekcji Half Life mogę powiedzieć, że w przeciwieństwie do SF można się przyzwyczaić, bo oferuje kilka opcji, które ułatiają modowanie i inne zabiegi, a do tego jest bardzo dobrym zabezpieczeniem przeciwko cheaterom. Najbardziej nie lubię zmuszania gracza do ściągania wszystkch aktualizacji :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2008 o 13:28, hans olo napisał:

> Starforce był naprawdę niezły, ludzie musieli emulować w specjalny sposób obraz
płyty
> (także specjalnie przygotowany) bo nigdzie nie było cracka i nikt zresztą nie potrafił

> takiego zrobić. Nigdy nie zapomnę bezsilności ludzi przy Splinter Cell : Chaos Theory...

>
> Ta, było najgorszym g**** bo ciężko było odpalić pirata...chociaż jedno naprawdę
skuteczne
> zabezpieczenie...Oczywiście zaczął się płacz, że kopie system, że napęd psuje i
inne
> pierdoły aż w końcu z tego zrezygnowali...bujda na resorach.
Z tego co wiem starforce był jednym z najszybciej złamanych zabezpieczeń i często posiadacze
oryginałów ściągali cracki bo gry szybciej się uruchamiały i nie robiły syfu z kompem.
Ja z gier zabezpieczonych SFem mam tylko Psi Ops z CDA i muszę powiedzieć, że długo sobie
nie pograłem, poprostu nie mogłem tego znieść.
>
> Steam ? Staaaary, ze Steama też wyciągają gry i udostępniają w formie "off-line",
wielkie
> rzeczy. Istnieje nawet złamany klient Steama do ściągania większości rzeczy za darmo...Nie

> mówiąc już o idiotach, którzy dają śmieszne hasła i tracą całe konta z grami za
kilkaset
> złotych.
Steam jest tak samo skuteczny jak wszystko inne i też jestem przeciwko niemu, bo zwyczajnie
jest to siedlisko "legalnego spamu", obciąża system i są z nim przeróżne cyrki, ale jako
posiadacz całej kolekcji Half Life mogę powiedzieć, że w przeciwieństwie do SF można
się przyzwyczaić, bo oferuje kilka opcji, które ułatiają modowanie i inne zabiegi, a
do tego jest bardzo dobrym zabezpieczeniem przeciwko cheaterom. Najbardziej nie lubię
zmuszania gracza do ściągania wszystkch aktualizacji :/.


Hakerzy ze Starforcem mieli najwięcej problemów w Prince of Persia 2 Trony : ) a co do posta Pana Michaelius'aa tak to było najgorszy shit ale za to przez krótki okres był skuteczny uwierz mi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze, że ten limit został zniesiony.

Jedno mnie martwi - czemu dopiero teraz? Po co w ogóle twórcy postanowili o nałożeniu limitu instalacji - pewnie myśleli, że dzięki temu Bioshock nie zostanie spiracony - a jednak. No cóż, SecuRom został, a jak wiadomo on sprawia sporo problemów, mimo tego że ktoś ma oryginalną wersje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować