Zaloguj się, aby obserwować  
DambialkoX

Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir (temat ogólny)

260 postów w tym temacie

Dnia 19.07.2008 o 22:20, krak2610 napisał:

Heh, tak czy siak napewno tytul bedzie przedni, BioWare gowna nie robi ;)


Jaki BioWare? Grę robi Obsidian...

@ Don Zorro

Dnia 19.07.2008 o 22:20, krak2610 napisał:

Powtarzasz się


Podobnie jak i Wy. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2008 o 22:22, orzech4 napisał:

Ludzie, czytajcie dokładnie zapowiedzi, bo to już zaczyna się robić nudne...
15 h ma oferować wątek główny. Z misjami pobocznymi wyjdzie przynajmniej dwa razy tyle.



Powtarzasz się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2008 o 22:23, orzech4 napisał:

> Heh, tak czy siak napewno tytul bedzie przedni, BioWare gowna nie robi ;)

Jaki BioWare?! Grę robi Obsidian...

O_o
no to sie popisalem ... :/
Ehh wybaczcie.
Jeszcze nie mialem okaazji czegos poczytac o tym dodatku i tak pomyslalem ze to BioW. robi.
Eh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2008 o 22:27, Don Zorro napisał:

Szczegół. Tylko mnie martwi że drużynę będzie się robić od nowa, a nie spotykać towarzyszy.
To powrót do Icewind Dale itp.

Przynajmniej jakas nowosc,
ale jednak ciezej sie bedzie utozsamic z bohaterem.
Bo wczuc sie w kilka osob juz ciezej :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mnie nie przekonuje ten pomysł. [Mówię o drużynie] NCP będą dołączać do drużyny i podróżować z nią ale na jakich zasadach?... Chociaż gdzieś indziej czytałam [niestety nie pamiętam gdzie], że rozbudowali system korzyści, jakie można mieć z wpływu na towarzyszy. Jakoś to mi się wydaje zamieszane...
Ktoś pojął o co chodzi z tą mapą? Ja nie do końca sobie to potrafię wyobrazić: jakie łażenie po mapie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmpf...
Unlike in previous games, where you selected the location you wanted to travel to on a flat, 2D map, you’ll actually move your character between locations on the world map in much the same way you travel through cities and dungeons.
Bedziemy sie przemieszczali per pedes wybijajac sobie droge poprzez hordy szalonych chomikow naszym starym wielkim 2recznym toporem? Ja to tak rozumiem.
To jest tez ciekawe:
Use skills like Spot and Survival while on the Overland Map to avoid ambushes and even find hidden locales and lost artifacts.

@EDIT
Tu jest pokazana ta Overland Map, mniej wiecej w polowie trailera. Nawet fajne, na pewno fajniejsze niz w podstawce.
http://www.normalverkehr.com/post/neverwinter-nights-2-storm-of-zehir-e3 -2008-video/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2008 o 18:32, Calia napisał:

Chociaż gdzieś indziej czytałam [niestety
nie pamiętam gdzie], że rozbudowali system korzyści, jakie można mieć z wpływu na towarzyszy.
Jakoś to mi się wydaje zamieszane...


Możliwe, że chodzi o taki system jak w Masce Zdrajcy - za duży wpływ/romans bohater i towarzysz otrzymywali specjalny atut, przy dostawaniu którego była specjalna rozmowa. Może zwiększą liczbę atutów (w MotB były 2 + romansowe dla Gaana i Safiy''i) i dodadzą coś jeszcze (może przedmiot dla bohatera za wpływ?).

Co do dodatku - trudno będzie pobić świetną Maskę i jak widzę, nie zanosi się, by tego dokonano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2008 o 22:38, orzech4 napisał:

Don Zorro - czemu mnie nie dziwi, że po raz kolejny rozgłaszasz bzdury? :D Wystarczyło
przeczytać pare wcześniejszych postów...
Będzie można zrobić własną drużynę, jak i przyłączyć jakichś napotkanych npc''ów.

http://www.gry-online.pl/s014.asp?ID=169


Taak czytałem orzechu IV. Ale drużyne sie tworzy od razu i to denerwuje. Poza tym w dialogu będzie trza sterować całą drużyna, a to naprawde wymaga jednomyślnośći.

Calia

>Ktoś pojął o co chodzi z tą mapą? Ja nie do końca sobie to potrafię wyobrazić: jakie łażenie po mapie?
No ja też sobie tego nie wyobrażam. Nie w grze Neverwinter Nights 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2008 o 19:27, Łowca Gier napisał:

Możliwe, że chodzi o taki system jak w Masce Zdrajcy - za duży wpływ/romans bohater i
towarzysz otrzymywali specjalny atut, przy dostawaniu którego była specjalna rozmowa.
Może zwiększą liczbę atutów (w MotB były 2 + romansowe dla Gaana i Safiy''i) i dodadzą
coś jeszcze (może przedmiot dla bohatera za wpływ?).

Co do dodatku - trudno będzie pobić świetną Maskę i jak widzę, nie zanosi się, by tego
dokonano.



No tak. Ale jeśli masz kilka ''swoich'' postaci w drużynie to coś mi się widzi, że to będzie pokręcone jak diabli. [Staje mi przed oczami końcówka hotu: odleciałaś ze Śpiącym do nieba + wędrowałaś z Valenem przez krainy... q= ]

Może się zdarzyć, że Storm będzie równie dobry jak Maska, oczywiście o ile to pozostanie erpeg. Przerażają mnie trochę te informacje o ''budowaniu imperium kupieckiego''. Idea ciekawa, ale ciut mało erpegowa [moim zdaniem oczywiście].
Może się też okazać, że dodatki będą sie tak różnić, że nie bardzo będzie jak je porównywać... Poczekamy, zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2008 o 20:12, Calia napisał:

Przerażają mnie trochę te informacje o ''budowaniu imperium kupieckiego''.


Mnie również. Wkońcu to erpeg :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że jestem wielkim fanem Neverwinter Nights i posiadam wszystkie części wraz z dodatkami to czekam z niecierpliwością. Nie będzie to nic rewolucyjnego, oczekuję jedynie tego co wcześniej z małym poprawkami. Godziny dobrej zabawy we wspaniałym świecie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2008 o 20:04, Don Zorro napisał:

Ale drużyne sie tworzy od razu i to denerwuje.


Co denerwuje? To, że będziesz miał swoich w drużynie? Później i tak będzie można wymienić zapewne na tych "z charakterem". ~~

Dnia 20.07.2008 o 20:04, Don Zorro napisał:

Poza tym w dialogu będzie trza sterować całą drużyna, a to naprawde wymaga jednomyślnośći.


Nie. W zależności od tego kim do rozmówcy podejdziesz, dialog zostanie po prostu przeprowadzony inaczej (o ile zrobisz całkowicie różne postacie).

Dnia 20.07.2008 o 20:04, Don Zorro napisał:

No ja też sobie tego nie wyobrażam. Nie w grze Neverwinter Nights 2.


Czemu nie? W Falloutach się przyjęło, to i w NwN się przyjmie. Przynajmniej bedzie można iść gdzie się chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2008 o 20:12, Calia napisał:

No tak. Ale jeśli masz kilka ''swoich'' postaci w drużynie to coś mi się widzi, że to
będzie pokręcone jak diabli.

Ja to widzę trochę bardziej psychicznie...
Stworzyliśmy 3 postacie - nieważne jakie, ważne, że trzy. Dołączyliśmy do siebie 3 kompanów "żywych". W końcu po ileś godzinach spędzonych z drużyną jeden z "żywych" stwierdzi, że nie podoba mu się nasza druga postać i ma zamiar ją zabić... psychiczne?
Albo stajemy w obronie swojej postaci (geeez...) albo pozwolimy "żywemu" zabić naszą postać, albo.. no, kończą mi się nienormalne pomysły....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2008 o 20:35, Rusty Mike napisał:

Ja to widzę trochę bardziej psychicznie...
Stworzyliśmy 3 postacie - nieważne jakie, ważne, że trzy. Dołączyliśmy do siebie 3 kompanów
"żywych". W końcu po ileś godzinach spędzonych z drużyną jeden z "żywych" stwierdzi,
że nie podoba mu się nasza druga postać i ma zamiar ją zabić... psychiczne?
Albo stajemy w obronie swojej postaci (geeez...) albo pozwolimy "żywemu" zabić naszą
postać, albo.. no, kończą mi się nienormalne pomysły....


Robi się schizowo. Hahaha! Jak przejdziemy ten dodatek, wszyscy trafimy do wariatkowa. Będziemy chodzić korytarzami i handlować nie wiadomo czym... [imperium kupieckie, pamiętacie q= ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2008 o 20:15, Don Zorro napisał:

> Przerażają mnie trochę te informacje o ''budowaniu imperium kupieckiego''.

Mnie również. Wkońcu to erpeg :/


No to mnie rozwalilo kompletnie. Przepraszam, to podaj mi swoja definicje RPG. Moze masz podobna do:
RPG''s to me is a knight on horseback killing people! Todda Howarda?
RP to Role Playing. Nie Role Playing As A Big Badass z wielkim toporem ktory rozwala wszystko co staje mu na drodze. Niby czemu nie mozna odgrywac kupca? A wiesz co robi kupiec? Kupiec handluje, im bardziej egzotyczne towary posiada tym wiecej zarabia. Wiec jasne ze im wieksze ma wplywy tym lepsze towary. Moze byc takie RP? Czy jest gorsze od jedynie slusznego RP w ktorym nalezy znowu wytluc tysiace przeciwnikow i na koncu uwolnic swiat od tyranii Smoka i Poborcow Podatkowych?
Wiesz ze w RP mozesz odgrywac kupcow, zlodziei, prostytutki, ksiazat, magow, nekromantow i tysiace innych zawodow? Bo w tym wszystkim chodzi o to zeby byc IC. Jesli czujesz sie dobrze w roli zlodzieja to jest to RP takie samo jak dla kogos kto sie czuje dobrze w roli Niziolka pogromcy Balrogow. Jakby ktos nie pamietal to w NWN2, w podstawce byl motyw z rozbudowa twierdzy, i oczywiscie byl niezgodny z LORE RPG. Bo co to ma znaczyc, jaka twierdza, jakie naprawy, to do Simsow sie nadaje albo innych Settlers, a nie do RPG, prawda?
Doprawdy, zaczyna byc to irytujace, dostajemy od Obsidian kolejne rozszerzenie dla dobrej gry cRPG, tym razem mniej walki a wiecej ekonomii, a ludzie zamiast sie cieszyc ze nie kolejna rzeznia na 10 godzin w stylu Crysisa tylko nowy dodatek do cRPG zaczynaja narzekac ze łeeee no co to ma byc!. Kurde, ten swiat nie jest zamieszkany tylko przez bohaterow ratujacych swiat przed kolejnym stoczeniem sie w otchlan piekiel. Wiem ze wielu z was to zdziwi ale on jest zamieszkaly glownie przez zwyklych ludzi/krasi/elfy (no dobra, ich to mogloby nie byc, nikt by nie stracil ;>) i inna holote, ktorzy zyja, robia cos tam, jakies pola uprawiaja, handluja, wytwarzaja przedmioty, buduja domy, pobieraja sie, bawia sie w polityke i jesli teraz mozemy sie bardziej poczuc jak kupiec niz warrior to jest oczywscie do bani, bo RPG to topor w lape i haaaadziaaaa.
Zwroccie uwage ze w NWN2 tlem rozgrywki byla rozgrywka polityczna pomiedzy Luskan i Neverwinter. To tez zapewne jest niezgodne z kanonami RPG. Co by to bylo gdyby w ktoryms z nowych dodatkow okazalo sie ze musicie grac jako posel Neverwinter ktory ma rozgryzc intrygi tych padalcow luskanczykow, to by dopiero byl powod do narzekan. Zaczyna mnie przerazac wasz sposob podejscia do czegos nowego.


A jak wygladalby swiat zamieszkaly przez samych supermanow to mozecie sobie obejrzec w skeczu Monty Pythona - Mechanik Rowerowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, bo Ci żyłka pęknie ;)
Nie mam nic przeciwko motywom handlowym. Tylko nie podobałoby mi się, gdyby większość mojej gry miało polegać na handlu. Na *nudnym* handlu.
A że miło się czasem poczuć bohaterem, raczej wątpię, czy są gry, w których uprawiasz rolę [wiesz, orzesz, siejesz itp itd]. Bo to zbyt zwykłe (=
Im więcej różnych możliwości tym lepiej, to jasne. Jeśli całe to ''handlowanie'' będzie polegało na prowadzeniu negocjacji, sabotażu itp itd - będę w siódmym niebie. Ale jeśli to będzie coś w stylu ''ustatkuj się, zakosztuj nudnej egzystencji kupca, licz zyski/straty - już niekoniecznie.
Miałam na myśli raczej zachowanie klimatu niż ''jak nie idę rąbać potworów to gra jest beznadziejna''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwol wiec ze zacytuje tutaj fragment zapowiedzi z gram.pl

W pokłosiu pokonania Króla Cieni, Wybrzeże Mieczy jest w środku niełatwej ekonomicznej odnowy. Kupieckie konsorcja wyrosły jak grzyby po deszczu by wykorzystać powojenne zamieszanie dla swoich własnych celów. Drużyna gracza będzie przedzierać się przez to niepewne środowisko; w zależności od wzrostu ich własnej fortuny, będą mogli też sprzymierzyć się z konsorcjum aby stworzyć imperium kupieckie lub ukrócić ich własną ścieżkę w Faerunie przez polowanie na karawany i sprzedawanie dóbr na czarnym rynku. Podczas gdy oni będą usiłowali poszerzyć swoje wpływy, gracze będą świadomi nowej frakcji pracującej za kulisami: złych, zmiennokształtnych, jaszczurowatych Yuan-Ti.

Piekne pole do popisu wlasnie dla wszelkiej masci kupcow, handlarzy, kombinatorow, aferzystow itd. Tlo do RP wspaniale, tu mozna wreszcie nie przejmowac sie ze gdziestam znowu ktos potrzebuje naszej pomocy a skupic sie na najbardziej egoistycznej czesci naszej duszy. Wszystko dla mnie, chce byc slawny i bogaty, wtedy ksiezniczki same sie beda ustawialy w kolejce :D
A na dodatek zwroc uwage: bedzie mogl albo sie sprzymierzyc albo im namieszac. Nikt nie powiedzial, musisz to zrobic, bedziesz mogl, drobna roznica, nieprawdaz? :D A to przeciez nie jest watek glowny, bo watek glowny to Yuan-Ti.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować